Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Enka lopeta ja olkaa nyt jo pallinaamat hiljaa. :)

E.
Voisin kylla tarkemmin ajatellen siirtya suoraan kayttamaan speedia, pysyisin ainakin hereilla :jahas:

Voi Luoja etta sa olet TYPERA! (lapsellisesti sanottu, tiedan) En ma polta joka ilta. Enka edes joka paiva, joten epailen suuresti etta silla olisi yhtaan mitaan vaikutusta.
Musta on vahan omituista etta ihminen, joka ei ole ikina kokeillut ko. ainetta, laukoo tollasia mielipiteita ja "totuuksia".

ensinnäkin mistä tiedät etten olisi kokeillut? Ja toisekseen vaikka joku ei olisi viinaan koskenut ei tarkoita ettei tietäisi että se aiheuttaa krapulaa? Mut se on hyvä että epäilet että sillä ei ole vaikutusta, silloinhan ongelma EI VOI OLLA huumeissa ja niiden JATKUVASSA KÄYTÖSSÄ jonka toisessa threadissa myönsit.

Vitutta kun väsyttää. Vime viikolla oli kaksi yövuoroa ja niiden jäljiltä edelleen vuorokausirytmi sekaisin. Ei tule uni ennen kahta ja kuitenkin nyt on parina amuna pitänyt heräillä 8-9 välillä. Sitten väsyttää koko päivän. Ja nyt sitten kun tuo rytmi alkaa normalisoitua, alkaa keskiviikkona uudet yövuorot, tällä kertaa viisi yötä.

Oikeastihan tykkään yli kaiken vuorotyöstä, jotenkin vaan nyt kyrsii...

ensinnäkin mistä tiedät etten olisi kokeillut? Ja toisekseen vaikka joku ei olisi viinaan koskenut ei tarkoita ettei tietäisi että se aiheuttaa krapulaa? Mut se on hyvä että epäilet että sillä ei ole vaikutusta, silloinhan ongelma EI VOI OLLA huumeissa ja niiden JATKUVASSA KÄYTÖSSÄ jonka toisessa threadissa myönsit.

Muistelisin sun sanoneen nain joskus? Silta ainakin vaikuttaa... Viina aiheuttaa krapulaa joo, mutta kukaan ei voi sanoa, mika maara on tarpeeksi aiheuttamaan krapulan. Ma tunnen kroppani ja vaittaisin ainakin tietavani, miten huumeet vaikuttavat. Enka edes kayta kuin yhta huumetta, mika ei taalla ole edes laitonta...

Olen ennenkin ollut pitkia aikoja vasynyt (Suomessa, ilman huumeita) ja syyt ovat vaihdelleet yksinkertaisesta kaamosmasennuksesta talvella stressiin ja liian tiukkaan aikatauluun. Talla hetkella kyse on luultavasti kahden ensimmaisen yhdistelmasta eika pilvella ole mitaan tekemista asian kanssa. Voin toki lopettaa polttamisen kokonaan ja katsoa onko vaikutusta... Olen 100% varma ettei ole.

Olen 100% varma ettei ole.
Sano mielummin 99%, niin erehtymiselle jää vielä se prosentti. Ja Japi vois vähän jarrutella huumefobiansa kanssa. Pakko olla jostain sellaisesta kyse, kun kannabiksenkin suhteen on niin voimakkaat mielipiteet. Mulla on kokemukset kannabiksen kanssa rajoittuneet pariin kokeiluun ja viimeinenkin niistä jo monia vuosia sitten, eli pössyttelijän kommenttina tätä on huono pitää. Mutta kyllä mun näkemys on, että se on paljon mainettaan viattomampaa tavaraa.

Tahdonkin muuten jatkaa aiheesta päihdepolitiikka-keskustelussa, ettei tämä mene ihan offtopiciksi.

Jean Schweppe;2982495 begin_of_the_skype_highlighting**************2982495******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Lopeta se laatan poltto, vitun spede.

"joisit säkin vaa viinaa"

:D Japi saa kyllä kähinät ketjussa kun ketjussa :)

Vituttaa kun naapurit on tapelleet koko päivän ja tolla muijalla on niin rasittava nalkutus-ääni että pää leviää kohta sitä kuunnellessa. Ja vituttaa kun en voi mennä tuota riitelyä karkuun poikaystävän luokse, koska meillä on riita päällä ja mä mökötän, enkä näin ollen voi nöyrtyä menemään sinne. Ja vituttaa myös se, että kun kerrankin on tilaisuus mennä viettämään tyttöjen iltaa niin mun sinkkukaverit haluaa mennä jonnekin kämäseen sedulaan pilluhaukkojen sekaan pyörimään. Tosi kiva siellä nyt varsinkin varattuna sitten olla, kun ihmiset juttelee siellä ainoastaan vonkaus-mielessä toisilleen ja kaikki kaverit hajaantuu omille reiteilleen heti kun baariin päästään. Oisin halunnut mennä jonnekin pubi-tyyppiseen paikkaan, jossa oltais voitu istua ja viettää laatuaikaa rauhassa, mutta kun ei. No toisaalta ymmärränhän mä sen, koska oon itekin ollut sinkku, mutta ei tuota yökerho-meininkiä kestä varattuna ainakaan.

e: Ja mun veikkaus Alyssan väsymykselle on se, että Alyssa ei syö tarpeeks

Miten joku voi olla näin tyhmä? :wall:

Pelasin juuri Worms World Partyssa Deatmatchia (4 vs. 10), ja puolen tunnin asemasodan jälkeen voitto näytti lähes varmalta(tilanne suurin piirtein 150ep vs. 50ep). Juuri sillä vuorolla kun minun piti voittaa, alkoikin Sudden Kill. Tilanne tämän jälkeen 2ep vs. 1ep. Ajattelin että miksi juuri nyt, mutta ei tuolla nyt niin väliä, voitan silti. Lähdin vaeltamaan melkein kentän toiselta puolelta toiselle, ja juuri kun pääsin perille, aika alkoi loppua. Vaihdoin nopeasti ninjaköyden sinkoon. Tähtäämiseen ei kuitenkaan ollut aikaa, ja kävikin lopulta niin että ammuinkin itseni. Tilanne kuitenkin vielä 1 vs. 1, joten voin voittaa. Vastustajan mato kuitenkin teleporttasi itsensä kentän ylätasanteelle, ja ajattelin että peli on menetetty. Havaitsin kuitenkin, että jos viimeisellä madollani liikun tarpeeksi pitkän matkan, niin voin vielä osua vastustajan matoon singolla. Pääsin melko nopeasti oikeaan ampumapaikkaan, ja kesti pitkään ennenkuin sain tähtäimeni itseäni miellyttävään asentoon. Ammuin täydellä teholla, ja kuinkas kävikään. Ammus menee hiuksen hienosti vastustajan madon ohi, ja tuulen takia kääntyy ja palaa täydellisesti samaa lentorataa pitkin takaisin, kohti omaa matoani. Tässä vaiheessa halusin heittää koko tietokoneen ulos ikkunasta, ja hakata päätä seinään.

Pelasin siis ensimmäiset puoli tuntia lähes täydellisesti, ja viimeisen kolmen vuoron aikana onnistuin missaamaan varman voiton kolme kertaa! Ei jumalauta voi olla mahdollista!

e. Ja nyt taas menee ainakin kolme puolen tunnin yritystä ennenkuin ylennyn Highly Distinguishedista majuriksi...

Koska olisit joko kuollut tai imemässä neekerin kullia rahasta. Eikö nämä ole ne kaksi asiaa johon huumeet johtaa?

Siis ei vittu kun vituttaa. Pelasin Elastomaniaa 3 tuntii putkee ja koittanu saada 50 levelin Expert Systemin jälkeistä levelii läpi, mut ei millään mee. Esim. Enigma oli paljo vaikeempi kuin ko. level. Oon koittanu kaikkee tuplavolttiyhdistelmii etc. mutta tuloksetta.

Eikö se sitten ole moderaattorin tehtävä?

Ruskea kieli, iloinen mieli © lukion mantsan maikka :)

E: No vituttaahan se herätä 06:15 töihin.

Olen ennenkin ollut pitkia aikoja vasynyt (Suomessa, ilman huumeita) ja syyt ovat vaihdelleet yksinkertaisesta kaamosmasennuksesta talvella stressiin ja liian tiukkaan aikatauluun. Talla hetkella kyse on luultavasti kahden ensimmaisen yhdistelmasta eika pilvella ole mitaan tekemista asian kanssa. Voin toki lopettaa polttamisen kokonaan ja katsoa onko vaikutusta... Olen 100% varma ettei ole.

No musta tuntuu, että väsymys johtuu vuodenajan muutoksesta, läheisen ihmisen lähtemisestä ja siitä että sun "aika" Damissa on loppumaisillaan. End of an era. Silloin mielen myötä voi kroppakin väsyä kun tietää että jokin asia loppuu ja voi tavallaan rentoutua eikä olla niin skarppina koko ajan. Kroppa on muutenkin ihmeellinen väline, se osaa kertoa kun ihminen tarvitsee lepoa henkisesti ja fyysisesti. Sulla on muutosaika päällä, relaa vaan nyt niin paljon kun pystyt, koska kohta joudut kuitenkin skarppaamaan hitosti uudessa paikassa.

Aamulla alkais yks kurssi klo 8 mutta en tiedä tarviiko mun mennä sinne ja tää prkleen kone hidastelee taas...parempi jättää väliin noi aamutunnit niin ei ainakaan tuu herättyä turhaan.

Back
Ylös Bottom