Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos huomaa ladanneensa tankoon liikaa painoa tehdessään penkkiä, niin kannattaa tosiaan jättää se siihen rinnalle lepäämään ja odottaa että joku tulee jelppimään. Tai vaihtoehtoisesti sen voi itsekin rullata (mieluummin alakautta) veke, kunhan tangossa ei ole painoa satoja kiloja.

Joku penkkipena koitti kuitenkin sitkeästi salilla nostaa kaikki 90 kiloa ylös, vaikka huomasi jo hyvissä ajoin ettei omat voimat riitä. Alkoi sitten noston alkuvaiheessa jo tähtäämään tankoa takasin telineisiin. No tanko lähti tietenkin kaatumaan taaksepäin, ja kun ei voimia ollut nostaa koko matkaa ylöspäin, niin lakipisteen jälkeen matka jatkui alaspäin. Lopulta tanko laskeutui penkkipenan suuhun, ennen kuin takana varmistamassa ollut kaveri havahtui katsomasta tyttöjä tms. ja sai tangon suusta telineisiin.

Toisaalta ehkä hyvä että teki liikettä suu auki, niin ei kolahtanut etuhampaisiin. Toisaalta taas näytti aika kivuliaalta pitää se sekunnin murto-osa tankoa syvällä suussa. Ei siinä onneksi tainnut paljon sen pahemmin käydä, mutta pakkasi kuitenkin kamansa ja lähti siltä erää. Alkuun sitä itsekin vähän pelästyi että mahtoiko sattua pahasti, mutta jälkikäteen meinannut vähän naurattaa se muistiin piirtynyt kuva penasta makaamassa penkillä tanko suussa.

Vittu autonkäyttövero tuli, perkele 169,04 euroa, mihinköhän nämäkin rahat menee perkele!

mamu.jpg

Voi vitun työhakemukset saatana. Ei mulla aivokapasiteetti riitä tälläseen vitun paskanjauhantaa perkele. Koita nyt erottua 100 hakijan joukosta kun kirjoitustaidot on ihan vitun nolla ja mieli kolkuttaa tyhjää että mitä muka kirjottaisin tohon. Ei vittu tässä menee taas monta pitkää tuntia että saan mitään kirjotettua ja nyt jo tekis mieli vintata kone ikkunasta pihalle. Sais olla silleen niinku faija selitti nuoruudessaan että aina pääsi jonnekkin töihin kun vaan vaivautu paikan päälle kysymään.

Voi vitun työhakemukset saatana. Ei mulla aivokapasiteetti riitä tälläseen vitun paskanjauhantaa perkele. Koita nyt erottua 100 hakijan joukosta kun kirjoitustaidot on ihan vitun nolla ja mieli kolkuttaa tyhjää että mitä muka kirjottaisin tohon. Ei vittu tässä menee taas monta pitkää tuntia että saan mitään kirjotettua ja nyt jo tekis mieli vintata kone ikkunasta pihalle. Sais olla silleen niinku faija selitti nuoruudessaan että aina pääsi jonnekkin töihin kun vaan vaivautu paikan päälle kysymään.

Älä kirjoita liian pitkiä lauseita, jos et käytä välimerkkejä, kuten pilkkua. Netistä löytyy aika hyviä pohjia hakemuksia varten.

Vittu että mulla vituttaa nää vitun vaalit, ja vielä enemmän vituttaa se että Ultra Bra - tuo suomen paskin orkesteri on tekemässä jonkin sortin comebackia. Vaan KAIKISTA ENITEN VITUTTAA NE VITUN AIVOVAMMASET ULKOILIJAT JOILLA ON JUMALAUTA HUOMIOLIIVIT PÄÄLLÄ. Miksei ne tatuoi ottaan tekstiä "Sääli minua, olen undulaatti."?!?!? Vittu kuvitteleeko ne olevansa hirvimettillä vai muuten vaan pelkäävät tulevansa ammutuksi rovaniemen kaduilla? Ei jumalauta. Menkää hoitoon.

Vittu että vituttaa.

Tää tupakoinnin lopettaminenkin semi-vituttaa..

Vittu autonkäyttövero tuli, perkele 169,04 euroa, mihinköhän nämäkin rahat menee perkele!

Halpahan tuo viela on. Tanaan just juteltiin miehen kanssa autoilun kustannuksista ja tultiin siihen tulokseen etta Englannissa autosta saa maksaa lahes saman verran kuin mita maksaisi vuokrakampasta. Pelkka tievero useita satoja, paalle vakuutukset jotka menee tuhansiin puntiin jne. Kaytetyt autot ovat torkean halpoja mutta auton pitaminen ei...

Ei englannissa tarvitse autoa, ellei ole lapsia tai asu jossain lake districtissä.

Tänään vituttaa huolella, kun hukkasin mun korvatulppakuulokkeitten sen kumisen osan, nyt mulla on toisessa korvassa vääränkokoinen osa, ja sehän ei pysy sitten millään korvassa, kun vähänkään liikkuu.

Siis hetkinen, paljon siellä maksaa tievero, ja miten vakuutus on laskettu jos se menee tuhansiin puntiin?

Mun koiralla taitaa päivät alkaa käymään oikeasti vähiin :( Sai jonkun kohtauksenkin tuossa... Mie en voi auttaa sitä juuri ollenkaan ja se ärsyttää.

Ei vittu mikä kollaasi. :D Aika moneen pystyy samaistumaan.

97% pakkislaisista sopis varmaa tuo polvi kipeä -kuvaus. ;)

Sattu hassu tapaus tässä kerran. Puolituttu oli penkkaamassa jollain ~100 kilolla ja niinhän siinä kävi että kymmenes toisto jäi puolitiehen. Tekniikka oli hyvä ja niin pois päin, mutta yksinkertaisesti hän arvioi voimavaransa väärin. Jätkä teki siis vähän pitempää sarjaa. Sieltä se sitten huuteli painojen alta että "kaveri hei". Olin juuri psyykkaamassa itseäni leuanvetoon 15kg :n lisäpainoilla, joka siis roikkui haarojeni välissä vyöllä. Havahduin ja kuulin kaverin huudot. Juoksin nopeasti auttamaan 15 kiloa roikkuessa haarojeni välissäni. Itse komediaa aiheutin tässä itse jo ilmeilläni, kun lisäpaino hakkasi pallejani vasten kun juoksin auttamaan. Sain autettua kaveria sitten ja tilanne oli ohi.

Itse pääkomediaa tässä tilanteessa aiheutti sen lisäksi että kaverilla oli 100 kiloa rautaa rinnalla, niin vielä menin ja pamautin kaveria päähän haarojen välissä roikkuvalla lisäpainolla. Ja kovaa pamautinkin. Unohdin penkkipaikalle saapuessani kyseisen lisäpainon olemassaolon. Ei varmasti auttanut tilannetta yhtään :face: :hyvä: . Naurettiin sitten molemmat tuolle jutulle, onnellinen loppu. :)

Huvittaa lähinnä aina mummot, jotka tulevat farkut jalassa salille tekemään muutaman liikkeen farkut jalassa ja 15minuutin päästä jo lähteevätkin.
Myös nämä mopopojat! Penkkiin 60kg, nostaa 2 kertaa ja lähtee pois. Kädet tietenkin yhtäleveällä kuin hulkilla...
Tummaihoiset miehet yleensäkkin on melkoinen näky :face: Kaikissa laitteissa ollaan ympäriämpäri miten sattuu ja vedetään kaikki liikkeet kuin dia dolorosassa ja TIETENKIN perjantai iltana ennen baarien aukeamista.

Sattu hassu tapaus tässä kerran. Puolituttu oli penkkaamassa jollain ~100 kilolla ja niinhän siinä kävi että kymmenes toisto jäi puolitiehen. Tekniikka oli hyvä ja niin pois päin, mutta yksinkertaisesti hän arvioi voimavaransa väärin. Jätkä teki siis vähän pitempää sarjaa. Sieltä se sitten huuteli painojen alta että "kaveri hei". Olin juuri psyykkaamassa itseäni leuanvetoon 15kg :n lisäpainoilla, joka siis roikkui haarojeni välissä vyöllä. Havahduin ja kuulin kaverin huudot. Juoksin nopeasti auttamaan 15 kiloa roikkuessa haarojeni välissäni. Itse komediaa aiheutin tässä itse jo ilmeilläni, kun lisäpaino hakkasi pallejani vasten kun juoksin auttamaan. Sain autettua kaveria sitten ja tilanne oli ohi.

Itse pääkomediaa tässä tilanteessa aiheutti sen lisäksi että kaverilla oli 100 kiloa rautaa rinnalla, niin vielä menin ja pamautin kaveria päähän haarojen välissä roikkuvalla lisäpainolla. Ja kovaa pamautinkin. Unohdin penkkipaikalle saapuessani kyseisen lisäpainon olemassaolon. Ei varmasti auttanut tilannetta yhtään :face: :hyvä: . Naurettiin sitten molemmat tuolle jutulle, onnellinen loppu. :)
nauroin iha ääneen täällä ei jumalauta oikeesti hyvä ettei vedet valu silmistä : D

Vituttaa oma itsekurin puute tupakoinnin lopettamisen suhteen. Puolen vuoden sisään olen tainnut 4 lakkoa pitää, kaikki ovat kaatuneet siihen kun on alkanut vituttaa ja saanut muka "hyvän" syyn vetää röökin. Jokainen lakko kaatunut samalla tavalla :jahas: Lisäksi vituttaa lähestulkoon viime heinäkuusta asti jatkunut flunssa

Back
Ylös Bottom