Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatanan pysäköinninvalvojat. 4kk:n aikana 120e parkkisakkoja.
Ylinopeus-sakotuksen ymmärän hyvin, sillä siinä puhutaan monesti ihmishengistä kolarin sattuessa, mutta mitä vittua tekee "pysäköintivirhemaksuilla". Toki jos auto sulkee pelastustien tai muun vastaavan ovat sakot hyvinkin paikallaan, mutta jos pysäköinti on tapahtunut parkkipaikalla jossa saa vain olla 2h, ni kuka perkele siellä käy kyylämässä. SAATANA

Saatanan pysäköinninvalvojat. 4kk:n aikana 120e parkkisakkoja.
Ylinopeus-sakotuksen ymmärän hyvin, sillä siinä puhutaan monesti ihmishengistä kolarin sattuessa, mutta mitä vittua tekee "pysäköintivirhemaksuilla". Toki jos auto sulkee pelastustien tai muun vastaavan ovat sakot hyvinkin paikallaan, mutta jos pysäköinti on tapahtunut parkkipaikalla jossa saa vain olla 2h, ni kuka perkele siellä käy kyylämässä. SAATANA

Se onkin sitä varten että muutkin saavat käyttää sitä parkkipaikkaa eikä vain ensimmäiset varaa sitä koko päiväksi tms. Ihan peruskäytäntöjä kaupungissa joissa parkkitila on rajallista. Mutta ajattele asiaa näin, 120 eurolla kulkisit fillarilla hienosti, tai bussilla ja säästäisit rahaa eikä stressikään vaivaisi.

Työaikataulut, vittuimaista oikasta kattoa yksin, levyttää se, laittaa otsalaudat ja tehdä siihen huopakatto. Aurinkokin paistaa niin maan perkeleesti!

Vittukun ei voi efdes käääntää päätä, ilmeisesti vedosta tullus älytön niska selkä kipu, eli salillakaan en voi tehdä normaaleita olikkeitä voi vITTTTTTTUUUUUUUUU!

No niin, nyt sitten vituttaa.

Olin pari viikkoa lomalla enkä ollut kotosalla lainkaan. Kämppis pisti heti ensimmäisenä lomapäivänäni (17.7. Lauantai) mulle viestiä että "netti ei toimi". No käskin jätkää ottamaan yhteyttä nettifirman vikapalveluun. Jätkä saa aikaiseksi soittaa vikapalveluun 23.7. perjantaina. 28.7. keskiviikkona tulee taas viesti "vittu toi netti ei toimi vieläkään". Soitin kämppikselle ja käskin soittamaan uudestaan vikapalveluun ja tivaamaan syytä ankarasti.

Eilen soitin jätkälle ja kysyin josko netti jo toimisi, vastaus oli "ei". Kysyin "oletko soittanut toistamiseen vikapalveluun?". Vastaus: "soitin mä perjantaina, mutta jonotin 5 min niin meni hermot enkä jaksanu enää". Alkoi vähän jo vituttaa, mutta tarjouduin itse puhelimessa hoitamaan asian tänä päivänä. Kämppis sanoi: "ei tarvi, mulla on huomenna (eli tänään) vapaapäivä, niin mä voin hoitaa sen asian". No okei.

Tänään tulen töistä kello 16.45 kotiin ja kysyn toimiiko netti.
Minä: "Toimiiko netti?"
Kämppis: "Ei."
Minä: "Ootko soittanut sinne?"
Kämppis: "En, kyllä tässä vielä ehtii."

Okei, nyt alkaa vähän jo vituttaa. No ajattelin että jätkä hoitaa homman. Vedin puolen tunnin päikkärit ja lähdin noutamaan juuri ostamaani telkkaria. Reissussa meni sen 45 min. Tulen takaisin kotiin.
Minä: "Joko soitit?"
Kämppis: "No missä välissä mä olisin ehtiny?"
Minä: "No sulla oli just äsken 45 min aikaa."
Kämppis: "No voi vittu, vaikee sun hoitaa sitä asiaa, ei tarvi koko ajan valittaa!"

Okei, just eilen tarjouduin hoitamaan asian, mutta sälli sanoi hoitavansa sen vapaapäivänsä aikana. Nyt teki jo mieli kuristaa toi homo. No nielin kiukun ja soitin sinne vitun vikapalveluun.
Vikapalvelu: "Hei olet soittanut valtakunnalliseen vikapalveluun, emme voi tehdä oikein mitään asiasi eteen."
Minä: "Aha, no kuka voi tehdä?"
Vikapalvelu: "Paikallinen vikapalvelu, joka menee kiinni neljältä (tai jotain)."
Minä: "Kiitos."

Nyt vituttaa rankasti, päätän lähteä salille. Jätän 80kg painoisen kuvaputkitelkkarin olohuoneen lattialle, kun en jaksa sitä vielä asentaa paikoilleen, vasta salin jälkeen sitten. Kämppis sanoo "no siinäkö sille on hyvä paikka?". En sanonut vittu mitään. Homo on istunut siinä tietokoneen ääressä koko päivän pelaamassa ja jaksaa vielä vinoilla.

Kaiken lisäksi kyseinen kyynaama oli taas jättänyt paskaraidat vessanpönttöön, huomasin kun tulin kotiin. Mä tapan ton jätkän vielä joku päivä.

Lisäksi loma tosiaan loppui tänään ja paluu paska-arkeen tapahtui. Kaiken lisäksi jo nyt ikävä tyttöystävää.

Eli vituttaa.

Exä pyörinyt viime aikoina mielessä, vaikka ei pitäisi. Kesätyö loppui ja pitäisi jostain taikoa töitä syksyksi. Sali kiinni vielä 2 viikkoa... Pitkiä päiviä edessä, kun ei ole töitä, naista, sali kiinni ja kaverit huitelee ties missä. Perkele.

Minä kyllä sanon, että ne, jotka nillittävät, että ennakkoluuloja ei saisi olla, ovat aivan vitun väärässä.

Sisko alkoi seurustelemaan yhden itseään vanhemman jätkän kanssa, ja sisko on siis alaikäinen ja jätkä täysi-ikäinen. Sanoin sille jo silloin seurustelun alussa, että tunnen sen jätkän isoveljen samalta yläasteelta, ja se on kyllä ihan pirun outo. Sen isoveli mm. pökki lapsen 14-vuotiaalle muijalleen ollessaan itse ysiluokalla ja muija tietenkin vielä piti sen, ja muutenkin ko. jätkä oli mukana aika hämärissä bisneksissä. Koulujakaan se ei ysiluokan jälkeen oo käyny ja jätti ysiluokankin kesken jouluna. Tiesin vielä sen vanhemmatkin, jotka on joka viikonloppu ränni päällä kaupungilla. Sisko sitten vakuutteli, että sen veli on kyllä ihan erilainen, eikä se oo mukana missään bisneksissä, ja vaikuttaa tosi rehelliseltä.

Nyt ku oon kattonu tota menoo pari kuukautta vierestä, niin voin sanoa, että ennakkoluulot pitää 100%:sti paikkaansa. Vittu mitä apinoita tää maa päällään kantaakin. Jumalauta se jätkä tulee meille himaan joidenkin hanttihommatöiden jälkeen, vetää safkat meidän jääkaapista, käy suihkussa ja sen jälkeen rupee makoilemaan sohvalla. Illalla siitä ei pääse eroon ennen kahtatoista, ja isäukko onkin muutaman kerran jo hieman ärähtänyt siitä. Miten ihminen voi oikeasti olla noin röyhkeä? Tyyppi on muutaman kerran käynyt meillä kotona ja kehtaa jo olla kuin perheenjäsen täällä. Jos mä menisin ekoja kertoja tyttöystäväni vanhempien kotiin, niin en mä nyt todellakaan kehtais mennä sinne kuin talonomistaja syömään, suihkuun ja sen jälkeen vielä makoilemaan sohvalle ja kattomaan telkkaria. Kyllä nyt ihmisellä pitää jotkut käytöstavat olla.

Btw. mikä noilla perusamiksilla oikein on, kun ne aina iskee jotain 5v nuorempia muijia? Sillon, ku olin yläasteella, niin naurettiin jätkille, jotka tuli hakeen tuunatulla corollalla 7-luokkalaista tyttöä koulusta. Ei nyt varmaankaan 5 vuotta täysi-ikäisellä oo paha ikäero, mutta jos muija on 13 ja jätkä 18, niin siinä alkaa jo olemaan henkisestikin aika erilaista sakkia. En mä nyt vois mitenkään kuvitellakaan seurustelevani 14-vuotiaan kanssa. Kuka sellasta kakaraa edes jaksais täysi-ikäisenä katella?

Henki ei helvetti! Hyvää tekstiä nauratti kuvitella sun ja sun kämppiksen yhteiseloa! :) Koeta poeka kestää!

Pezku, itselläni ollu siskon kanssa sama tilanne. Aina jotain vitun kusipää karvakorvia ja vituttaa ajatella että illalla lihalle aamulla pihalle ajatusmaailma. Saatana.
Sano sille et painu vittuun ja lyö vaikka jos ei sanoilla toimi..

Miten v***ssa voi ihminen olla purkka-addikti, siis ihan oikeasti riippuvainen? Niin, ei riippuvuutta sokeriin (en syö lainkaan sokeria), ei alkoholiin tai tupakkaan, vaan purukumiin. Vatsakin kestää jo hirmumääriä, kun on tottunut ksylitolin olevan jokapäiväistä ruokaa. Iltaisin jyystetään oikein urakalla Jenkkiä - kuin irtokarkkeja. Olen säälittävä idiootti. Huomenna olisi taas lopetusyritys, kyllä mä kestän. :jahas: Tapa kai se vain on, vaikka kroppa janoaa ksylitolia!

Vittu kun joutui jättämään treenin kesken juuri äsken kun ei vaan perkele jaksanut, eikä kulkenut yhtään. Ennen treeniä oli jo semmonen vetelä paska olo, mutta koitin kuitenkin mennä treenaamaan jos vaikka piristyisi. Aloitin tekemällä penkkiä normaalilla sarjapainolla. Eihän siitä mitään tullut vaan heti 5 kiloa tangosta helvettiin. Jotenkin sain kuitenkin taisteltua viimeisenkin sarjan loppuun asti, mutta kun oli vuorossa vinopenkki käsipainoilla, jätin homman suosiolla kesken kun tuntui etten jaksanut nostaa edes säädettävien käsipainojen tankoja ylös. Vieläkin on olo aivan hirveä ja aivan tokkurainen. Onkohan tässä tulossa kipeäksi vai mikähän oikein mättää.

Vitun tietyömaat kehä kolmosella. Heitin kaverit lentokentälle ja lähdin Hämeenlinnanväylää kohti. Ajoinpa sitten liittymästä ohi osin oman tarkkaamattomuuden takia, osaksi sen takia, että liittymä oli tietyömaan takia ihan vitun hämärästi ja merkattu yhdellä keltaisella kiertotiekyltillä paikkaan joka ei edes näyttänyt liittymältä.

Käännyin sitten ympäri pienen vitutuksen saattelemana ja painelin taas itään päin takaisin, tarkoituksena kääntyä nyt sinne Hämeenlinnanväylälle. Havainnoin hyvissä ajoin keltaisen kyltin jossa luki Tampere, Hämeenlinna. Katselin, että joo, kohta käännytään. Kyltin kohdalla tajusin, että se olikin ENNEN tota vitun kylttiä mistä olisi pitänyt kääntyä. Taas paikassa joka tuli ihan yöstä, eikä edes näyttänyt siltä, että siinä edes on joku tie. Eli ajoin TAAS ohi. Tässä vaiheessa pintaan nousi primitiivinen reaktio: Puristin rattia nyrkit valkoisena ja huusin ja karjuin vaan niin kovaa kuin ikinä pystyy huutamaan, niin että räkä lentää. Ei pystynyt edes sanomaan mitään vähään aikaan, kun huusin vaan niin vitusti. Ensimmäiset sanat mitkä sain suusta ulos, oli lapsien korville sopimatonta asiaa. Nyt on vieläkin kurkku kipeä, kun karjuin niin vitusti. Ei olekaan pitkään aikaan niin vituttanut. Tuntui ihan kirjaimellisesti siltä, että pää räjähtää.

No, käännyin sitten taas ympäri ja nyt katselin oikein tarkasti, että mistä pitää mennä. Liittymä oli kyllä sellaisessa haistakaa vittu -paikassa, että olisin saattanut taas pamauttaa ohi, jos edellä oleva auto ei olisi kääntynyt samaan suuntaan. Yht'äkkiä vaan reikä betoniaidassa ja siitä lähtikin tie oikealle. Vihdoin pääsin kotia kohti. On muuten vaarallisia tilanteita tollaset, kun hermo palaa liikenteessä. Käy nimittäin kortin päälle hyvin pian. Saattaa nimittäin olla, että auto saa aika kovaa runtua, kumi palaa eikä "ihan" pysytä nopeusrajoitusten puitteissa...

Jos et osaa ajaa kaupungissa, niin kannattaa pysyy siellä landella. Mistä vitusta sitten ootkin? En mä ainakaan oo ikinä kuullu että kellään ois noitten liittymien kanssa ois ollu ongelmia.

Kämpän oven lukko.. siis ei saatana sitä avainta saa runkata siellä lukossa puolituntia ennenkun se suostuu aukeamaan ja tietenkin tämä tapahtuu aina joskus klo 11-12 aikaan yöllä niin kyllä varmana naapurit ja niiden naapuritkin on tietoisia että "jaahas tais kolmoskerroksen sankari tulla kotiin". :wall:

sitten toinen vähän lievempää vitutusta aiheuttava operaatio on raejuustopurkin avaaminen. vaihe1: yrität avata sitä folio kantta niin saat pienen raidan revittyä siihen keskelle ja loppupeleissä joudut sormet raejuustossa kavamaan ne reunukset sieltä irti. Vaihe2: kaadat raejuuston nesteet pois niin johan on puolipurkkia juustoa koko perkeleen lavuaari täynnä. :wall:

Lauantaina naapurin "kommuunin" pilviveikot pölli mun pyörän.. Pieni paikka, niin sain tietää asiasta aika nopsaa. Vittu en oo ikinä ollut niin raivona ja pistin sitten reppanalle vähän avokämmenellä naamaan. Kiltisti oli pyörä palautettu pyörätelineeseen.

Netti tulee vasta 23. päivä kuluvaa kuuta. Vähän ottaa pannuun.

Tulin töistä kotiin niin huomasin, että wlan-palikka vilkuttaa ahkerasti. Joku naapurin datalasse oli löytänyt suojaamattoman yhteyden. Eipä ole aiemmin tarvinnut käyttää suojausta, mutta nyt tuli sähellettyä mac-suojaus päälle. Kaipa sekin jotain pitää. Jos vilkkuu vielä niin kirveen kanssa naapureille vierailemaan.

No niin, nyt sitten vituttaa.

Olin pari viikkoa lomalla ...

Soitin sitten tänään itse töistä vikapalveluun. Puhelu kesti 3min ja sain ohjeet sähköpostiin. Kotona meni 2min että sain netin toimimaan. Kämppis ei saanut tehtyä asian eteen mitään 2,5 viikon aikana. Ei oo toiminnan miehiä tuo kaveri.

Back
Ylös Bottom