Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun en päässyt nyt syksyksi kouluun. Ahdistaa aivan saatanasti, kun pyrin poliisikouluun, ja jos en pääse, niin mitäs sitten. Ahdistaa kun ei ole työtä ja ahdistaa kun ei tiedä mitä muuta tekisi, kuin poliisintyötä. Vituttaa myös poliisien nykyinen huono työllistyminen: Jos pääsen kouluun, niin sitten valmistuttuani ei olekkaan työpaikkaa. Uskomattoman masentavaa aikaa.

*sensuroitu*

Tunnin ollut lapsen kanssa tuolla huoneessa eikä se nuku vieläkään. Saatana :curs:

Ei auta sataan laskemiset eikä mitkään muutkaan, kun hajoo pää.
Olis kannattanu miettiä ennen kuin niitä lapsia hankki :D Vitsi vitsi...
Omista 2kk ikäisistä kaksospojista toinen pitää koko hereilläoloaikansa sellaista pientä valitusta yllä jos ei sylissä pidä. Ite pääsen taas loman jälkeen töihin karkuun, mutta vaimon polla hajoilee joskus päivisin kun päivän ohjelma koostuu joko vauvan kantamisesta tai itkun kuuntelemisesta.

Vittu hajoaa pää töissä. Kyllä se on vaan niin että jos duunipaikka on sellainen jossa konttoria on Helsingissä ja muualla maassa niin kaikki vitun paskat ideat kehittyy siellä Helsingin "ideariihessä". Oikea apinalauman keskittymä. Todellisuus ihan hukassa näiltä "pikkukengissä vaan pitkin manskuu capua juomaan" herroilta.

Huh, helpotti...

Voi perkele! Hain eilen pizzeriasta pizzan ja maksoin visa electronilla. Aluksi kone vain jumitti pin-koodin näppäilemisen jälkeen ja koitettiin sitten uudestaan jolloin se toimi. Nyt kävin nettipankissa ja huomasin että maksu meni kaksi kertaa. Ja kuittia en tietenkään ottanu...

Vitun hämähäkkikammo. Eukko siivoilee tuolla olohuoneessa ja yht'äkkiä sieltä kuuluu ihan kamalaa huutoa ja kiljumista. Oikein kauhuntäyteistä sellaista. Meinasin saada sydärin ja hetkeksi tuli kamala hätä, että mitä sille oikein tapahtui. Huuto oli sitä luokkaa, että lähti vähintään käsi irti. Ja vitut. Se oli koskenut vahingossa hämähäkkiin. Siis voi saatanan saatana, kuinka vammaista. Pelästyttää mut pahanpäiväisesti tollasella turhalla asialla. Miten voi olla mahdollista, että joku pelkää hämähäkkejä noin paljon? Ei nämä meikäläiset hämähäkit vahingoita kyllä ketään.

Paras kai oli, kun toi herätti mut kerran yöllä ihan itkuisena, kun se oli herännyt yöllä ja huomannut lukulampusta roikkuvan jotain. Katsoi tarkemmin ja hämähäkkihän se siinä seittinsä päässä. Piti sitten mut herättää ottamaan se pois siitä. Ihan sekaisin koko nainen. Mun on ehkä vähän vaikeaa ymmärtää näitä fobioita, kun en ole itselläni havainnut vielä yhtäkään. Vaikea ymmärtää, että joku pelkää jotain pikkuasiaa niin paljon, että menettää kontrollin ihan täysin.

Voi perkele! Hain eilen pizzeriasta pizzan ja maksoin visa electronilla. Aluksi kone vain jumitti pin-koodin näppäilemisen jälkeen ja koitettiin sitten uudestaan jolloin se toimi. Nyt kävin nettipankissa ja huomasin että maksu meni kaksi kertaa. Ja kuittia en tietenkään ottanu...

Tosta kebabilta itsekkin joskus jotain tilasin ja maksoin visalla. Ei ollut vielä tuota sirulukijaa. Myyjä veteli sitä korttia muutamaan otteeseenkin siitä viivakoodikaapparista (muka epäkunnossa) ja tuplathan minäkin maksoin.

Pelästyttää mut pahanpäiväisesti tollasella turhalla asialla. Miten voi olla mahdollista, että joku pelkää hämähäkkejä noin paljon? Ei nämä meikäläiset hämähäkit vahingoita kyllä ketään.
Samanlainen fobia se on kuin mikä tahansa muukin. Itse menisin mieluummin lukittuun koppiin myrkkykäärmeiden kuin pienten hämähäkkien kanssa. Mitään niin iljettävän ja kammottavan näköistä asiaa ei ole. Ison näkemisestä pyörryn.

Mulla ei ole fobiaa hämähäkkeihin, mutta voi helvetti kun ne ja kaikki muut hyönteiset kuvottavat, vaikka harvemmin kyllä kiljahtelen. Kerran mun banaanista löytyi joku kotelo siihen pintaan kiinnittyneena, jossa oli joku banaanivaltion toukka sisällä. Mua puistatti vielä pitkään sen jälkeen, kun olin apuvälinettä käyttäen tökkinyt toukan Prisman lattialle. Toisella kerralla mun parsakaalissani oli kolme isoa vihreää toukkaa. Inhottaa veläkin. Aina, kun joku hyönteinen koskee muhun, tuntuu kuin olisin tullut raiskatuksi. On saastainen olo ja tahtoisin saada sen kammottavan kosketuksen pois mun mielestä.

Känniset ihmiset ja niiden örvellys kun itse olet selvinpäin, ei vittu siinä tulee hulluksi ja meinaa kiskoa jokaista juoppoa turpaan.

Paras kai oli, kun toi herätti mut kerran yöllä ihan itkuisena, kun se oli herännyt yöllä ja huomannut lukulampusta roikkuvan jotain. Katsoi tarkemmin ja hämähäkkihän se siinä seittinsä päässä. Piti sitten mut herättää ottamaan se pois siitä. Ihan sekaisin koko nainen. Mun on ehkä vähän vaikeaa ymmärtää näitä fobioita, kun en ole itselläni havainnut vielä yhtäkään. Vaikea ymmärtää, että joku pelkää jotain pikkuasiaa niin paljon, että menettää kontrollin ihan täysin.

:D :D Hämähäkit on ehkä sööteintä mitä ötökkämaailmasta löytyy. Haluisin lemmikiksi sellasen karvasen myrkkyhämiksen, mut mies ei suostu.

:D :D Hämähäkit on ehkä sööteintä mitä ötökkämaailmasta löytyy. Haluisin lemmikiksi sellasen karvasen myrkkyhämiksen, mut mies ei suostu.

Vaikka itsekkin inhoan hämähäkkejä, niin kyllä tuollaisen ottaisi mieluummin kun esim. koiran, koira sitoo ihan liikaa ihmistä tiettyihin rutiineihin.

Eiiiiii, nyt en vittu millään jaksais ruveta sairastaan.. en vittu millään. Perkele.

Ja toisekseen, jos hakee asuntoa ja kertoo jo ilmoituksessa, että 1.11. alkaen tarvitaan, niin miks vittu soitetaan ja tarjotaan ihan unelma-asuntoja ja sitten vingu-vongutaan ja nillitetään että ku pitäis ottaa jo lokakuulta.. joo. Ei oo paljon varaa maksaa lokakuulta kolmen kämpän vuokraa.. plus jopa kahden kuukauden takuuvuokrat. Ei oo tavallisella ihmisellä sellasta 2500e tosta noin vaan vipata. Tajutkaa jo saatana. 1.11. on ensimmäinen sitä vitun marraskuuta, ei lokakuuta! Ärh.

Ihme vasymys taas kerran paalla. Edellisyona nukuin 16h, sita ennen parikin kertaa n.12h. Keskimaarin nukun n.7h/yo. En ole viime aikoina juurikaan juhlinut, valvonut myohaan, rasittanut itseani paljon tai tehnyt mitaan muutakaan erityista, mika selittaisi vasymyksen. Mua alkaa vaan jossain vaiheessa paivaa aina vasyttaa kamalasti ja tekee mieli kotiin, vaikka olisin kavereiden seurassa. Sit menen kotiin ja otan "paikkarit", mista en todellakaan saa itseani heratettya ennen seuraavaa aamua. Haluan kayda ulkona, tehda asioita ja viettaa aikaa kavereiden kanssa, mutta en vaan pysty nauttimaan siita silloin kun vasyttaa. MIKA MUA VAIVAA?? :(

Toinen vitutuksen aihe on marisevat ihmiset. Aina loytyy jotain mika on vialla ja siita on pakko marista samaan aikaan kun istutaan perseellaan kotona eika tehda asian eteen mitaan. Ilmankos moisilta ihmisilta ei mikaan onnistu.

Välipitämättömät ihmiset. Ajelin juuri Seinäjoelta Peräseinäjokea kohti ja muutama kilometri ennen Peräseinäjoen liikenneympyrää katoin mutkassa että mikä pieni musta siellä heittelehtii maantiellä. (tarkempi kuvaus sillä jos omistaja/päälleajaja sattuisi jotenkin lukemaan). Joku osunu kissanpentuun ja ei edes jääny lopettamaan eläintä. Menin sitte itse katsomaan ja sen sivun siirtämään, mutta oli ehtinyt kuolla jo sillä aikaa, niin eipä tarvinnut enää lopettaa. Siinä samalla mietin että onko ihmiset todellakin nykyään niin välinpitämättömiksi ja vastuuttomiksi opetettu että millään ei ole mitään väliä, kunhan ei kyseessä ole oma napa? Mun mielestä nyt jokainen eläinkin ansaitsee inhimillisen kuoleman ja jos nyt todennäköisesti vahingossa tuollainen eläimelle aiheutetaan, pitää se olla myös valmis lopettamaan. Ja ne toivottavasti hyvin harvinaiset tapaukset jotka tuollaista huvikseen tekee, voitaisiin myös mun puolesta lopettaa täysin samoilla metodeilla.

Ihme vasymys taas kerran paalla. Edellisyona nukuin 16h, sita ennen parikin kertaa n.12h. Keskimaarin nukun n.7h/yo. En ole viime aikoina juurikaan juhlinut, valvonut myohaan, rasittanut itseani paljon tai tehnyt mitaan muutakaan erityista, mika selittaisi vasymyksen. Mua alkaa vaan jossain vaiheessa paivaa aina vasyttaa kamalasti ja tekee mieli kotiin, vaikka olisin kavereiden seurassa. Sit menen kotiin ja otan "paikkarit", mista en todellakaan saa itseani heratettya ennen seuraavaa aamua. Haluan kayda ulkona, tehda asioita ja viettaa aikaa kavereiden kanssa, mutta en vaan pysty nauttimaan siita silloin kun vasyttaa. MIKA MUA VAIVAA?? :(

Sulla on ikävä. :)

Back
Ylös Bottom