Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ne keitä ärsyttää puhelinmyyjät, hommatkaa salainen numero. Viimeiset muutama vuotta ollut salainen numero, eikä oo ykskään puhelinmyyjä tms. soittanu. Olen helvetin tyytyväinen.

Vittu mikä työvuoro:jahas:

Alkoi rengas vuotaa ilmaa/nestettä. No, ensin tela pois renkaalta (painaa 800kg, kiitos nam). Sitten rengas irti (painaa jotain400vitunkiloa).
Ehjä rengas tilalle, eli samat punnerrukset ja riehumiset päinvastaisessa järjestyksessä.
Ja lämmintä noin +30. Ei saatana, hikeä puski aika kevyesti.

Mikä kone on kyseessä? Itteä vituttaa kun töis söin kaikki eväät (vähän salaattia ja 2 leipää) molemmalla tauolla ja toisella tauolla oli vaan sokerikorppua ja vettä (kahvia en juo kun on kreakuuri päällä).

Ne keitä ärsyttää puhelinmyyjät, hommatkaa salainen numero. Viimeiset muutama vuotta ollut salainen numero, eikä oo ykskään puhelinmyyjä tms. soittanu. Olen helvetin tyytyväinen.

Sama juttu, ei ole muutamaan vuoteen tullut yhtään soittoa puhelinmyyjiltä. Mulla tosin kaikki tiedot on salaisia, ei pitäisi saada osoitetta tai puhelinnumeroa mistään...

Sama juttu, ei ole muutamaan vuoteen tullut yhtään soittoa puhelinmyyjiltä. Mulla tosin kaikki tiedot on salaisia, ei pitäisi saada osoitetta tai puhelinnumeroa mistään...
Joo, mullakin myös osoitetiedot salaiset.

Ja jos vielä tulee soittoja niin turvakieltoa hakemaan, sen jälkeen ei taatusti tule :D

Kämppä on kuin sauna ja ulkona edelleen yli 25 astetta. Huh. Onneks oon sairaslomalla, ni ei tarvii aamulla aikaisin herätä töihin..

Uudet farkut pistin sitte jalkaa ja päissäänhän sitä piti tietenki oikassa baariin ja hyppiä aidan yli jossa on aivan ylhäällä putken päällä törröttämässä 10cm välein sellasia 3cm rautalankoja. No eihän sitä enää alas lähetty ja ylitse ja *kräks* ja "voi vittujen vittu!!!" ja siinä vielä jalkaa ojensi suoremmaksi ja reikä haaravälin kohalla senkun isoni.

Reikä ei sinänsä haittaa, se vaa vituttaa että ei ikinä käy nuin, ja nyt tietenkin uusille lempifarkuille. no eipä tässä muuuta vittuuntumisen aihetta nytte löydy.

2 viikkoo iltavuoroo :( Toivottavasti viilenee ens viikolla.

Vuoden odottelin vuokranantajalta takuuvuokria takaisin. Nyt sain kirjeen vihdoin, jossa on tuhannen euron lisälasku mm. käytetystä lämmitysenergiasta vuodelta 2008.

Saksa on paska maa. Oikeasti.

Exä.. siis ei saatana. Erottiin kaks viikkoo sitten ja eikös tuo ollu heti ekalla viikolla uuden suhteen alottanu. Kysyin sillon eropäivänä, että liittyykö tämä kyseinen herra eroon. No eipä sillon liittyny. Talvella vielä arvosteli hyvinkin kärkkäästi yhtä yhteistä kaveria joka tuntu vaihtavan miehiä ku sukkia. No kertaakaan sekään ei tolla tavalla tehny. Vittu mikä tekopyhä paska koko akka.

Tällä hetkellä vituttaa aika ankarasti tämä helle.. Salikin vielä pari viikkoa täällä kiinni ja muutenkin aika paskat fiilikset ollut muutenkin jo jonkin aikaa.

Ihme porukkaa. Itteä ainakin masentaa talvella kun on kylmä ja pimeä.

Mieti talvella kun treenaat, saat juosta lumihangessa, tehdä lumityöt (menee treenistä kun on iso piha :D), tulee kestävyyttä kun treenaat ulkona........ (talvella)

Back
Ylös Bottom