Vittu kun olis ykski hyvä kaveri. Tyttöystävä ajais saman asian mutta kun sellastakaa ei ole. Vituttaa kun ei oo ketää jota oikeesti kiinnostas miten voin ja mitä mulle kuuluu. Semmosia "kavereita" on kyllä, mutta mun mielestä se kertoo jotain että en oo yhellekkää ihmiselle sellainen henkilö jolle kerrotaan uutiset ensimmäisenä. Kaikki vaan aina kysyy miksen oo niiden kaa useemmin mut ei ne ite koskaa soita. Ja tuntuu että mun kaa ollaan vaa sillon ku siitä hyödytään, faijaki pyytää käymää tasan sillon ku se tarvii kyytiä kauppaan ja sisko sillon ku ei haluu olla yksin (kun muita ihmisiä ei ole saatavilla sillä hetkellä). Toiset soittaa kun niiden muut kaverit on muualla tai sitten ku tarvitaan kyytiä johonki tai ei haluta ryypätä yksin.
On mulla muutaman ihmisen kans ollu sellane "bestis"suhde, mutta aina ne on kariutunu. Kaks kertaa oon jääny kakkoseks ku kaveri on alkanu seurustelee ja yhteydenpito tältä osapuolelta on loppunu lähes täysin. Yhellä kerralla nettipeli ja nettikaverit meni mun ohi.
Vituttaa ku kaiken vitutuksen vois purkaa hyvään treeniin mutta ehkä marras- tai joulukuussa pääsee vasta salille käden vittumaisen murtuman takia. Ja tammikuussa pitää lähtee jo sitte armeijaan. Ja pitäs päättää mihi sitä haluis lähtee opiskelemaan.
Jos multa viedään vielä kitara nii tapan itteni. No ei mutta kyllä mä uskon että mä joskus saan jostai tosiystävän
ps. tänne avautuminen auttaa aina! huh
On mulla muutaman ihmisen kans ollu sellane "bestis"suhde, mutta aina ne on kariutunu. Kaks kertaa oon jääny kakkoseks ku kaveri on alkanu seurustelee ja yhteydenpito tältä osapuolelta on loppunu lähes täysin. Yhellä kerralla nettipeli ja nettikaverit meni mun ohi.
Vituttaa ku kaiken vitutuksen vois purkaa hyvään treeniin mutta ehkä marras- tai joulukuussa pääsee vasta salille käden vittumaisen murtuman takia. Ja tammikuussa pitää lähtee jo sitte armeijaan. Ja pitäs päättää mihi sitä haluis lähtee opiskelemaan.
Jos multa viedään vielä kitara nii tapan itteni. No ei mutta kyllä mä uskon että mä joskus saan jostai tosiystävän

ps. tänne avautuminen auttaa aina! huh