Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meinas mennä eilen painiksi jonkun läskin kanssa :(. Onneks pääsin livahtaan, kun maanboobsi huitas ohi ja kaatus.

Leuassa oleva luomi jotenkin repeytyi partaa ajaessa ja verta tuli ihan solkenaan. Olen oikein tyylikkään näköinen laastarin kanssa. Onneksi ei tarvitse huomenna poistua kotoa.

Harmi kun ei ollut poskessa.
nelly-crop1.jpg

oisit voinu olla nelly

Kipeenä. Toivottavasti parannun huomiseen mennessä.

Noniin. Lääkäritäti sano, että abaut tiistaina olisin terve näillä dropeilla.

Vitun tietyömaat kehä kolmosella. Heitin kaverit lentokentälle ja lähdin Hämeenlinnanväylää kohti. Ajoinpa sitten liittymästä ohi osin oman tarkkaamattomuuden takia, osaksi sen takia, että liittymä oli tietyömaan takia ihan vitun hämärästi ja merkattu yhdellä keltaisella kiertotiekyltillä paikkaan joka ei edes näyttänyt liittymältä.

Käännyin sitten ympäri pienen vitutuksen saattelemana ja painelin taas itään päin takaisin, tarkoituksena kääntyä nyt sinne Hämeenlinnanväylälle. Havainnoin hyvissä ajoin keltaisen kyltin jossa luki Tampere, Hämeenlinna. Katselin, että joo, kohta käännytään. Kyltin kohdalla tajusin, että se olikin ENNEN tota vitun kylttiä mistä olisi pitänyt kääntyä. Taas paikassa joka tuli ihan yöstä, eikä edes näyttänyt siltä, että siinä edes on joku tie. Eli ajoin TAAS ohi. Tässä vaiheessa pintaan nousi primitiivinen reaktio: Puristin rattia nyrkit valkoisena ja huusin ja karjuin vaan niin kovaa kuin ikinä pystyy huutamaan, niin että räkä lentää. Ei pystynyt edes sanomaan mitään vähään aikaan, kun huusin vaan niin vitusti. Ensimmäiset sanat mitkä sain suusta ulos, oli lapsien korville sopimatonta asiaa. Nyt on vieläkin kurkku kipeä, kun karjuin niin vitusti. Ei olekaan pitkään aikaan niin vituttanut. Tuntui ihan kirjaimellisesti siltä, että pää räjähtää.

No, käännyin sitten taas ympäri ja nyt katselin oikein tarkasti, että mistä pitää mennä. Liittymä oli kyllä sellaisessa haistakaa vittu -paikassa, että olisin saattanut taas pamauttaa ohi, jos edellä oleva auto ei olisi kääntynyt samaan suuntaan. Yht'äkkiä vaan reikä betoniaidassa ja siitä lähtikin tie oikealle. Vihdoin pääsin kotia kohti. On muuten vaarallisia tilanteita tollaset, kun hermo palaa liikenteessä. Käy nimittäin kortin päälle hyvin pian. Saattaa nimittäin olla, että auto saa aika kovaa runtua, kumi palaa eikä "ihan" pysytä nopeusrajoitusten puitteissa...

...Tuntui ihan kirjaimellisesti siltä, että pää räjähtää...On muuten vaarallisia tilanteita tollaset, kun hermo palaa liikenteessä. Käy nimittäin kortin päälle hyvin pian. Saattaa nimittäin olla, että auto saa aika kovaa runtua, kumi palaa eikä "ihan" pysytä nopeusrajoitusten puitteissa...

Samoja fiiliksiä on ollut täälläkin päin. Sitä vitutuksen määrää ei pysty sanoin kuvailemaan, ja niin...auto saa runtua perkele!

Vastuuttomat vanhemmat.

Pari tuntia sitten iltakruisingilla tuli spotattua erikoinen näky: 3v poika juoksee puolialasti kaupungilla , eikä tiedä yhtään missäpäin koti on.
Poitsu kun saatiin rauhoittumaan niin vietiin poliisien hoteisiin, jotka hoitavat pikkumiehen sitten eteenpäin.
Toivottavasti ottavat huostaan kyseisen pikkumiehen, vanhempansa 99% todennäköisyydellä baarissa juomassa. Tekisi mieli käydä leipomassa turpaan niitä apinoita, mutta taidanpa jättää väliin.

Saipahan asialta ainakin mielenrauhan, olisi ollut unettomia öitä edessä jos olisi tullut vain ajettua ohi ja seuraavana päivänä lehdessä olisi ollut juttu satama-altaaseen hukkuneesta pikkupojasta. Love :haart:

^Toi on oikeasti helvetin hieno homma, kun otit(te) hoitoon sen muksun ja huolehditte eteenpäin.
Mun ylivoimaisesti isoin pelko on se, että mun lapsille sattuu jotain johon en voi itse vaikuttaa ja se, että ne jää yksin..

Jos näin joskus olis pakko käydä, niin toivottavasti sen yhden pinnan takia sitten ja joku muu huolehtii.. :)

Kauntterilta äijäteko!

Itteäni ei vituta tällä hetkellä muu kuin juuri napsahtanu parkkisakko...ja kaupungilla kun pyörähdin, niin näin sinkkumiehenä riipaisi nähdä miljoonia käsi kädessä käveleviä pareja...

Huooh, 3kk sitten kyynärpäät kipeyty, sitte alko käsissä joku verenkierto häiriö tjsp. et veti heti pumppiin ku esim. hampaita pesi. Nyt 3 viikkoa sitten alko melkeen koko yläkroppa kramppailemaan ihan normaalissa elämässä ja puoltoista viikkoa sitten nilkasta vielä nivelsiteet paskaks. Niin ja ton nilkan takia menetin vielä duuninkin jossa olisin alottanu 3 päivää ton nilkkaepisodin jälkeen. Eli työttömänä ja kroppa niin paskana kun olla ja voi. Ei oikeestaan vituta just tällä hetkellä, masentaa vaan. Toivottavasti seuraava suunta olis ylöspäin.

Olin kaveriporukalla baarissa viettämässä synttäreitäni. Yksi lapsuudenystävistäni päätti vetää niin totaaliset naamat, että kirjaimellisesti roikkui kaulassa tukea ottaen jättäen tanssimisen omalla kohdallani mahdottomuudeksi. Mikä vittu siinä on, että on pakko vetää niin pleksit, ettei tolpillaan pysy. Edes toisen syntymäpäivää viettäessä. :( :( Fiilis oli tosi hyvä siihen asti, kunnes tämä herra päätti synttärisankarista ottaa loppuillan tukea. Saa samainen herra jättää seuraavan merkkipäiväni väliin. Kiitos illasta, kaveri.

En saa itseäni raahattua salille, jos teen kouluhommia samana päivänä. Sitten jos menen salille, niin en saa samana päivän tehtyä muuta. Miten ihmiset onnistuvat käymään töissä ja sitten lisäksi vielä harrastamaan liikuntaa? Miksi mä olen näin saamaton laiskapaska? Oon ihan löysä ja läski.

En saa itseäni raahattua salille, jos teen kouluhommia samana päivänä. Sitten jos menen salille, niin en saa samana päivän tehtyä muuta. Miten ihmiset onnistuvat käymään töissä ja sitten lisäksi vielä harrastamaan liikuntaa? Miksi mä olen näin saamaton laiskapaska? Oon ihan löysä ja läski.
Sama. Kouluaikoina jaksoi vielä käydä salilla. Nyt kun on töissä, ei jaksa. Ei sitten millään. Ja koulusta puheenollen. Opinnäytetyö roikkuu ja roikkuu, kun ei vittu saa aikaiseksi. Saatana kun vituttaa ja mitä enemmän vituttaa, sitä vähemmän huvittaa. Ja mitä vähemmän huvittaa, sitä enemmän vituttaa.

Huoh. Kohta kaksi viikkoa ollut jalkaterä kipeänä, yhä turvoksissa ja särkee. Kävelystä se ei tykkää yhtään, mikä rajoittaa treeniä tehokkaasti. Lääkäri ei tiedä, mikä vialla.

^Rasitusmurtuma. 2 viikkoa kävelty nyt keppeihin nojaten ja niska-hartiaseudulla myös alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että kävely ei tapahdu pelkästään jalkoja liikuttamalla. Ei aavistustakaan, koska pääsis kävelee ilman keppejä, juoksemisesta ja normaalista treenistä puhumattakaan. Yksiin pääsykokeisiin osallistuminen siirtyy syyskuulta vähintään tammikuulle, ehkä jopa huhtikuulle. Kyllä, vituttaa. :(

Vituttaa kun puhutaan muka asiantuntijoina asioista joista ei tiedetä yhtään mitään. Sit toiset idiootit vielä uskovat, huoh...

Töihin lähtö näin maanantai aamuna. Työssä ei mitään vikaa, mutta ei vaan tule sunnuntai iltana uni ja sit vituttaa ja väsyttää.

Kämppää ei löydy !

Back
Ylös Bottom