Tyttöystävä vituttaa, vaikka ei kai tuossa mitään vikaakaan ole....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, nukuin pommiin, huomenna vähintään kahdet kokeet.... Ja huomenna pitäisi olla fysiikan tai biologian kokeet, en tiedä kummat ja kukaan ei vastaa viestiin, jumalauta jos on jonkun liiton tehnyt mua vastaan niin perkele.....
+ JES, 1 kaverin vastaus kysymykseen kummat kokeet on huomenna: "Saatana pelle, tuuks huomenna vaan päiväks kouluun vai lintsaaks ihan koko viikon???"
Kuinka toi vitun pelle voi olla tollanen kusipää!!!! :curs:
++ no saipa sellasen vastauksen et sais vähäsen miettiä miks jokapäivä vittuilee ja ärsyttää.

Sori jätkät, mutta siis. Parempaa autoa saa hakea. Kiihtyikin kuin pieneläin... 500E täytyy luonnollisesti olla.
![]()
+++ nyt se sitte alko ihan kunnolla vittuilee puhelimen välityksellä.
mikä kusipää totta puhuen, valittaa kokoajan et oon rasittava ihminen, itte aina ärsyttää, juo, polttaa ja pakko kaikki tehdä vaikeeks....
Teimpä sitten negatiivisia penkissä tänään ja koska oli tangossa 20 kg ykköstä isompi läjä rautaa, niin oli kaverit kummassakin päässä nostamassa ylös tankoa jarrutusurakan jälkeen. Ok, no niitä tehtyäni sitten 3 sarjaa ja siirryttyäni tekemään vinopenkkiä, kuulin kun yks isokokoinen körmy siitä vieruspaikalta sano kaverilleen kesken mun sarjan että nyt se nostaa itse :hyvä:
Vähän nauratti jälkeenpäin, ei noilla fittness saleilla näköjään kaikki edes tiedä negatiivisista. En ole kyllä nähnyt kenenkään tekevän niitä kys. salilla, joten ymmärrän. Vaatii muuten yllättävän paljon egoa tehdä niitä just ton takia:D
Epäilen ettei negatiivisilla saavuteta yhtään mitään. Muuta kuin instant komedia.
Epäilen ettei negatiivisilla saavuteta yhtään mitään. Muuta kuin instant komedia.
Äkkiseltään tuntuis,että ois järkevämpää pitäytyä peruspenkkiharjoittelussa niin pitkään kun sillä kehitystä tulee ja sitten kun alkaa tulokset junnaamaan paikallaan niin vasta sitten tuota. Kuinkahan moni vaikka sm-tason bodareista tuota tekniikkaa käyttää ja miten ovatkaan tulleet toimeen ilman?
Äkkiseltään tuntuis,että ois järkevämpää pitäytyä peruspenkkiharjoittelussa niin pitkään kun sillä kehitystä tulee ja sitten kun alkaa tulokset junnaamaan paikallaan niin vasta sitten tuota. Kuinkahan moni vaikka sm-tason bodareista tuota tekniikkaa käyttää ja miten ovatkaan tulleet toimeen ilman?