Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tarkistappa nykyinen lainsäädäntö. Toivottavasti ette tule ikinä hankkimaan lapsia..
Nykyinen lainsäädäntö on monessa asiassa niin vitun pihalla kun olla voi! Eiköhän meistä aika moni ole saanut selkäänsä pentuna, eikä siitä ole mitää vitun haittaa ollut. Onpahan opittu olemaan.
Nykynen meininki on ihan naurettavaa! Hirveetä hyysäystä ja yli dramatisointia joka helvetin asiassa ja sairaammaks menee vaan kokoajan.

Kolmevuotias lapsi varmasti oppii olemaan hiljaa, kun äiti pahoinpitelee sitä. Minua yököttää jo pelkkä ajatus, että jonkun mielestä on oikein lyödä lasta. Helvetinmoista luuserimeininkiä ja minua nyt vituttaa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata pitää lapsi kurissa ilman nyrkkejä. Jos siihen ei pysty, niin kannattaa kääntyä sosiaalitoimiston puoleen, koska ei selvästikään osaa kasvattaa lasta. Näin jonkin aikaa sitten, miten joku nelikymppinen venäläinen nainen löi itkevää lastansa nyrkillä kaupassa. Olisi pitänyt vetää sitä naista turpaan.

Nyrkillä lyöminen on vähän eri asia kuin jotkut luunapit ja muut. Itselläni on paksu ja komea takatukka, ja se johtuu varmasti siitä kun sain penskana paljon tukkapöllöä. Ja tulihan sitä välillä kyllä risustakin. Omia lapsiani en kyllä varmaan pahemmin osaisi kurittaa, ei ole yhtä vahvaa auktoriteettiä kuin isäpuolella..

Joo, mun lapseni on kolmevuotias eikä varmasti hiljene, jos satutan sitä. Hard Justicella tuntuu olevan jokin ongelma muutenkin, koska tyypiltä tulee tasaiseen tahtiin viestejä, joissa hölistään naispuolisten työkavereiden nyrkkiin juoksemisista tai sitten pähkäillään, pitäisikö omaa muijaa laittaa turpaan, kun se valittaa jostain. Kaipa lapset tai aikuiset ihmiset saa olemaan lopulta hiljaa, kun niitä tarpeeksi monta kertaa muksii, mutta hiljaa oleminen ei ole sama, kuin että ongelmaa siitä entisestä valituksen kohteesta ei ole.

Mun lapseni ei huuda kaupoissa eikä julkisilla paikoilla, osaa kyllä hiljentyä siellä, kun käsken. Se on tosiaan kolmevuotias ja eikä aina ainakaan kotona osaa vielä olla itkemättä, kun jotain ikävää tapahtuu. En ala lyömällä opettamaan, että pitää olla hiljaa. On se nyt ihme, jos aikuinen ihminen ei ilman kivun tuottamista saa perille lapsille asioita. Kuvottavaa ehdottaakin pienen lapsen satuttamista.

Eilen se huusi jokusen minuutin ja väsyi sitten siihen. Sanoin, että viili pitää heittää roskiin, jos se tippuu lattialle eikä se sieltä huutamalla tule takaisin. Eiköhän se asia mennyt perille ilman läpsimisiä. Tänään se ei enää yrittänyt alkaa kiikuttamaan viiliänsä pois ruokapöydästä, kun muisti, mitä sille viimeksi kävi.

Kolmevuotias lapsi varmasti oppii olemaan hiljaa, kun äiti pahoinpitelee sitä. Minua yököttää jo pelkkä ajatus, että jonkun mielestä on oikein lyödä lasta. Helvetinmoista luuserimeininkiä ja minua nyt vituttaa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata pitää lapsi kurissa ilman nyrkkejä. Jos siihen ei pysty, niin kannattaa kääntyä sosiaalitoimiston puoleen, koska ei selvästikään osaa kasvattaa lasta. Näin jonkin aikaa sitten, miten joku nelikymppinen venäläinen nainen löi itkevää lastansa nyrkillä kaupassa. Olisi pitänyt vetää sitä naista turpaan.

Kuka täällä on käskenyt hakkaamaan niitä lapsia?? Eikai aina tarvitse mennä ihan äärimmäisyyksiin?

Nyrkillä lyöminen on vähän eri asia kuin jotkut luunapit ja muut. Itselläni on paksu ja komea takatukka, ja se johtuu varmasti siitä kun sain penskana paljon tukkapöllöä. Ja tulihan sitä välillä kyllä risustakin. Omia lapsiani en kyllä varmaan pahemmin osaisi kurittaa, ei ole yhtä vahvaa auktoriteettiä kuin isäpuolella..

Auktoriteetti ei vaadi väkivaltaa tai pelkoa siitä. Heikko ihminen turvautuu väkivaltaan saavuttaakseen auktoriteetin aseman.

Kuka täällä on käskenyt hakkaamaan niitä lapsia?? Eikai aina tarvitse mennä ihan äärimmäisyyksiin?

Hard Justice ainakin puhui avarilla laittamisesta, mika mielestani menee jo hakkaamisen puolelle... Delgadoa kompaten, kylla lapsen varmaan saa lyomalla hiljaiseksi mutta eri asia onkin poistuuko alkuperainen ongelma silla vai syntyyko vaan uusia.

Sain itsekin monesti selkaan pienena eika kyse ollut mistaan pienesta luunapista. Olen sita mielta, etta lyominen seka silla uhkailu oli taysin tarpeetonta ja viesti olisi varmasti mennyt paremmin perille muilla keinoilla. Itselleni ei tuosta jaanyt kateen oikein muuta kuin jarjeton pelko ja kammo vakivaltaa kohtaan, vaikka meilla kuritus olikin tyyliin "vitsalla perseelle" eika mitaan nyrkilla silmakulmaan hakkaamista. Omasta mielestani ei ole MISSAAN tapauksessa oikein, etta aikuinen ihminen satuttaa pienta lasta fyysisesti... Helvetinmoisia luusereita ne joiden mielesta lapsen piekseminen on ok.

Hard Justice ainakin puhui avarilla laittamisesta, mika mielestani menee jo hakkaamisen puolelle... Delgadoa kompaten, kylla lapsen varmaan saa lyomalla hiljaiseksi mutta eri asia onkin poistuuko alkuperainen ongelma silla vai syntyyko vaan uusia.

Sain itsekin monesti selkaan pienena eika kyse ollut mistaan pienesta luunapista. Olen sita mielta, etta lyominen seka silla uhkailu oli taysin tarpeetonta ja viesti olisi varmasti mennyt paremmin perille muilla keinoilla. Itselleni ei tuosta jaanyt kateen oikein muuta kuin jarjeton pelko ja kammo vakivaltaa kohtaan, vaikka meilla kuritus olikin tyyliin "vitsalla perseelle" eika mitaan nyrkilla silmakulmaan hakkaamista. Omasta mielestani ei ole MISSAAN tapauksessa oikein, etta aikuinen ihminen satuttaa pienta lasta fyysisesti... Helvetinmoisia luusereita ne joiden mielesta lapsen piekseminen on ok.

Selkään on täälläkin tullu pienenä ja ihan aiheesta! Ei ne koskaan ollu mitään kunnon selkäsaunoja vaan juurikin "vitsalla perseelle" ja opetus tuli enemmänkin häpeästä kuin kunnon selkäsaunasta. Yhtään en ole katkera vaan ylpeä saamastani kasvatuksesta.
Nyt vaan saa kaupungilla katsella räkänokkia millä ei oo ollu pienenä minkäänlaisa rajoja, tehdään mitä vaan ilman pelkoa seurauksista. Onneksi elämä lopulta opettaa sen mikä pitäisi jo pienenä oppia!

Lasten kasvatuksessa on kyllä muitaki vaihtoehtoja ku lyöminen tai rajojen asettamatta jättäminen. Ite sain lapsena selkään, joskus aika rajustikin enkä todellakaan aio omaa nassikkaa lyödä.

Lapsetki on yksilöitä ja jotku on villimpiä ku toiset. Kyllä ne kuitenki saa puhumalla olemaan ihmisiks vaikka se saattaa välillä hetken viedäkin.

Auktoriteetti ei vaadi väkivaltaa tai pelkoa siitä. Heikko ihminen turvautuu väkivaltaan saavuttaakseen auktoriteetin aseman.
Näinpä. Väkivalta alkaa siitä kun taito loppuu, ja pätee muuten monessa tilanteessa, olipa kyseessä lapsi tai eläin. Mielipiteitä on näköjään monia..

Eipä ole tullut kertaakaan lasten kanssa tilannetta että olisi tarvinut käsiksi käydä tavalla tai toisella. Aina nuo on uskonut mitä sanon. Mutta en mä sitten turhasta komennakkaan, niin lapsetkin oppii että siinä vaiheessa kun komennetaan niin se kanssa tarkoittaa sitä.

Mikään ei vituta enempää kuin jossain kaupassa tai uimahallissa turhasta komentavat vanhemmat. Lapset on lapsia eikä niitä pidä olla koko aikaa ohjastamassa. Ja joku lapsen kitinäkin kaupassa, enemmän mua vituttaa se aikuinen siinä joka käskee koko ajan olemaan kunnolla kuin se lapsen kärttäminen.

Selkään on täälläkin tullu pienenä ja ihan aiheesta! Ei ne koskaan ollu mitään kunnon selkäsaunoja vaan juurikin "vitsalla perseelle" ja opetus tuli enemmänkin häpeästä kuin kunnon selkäsaunasta. Yhtään en ole katkera vaan ylpeä saamastani kasvatuksesta.
Nyt vaan saa kaupungilla katsella räkänokkia millä ei oo ollu pienenä minkäänlaisa rajoja, tehdään mitä vaan ilman pelkoa seurauksista. Onneksi elämä lopulta opettaa sen mikä pitäisi jo pienenä oppia!

Mä en oo kyllä ihan samaa mieltä, että fyysinen rankaisu olisi niitä rajoja. Lähinnä aikuisen viimeinen keino, kun ei mielikuvitukseltaan/hermoiltaan keksi enään muutakaan keinoo, millä meidän jani-petteri alkaisi tottelemaan, niin sitten lyödään tms.

En sano itsekkään olevani mikään kasvatustieteen maisteri, meilläkin saatetaan tyttö taluttaa ponnarista välillä huoneeseen, mutta se tapahtuu myös niin, että hänen omat karkailuyritykset päättyvät tukan kiristymiseen. Ei tulisi mieleenkään alkaa itse sitä repimään.

Mä en oo kyllä ihan samaa mieltä, että fyysinen rankaisu olisi niitä rajoja. Lähinnä aikuisen viimeinen keino, kun ei mielikuvitukseltaan/hermoiltaan keksi enään muutakaan keinoo, millä meidän jani-petteri alkaisi tottelemaan, niin sitten lyödään tms.

En sano itsekkään olevani mikään kasvatustieteen maisteri, meilläkin saatetaan tyttö taluttaa ponnarista välillä huoneeseen, mutta se tapahtuu myös niin, että hänen omat karkailuyritykset päättyvät tukan kiristymiseen. Ei tulisi mieleenkään alkaa itse sitä repimään.

En muista kun ite pienenä koivunniemenherraa sain että vanhemmat olisivat hermonsa menettäneet ja sen takia tullu selkään. Enkä usko lapselle jäävän minkäänlaisia traumoja jos hän on tehnyt todella väärin ja saa siitä rangaistuksen. Ja selkään ei tosiaan saatu mistään pienestä vaan täysin aiheesta. Mutta ehkä on hyvä lopettaa offtopic nyt.....

Menkää lätkimään niitä pentujanne, tai jättäkää lätkimättä...Ketä niinq kiinnostaa...

Mutta perustakaa nyt ainakin uusi ketju...Vituttaa tällänen : Juupas, eipäs vaarinhousut...:rolleyes:

edit : Ja kaikille kukkahattutädeille -ja sedille. Pidän lapsista. Lapsia, sekä eläimiä pitää puolustaa, kun eivät itse siihen kykene...

...Nykyään vaan on niin mahdotonta lukea näitä pakkiksen ketjuja, kun lähes kaikissa väännetään OFF TOPIC PASKAA Rupeaa jo vituttamaan, rauhallistakin miestä...

Kylläpä helpotti...:D

Tämä ketju nosti vanhan vitutuksen aiheen muistoihin. 12.9.2010. Olin kaupassa, oman pikku nassikan kanssa (loput nassikat+äiti kotona). Pikku poikani oli tällöin vielä autokärri-iässä, ja päristeli onnellisena autokärrin kyydissä, ja lallatteli jotain lorua. Aina, kun kärri pysähtyi, kävi katsomassa "onko valot kunnossa" kärrissä, juosten kärrin ympäri. Tätä jatkui aina kassajonoon asti. Kassajonossa oleva maastohousuissa esiintynyt "bodari", niin vitun läski äijä, kääntyi ympäri ja sanoi: "Etkö vitun nynny saa sitä pentuasi hiljaiseksi, pitääkö tulla minun hiljentämään". Olin vähän aikaa, että mitä nyt vittua.. Lapsi puuhailee normaaleja rutiinejaan, eikä häiritse ketään. Mietin, että vedänkö suoraan sitä läskiä turpaan vai uhkaanko vaan muuten (turpaan veto olisi ollut tietysti tässä ammatissa vähän huono ratkaisu, loppupelissä). Päätin kertoa, niin, että kassajono kuuli nämä sanat: Yksikin liike tähän suuntaan ja voit olla varma, että olet maassa ja sitten koskee. Sitten sen rohkeus loppui, vaikka painoa sillä oli varmasti 40kg enemmän, mutta pituutta 40cm vähemmän. Mikä lie vitun sekopää, vituttaa vaan vieläkin, kun mietin tuota tapausta. Vaihtoi jonoa puhisten jotain.

Keski-ikäiset naiset, jotka eivät osaa juoda viinaa.

Juuri raahasin yhtä kyseisenlaista tapausta läpi Joensuun torin, kun tapauksen mies oli niin avuton ettei osannut muuta tehdä kuin puhua söpösti. Yksikään taksi ei sitten ottanut kyytiin, joten raahasin takaisin torin läpi auton kyytiin ja ajoin parin jonnekin majapaikkaan. Jyrkissä kapea-astelmisissa kierreportaissa sitten luovutin, koska vastaanrimpuilevan 80-kiloisen kanssa ei tuntunut enää kovin turvalliselta. Jätin sitten miehensä puhumaan sille pehmoisia. Pitäköön tunkkinsa.

Back
Ylös Bottom