Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Piti olla tyttöystävän kanssa kahdenkeskinen viikonloppu hänen luonaan kun sen porukoiden piti lähteä mökkeilemään. Reissu peruuntu kun siellä on koko perhe tyttökaveria myöten kuumeessa ja nyt istutaan sitten yksin himassa. Vittu.

Oisitko muuten millä ollu lopettamassa tota elukkaa siinä tilanteessa?

Semmonen ison kiven kattelin just tien viereltä, millä olisin kallon murskannut. Jos nyt välttämättä haluat vaihtoehtojakin, niin olisi peräkontista itseasiassa löytynyt tunkin varsi ja jopa kirveskin. En nyt kuitenkaan siinä vaiheessa niitä alkanut kaivelemaan kun tarkoitus oli asiaa hoitaa nopeasti eikä pitkittää tuskaa.

Kyllä se kirves olis ollut nopein ja kivuttomin. Tosin eihän välineillä lakien mukaan ole väliä, kunhan sen saa lopetettua kivuttomasti.

Kyllä se kirves olis ollut nopein ja kivuttomin. Tosin eihän välineillä lakien mukaan ole väliä, kunhan sen saa lopetettua kivuttomasti.

No ei edes tullut mieleen siinä vaiheessa koko kirves, kun kulkee mukana välipohjan alla vararenkaan kanssa samassa tilassa, eikä heti käsillä. Itse asiassa edes muistanut koko kirvestä kuin vasta nyt. Ja samassa paikassa myös hallitunkin varsi. Ja mä nyt en nopeudesta tiedä mitään, jos puhutaan kissanpennusta jonka pää on jotain reilu puolen nyrkin kokoinen. Toki olisihan se kenties vähän arvokkaampaa ollut kuin kivellä se kallo murskata. Onneksi ei tosiaan tarvinnut tehdä kumpaakaan vaan pentu oli ehtinyt jo kuolla omia aikojaan. Toivottavasti koko aiemmin autosta nähty sätkiminenkin oli jotain kuoleman jälkeen tapahtuvaa, eikä kitumista. Tarkoitan siis samansuuntaista mitä kaloilla joskus näkee kun veret on jo laskettu ja jopa sisälmykset vedetty pois, mitään hienompaa nimeä nyt en tuolle tiedä.

Enkä nyt sinänsä usko että lopettamisessa olisi mitään ongelmaa ollut, kalastusta harrastanut koko ikäni ja metsästyskortti ja puolenkymmentä asettakin löytyy.

Ihme vasymys taas kerran paalla. Edellisyona nukuin 16h, sita ennen parikin kertaa n.12h. Keskimaarin nukun n.7h/yo. En ole viime aikoina juurikaan juhlinut, valvonut myohaan, rasittanut itseani paljon tai tehnyt mitaan muutakaan erityista, mika selittaisi vasymyksen. Mua alkaa vaan jossain vaiheessa paivaa aina vasyttaa kamalasti ja tekee mieli kotiin, vaikka olisin kavereiden seurassa. Sit menen kotiin ja otan "paikkarit", mista en todellakaan saa itseani heratettya ennen seuraavaa aamua. Haluan kayda ulkona, tehda asioita ja viettaa aikaa kavereiden kanssa, mutta en vaan pysty nauttimaan siita silloin kun vasyttaa. MIKA MUA VAIVAA?? :(

Toinen vitutuksen aihe on marisevat ihmiset. Aina loytyy jotain mika on vialla ja siita on pakko marista samaan aikaan kun istutaan perseellaan kotona eika tehda asian eteen mitaan. Ilmankos moisilta ihmisilta ei mikaan onnistu.

Voiko olla kilpirauhasen vajaatoiminta?

Oisitko muuten millä ollu lopettamassa tota elukkaa siinä tilanteessa?

Eiks se oo ihan laissa säädetty että eläin pitäis lopettaa? Yhdyn Mies847 täysin, hyi saatana oikeesti. Jos ei pysty ite lopettamaan, niin jollekin eläinlääkärille/viranomaselle soitto että tulee hoitamaan.

Ton väsymyksen lisäksi turpoaa ihan hemmetisti. Enemmän kuin kukaan turpoaa vain makaamalla samassa ajassa ja syömällä saman määrän. Joutu hinauttamaan eksän merille vielä kun mahtui pyörimään ovesta ulos.

Kai se on vähän yksilöllistä toi turpoaminen. Mun kaveri sairastu tuohon. Ensin luulivat et sillä on masennus ja sai siihen lääkkeet. Myöhemmin selvis et sillä onki toi kilpirauhasen vajaatoiminta ja sit parantu ku sai siihen käypäset lääkkeet. En mie kyl huomannu et se ois turvonnu.

Eiks se oo ihan laissa säädetty että eläin pitäis lopettaa? Yhdyn Mies847 täysin, hyi saatana oikeesti. Jos ei pysty ite lopettamaan, niin jollekin eläinlääkärille/viranomaselle soitto että tulee hoitamaan.

En tiedä onko laissa määrätty kituvan eläimen lopetusta, mutta kaikki elukat mitä olen henkihieverissä löytänyt - olen lopettanut niiden maallisen vaelluksen. Turha sitä kärsimystä on pitkittää mikäli ovat todella heikossa kunnossa.

Jos ostaa suoraan kanalasta sellasen levyllisen kananmunia, omistaa kaks koiraa ja kissan -jättää munat pöydälle, ei voi tietää ketä syyttää(jos ei peiliin halua katsoa) yhtään ehjää munaa ei ole jäljellä ja keittiönpöydällä lojuneet paperitavarat on saanut limaisen kuorrutuksen. Lisäksi yölenkillä koiranpaskasta päätellen, kananmunat on kuorineen kelvanneet. Onko kellään käryä, voiko ne olla jotenkin muuten vaarallisia koirille kun mitä nyt on mahat vähän löysällä? Keittelin kaura-riisi-puurot ja heitin kuitujauhoa.. mut en oikein keksi mitä täs nyt sit pitäis tehdä. Vittu.

Ihme vasymys taas kerran paalla. Edellisyona nukuin 16h, sita ennen parikin kertaa n.12h. Keskimaarin nukun n.7h/yo. En ole viime aikoina juurikaan juhlinut, valvonut myohaan, rasittanut itseani paljon tai tehnyt mitaan muutakaan erityista, mika selittaisi vasymyksen. Mua alkaa vaan jossain vaiheessa paivaa aina vasyttaa kamalasti ja tekee mieli kotiin, vaikka olisin kavereiden seurassa. Sit menen kotiin ja otan "paikkarit", mista en todellakaan saa itseani heratettya ennen seuraavaa aamua. Haluan kayda ulkona, tehda asioita ja viettaa aikaa kavereiden kanssa, mutta en vaan pysty nauttimaan siita silloin kun vasyttaa. MIKA MUA VAIVAA?? :(

Toinen vitutuksen aihe on marisevat ihmiset. Aina loytyy jotain mika on vialla ja siita on pakko marista samaan aikaan kun istutaan perseellaan kotona eika tehda asian eteen mitaan. Ilmankos moisilta ihmisilta ei mikaan onnistu.

vähennä kannabista...

Vittu kun tippu vannesahan sahakaari sormien päälle.. Plussaa nyt siitä, että ne sormet on viellä tallella !

Sulla on ikävä. :)

Voi olla. Viime viikot ovat olleet henkisesti suht raskaita ihmisten lahtiessa ja oman lahdon lahetessa ja siihen paalle viela masentava ilma...

Voiko olla kilpirauhasen vajaatoiminta?

Ton väsymyksen lisäksi turpoaa ihan hemmetisti. Enemmän kuin kukaan turpoaa vain makaamalla samassa ajassa ja syömällä saman määrän. Joutu hinauttamaan eksän merille vielä kun mahtui pyörimään ovesta ulos.

En usko, tai ainakin toivon ettei ole. En oo kylla kummemmin turvonnut vaikka oon syonyt enemman ja paremmin. Siina missa ennen soin yhden tai kaksi lamminta ateriaa VIIKOSSA, nykyisin syon oikeaa ruokaa lahs joka paiva. Ja juon vahemman :D

vähennä kannabista...

Tulihan se sielta :rolleyes: Silloin kun poltan ruohoa, teen sen illalla kun HALUAN menna nukkumaan. Yleensa kuitenkin poltan laattaa, mika pelkastaan rentouttaa eika vasyta. Tahan on melko turha sanoa mitaan vastaan, silla tunnen kroppani ja tunnen kannabiksen vaikutukset paremmin kuin joku joka ei ole edes ikina polttanut :rolleyes:

Edit.
Ainiin ja tanaan vituttaa pitkasta aikaa mun aiti. Yrittaa syyllistaa mua siita etta en ole varma haluanko kayda "kotona" sina aikana kun olen Suomessa. Ihan hyvin han voi tulla tapaamaan mua Turkuun ja voidaan kayda vaikka lounaalla ja viettaa paiva yhdessa, miksi mun pitaisi matkustaa sinne hevonperseeseen mista olen halunnut pois siita lahtien kun olin 10v??
Lisaksi asuin kotona 16 vuotta, joten luulisi mutsillekin olevan kivaa olla pitamatta yhteytta muutamaan kuukauteen. Viimeksi puhuttiin puhelimessa muistaakseni 2kk sitten eika mulla nyt ole juurikaan uutta sanottavaa...

Tulihan se sielta :rolleyes: Silloin kun poltan ruohoa, teen sen illalla kun HALUAN menna nukkumaan. Yleensa kuitenkin poltan laattaa, mika pelkastaan rentouttaa eika vasyta. Tahan on melko turha sanoa mitaan vastaan, silla tunnen kroppani ja tunnen kannabiksen vaikutukset paremmin kuin joku joka ei ole edes ikina polttanut :rolleyes:

Edit.
Ainiin ja tanaan vituttaa pitkasta aikaa mun aiti. Yrittaa syyllistaa mua siita etta en ole varma haluanko kayda "kotona" sina aikana kun olen Suomessa. Ihan hyvin han voi tulla tapaamaan mua Turkuun ja voidaan kayda vaikka lounaalla ja viettaa paiva yhdessa, miksi mun pitaisi matkustaa sinne hevonperseeseen mista olen halunnut pois siita lahtien kun olin 10v??
Lisaksi asuin kotona 16 vuotta, joten luulisi mutsillekin olevan kivaa olla pitamatta yhteytta muutamaan kuukauteen. Viimeksi puhuttiin puhelimessa muistaakseni 2kk sitten eika mulla nyt ole juurikaan uutta sanottavaa...

Joo eihän merkilliset muutokset unirytmeissä voi huumeista johtua, varsinkaan kannabiksesta sehän on sama kuin joisi maitoa vaan, mihin se muka vaikuttaa että sitä vedellään joka ilta ennen nukkumaanmenoa :D Laitan tähän vielä lisäksi muita naisen logiikka juttuja ne on aina niin loistavia..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli taas kokkailtua ja kuunneltua musiikkia samaan aikaan ni meni meno vähä kovaks ja tuli taas pyyhkästyä tonnikalamunakkaat pannun reunan yli tiskipöydälle

Joo eihän merkilliset muutokset unirytmeissä voi huumeista johtua, varsinkaan kannabiksesta sehän on sama kuin joisi maitoa vaan, mihin se muka vaikuttaa että sitä vedellään joka ilta ennen nukkumaanmenoa :D Laitan tähän vielä lisäksi muita naisen logiikka juttuja ne on aina niin loistavia..

Voi Luoja etta sa olet TYPERA! (lapsellisesti sanottu, tiedan) En ma polta joka ilta. Enka edes joka paiva, joten epailen suuresti etta silla olisi yhtaan mitaan vaikutusta.
Musta on vahan omituista etta ihminen, joka ei ole ikina kokeillut ko. ainetta, laukoo tollasia mielipiteita ja "totuuksia".

Back
Ylös Bottom