Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja uskon, että Sinttura ei pahastunut kuitenkaan, mun kommentista liittyen tohon repeemiseen? En tarkoittanut sitä sillä, että tarvisi pahotella tms, vaan kunhan koitin vääntää tosta jotain pientä ironiaa, koska käytän itsekkin satunnaisesti tota "kahvit näppikselle" kielikuvaa.

Mutta onneks meillä on täälä tommosia foorumiprinssejä, jotka pelastaa naiset kamalilta kommenteilta ;)
No en pahastunu, lähinnä vittuilin tuolla olen pahoillani-kommentilla :D Aina ei vaan kaikki ymmärrä..

Ja uskon, että Sinttura ei pahastunut kuitenkaan, mun kommentista liittyen tohon repeemiseen? En tarkoittanut sitä sillä, että tarvisi pahotella tms, vaan kunhan koitin vääntää tosta jotain pientä ironiaa, koska käytän itsekkin satunnaisesti tota "kahvit näppikselle" kielikuvaa.

Mutta onneks meillä on täälä tommosia foorumiprinssejä, jotka pelastaa naiset kamalilta kommenteilta ;)

Valkoisia ritareita tarvitaan aina!

Aamulla kävin ostamassa peruskoulun viereisestä kaupasta kananmunia ja maitoa niin joka puolella oli röökille haisevia ylä-aste ikäisiä koululaisia ostamassa kokista, energiajuomia ja karkkia. Jos kerran röökit pannaan piiloon kaappiin niin eikö ton paskan myynti ennen koulupäivää voitaisi kanssa kieltää...

Nyt vituttaa ihan oikeasti. Sain tänään mersun huollosta ja huoletonta ajoa 20 km. Sen jälkeen mittaristo ja puhallin pimeäksi. Tarkastin sulakkeet mutta ei ainakaan heti löytynyt niistä vikaa. Täytyy vissiin käydä näyttämässä huomenna sitä huollossa jos vaikka vika löytyisi. HAISTA... KOKO SAKSAN AUTOTEOLLISUUS, toivottavasti kaikki autotehtaat lopetetaan siellä ja siirretään jonnekkin valkovenäjälle.

Prkl taas komediaa aiheuttamassa mutta onneks ei mitään munajuttuja. Aloin tekee korokevetoa semmosen kyykkytelineen eessä, jossa oli tanko about mun lantion korkeudella. Tein liikettä perse telineeseen päin. 100 kilolla lämpöjä ottaessani en huomannu olevani liian lähellä sitä telinettä ja tankoa ja ku vedin painot ylös, PAM perse vasten tankoa ja tasapaino lähti 100 kiloa käsissä. Otin sitten horjahdusaskeleen yhdellä jalalla alas korokkeelta. Oli varmaa terveellistä polvelle tuo paino käsissä. :jahas: Ja onneksi olin käsipaino-osastolla jossa oli se 8 äijää treenaamassa.

Naisten odottaminen. Vitun ärsyttävää odottaa, odottaa ja odottaa varsinkin kun ei ole mitään tekemistä...

Oltiin tossa jonkun aikaa sitten kavereiden kanssa treenaamassa ja sitten yks pari vuotta nuorempi kaveri jolla penkissä maksimit ehkä 45kg niin se päätti pistää 70kg penkkiin ja niinhän siinä kävi että painot tuli heti syliin kun se ne sieltä telineistä sai nipinnapin käsille ja sitten olikin jo vähän kiire mennä auttamaan... nolas meidät kaikki sitte mukavasti siinä :D

Lasken salikomediaksi kun näin taas tutut ylipainoiset naiset salilla. Molempien treeni koostuu joka kerta 3x15 min rupattelusta. Tänään he tulivat salille tuttuun tapaansa ja uhosivat kovaan ääneen että "TÄNÄÄN VEDETÄÄN SITTEN OIKEIN KEVEÄ TREENI!" Ympärilläni olevat ihmiset katsahtivat samanaikaisesti näihin henkilöihin "Koska te sitten vedätte kovan treenin?"-ilmeellä. Tilanne oli huikea.

"Oltiin tossa jonkun aikaa sitten kavereiden kanssa treenaamassa ja sitten yks pari vuotta nuorempi kaveri jolla penkissä maksimit ehkä 45kg niin se päätti pistää 70kg penkkiin ja niinhän siinä kävi että painot tuli heti syliin kun se ne sieltä telineistä sai nipinnapin käsille ja sitten olikin jo vähän kiire mennä auttamaan... nolas meidät kaikki sitte mukavasti siinä"

Tosi noloa mennä auttamaan heikompaa..

Ei mua varmaan olis ees vituttanu mikään, mutta kun näin tän threadin, niin jo alkoi vituttaan.

Oon ollu kohta kaks vuotta pakkiksessa, treenannu saman aikaa ja myös samat maagiset kaks vuotta viettäny sinkkuna.

Coincidence? I think not.

"Oltiin tossa jonkun aikaa sitten kavereiden kanssa treenaamassa ja sitten yks pari vuotta nuorempi kaveri jolla penkissä maksimit ehkä 45kg niin se päätti pistää 70kg penkkiin ja niinhän siinä kävi että painot tuli heti syliin kun se ne sieltä telineistä sai nipinnapin käsille ja sitten olikin jo vähän kiire mennä auttamaan... nolas meidät kaikki sitte mukavasti siinä"

Tosi noloa mennä auttamaan heikompaa..
Minkä ihmeen takia se on sinusta noloa auttaa heikompaansa?

Back
Ylös Bottom