Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos et osaa ajaa kaupungissa, niin kannattaa pysyy siellä landella. Mistä vitusta sitten ootkin? En mä ainakaan oo ikinä kuullu että kellään ois noitten liittymien kanssa ois ollu ongelmia.
:hyvä: Sieltä se tuli mitä odotinkin jo. Kyllä, asiahan on näin, että kehä kolmonen on ihan keskellä stadia ja on ihan sama kuin keskustassa ajaisi. Näinollen landekuittailukin on hyvinkin oikeutettua. Ja meilläpäin kun ei ole ollenkaan risteyksiä, niin en tiedä miten niiden kanssa toimitaan.

E: Toi stadilaisten ylemmyydentunne on kyllä niin kaunista...

Ei kannata iloita, kyllä se viellä vituiks menee.

Soitin sitten tänään itse töistä vikapalveluun. Puhelu kesti 3min ja sain ohjeet sähköpostiin. Kotona meni 2min että sain netin toimimaan. Kämppis ei saanut tehtyä asian eteen mitään 2,5 viikon aikana. Ei oo toiminnan miehiä tuo kaveri.

Äläs nyt, kyllähän se sulle viestitti ja valitti asiasta. Pitääkö sun aina olla noin negatiivinen?

Jos et osaa ajaa kaupungissa, niin kannattaa pysyy siellä landella. Mistä vitusta sitten ootkin? En mä ainakaan oo ikinä kuullu että kellään ois noitten liittymien kanssa ois ollu ongelmia.

Oletko tuosta koskaan pimeällä ajanut nyt kun koko paikka on revitty auki? Se on vittumainen paikka vaihtaa kehältä hämeenlinnanväylälle ja varsinkin toisin päin, eikä asuinpaikalla ole mitään tekemistä asian kanssa...

:hyvä: Sieltä se tuli mitä odotinkin jo. Kyllä, asiahan on näin, että kehä kolmonen on ihan keskellä stadia ja on ihan sama kuin keskustassa ajaisi. Näinollen landekuittailukin on hyvinkin oikeutettua. Ja meilläpäin kun ei ole ollenkaan risteyksiä, niin en tiedä miten niiden kanssa toimitaan.

E: Toi stadilaisten ylemmyydentunne on kyllä niin kaunista...

On. Varsinkin kun otetaan huomioon missäpäin ne autot on kasoissa ja pinoissa aina ,kun vuoden ensimmäiset millit lunta tulevat taivaalta.

On. Varsinkin kun otetaan huomioon missäpäin ne autot on kasoissa ja pinoissa aina ,kun vuoden ensimmäiset millit lunta tulevat taivaalta.

On, Varsinkin, kun muistetaan että kuinka kusessa koko pääkaupunkiseudun julkinen liikenne on silloin kun tulee kunnolla sitä lunta. Aihe on niin päivääpolttava, että jopa iltapäivälehdet muistaa sen joka kerta :D Niin että pata kattilaa soimaa!

On, Varsinkin, kun muistetaan että kuinka kusessa koko pääkaupunkiseudun julkinen liikenne on silloin kun tulee kunnolla sitä lunta. Aihe on niin päivääpolttava, että jopa iltapäivälehdet muistaa sen joka kerta :D Niin että pata kattilaa soimaa!

Tämäkin tietysti, mutta kun ei pysytä edes monikaistaisella motarilla tiellä niin kyllähän se aika säälittävää on.
Ja ihan turha kenenkään väittää ,että nämä landelaiset (helsinkiläisten mielestä kaikki kehä kolmosen ulkopuolella) ovat ne, jotka eivät tiellä pysy.

Keskustelupalstat ja stadilaisten ylemmyydentunteesta valittaminen.

Minä olen koko elämäni asunut Helsingissä enkä ole ilmiöön törmännyt muuta kun keskustelupalstoilla, sielläkin siis yleensä siltä toiselta puolelta, eli näitä mystisiä stadilaisia moititaan ties mistä milloinkin. Itselläni on kavereita ympäri Suomen jotka usein Helsingissä vierailevat (ja toisin päin), eikä heilläkään kyllä mitään ongelmia ole ollut, esim. suuntaa kysyessä kadulla tai missään kanssakäymisessä.
Jos ihmisten puheita uskoo, niin Helsinkihän on kauhea paikka asua, ihmiset ovat töykeitä ja kaduilla kävellessä saa vuorotellen väistellä virstalammikoita ja huumeneuloja. Ja kun pimeälle kujalle astelee niin maahanmuuttaja raiskaa samantien.

Yleensä stadilaisten dissaamisen käynnistää se, että joku satunnainen henkilö haukkuu toista landeksi. Tai joku uutinen joka koskee pääkaupunkiseutua, esim. kun lunta on tullut eniten koko maassa ja tästä johtuen autojen pysäköinti aiheuttaa ongelmia ahtailla kaduilla. Tätä sitten ihmetellään joukoin tehden vertauksia pieniin kaupunkeihin joissa ei vastaavia ongelmia ole, saati vastaavaa joukkoliikenneverkostoa.

Mistä tämä johtuu? Missä tätä ylemmyydentunnetta kohtaa ihan oikeassa elämässä, ilmeisesti se kuitenkin kovin yleistä on. Itse en ole siihen törmännyt aikuisten ihmisten keskuudessa, poikkeuksena muutamat henkilöt jotka ovat Helsingissä vasta asuneet pari vuotta ja sitten joku kaveri kotipaikkakunnalta tulee kylään -> ollaan vähän turhan ylpeitä siitä uudesta asuinpaikastaan mutta se on varmaan ihan normaalia ja ohi menevää.

1.Paino perkele ei tipu. Samana junnannut jo kohta viikon ja nyt pyrkii jopa ylöspäin vaikka viikonloppuna tankkasin niin että siitä olisi riittänyt kisaajillekin asti. Kalorit alemmas ja sitten vasta vituttaakin. Lisää aerobista ja hakkaan pääni halki parvekkeen kaiteeseen.

2.Olkapää rikki. Mikä siinä pystypunnerruslaitteessa on niin hienoa että sitä pitää mennä vatkaamaan, vaikka tiedän erinomaisen hyvin että olkapäät sietävät ainoastaan vapailla painoille tehtäviä punnerruksia?

3.Mies saa raivohulluuskäyrän nousemaan ylimmille asteikoille. Siitäkin ärsytyksestä on puolet minun omaa vainoharhaisuuttani ja toinen puoli herkkänahkaisuutta. Olen vihainen meille molemmille.

Telkkarin vaihto edessä, se vähän ottaa päähän kun nuo standardit/merkit/mallit/liitännät jne jne ovat sellaista viidakkoa. Taidan vaan kävellä liikkeeseen ja ostaa kivan näköisen, en sitten ikinä googlaa mitään kyseisestä telkusta. :D

Asunnonvaihto, siinä toinen. Oma kämppä myyty ja oma elämä on tällä hetkellä pahvilaatikoissa. Saisi jo löytyä se sopiva luukku.

EXÄ ! Ihme vesipää.

...
Ja ihan turha kenenkään väittää ,että nämä landelaiset (helsinkiläisten mielestä kaikki kehä kolmosen ulkopuolella) ovat ne, jotka eivät tiellä pysy.

Ei nyt valitettavasti ole repäistä tilastoa tähän, mutta kun suhteutetaan ajoneuvojen määrään, niin ei Helsingissä ainakaan merkittävästi enemmän kolareita tapahdu muuhun Suomeen verrattuna. Joten eiköhän niitä paskoja kuskeja löydy jokunen määrä kaikkialta :). Itse olen ainakin nähnyt paskoja suorituksia ympäri Suomen. Mielestäni kuitenkin aika helppo logiikka, Helsingissä enemmän autoja, enemmän kolareita, syystä riippumatta. Onhan se toki ihan käsittämätöntä, kuinka pienet turvavälit jotkut pitävät stadissa, kun on lunta, mutta samaa meininkiä olen nähnyt muuallakin.

En kyllä ymmärrä, miten aina pitää tästä asiasta käynnistää helvetillinen vastakkainasettelu. Tosin tässä ketjussa tuon kyllä aloitti RonManager paskalla heitollaan. Tiedän nuo liittymät tietöiden kohdalla, ja niistä kyllä helposti suhauttaa ohi, jos ei ole tarkkana, riippumatta missä on tottunut ajamaan.

Oletko tuosta koskaan pimeällä ajanut nyt kun koko paikka on revitty auki? Se on vittumainen paikka vaihtaa kehältä hämeenlinnanväylälle ja varsinkin toisin päin, eikä asuinpaikalla ole mitään tekemistä asian kanssa...

Noi on tosiaan paikkoja, joissa täytyy ajaa rajoituksen mukaan, eli 50km/h. Itse havaitsin molempiin suuntiin helposti kääntymispaikat ensimmäiselläkin kerralla, mutta jos nopeutta olisi ollut 60-70kmh, niin veikkaanpa, että ohi olisi menty. Varsinkin kehää itäänpäin mentäessä saa olla aika tarkkana jos aikoo päästä H:linnanväylälle Tampereen suuntaan.

Kehä III tasolla ei enää olla stadissa, joten turha stadilaisia tähän hommaan sotkea. :)

Jostain vitun tuntemattomasta syystä kaikki on tällä hetkellä aivan yhtä perkelettä. Ei pitäis olla mitään syytä depikseen, mutta tuntuu vaan pukkaavan. Toivottavasti menee ohi, eikä tuu mitään fuckin burnouttia. Sellanen on tullu koettua yhden kerran, ja mulle riitti...

On todella hienoa vedellä 12 tunnin yöunia, ja yrittää repiä ittensä sängystä väkisin ylös. Vois varmaan nukkua vaikka kuinka monta päivää putkeen, jos kellot ei sois. Tän päivän reenit oli aivan suoraan helvetistä. Jalkaprässisarjojen välillä vaivuin sellaseen koomaan, että hyvää päivää. Taisin olla puolitiedottomassa tilassa ainakin vartin, tarkkaa muistikuvaa ei ole...Ihme, että sain ees reenattua muutaman sarjan, taistelin kuitenkin 24 sarjaa 70 minuuttiin. Aamen ja voi vittu.

Vituttaa nää kaks viimeistä 11h yövuoroa ennen loman alkua, motivaatio ei ole edes nolla vaan miinuksella. Tää vuoro on tähän asti mennyt niin, että yks stnan keijo kusee pitkin osastoa ja pode_han siivoo. Valontaosasto my ass :jahas: Namuttaa ihan v*tusti tää homma taas.

Back
Ylös Bottom