Lopeta se laatan poltto, vitun spede.
Niinpä. Indicaa ku haluu nukkumaan ja Sativaa ku lähtee radalle. Hyi sua, Alyssa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lopeta se laatan poltto, vitun spede.
Voi Luoja etta sa olet TYPERA! (lapsellisesti sanottu, tiedan) En ma polta joka ilta. Enka edes joka paiva, joten epailen suuresti etta silla olisi yhtaan mitaan vaikutusta.
Musta on vahan omituista etta ihminen, joka ei ole ikina kokeillut ko. ainetta, laukoo tollasia mielipiteita ja "totuuksia".
ensinnäkin mistä tiedät etten olisi kokeillut? Ja toisekseen vaikka joku ei olisi viinaan koskenut ei tarkoita ettei tietäisi että se aiheuttaa krapulaa? Mut se on hyvä että SÄ epäilet että sillä ei ole vaikutusta, silloinhan ongelma EI VOI OLLA huumeissa ja niiden JATKUVASSA KÄYTÖSSÄ jonka toisessa threadissa myönsit.
Sano mielummin 99%, niin erehtymiselle jää vielä se prosentti. Ja Japi vois vähän jarrutella huumefobiansa kanssa. Pakko olla jostain sellaisesta kyse, kun kannabiksenkin suhteen on niin voimakkaat mielipiteet. Mulla on kokemukset kannabiksen kanssa rajoittuneet pariin kokeiluun ja viimeinenkin niistä jo monia vuosia sitten, eli pössyttelijän kommenttina tätä on huono pitää. Mutta kyllä mun näkemys on, että se on paljon mainettaan viattomampaa tavaraa.Olen 100% varma ettei ole.
Jean Schweppe;2982495 begin_of_the_skype_highlighting**************2982495******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Lopeta se laatan poltto, vitun spede.
ensinnäkin mistä tiedät etten olisi kokeillut? Ja toisekseen vaikka joku ei olisi viinaan koskenut ei tarkoita ettei tietäisi että se aiheuttaa krapulaa? Mut se on hyvä että SÄ epäilet että sillä ei ole vaikutusta, silloinhan ongelma EI VOI OLLA huumeissa ja niiden JATKUVASSA KÄYTÖSSÄ jonka toisessa threadissa myönsit.
:D Japi saa kyllä kähinät ketjussa kun ketjussa![]()

Eikö se sitten ole moderaattorin tehtävä?

Olen ennenkin ollut pitkia aikoja vasynyt (Suomessa, ilman huumeita) ja syyt ovat vaihdelleet yksinkertaisesta kaamosmasennuksesta talvella stressiin ja liian tiukkaan aikatauluun. Talla hetkella kyse on luultavasti kahden ensimmaisen yhdistelmasta eika pilvella ole mitaan tekemista asian kanssa. Voin toki lopettaa polttamisen kokonaan ja katsoa onko vaikutusta... Olen 100% varma ettei ole.