Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leuassa oleva luomi jotenkin repeytyi partaa ajaessa ja verta tuli ihan solkenaan. Olen oikein tyylikkään näköinen laastarin kanssa. Onneksi ei tarvitse huomenna poistua kotoa.
Kipeenä. Toivottavasti parannun huomiseen mennessä.
...Tuntui ihan kirjaimellisesti siltä, että pää räjähtää...On muuten vaarallisia tilanteita tollaset, kun hermo palaa liikenteessä. Käy nimittäin kortin päälle hyvin pian. Saattaa nimittäin olla, että auto saa aika kovaa runtua, kumi palaa eikä "ihan" pysytä nopeusrajoitusten puitteissa...

Miksi mä olen näin saamaton laiskapaska? Oon ihan löysä ja läski.
Sama. Kouluaikoina jaksoi vielä käydä salilla. Nyt kun on töissä, ei jaksa. Ei sitten millään. Ja koulusta puheenollen. Opinnäytetyö roikkuu ja roikkuu, kun ei vittu saa aikaiseksi. Saatana kun vituttaa ja mitä enemmän vituttaa, sitä vähemmän huvittaa. Ja mitä vähemmän huvittaa, sitä enemmän vituttaa.En saa itseäni raahattua salille, jos teen kouluhommia samana päivänä. Sitten jos menen salille, niin en saa samana päivän tehtyä muuta. Miten ihmiset onnistuvat käymään töissä ja sitten lisäksi vielä harrastamaan liikuntaa? Miksi mä olen näin saamaton laiskapaska? Oon ihan löysä ja läski.
Huoh. Kohta kaksi viikkoa ollut jalkaterä kipeänä, yhä turvoksissa ja särkee. Kävelystä se ei tykkää yhtään, mikä rajoittaa treeniä tehokkaasti. Lääkäri ei tiedä, mikä vialla.