Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perkele! Saatanan kylmäkäynnistykset! Pakkanen/kylmyys on ainoastaan pukeutumiskysymys, mutta kun autolle ei riitä tolppapaikkoja taloyhtiöllä ja joutuu kylmänä höräyttää käyntiin. Vituttaa, eikä edes bensan kulutus vaan se että moottori kärsii -> ajan kysymys millon pamahtaa. Vituuuu.
Toisaalta ehkä hyvä että teki liikettä suu auki, niin ei kolahtanut etuhampaisiin. Toisaalta taas näytti aika kivuliaalta pitää se sekunnin murto-osa tankoa syvällä suussa. Ei siinä onneksi tainnut paljon sen pahemmin käydä, mutta pakkasi kuitenkin kamansa ja lähti siltä erää. Alkuun sitä itsekin vähän pelästyi että mahtoiko sattua pahasti, mutta jälkikäteen meinannut vähän naurattaa se muistiin piirtynyt kuva penasta makaamassa penkillä tanko suussa.
^ alko kiviä vihlomaa jo ihan tätä lukiessa..
Olin aiheuttaa vakavaa salitragediaa taannoin lisäpainojen kanssa leukoja vedellessä...
Vieläkin puistattaa kun muistelen sitä hetkeä. Hrrr!!!!
Tuntuu nimittäin kerrassaan euforiselta kun toiston jälkeen lattialle laskeutuessa vyö pettää ja kettingin toisessa päässä oleva ..öö.. karabiinihaka liikahtaa 45kg:n vetämänä alaspäin tarraten shortsien läpi kiinni kivespussiin.
Luojan kiitos että tämä ei tapahtunut siinä vaiheessa kun olin vielä roikkumassa tangossa.
Komediaksi tämä ei päässyt muodostumaan sillä olin yksin salilla.
Toki tein treenin loppuun sen jälkeen kun olin tarkistanut että kaikki nippelit ja nappelit jotka salille asti olin tuonut, olivat vieläkin tallella.
Kalsarit menivät tosin vaihtoon, sillä väri oli vaihtunut kirkkaan punaiseksi aika laajalti.
Kannattaa siis toisinaan tarkistella välineiden kuntoa jotta pysyy välineet kunnossa.
Siis hetkinen, paljon siellä maksaa tievero, ja miten vakuutus on laskettu jos se menee tuhansiin puntiin?
Jossain pienessa kopperossa vakuutusmaksut ovat varmaan vahan alhaisemmat, mutta on se auton pitaminen silti kalliimpaa kuin Suomessa.