Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Naiset !

Mua vituttaa se, et oon viluinen ja väsynyt ja olo on sellainen, et vois nukkua kevääseen tai vaihtoehtoisesti syödä kaikkee hirveen epäterveellistä mättöö. Tai molempia. Voi ku ois jo kesä. :(

Mua vituttaa, että VoimaSuomi meni ja veti 20 000 kcal tosta vaan... :wtf: Ja mä niin suunnittelin tota 50 juustohampparia ja nyt meni motivaatio...

Vituttaa reeni tauko kun oli taas hyvin saanu reenit tulille ni sitte pärähtikin toisessa harrastuksessa olkapäähän niin tuli aluks 2vk kantoside hommia. Oikee kätisenä viel suht perseestä ku joutuu vasurilla tekee kaiken -.-

Ei vittu että osaa vituttaa esimiehet jotka ei tiedä mistään mitään. Vittu!!!!!

Olin aiheuttaa vakavaa salitragediaa taannoin lisäpainojen kanssa leukoja vedellessä...
Vieläkin puistattaa kun muistelen sitä hetkeä. Hrrr!!!!

Tuntuu nimittäin kerrassaan euforiselta kun toiston jälkeen lattialle laskeutuessa vyö pettää ja kettingin toisessa päässä oleva ..öö.. karabiinihaka liikahtaa 45kg:n vetämänä alaspäin tarraten shortsien läpi kiinni kivespussiin.
Luojan kiitos että tämä ei tapahtunut siinä vaiheessa kun olin vielä roikkumassa tangossa.

Komediaksi tämä ei päässyt muodostumaan sillä olin yksin salilla.
Toki tein treenin loppuun sen jälkeen kun olin tarkistanut että kaikki nippelit ja nappelit jotka salille asti olin tuonut, olivat vieläkin tallella.
Kalsarit menivät tosin vaihtoon, sillä väri oli vaihtunut kirkkaan punaiseksi aika laajalti.

Kannattaa siis toisinaan tarkistella välineiden kuntoa jotta pysyy välineet kunnossa.

Perkele! Saatanan kylmäkäynnistykset! Pakkanen/kylmyys on ainoastaan pukeutumiskysymys, mutta kun autolle ei riitä tolppapaikkoja taloyhtiöllä ja joutuu kylmänä höräyttää käyntiin. Vituttaa, eikä edes bensan kulutus vaan se että moottori kärsii -> ajan kysymys millon pamahtaa. Vituuuu.

Perkele! Saatanan kylmäkäynnistykset! Pakkanen/kylmyys on ainoastaan pukeutumiskysymys, mutta kun autolle ei riitä tolppapaikkoja taloyhtiöllä ja joutuu kylmänä höräyttää käyntiin. Vituttaa, eikä edes bensan kulutus vaan se että moottori kärsii -> ajan kysymys millon pamahtaa. Vituuuu.

Täällä on lisälämmitin paskana ja huolto vasta 31. pvä. Kuulostaa meikän diesel Volkkari ihan papan vanhalta Zetorilta kun täräyttää jossain -15c pakkasessa käyntiin. AIJAI!!

^ alko kiviä vihlomaa jo ihan tätä lukiessa..

apinoiden planeetalla sataa vettä niin perkeleesti joten eipä katsota sitten Africa Cup of Nationsia eikä tehdä vedonlyöntejä otteluista

Toisaalta ehkä hyvä että teki liikettä suu auki, niin ei kolahtanut etuhampaisiin. Toisaalta taas näytti aika kivuliaalta pitää se sekunnin murto-osa tankoa syvällä suussa. Ei siinä onneksi tainnut paljon sen pahemmin käydä, mutta pakkasi kuitenkin kamansa ja lähti siltä erää. Alkuun sitä itsekin vähän pelästyi että mahtoiko sattua pahasti, mutta jälkikäteen meinannut vähän naurattaa se muistiin piirtynyt kuva penasta makaamassa penkillä tanko suussa.

Repesin kyllä täysin vaikka on varmaan ollu kaverille melko traumaattinen kokemus. Tossa voi olla jo salin vaihto lähellä jos hävettää tarpeeks.

Myhyhyy, hirveetä kuumetrippiä viime yö ja päivä. Tän sairastelun vedän ihan luomuna ku ei oo särkylääkkeitäkään. Huh, onneks nyt on jo tää hikivaihe..

eukot... flippaa ihme jutuista. Väittelee ja syyttelee, eikä nää asian ku yheltä puolelta. Ei osaa perustella edes kunnolla, mut käyttää naisen logiikkaa "mutku sie oot tehny väärin, korjaa asia!"...:face:

Olin aiheuttaa vakavaa salitragediaa taannoin lisäpainojen kanssa leukoja vedellessä...
Vieläkin puistattaa kun muistelen sitä hetkeä. Hrrr!!!!

Tuntuu nimittäin kerrassaan euforiselta kun toiston jälkeen lattialle laskeutuessa vyö pettää ja kettingin toisessa päässä oleva ..öö.. karabiinihaka liikahtaa 45kg:n vetämänä alaspäin tarraten shortsien läpi kiinni kivespussiin.
Luojan kiitos että tämä ei tapahtunut siinä vaiheessa kun olin vielä roikkumassa tangossa.

Komediaksi tämä ei päässyt muodostumaan sillä olin yksin salilla.
Toki tein treenin loppuun sen jälkeen kun olin tarkistanut että kaikki nippelit ja nappelit jotka salille asti olin tuonut, olivat vieläkin tallella.
Kalsarit menivät tosin vaihtoon, sillä väri oli vaihtunut kirkkaan punaiseksi aika laajalti.

Kannattaa siis toisinaan tarkistella välineiden kuntoa jotta pysyy välineet kunnossa.

Toivottavasti ei käynyt pahasti. Jos pystyy niin kannattaa laittaa levy polvenkorkeudelle ja käyttää kahta karabiiniä, joista toisen kiinnittää siihen levyn yläreunaan.

Tuosta nimittäin tuli mieleen kun itse aiheutin salikomediaa. Käytin yhtä karabiinia jolla kiinnitin lisäpainot vyöhön. Dippisarjan lopussa jalka kopsahti levyyn, joka sitten pyörähti/heilahti jolloin peenis jäi ketjujen väliin. Päästin samantien irti ja tipahdin polvilleni maahan hirveän kolinan saattelemana, jos joku salilla ei sitä kolinaa kuullut niin tuskanparkaisun ainakin kuuli. Itselle ei käynyt kumminkaan mitään vakavaa, hieman nolotti.

Kuivat silmät ja sen takia ilmeisesti itsekseen irti lähtenyt piilolinssi. Kesken tunnin vielä putosi. Onneksi ei tarvitse käyttää kuin parina päivänä viikossa, muuten ärsyttäisi vielä enemmän.

Enpä tiedä onko tämä asiaan liittyvä, mutta mittailin tuossa uusien limppujen painoa ja heitin kiekon induktiovaa-an päälle. Paino: 30kg, rasvaa 5%, vettä 80%.. :D

Siis hetkinen, paljon siellä maksaa tievero, ja miten vakuutus on laskettu jos se menee tuhansiin puntiin?

Viimeisin tievero muistaakseni about £200. En muista oliko vuosittainen vai puolivuosittainen, veikkaisin ensimmaista. Vakuutusmaksu miehen mersussa about pari tonnia vuodessa koska taalla vakuutukset ovat aivan jarkyttavan kalliita. Lontoossa asuessa myos autossa on vahan pakko olla kaiken maailman lisavakuutukset koska jos joku paskoo auton tai joudut kolariin eika ole tarpeeksi kattavaa vakuutusta, et saa yhtaan mitaan. Voin tarkistaa luvut miehekkeelta jos et usko :) Jossain pienessa kopperossa vakuutusmaksut ovat varmaan vahan alhaisemmat, mutta on se auton pitaminen silti kalliimpaa kuin Suomessa.

Just nyt vituttaa olla kipeana. Taas kerran... Huomiseksi olisi kiva kasa hommia, mutta lykkaan niita nyt iltaan asti ja makoilen vaan sangyssa saalimassa itseani.

Back
Ylös Bottom