Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä sitä talvea oppii siinä vaiheessa vihaamaan, kun joutuu kesät talvet pyörällä liikkumaan.

Kävellen sama juttu, kun bussia odottaessa tulee niin helkkarin kylmä, että on fiksumpaa kävellä joka paikka. Tästä se omakin talvi-inhoni lähtee. ;) Sääliksi käy esim. raksamiehiä, mutta tänäänkin olivat niin hyvällä tuulella, kun kävin siellä: kivennäisvettä ja suolakurkkuja - niillä selviää helteessä!

Niin se menee että kesällä tulee ikävä synkkää talvea ja talvella tulee ikävä lämmintä kesää eli koskaan ei ole asiat hyvin ja aina vituttaa :D

Vituttaa ankarasti kun tämä helle loppuu,ikävä tulee syyskuussa kun sateet taas on arkipäivää!Tosin kahden viikon loma elo-syyskuun vaihteessa, taas lämpimät kutsuu jossain päin maailmaa!!

Mä oon ainakin talvifani, mitä kylmempi sitä parempi. Mikään ei oo kivempaa kuin istua takan edessä siemaillen kaakaota tyttöystävä kainalossa kylmänä talvi-iltana. Vaikken kyllä kaakaota juo, eikä tota takkaakaan tuu poltettuu. Jaa niin tyttoystävääkään ei ole. Voisin siis porata tässä miten elämä menee päin helvettiä.

Kyllä talvi aina kesän voittaa! Pienet pakkaset (-1 ja -8°C välillä) ovat paras sää mitä maa päällään kantaa! Jos ketjun aiheeseen pitäisi jotain kirjoittaa, niin vituttaa se, että nukuin tänään pommiin eräästä tapahtumasta.

Mä oon ainakin talvifani, mitä kylmempi sitä parempi. Mikään ei oo kivempaa kuin istua takan edessä siemaillen kaakaota tyttöystävä kainalossa kylmänä talvi-iltana. Vaikken kyllä kaakaota juo, eikä tota takkaakaan tuu poltettuu. Jaa niin tyttoystävääkään ei ole. Voisin siis porata tässä miten elämä menee päin helvettiä.

Ja mä kun luulin et mun elämä välillä heittelee, kiitosh!!!

Kolme viikkoa takana kipsissä makaamista... tuntuu kolmelta kuukaudelta. Oikea sääriluu murtu pelissä - siitä johtuen laitamme tietenkin jalan kipsiin varpaankärjestä aina persposken tuntumaan. Mitään ei voi tehdä, ja kolme viikkoa vielä edessä. Sen jälkeen jalan lihasmassan palauttaminen vasta hienoa onkin...

Lisäksi väänsin kilometrin mittaisen kuvauksen tuonne aluepuolelle Tampereesta. Kun viimein klikkaan "vastaa"-nappulaa, olen kirjautunut ulos ja koko teksti katosi.

Myös päätä särkee, rytmi on sekaisin ja naisen kanssa pitää tapella. Vittu.

:lol2: Kiitos... :D

Ei tässä mitään muuta kuin et vittu meni hermot tähän helteeseen nyt... Yöllä mahallaan nukkuessa tuntu kun poskee pitkin valu rintaan hikeä ja sitä tuli ihan vanana. Selkä ihan märkänä ja ois ku saunassa ollu. :curs:

Vielä 2-3 hellepäivää mun lomalle välttäis, ei sen enempää...

Kipeenä. Toivottavasti parannun huomiseen mennessä.

Mä oon tän saman asian ratkaissut tällä kombolla:

brandybigboob.jpg

1204804628-koskenkorva_vodka_60p_50clpet_.jpg

138566.jpg

Lisätään nyt vielä vitutus, kun sellainen iso on kerran olemassa. Uusi duunipaikka ei olekkaan sitä mitä luulin ja mulle osittain kaunistellen kerrottiin. Vittu tässä saa taas alkaa miettimään uusia juonia.

Viimeksi muokattu:
Alkukesästä kaikki meni niin hyvin. Unelmien tyttöystävä, fudiksen uudelleenalotus ja kitaransoitto maistu tosi hyvin. Siinä meikäläisen elämän 3 ilontuojaa.

Muijan kanssa erottiin reilu kuukaus sitten ja käsi on kipsissä seuraavat 3 kuukautta ja joudutaan ehkä leikkaamaan. Ja tämä kiitos lääkärin virheen jonka takia oon 3 kuukautta ollu töissä murtuneella ranteella (ei ollu huomannu ekalla kerralla röntgenkuvissa murtumaa, toinen lääkäri huomasi).

Eli ei ole muijaa enää, en pysty soittamaan kitaraa enkä voi käydä fudisharkoissa. Töistäki on saikkua väh. seuraavat 2kk nii mitä vittua mä teen? Perkele:curs:

edit: salilla käynnistä en edes vaivautunu sanomaan mitään kun lienee itsestäänselvä aihe.

Voi paska, nyt ei menny ihan putkeen...
Ajattelin, että oisin rankan työviikon ja huonosti nukutuiden öiden jälkeen päässy nukkumaan päiväunet, kun on salistakin välipäivä. Klo 17 jälkeen aloin valmistautumaan jo päiväunille, mutta herätystä laittaessani huomasin kännykkääni saapuneen pari viestiä. Viestit oli postista, jonne kipeästi kaipaamani prodetilaus on saapunut. Posti menee kiinni kesällä kuudelta, joten väänsin mulkku otsassa vaatteet takaisin päälle ja lähdin kohti postia. Matkalla tuli mieleen, että pitää käydä kaupassa, koska jääkaapissa on yksi tonnikalapurkki. Epäilin kuitenkin jaksavani kantaa kaikki ostokset ja 18 kiloa lisäravinteita, joten ostin kaupasta ruokaa vain pahimpaan hätään. Kaupasta tultuani tajusin, että kello on jo kuusi joten kiiruhdin vielä postin ovelle, joka oli jo suljettu.

Illan saldo: ei päiväunia, ei prodeja ennen maanantaita, kauppaan joudun mennä kuitenkin viimeistää ylihuomenna. FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Vituttaa salin ilmastointi. Tai siis se, ettei siellä ole minkäänlaista ilmastointia.. Varmaan 40 lämmintä ja melkein seinän kokoisista ikkunoista paistaa suoraan arska tupaan.

Vituttaa salin ilmastointi. Tai siis se, ettei siellä ole minkäänlaista ilmastointia.. Varmaan 40 lämmintä ja melkein seinän kokoisista ikkunoista paistaa suoraan arska tupaan.

Sama juttu. Huvittavinta täälläpäin on vielä se, että paskiaiset mainostavat saliaan "homo iso määrä neliömetrejä ILMASTOITUA treenitilaa". Samalla tiskin akat vetävät heti aamusta rautapuolen ikkunat sepposen selälleen ja sitten ihmetellään, kun lihava Kimsson makaa naamallaan hikilammikossa ja magnesiumliejussa tajuttomana.

Ai että mikä Vituttaa niin ankarasti ????
NO SE, että kerranki oli pitkäst aikaa 3 vitun kuumaa muijaa hollilla samaisena iltana. No tietenki sitä juteltiin niitä näitä ja tanssittiin ja mentiin istuun johonki samaan paikkaan mis ei kukaa häiritse, ja kaiken lisäksi jokaisella kolmella eri kerralla muijat oli vittu lääpällään mukana, vaikka kuinka yritti sanoa ite että nyt "pitää mennä tonne ku kaverit oottaa." No lähimpä sitten kavereitte luo aina jokaisella 3 kerralla. No nämähän (kaverit) tuumaa että "vittu nuiltahan saa ku vähän puhuu pään ympäri niilt, eikä ees oo mitään huonoi lorttoi" --
"vittu miksi luulit että ne ois jotenki haastavampia ja lähdit muualle osoittaaksesi ihan ku sulla ois parempia muijia jossain, että ne luulis että oot parempi ku muut."
No sitähän sitten purtiin hammasta ja katottiin vierestä ku tuntemattomat, jotku joita onnisti, kaverit kävi pokaamas 2 niistä (ei varattuja, kolmannen kävi tytön oma poikaystävä hakemas). Kahden niistä kans juttelin tuossa jonku aikaa sit ulkona ja toinen kerto, että "harmi et lähit heti, me oltais voitu mennä meille" ja toinen (vittu varattu, ja lortto) sano et "emmä enää voi lähtee ku mun poikaystävä on tos."
Ja kaiken lisäksi sitä kolmatta ei sitten näkynykkää baarin jälkeen (joka ei ollu varattu, kait??) , vittu että vituttaa vittu. vittu ois saanu muijaa vittu. vittujen vittu. Onneksi en syöny masennukseen jotai scaniruokia tjsp :D...

Leuassa oleva luomi jotenkin repeytyi partaa ajaessa ja verta tuli ihan solkenaan. Olen oikein tyylikkään näköinen laastarin kanssa. Onneksi ei tarvitse huomenna poistua kotoa.

Back
Ylös Bottom