Tämä ketju nosti vanhan vitutuksen aiheen muistoihin. 12.9.2010. Olin kaupassa, oman pikku nassikan kanssa (loput nassikat+äiti kotona). Pikku poikani oli tällöin vielä autokärri-iässä, ja päristeli onnellisena autokärrin kyydissä, ja lallatteli jotain lorua. Aina, kun kärri pysähtyi, kävi katsomassa "onko valot kunnossa" kärrissä, juosten kärrin ympäri. Tätä jatkui aina kassajonoon asti. Kassajonossa oleva maastohousuissa esiintynyt "bodari", niin vitun läski äijä, kääntyi ympäri ja sanoi: "Etkö vitun nynny saa sitä pentuasi hiljaiseksi, pitääkö tulla minun hiljentämään". Olin vähän aikaa, että mitä nyt vittua.. Lapsi puuhailee normaaleja rutiinejaan, eikä häiritse ketään. Mietin, että vedänkö suoraan sitä läskiä turpaan vai uhkaanko vaan muuten (turpaan veto olisi ollut tietysti tässä ammatissa vähän huono ratkaisu, loppupelissä). Päätin kertoa, niin, että kassajono kuuli nämä sanat: Yksikin liike tähän suuntaan ja voit olla varma, että olet maassa ja sitten koskee. Sitten sen rohkeus loppui, vaikka painoa sillä oli varmasti 40kg enemmän, mutta pituutta 40cm vähemmän. Mikä lie vitun sekopää, vituttaa vaan vieläkin, kun mietin tuota tapausta. Vaihtoi jonoa puhisten jotain.