Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Arvatkaapas kuka myöhästy tänään koulusta herätyskellon takia? Mikä vittu siinä on et pitää herätä aina se 10 yli 8 kun bussi on jo mennyt?

Jep, mutta alkaa vituttaa ku on niin paljo myöhästelly. :D No on hyviäkin puolia, saa vaihtaa huoneen järjestystä ajan kuluks.

Vitun tylsää. Ei oo oikeestaan tällä hetkellä muuta tekemistä ku oottaa yhtä puhelinsoittoa ja yhtä kirjettä...

Tänään tuli viikko täyteen flunssassa,kuumeessa ja yskässä.. Huomenna olis aamuvuoro niin jos sitä kävis 2h pyörähtämässä vittuillessaa ja lähtis sitte työterkkarille hakee vielä muutaman päivän lisää :)
Räkä ei irtoa nokasta, tai sitte se valuu paidalle ja housuille. Internetti loppuu kesken ja ei ole mitään hyviä ohjelmiakaa katottavaksi. En tiiä onko tämä iloinen asia vai perseestä, mutta pistetään tänne peruspositiivisena..

Sairasloma jatkuu ainakin päivän, jos huomenna olen tarpeeksi kipeä niin saa kaksi päivää jolloin vasta maanantain iltavuoroon.. Antibiootit saa poskiontelontulehdukseen ja muuta siistiä, firman pikkujoulut lauantai iltana niin voisi käydä näyttämässä naamaa jotta muistavat..

Tänä syksynä/talvena kaikki tuntuu menevän pieleen. Jos ees joku asia onnistuisi, niin hyppisin riemusta, mutta kun ei. Lisäksi yritän tehdä kouluhommia ja ajatukset karkailee jatkuvasti petipuuhiin, vaikka ei mulla edes enää ole seksielämää kun rakas jätti. Vitutus kokee hetkellisen multihuipentuman joka päivä uudelleen.

Hieman meinaa vituttaa ihmiset, jotka inttävät, inttävät ja vielä kerran inttävät asioista, joista eivät oikeasta tiedä hevon vittuakaan. Tänään kaveri tuossa sanoi, ettei ymmärrä ihmisiä, jotka ostaa auton automaattivaihteistolla, koska ajaminen on niin tylsää, jos ei saa vaihdella vaihteita. Siihen toinen kaveri sitten vielä heitti vettä myllyyn, että automaattivaihteisto on ihan paska, koska siinä ei voi päättää, milloin vaihtaa vaihteita ja millä vaihteella ajaa. Lisäks se on niin ykstoikkoista, että nukahtaa rattiin. Kaiken lisäks automaattivaihteisessa autossa kuulemma vaihteet vaihtuu aina samalla kierrosluvulla kiihdytti sitten kaasu pohjassa tai ei. Sanoin olevani vähän eri mieltä asiasta, jolloin vastaväitteitä automaatin surkeudesta tuli kasapäin takaisin. Lopuksi kysyin, että onko heistä kumpikaan koskaan ajanut automaattivaihteisella autolla ja ylläripylläri, kumpikaan ei koskaan ollut ajanut saatika ollut koskaan automaattivaihteisen auton kyydissä, jos busseja ei lasketa. Voi ny jeesus. Miten vitussa voi väittää, että joku on paska, jos ei ole edes kokeillut sitä? Isikö kertoi, että se on paska, niin poika uljaasti puolustaa isin mielipidettä? Vai onko kyse vain siitä, että se on paska, koska ko. henkilöt ovat valmiiksi päättäneet niin? Onko pakko väittää asioita totena, jos tiedot oikeasti on joko päästä keksittyjä tai kuultuja joltain aivan potaskaa puhuvalta taholta? Painotan vielä loppuun, että itse olen ajanut sekä manuaalilla että automaatilla about yhtä paljon enkä ole sinänsä kummankaan puolella, mutta en myöskään hyväksy perätöntä puhetta ilman perusteluja.

Sama oikeastaan näkyy tuossa Apple Mac & iPhone vs. Windows vs. Nokia -väännössä, jossa monellakaan ei ole minkäänlaista käsitystä muista vaihtoehdoista, vaan väittävät vain, että oma vehje on paras. Sitten taas ne, jotka ehkä asiasta jotain tietävät, pysyvät hiljaisina taka-alalla.

Ketuttaa ku lainaa rahaa tms, niin rahan takas maksaminen on joilleki niin vaikeeta. Ite oon viel semmonen, että en tykkää pyytää rahoja takas, vaan haluaisin, että nää henkilöt ITSE tajuaisivat maksaa ilman et mun pitää erikseen pyytää.

Esim. viime viikonloppuna tehtiin drinkkejä kaveriporukalla ja mä maksoin ainekset, ja kukaan ei oo ylläripylläri maksanu vielkään takas. Tää on myös syy, miksi yleensä en tykkää lainaa rahaa tai maksaa, kun porukalla ostetaan. Ja ei ehkä ole isosta summasta kyse, semmonen 20e, mut silti! Ärsyttää.

Hieman meinaa vituttaa ihmiset, jotka inttävät, inttävät ja vielä kerran inttävät asioista, joista eivät oikeasta tiedä hevon vittuakaan.
Niinpä. Sitä enemmän asioista ollaan tietävinään, mitä vähemmän niistä tiedetään. On kyllä vittumaista.

Ulkohommissa koko talven, repikää siitä!! Tulispa nyt vittu kipeeksi.

Mä olin koko viime talven ulkona töissä ja voin kertoa, että meinas mennä kuuppa jumiin aika monta kertaa :D Onneks tänä talvena pitäis olla enemmänkin sisähommia. Eikä siinä, kyllähän sitä vaatetta saa tarpeeksi päälle, mutta kun saatana varpaat ja sormet meinaa jäätyä. Nauloja on aika vaikee hakata paksut hanskat kädessä.

Ketuttaa ku lainaa rahaa tms, niin rahan takas maksaminen on joilleki niin vaikeeta. Ite oon viel semmonen, että en tykkää pyytää rahoja takas, vaan haluaisin, että nää henkilöt ITSE tajuaisivat maksaa ilman et mun pitää erikseen pyytää.

Esim. viime viikonloppuna tehtiin drinkkejä kaveriporukalla ja mä maksoin ainekset, ja kukaan ei oo ylläripylläri maksanu vielkään takas. Tää on myös syy, miksi yleensä en tykkää lainaa rahaa tai maksaa, kun porukalla ostetaan. Ja ei ehkä ole isosta summasta kyse, semmonen 20e, mut silti! Ärsyttää.

Juomasta ei makseta takasin jos yhessä juodaan tai muutenkaan yhteis menoja. Jos annat rahaa ihan rahana nii sitte pitää maksaa takasin...

Juomasta ei makseta takasin jos yhessä juodaan tai muutenkaan yhteis menoja. Jos annat rahaa ihan rahana nii sitte pitää maksaa takasin...

No eri asia on varmaan, kun me yhessä sovittiin, että jokainen maksaa osuteensa loppusummasta. Mut hieno homma jos teillä toimitaan noin - meillä ei.

No eri asia on varmaan, kun me yhessä sovittiin, että jokainen maksaa osuteensa loppusummasta. Mut hieno homma jos teillä toimitaan noin - meillä ei.

''No, joo vidu!! Hirvee saituri Kroisos, kun pitää alkaa tollee kamuilt pyytää takas? Eks sä luota, et meixi maksaa? Kiva kaveri oot. KYL mä maksan viel, ku saan fygee, hei relaa!!''

:D

Soneran pätkivä nettitikku. Löysin viimeinkin nettikaupasta sopivan mekon ja eikö perkele yhteys hidastele ja pätki niin, ettei meinannu saada tilausta lähtemään millään. 1,5 tuntia tappelin sen tilauksen kanssa. Ihan niinku ko aikaa ei vois muuhunkin käyttää, mut kun halusin juuri sen kyseisen mekon. Mut nyt tuli tilausvahvistuskin.

Töissä oli perse päivä.

Back
Ylös Bottom