Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

-20 luvassa eteläänkin. Ei vittu siis saatana mä vihaan talvea... Ja vielä enempi ku tuulee vaakasuoraan ni varmana jäätyy pystyy.

Löysin täydellisen talvitakin, lämpimän untuvaisen. Paitsi mun koko on loppu joka paikasta. Ei edes netistä löydy, vaikka muuten löytyy kaikkea mahdollista. Tää on niin tätä.

Tää päivä on ollut taas sellaista kurapaskaa, että näin jälkikäteen toivon, etten olisi koskaan mihinkään lähtenytkään.
Aamusta kaikki sujui ihan kivasti, vaikka keli olikin suoraan sanottuna perseestä. Tämä ei toki mikään yllätys ollut, Suomessa kun asumme. Koulun jälkeen sitten oli aika polkea taas kotia kohti, mutta mitä perkelettä mun silmäni näkevätkään kun olen lähestymässä pyörääni. Niinpä tietysti, rengas jälleen puhki. Ja viimeksi vaihdettiin eturengas muistaakseni vajaa kuukausi sitten...
Ei siinä sitten muu auta, kun lähteä taluttamaan uljasta ratsuani kohti kaupungin pyöräkorjaamoa. Tässä vaiheessa alkoi pikkuhiljaa nousemaan sauhu päästä. Ei vois vähempää joku väsynyt käveleminen kiinnostaa tällaisessa säässä, etenkään lepopäivänä.
On se hienoa kävellä kesäkengissä tuolla lumipaskassa ja hirveässä tuiskussa. Kaiken kukkuraksi tiet olivat aivan helvetillisessä kunnossa, mikä tietysti lämmitti rauhallista mieltäni.
No mutta mitäpä tästä. Loppujen lopuksi se matka meni yllättävän "mukavasti" kirosanoja ja kaiken maailman ärräpäitä veistellessä.
Sain kiikutettua pyöräni korjaamoon ja pätevä miekkonen pisti takapyörän ojennukseen 15 minuutissa, mikä kevensi meikäläisen jo ennestään kevyttä kukkaroa 15 eurolla.
Toinen asia mikä luonnollisesti vituttaa on näin talvisin katsella kun aateliset porhaltaa hienoissa lämpimissä autoissaan ohitse ja itse joutuu kyntämään noita perseesti aurattuja latuja. Ei ole elämä aina helppoa.

Vittusaatana mitä paskaa. Toivottavasti tota lunta tulee niin paljon että kuollaan kaikki niin oppiivat talven rakastajat olemaan saatana. Niin ja vittu mun GT5 ei oo vieläkään tullut.

Tänään tuli viikko täyteen flunssassa,kuumeessa ja yskässä.. Huomenna olis aamuvuoro niin jos sitä kävis 2h pyörähtämässä vittuillessaa ja lähtis sitte työterkkarille hakee vielä muutaman päivän lisää :)
Räkä ei irtoa nokasta, tai sitte se valuu paidalle ja housuille. Internetti loppuu kesken ja ei ole mitään hyviä ohjelmiakaa katottavaksi. En tiiä onko tämä iloinen asia vai perseestä, mutta pistetään tänne peruspositiivisena..

No toi säää. Perkele! Hirvee tuiskutus. Sit pitäs saada motivaatioo lähtee tarpoon tonne et pääsee salille. Menee varmaa tunti ennenku pääsen perille.

vituttaa toi itku säästä joka kerta, oli sitten liian kuuma tai liian kylmä, koskaan ei ole hyvä olla.

Johtuen ihan siitä kun suomessa on arviolta 10 päivää vuodessa kun ei oo liian kuuma eikä liian kylmä. Silloin ei kukaan valitakkaan, eli ihan aiheellista vinkumista ollut nyt.

Ja jottei ihan aiheesta sivuaisi niin vituttaa kun on kylmä.

Itteä vituttaa säästä vain tämä tuuli. Aamulla kävelin pysäkille (400m) niin tien reunoilla on isot pellot joka tarkoittaa että suhteellisen kova tuuli. Mitään paikkaa ei palellut mutta naamaa en tuntenut kun pääsin pysäkille. Lämpötila varmaan (kun vertaa tuulen ja silloisen lämpötilan) lähemmäs -25 astetta.

Vituttaa ihan joissain määrin kun yritän rekisteröityä RAY:n uusille nettisivuille, mutta eihän sinne pääse perkele osuuspankin tunnuksilla mitenkään

Vituttaa jo valmiiks huominen aamulenkki tuolla saatanan lumipaskassa. Laihduttaminen vituttaa. Vituttaa olla aneeminen. (Vittu ne saatanan rautatabletit mitään hyödytä!) Vituttaa treeneissä ne mulkut, jotka luulee olevansa jotain saatanan ninjoja. Vituttaa.

Kämppä ei lämpene. Patterit eivät toimi ja ikkunat vetävät. Tarttis varman tehrä asialle jotain kohta. Mulla on päällä kolme paitaa ja lampaasta tehdyt tossut jalassa ja silti oon jäässä.

Sama. Ulkona saa mun puolesta olla vaikka -100 mutta on se nyt helvetti kun sisällä saa palella.

^ metsuri?

On kyllä pottumaista kun ei lämpene talo, tää on lämmin mutta laattalattia ja pirun kylmä (koska isossa olohuoneessa ei ole lattialämmitystä) eli tuntuu kuin olisi 10 astetta lämmintä.

Voi saatana, mitenkä ootte raukka parat ennen selvinny talvesta hengissä? Nyt ei vielä ihan kauheesti oo pakkasta, mutta sitten kun tulee oikee talvi, niin varmaan vähintään kuolette kylmyyteen!

Sisulla mennään... vuokralla ollaan ja takka olisi pitänyt olla korjattuna jo 5 viikkoa sitten...

Voi saatana, mitenkä ootte raukka parat ennen selvinny talvesta hengissä? Nyt ei vielä ihan kauheesti oo pakkasta, mutta sitten kun tulee oikee talvi, niin varmaan vähintään kuolette kylmyyteen!

No voi raukkaparkaa. Miten sä selviit hengissä, kun ihmisiä ärsyttää, ja se ärsyttää sua noin hitosti? Miten sä selviit!

Hajottaa ja vituttaa KIPU ja se, ettei voi tehdä oikein mitään.

Nyt on viikon jalka vaivannut, en voi kävellä tai seistä minuuttia kauempaa. En voi istua kuin tietyissä asennoissa. Yöllä herään helvetilliseen särkyyn. En yleensä itke kivusta, mutta en ole ehkä kokenut elämässäni mitään yhtä tuskallista kuin se, kun yritin apteekkireissulta tullessa istuutua auton takapenkille.
Hevoset jää liikuttamatta, pää hajoaa kotona makoilusta, olen jopa alkanut kaipaamaan sosiaalista elämää, vaikka yleensä ihmiset ärsyttää.

Back
Ylös Bottom