Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun kuiva iho!!!! Kokoajan kutisee ja saa rasvata 5 min välein ja silti on erittäin kova ihottuma ja mustaa paitaa/kalsareita ei saa pitää, kun ei tee hyvää iholle... PERKELEEN PERKELE!

Noin voi käydä jos liina/alusvaatteisiin on jäänyt pesuainetta.

Omaksi parhaaksi toki mut vähän potutti kun fysioterapeutti käski ottaa punttitreenin tosi kevyesti kunnes niska/päänsärkyvaivat hoituu.
Se vituttaa kun en ymmärtänyt pyytää lääkäriltä lähetettä,ois siinä jokusen kympin säästänyt ja kun on pitempään ollut sairasp.rahalla niin
kympitkin meinaa jotain!

...nyt vituttaa suomalaiset pääsääntösesti.

Muakin vituttaa suomalaiset. Lähes joka päivä.

Olen ollut tänään tosi huonolla tuulella. Aamulla missasin 2 luentoa, koska yskin koko yön -> sain unta vasta 6-7 maissa aamulla -> en herännyt ysiltä alkavalle luennolle. Myöhemmin päivällä oli seminaari, mitä ennen mun piti käydä kirjastossa tulostamassa pari esseetä. Tietysti kirjasto oli täynnä ja sain etsiä kissojen ja koirien kanssa vapaata tietokonetta. Tämän sähellyksen seurauksena en ehtinyt lukea esseitä, joten olin erittäin huonosti valmistautunut seminaariin. Nolotti hirveästi kun ei ollut mitään sanottavaa, varsinkin kun toi on mun poikaystävän opettama seminaari...Olin muutenkin ihan naama norsunvitulla koko seminaarin ajan, koska vitutti niin paljon.

Päivällä piti käydä kaupassa, mutta olin tietysti laiska paska enkä jaksanut kävellä 15min Tescoon asti, vaan kävin kampuksen marketissa. Paska valikoima ja kalliit hinnat, olisin senkin rahan voinut käyttää paljon hyödyllisemmin.

Ihan typerä päivä. En tykkää yhtään.

Väsyttää ihan vitusti. Sairaslomaa saisi kun on todettu masennus. Mutta kun on vasta ollut kolme kuukautta poissa töistä, ja töissäolo voittaa kotona nysväyksen (päivät liian hiljaisia kun ei ketään muita läsnä) niin ei tee mieli heti antaa periksi... Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Katsotaan koska ollaan taas kuilun reunalla,

Olin vetämässä kevyttä kyykkytreeniä 90 kilolla ja kattelin kun vähän isompi tyyppi lopetteli penkkitreeniään, tangossa reippaasti päälle sata ja veti sarjaa. Sain kyykyn päätökseen ja aloin ottaa levyjä tangosta, mutta tää tyyppi sanoi, että voin jättää ne siihen. Mä aattelin, että se vetää niillä lämmittelysarjoja, koska se näytti aika vahvalta, selkäkin levee kuin mikäkin. Se otti tangon ja pyllisti noin 20 senttiä alas ja hirveellä huudolla ylös. Mä kattelin että ei jumalauta. Sitten sen maratoonarilta näyttävä kaveri otti yhdet kiekot pois ja sama homma. Sitten kuuntelin kun laihempi tyyppi valitteli toiselle kipeitä polviaan ja, onkohan tää kyykkäily pahasta polville vai pitäiskö pysytellä samassa painossa ainakin pari kuukautta.

Sain tänään kuulla, että olen ollut poissa 8 saksantuntia 19 käydystä saksantunnista.... Muuten ollut kipeänä, mutta 2 kertaa nukkunut pommiin. Nyt vituttaa.

En ole itsekkään nähnyt negatiivisia tehtävän penkissä tuolla tavalla,tosin on myönnettävä etten varsinaisilla voimanostosaleilla ole käynytkään. Eikös tavallisemmin noita negatiivisia tehdä varsinaisen kovan sarjan päätteeksi eikä pelkästään? Mitäs tolla sitten saavuttaa,kehitystä?

Taitaa olla jo vuosi aikaa, mutta menin penkkipunnerruksen negatiivisissa vielä astetta pidemmälle ja käytössä oli painonvapauttajat + vastuskumit. Näin siitä syystä, että sain kunnolla ylikuormitettua noston yläasennon, mutta silti nostettua tangon takaisin ylös ihan itse (koska minulla ei ole kavereita). Tangossa taisi olla 100kg, minikumit teki ylhäällä 35kg lisää ja painonvapauttajissa sitten about 50kg, koska yläasennossa kuormitus oli työsarjoissa 180-190kg. Luonnollisesti tuli otettua pelkkiä ykkösiä (koska pv:t putoaa ekan toiston jälkeen pois).

Voi näyttää sivusta katsottuna koomiselta, kun treenaaja ottaa vaan yhden hitaan alaslaskun ja senkin hirveällä puhinalla ja sitten räjähtävästi ylös.

Tein tuota vain 2-3 viikkoa putkeen raskaan penkkitreenin paikalla ja oli siitä hyötyäkin, koska sen jälkeen kun irroitti normaalia rautaa 160kg telineistä (eri treenissä tietenkin), niin se oli kuin ilmaa, kun hermosto/lihaksisto oli ehdollistettu 15-20% suurempiin kuormiin.

Tuossa videossa äijällä on kyllä liikaa rautaa voimiin nähden, koska heti kun kädet taipuu 5cm, niin putoo rintaan kuin kivi.

mejiän kylän rintahaba pojat tekee aina penkkiä (huom, aina). Niin että lämmitellään tangolla ja sitten laitetaan +100kiloa tankoon. Kaikki käy läpi jaksaako sitä nostaa raudoista. Sitten kiloja tiputellaan kymppi pois. Ja lopulta siinä on 40kg-60kg. Jolla ne tekee tiputus runkkupenkkiä. Tiputetaan rintaan ja sieltä pompulla ylös.

Nuo kyykky pyllistelijät oikein ilettää...tulevat sun jälkeen tellingeille ja lataavat naureskellen tuplaraudat omiisi verrattuna. Sitten siinä mennään se kuuluisa 20cm perseellä taakse voe helevat....ei kehtaa sanoa, mutta mieli tekis...

Tekis kyllä ite mieli aina nakata tiili tahi joku mötikkä perkele ikkunasta noiden toolojen tuulilasiin kun ajavat pitkillä valoilla pimeällä suoraan näköä. Vituttaa aina ruveta kyllä vilkuttelemaan ite niille valomerkkejä että "hei urpo, sulla on pitkät päällä ja mä en näe vittu mitään ja tien oikealla puolen on joku toinen urpo iltalenkilllä ihan vitunmoisessa lumipyryssä ilman mitään vitun kunnollisia heijastimia/turvaliivejä, MAANTIELLÄ!". Onko noi "lenkkeilijät" oikeesti jotain vitun suunnitelmallisia itsemurhayrittäjiä tuolla kaikista vaikeimmassa olosuhteessa. 80km/h rajotus alue on ja joo kyllä nopeus pitää sovittaa sään mukaan. Joo onnistuu, vaan nyt yli 3 kertaa tämän lumen aikana tapahtunut noi kaikki tilanteet yhdessä ja mutkasella tiellä niin prkl. Seuraavalla kerralla on pelkääjän paikalla kourallinen kiviä mukana stna.

Vitun talvi...
Tai oikeestaan vitun lumi. Ja tuuli. Ja kaikki...
Vitun pyöräily kouluun. :(
Talvi on ihanaa aikaa. Sillon kun ei tarvii juosta taikka pyöräillä tuolla 20m/s tuulessa ja lumisateessa.
:jahas:

Kämppä ei lämpene. Patterit eivät toimi ja ikkunat vetävät. Tarttis varman tehrä asialle jotain kohta. Mulla on päällä kolme paitaa ja lampaasta tehdyt tossut jalassa ja silti oon jäässä.

Back
Ylös Bottom