Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Arvatkaapas kuka myöhästy tänään koulusta herätyskellon takia? Mikä vittu siinä on et pitää herätä aina se 10 yli 8 kun bussi on jo mennyt?
Tänään tuli viikko täyteen flunssassa,kuumeessa ja yskässä.. Huomenna olis aamuvuoro niin jos sitä kävis 2h pyörähtämässä vittuillessaa ja lähtis sitte työterkkarille hakee vielä muutaman päivän lisää
Räkä ei irtoa nokasta, tai sitte se valuu paidalle ja housuille. Internetti loppuu kesken ja ei ole mitään hyviä ohjelmiakaa katottavaksi. En tiiä onko tämä iloinen asia vai perseestä, mutta pistetään tänne peruspositiivisena..
Niinpä. Sitä enemmän asioista ollaan tietävinään, mitä vähemmän niistä tiedetään. On kyllä vittumaista.Hieman meinaa vituttaa ihmiset, jotka inttävät, inttävät ja vielä kerran inttävät asioista, joista eivät oikeasta tiedä hevon vittuakaan.
Ulkohommissa koko talven, repikää siitä!! Tulispa nyt vittu kipeeksi.
Ketuttaa ku lainaa rahaa tms, niin rahan takas maksaminen on joilleki niin vaikeeta. Ite oon viel semmonen, että en tykkää pyytää rahoja takas, vaan haluaisin, että nää henkilöt ITSE tajuaisivat maksaa ilman et mun pitää erikseen pyytää.
Esim. viime viikonloppuna tehtiin drinkkejä kaveriporukalla ja mä maksoin ainekset, ja kukaan ei oo ylläripylläri maksanu vielkään takas. Tää on myös syy, miksi yleensä en tykkää lainaa rahaa tai maksaa, kun porukalla ostetaan. Ja ei ehkä ole isosta summasta kyse, semmonen 20e, mut silti! Ärsyttää.
Juomasta ei makseta takasin jos yhessä juodaan tai muutenkaan yhteis menoja. Jos annat rahaa ihan rahana nii sitte pitää maksaa takasin...
No eri asia on varmaan, kun me yhessä sovittiin, että jokainen maksaa osuteensa loppusummasta. Mut hieno homma jos teillä toimitaan noin - meillä ei.
Epäilen että puhut paskaa.Epäilen ettei negatiivisilla saavuteta yhtään mitään. Muuta kuin instant komedia.