Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu kun olis ykski hyvä kaveri. Tyttöystävä ajais saman asian mutta kun sellastakaa ei ole. Vituttaa kun ei oo ketää jota oikeesti kiinnostas miten voin ja mitä mulle kuuluu. Semmosia "kavereita" on kyllä, mutta mun mielestä se kertoo jotain että en oo yhellekkää ihmiselle sellainen henkilö jolle kerrotaan uutiset ensimmäisenä. Kaikki vaan aina kysyy miksen oo niiden kaa useemmin mut ei ne ite koskaa soita. Ja tuntuu että mun kaa ollaan vaa sillon ku siitä hyödytään, faijaki pyytää käymää tasan sillon ku se tarvii kyytiä kauppaan ja sisko sillon ku ei haluu olla yksin (kun muita ihmisiä ei ole saatavilla sillä hetkellä). Toiset soittaa kun niiden muut kaverit on muualla tai sitten ku tarvitaan kyytiä johonki tai ei haluta ryypätä yksin.

On mulla muutaman ihmisen kans ollu sellane "bestis"suhde, mutta aina ne on kariutunu. Kaks kertaa oon jääny kakkoseks ku kaveri on alkanu seurustelee ja yhteydenpito tältä osapuolelta on loppunu lähes täysin. Yhellä kerralla nettipeli ja nettikaverit meni mun ohi.

Vituttaa ku kaiken vitutuksen vois purkaa hyvään treeniin mutta ehkä marras- tai joulukuussa pääsee vasta salille käden vittumaisen murtuman takia. Ja tammikuussa pitää lähtee jo sitte armeijaan. Ja pitäs päättää mihi sitä haluis lähtee opiskelemaan.

Jos multa viedään vielä kitara nii tapan itteni. No ei mutta kyllä mä uskon että mä joskus saan jostai tosiystävän:)

ps. tänne avautuminen auttaa aina! huh

Mulla ainakin ollut pientä flunssaa monta viikkoa, aiheuttaa älytöntä väsymystä. Välillä olin jo ihan kunnossa mutta menin sitten treenaamaan hölmönä -> taas kipeenä. Duunissakin ja kaveripiirissä about kaikki olleet kipeenä, perus syksysettiä.

Voisi vaan nukkua ja nukkua... No, onneksi alkaa jo helpottaa.

Kaveri ilmotti et tulee hakee käsipainot pois, mitkä on ollu mulla puoli vuotta. Mun olis pitäny tän viikon perjantaina kysyä et voisko se myydä ne.....

Trnaja eli siis sun kaveris on huomannut että, oho, on pojan käsivarret kasvanu, pitäiskö mun ottaa ne painot takasin ja alkaa ittekki reenaa? Eli ota se enempi positiivisena asiana! :)

Kaippa se sitte täytyy niin ottaa :D No onneks on ittellä vielä 1 tanko+ 140kg limppuja ja 1 käsipaino mut ei pysty tekee esim. vipareita.

Miks mun pitää aina suostua... Täs ei oo kohta mitään järkeä enään.
Suostuin tänään ylimääräseen 12h työvuoroon, joten rytmi on nyt tällänen. Heräsin sunnuntaina klo 16:00 aikaan, menin nukkumaan klo 05:00 heräsin kouluun 06:30 (n. 1,5h nukkumista) koulun jälkeen suoraan töihin klo 19:00, siellä se 12h ja töistä sitte suoraan takas koululle 07:00. Koulusta kotiin ja ratsastamaan. Nukkumaan pääsen siis huomenna 22:00 aikoihin. Eli 13h hereillä, 1,5h unta ja n. 40h taas hereillä.
Ei tartte hirveesti veikkailla kuinka kauan tätä jaksaa ennen ku pimahtaa.
Ei se nyt ois niin kamalan hankalaa sanoo, että: EI, toi työvuoro ei käy mulle.

Kalabob: Tapahtumapaikkana varmaankin Kannunsillanmäki? :D

Voi olla sama henkilö, jos reenaa eri paikoissa koska tuota heppua ei oo sen jälkeen näkyny. Paikka lepuski.

Anna mä arvaan, tällä kaverilla parta ja haisee kuolemalle? Onhan se rullannu vatsan yli vissiin 200kg:kin, ihme että on vielä hengissä. Parhautta on, kun kaverin toistossa vatsa liikkuu pidemmän liikeradan kuin tanko, sillä joka toisto pitää nostaa ylös vatsalla työntäen.. Toi pitäis oikeasti nähdä ite että uskois mistä on kyse, eikä kyllä oo ihan ainoa friikki tolla salilla. Esim. ne tummahipiäiset ja kiinalaiset pikkukaverit jotka näyttävät jonkun emo-metalcore bändin jäseniltä. Kaverit tekevät 67sarjaa habaa ja peckdickiä, jonka jälkeen siirtyvät kavereiden kanssa peilin eteen puristelemaan toistensa rinta- sekä hauislihaksia..

Kuolemasta en tiedä, mutta partaa on ihan helvetisti. Miten rullannu yli 200kg vatsan yli, jos saa just ja just 160kg telineistä irti :D Muistaakseni piti pari kertaa ottaa kaikki rituaalit alusta kun tanko ei ihan tullukkaa telineistä irti. Eli millipeliä tämä penkkipunnerrus ;)

Tänään salilla oli joku +45v äiti pienen n.5v poikansa kanssa. Lattialle oli levitetty autoratamatto ja muovikassillinen autoja. Autot ei pojalle riittänyt vaan alkoi leikkimään jumppapallolla.
Poika vieritti jumppapallon kohti soutulaitetta ja lähti juoksemaan pallon perään. Poika ei ehtinyt saada palloa kiinni, vaan pallo kimposi soutulaitteesta takaisin ja poika lensi jumppapallon yli. Sielä se sitten oli kaksinkerroin seinän ja soutulaitteen välissä ja itki äitiä.

Tästä vähän myöhemmin poika kiipesi hack-laitteen päälle johon joku oli jättänyt 30kg painoa. Siinä se istuskeli ja käpelöi lukitusvipuja..
Olisin mennyt sanomaan tosta pojan äidille, mutta oli viiminen sarja kesken ja äiti ehti hakemaan muksun pois.

Ei nyt varsinaisesti komediaa, ja hyvä ettei sattunut pahemmin. Vanhemmat vaan voisivat miettiä että kannattaako lapsia tuoda salille.

Kaippa se sitte täytyy niin ottaa :D No onneks on ittellä vielä 1 tanko+ 140kg limppuja ja 1 käsipaino mut ei pysty tekee esim. vipareita.

Käväsinpä ostamassa tokmannilta uudet painot :D 15kg yhteensä, kotoo löytyy lisälevyjä niin että on 2x25kg säädettävää käsipainoo ja hinta oli 20€

Perkele,lainakirjoista meni tänään palautuspäivä vanhaksi.Tsekkailin sitä päivää siitä todisteesta minkä saa kun palauttaa automaattiin entiset lainat.
Se oli 9.8 ja kuvittelin että laina-aika on kuukauden.No äsken putkahti viimeisen menossa olevan kirjan välistä lipuke jonka mukaan kirjat piti palauttaa
tänään.Eihän se iso summa kolmesta kirjasta mutta ketuttaa periaatteessa maksaa turhasta kun oisi tänäänkin ehtinyt opukset palauttaa.

e:ja treenikin meni vituralleen,täytin tyynyä liikaa ja nukuin kai olkapäällä liikaa :-(

Perkeleeee... vitun Nokia ja Nokian puhelimet ja kaikki. N7230 halusi aamulla ilmoittaa uutta numeroa luetteloon lisätessäni, että kohdemuisti täynnä. Minä ihmettelin että mitäs vittua, kyllähän tällaisessa tilaa pitäisi olla ja tarkistin muistin tilan. SIM-kortin muistia jäljellä 99% ja puhelimen muistissa paikkoja vapaana yli 400. Yhtäkkiä puhelin näyttääkin osoitekirjassa enää neljä numeroa.. whattaaaa... sammutin puhelimen ja käynnistin uudestaan. Kaikki numerot löytyivät jälleen omilta paikoiltaan, mutta uuden numeron lisääminen ei onnistu vieläkään. Great. Nyt illan päälle puhelin näyttää jälleen vain 4 numeroa koko listassa, joten käynnistin puhelimen jälleen uudestaan. Ja nyt on sitten kaikki, siis KAIKKI numerot kadonneet puhelimesta. Kiitti vitusti. MIKSI mä kuvittelin, että Nokia olis oppinu tekemään puhelimia, jotka toimis?! Taidan siirtyä takaisin Samsungiin.

voi vittu että sitä on saamaton, yli 2kk aikaa ku viimeksi salilla käyny. peili kertoo jo kaiken, mutta kiusaampa itteäni vielä mittanauhalla. vyötärönympärys +6cm, rinta -13cm, käsi -6cm, jalka -5cm. hella menee kutoselle. huomenna salille!

Kannusillassa ei käy aika ainakaan pitkäks vai mitä Kalabob ? Tosin treeni voi vähän kärsiä.
Penkkailijan touhut vaikuttaa aivan Teron meiningeiltä.:rolleyes:

Kun kipeän olkapään takia moni lempiliikkeistä on poissa pelistä tai joutuu tekemään tosi varovasti, niin vituttaa kaikki niin paljon ettei missään muissakaan liikkeissä jaksa yrittää yhtään => sysipaskoja treenejä ja kaikki vituttaa vieläkin enemmän.

Kun summaa mukaan vielä eräitä salin ulkopuolisia asioita, niin empiirinen testi Väyrysen Paven legendaarisen kysymyksen "Voiko vitutukseen kuolla" paikkansapitävyydestä alkaa olla jo aika pitkällä. Mutta kaipa asiat tästä jossain välissä lutviintuvat, kuten aina ennenkin.

Loppuun vielä illan musiikkituokio aihetta liipaten:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haisevat ja epähygieeniset ihmiset. Kuinka vaikeaa se on oikeasti kotoa ulos lähtiessä tsekata ettei nyt haise aivan juopolta tai siltä, että on tullut pidettyä 2 vkoa samat kuteet päällä myös sängyssä. Kaikista mukavinta näissä hylkiöissä on tietysti se, että änkeävät julkisiin kulkuvälineisiin. Bussin penkeistä tämä järkyttävä haju tietysti siirtyy sitten muiden vaatteisiin ja saa haista paskalle loppupäivän. Ylipäänsä, hyi hitto kuinka paskasessa kunnossa monet bussit ovat sisältä. Ei ainakaan omalla kohdallani houkuttele niitä käyttämään, ylihintaisista lipuista puhumattakaan.

voi vittu että sitä on saamaton, yli 2kk aikaa ku viimeksi salilla käyny. peili kertoo jo kaiken, mutta kiusaampa itteäni vielä mittanauhalla. vyötärönympärys +6cm, rinta -13cm, käsi -6cm, jalka -5cm. hella menee kutoselle. huomenna salille!

Jusolauta kun 2 kuukaudessa voi mitat mennä noin pahasti sekasin! Taidan ittekin alkaa huolehtimaan reenaamisen jatkuvuudesta!

Back
Ylös Bottom