Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hehe, nukuin pommiin, huomenna vähintään kahdet kokeet.... Ja huomenna pitäisi olla fysiikan tai biologian kokeet, en tiedä kummat ja kukaan ei vastaa viestiin, jumalauta jos on jonkun liiton tehnyt mua vastaan niin perkele.....

+ JES, 1 kaverin vastaus kysymykseen kummat kokeet on huomenna: "Saatana pelle, tuuks huomenna vaan päiväks kouluun vai lintsaaks ihan koko viikon???"

Kuinka toi vitun pelle voi olla tollanen kusipää!!!! :curs:

++ no saipa sellasen vastauksen et sais vähäsen miettiä miks jokapäivä vittuilee ja ärsyttää.

+++ nyt se sitte alko ihan kunnolla vittuilee puhelimen välityksellä.

mikä kusipää totta puhuen, valittaa kokoajan et oon rasittava ihminen, itte aina ärsyttää, juo, polttaa ja pakko kaikki tehdä vaikeeks....

Teimpä sitten negatiivisia penkissä tänään ja koska oli tangossa 20 kg ykköstä isompi läjä rautaa, niin oli kaverit kummassakin päässä nostamassa ylös tankoa jarrutusurakan jälkeen. Ok, no niitä tehtyäni sitten 3 sarjaa ja siirryttyäni tekemään vinopenkkiä, kuulin kun yks isokokoinen körmy siitä vieruspaikalta sano kaverilleen kesken mun sarjan että nyt se nostaa itse :hyvä::hyper:

Vähän nauratti jälkeenpäin, ei noilla fittness saleilla näköjään kaikki edes tiedä negatiivisista. En ole kyllä nähnyt kenenkään tekevän niitä kys. salilla, joten ymmärrän. Vaatii muuten yllättävän paljon egoa tehdä niitä just ton takia:D

Sori jätkät, mutta siis. Parempaa autoa saa hakea. Kiihtyikin kuin pieneläin... 500E täytyy luonnollisesti olla.

web.jpg

Jaaha, vanha auto pamahti myyntiin ja sähköpostilla lähti tiedustelut siitä secistä mitä olen katsellut. Seuraavaksi tullin taulukkoa selailemaan, varmaan joululahjaksi se tulee itselle ostettua

Teimpä sitten negatiivisia penkissä tänään ja koska oli tangossa 20 kg ykköstä isompi läjä rautaa, niin oli kaverit kummassakin päässä nostamassa ylös tankoa jarrutusurakan jälkeen. Ok, no niitä tehtyäni sitten 3 sarjaa ja siirryttyäni tekemään vinopenkkiä, kuulin kun yks isokokoinen körmy siitä vieruspaikalta sano kaverilleen kesken mun sarjan että nyt se nostaa itse :hyvä::hyper:

Vähän nauratti jälkeenpäin, ei noilla fittness saleilla näköjään kaikki edes tiedä negatiivisista. En ole kyllä nähnyt kenenkään tekevän niitä kys. salilla, joten ymmärrän. Vaatii muuten yllättävän paljon egoa tehdä niitä just ton takia:D

En ole itsekkään nähnyt negatiivisia tehtävän penkissä tuolla tavalla,tosin on myönnettävä etten varsinaisilla voimanostosaleilla ole käynytkään. Eikös tavallisemmin noita negatiivisia tehdä varsinaisen kovan sarjan päätteeksi eikä pelkästään? Mitäs tolla sitten saavuttaa,kehitystä?

Tulipa sitten reippaat kolmen tunnin yöunet. Herään siihen, että käteen vihloo jumalattomasti ja muutenkin aivan kylmän hikisenä. Tuo kipu levisi kylkeen asti ja rintalastan ja kurkunkin välillä jo jonkin aikaa jatkunutta aika vittumaista vihlontaa. Lauantaina tämä alkoi kuumeella ja kuume helpotti, mutta olo senkuin huononee. Nukkumisesta ei tullut mitään tämän lihassäryn ja kurkun vihlomisen takia, koska tuo on aika sietämätöntä. Tänään paineltava lääkäriin katsomaan mikä miestä vaivaa. Keuhkoputkentulehdukselta tämä vahvasti vaikuttaisi. Voi vittu että vituttaaa...

Joo turhia ne on.....

...ne negatiiviset meinaan. Taiskin toi komedia jatkua täälläkin.
Esim. Hst-kierron lopussa negatiiviset sekä järkevästi käytettynä sopivin väliajoin nostavat tulosta. Kuuluvat erikoistekniikoihin siinä missä lankkupenkki, kuminauhat, ketjut jne.

http://www.pakkotoisto.com/treeni/7760-negatiiviset-toistot/

http://www.bench-press.net/article/bench-press-negatives.html

Joo ja totta vtussa mä tein eka lämppärisarjat itse ennen negatiivisia. Hyvä tietää että täälläkin on "asiantuntijoita" :hyper:

Ottakaa nyt asioista selvää ennenkuin kirjoittelette mielipiteitä että negatiiviset turhia :hyvä:

Tässä vielä esim. video. Kieltämättä näyttää koomiselta jos joku fittness mamma tai sunnuntaibodari näkee ekaa kertaa:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Äkkiseltään tuntuis,että ois järkevämpää pitäytyä peruspenkkiharjoittelussa niin pitkään kun sillä kehitystä tulee ja sitten kun alkaa tulokset junnaamaan paikallaan niin vasta sitten tuota. Kuinkahan moni vaikka sm-tason bodareista tuota tekniikkaa käyttää ja miten ovatkaan tulleet toimeen ilman?

Äkkiseltään tuntuis,että ois järkevämpää pitäytyä peruspenkkiharjoittelussa niin pitkään kun sillä kehitystä tulee ja sitten kun alkaa tulokset junnaamaan paikallaan niin vasta sitten tuota. Kuinkahan moni vaikka sm-tason bodareista tuota tekniikkaa käyttää ja miten ovatkaan tulleet toimeen ilman?

Varmaankin 100%, ainakin! ;)

Peruspenkkiharjoittelu?

Eli sun mielestä olis hyvä odottaa että kehitys pysähtyy? Kyllä jatkuva kehitys mun mielestä on parempi kunnon ohjelmalla, mikä sisältää näitä erikoistekniikoita :dance:

Joo tien että suurin osa näistä kuntourheilijoista tekee viikosta toiseen samoilla painoilla ja samoja sarjoja ihmetellen miksei tulokset nouse. Kannattaako silloin käydä salilla vaikka 10v on makuasia mutta itse käyn siellä tulosten nousun takia ja treenaan sen takia kovaa.

Itselle ei muuten tulis mieleenkään kommentoida esim. fittness aiheita ku en niistä mitään tiedä mutta kivahan se on päteä aiheessa josta tiedot ovat täysin hukassa.:eek:

No nythän tässä tulikin sitten tietoa. Käytetään kaikki ihan rauhassa vetokumeja ja negatiivisia penkkisarjoja ja vaikka yhtäaikaa, kehitystasosta riippumatta, jos siltä tuntuu. Mitäänhän en siis ole väittänyt tietäväni.

Itsellä kerran jäi box -kyykyssä nosto suorittamatta. Siinä sitten painot niskassa huhuilin että jos vähän apua sais. kävi tuuri, että oli yksi toinenkin tyyppi paikalla. Taidan olla myös melkoinen irvistelijä kun on mulle virnuiltu oon puhissu jumppaillessani.

Yksi tapaus, jossa olis voinu vaikka jotain käydä oli sellainen, että: joku kaveri oli penkkiä tekemässä ja ihan mukavasti oli jo tangossa rautaa (120+). Siinä vieressä sitten oli vanhempi herra tekemässä pohjeliikettä siinä istuttavassa laitteessa. Levyjä säilytetään ko. salilla penkin yhteydessä olevassa telineessä. Vanha herra sai sitten sarjansa tehtyä ja oikeaoppisesti tyhjensi laitteen painoista. Valitettavasti vain erehtyi tapista ja tälläsi 20kg kiekkonsa penkkitangon päähän juuri kun penkkaava kaveri oli aloittelemassa sarjaansa. Ehdin hätiin ennen nostoa.

Eräs tapaus on omasta mielentilasta riippuen, joko hassu tai ärsyttävä. Tyyppi puuskuttaa ja puhisee suureen ääneen jokaisessa liikkeessä jokaisella toistolla painomäärästä riippumatta.

Sitten on tietysti nämä selkä-hauis yhdistelmä heijarit ja 5cm liikeradoilla nylkyttäjät.

Loiset ja toisten siivellä eläjät.. Mamut ja suomalaiset, nyt vituttaa suomalaiset pääsääntösesti.

edit. ja hipit ja huumeittenkäyttäjät.. menevät kyllä usemmiten noihin ekoihin ryhmiin.

Back
Ylös Bottom