Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sitä talvea oppii siinä vaiheessa vihaamaan, kun joutuu kesät talvet pyörällä liikkumaan.
Ihme porukkaa. Itteä ainakin masentaa talvella kun on kylmä ja pimeä.
Mä oon ainakin talvifani, mitä kylmempi sitä parempi. Mikään ei oo kivempaa kuin istua takan edessä siemaillen kaakaota tyttöystävä kainalossa kylmänä talvi-iltana. Vaikken kyllä kaakaota juo, eikä tota takkaakaan tuu poltettuu. Jaa niin tyttoystävääkään ei ole. Voisin siis porata tässä miten elämä menee päin helvettiä.
Mä oon ainakin talvifani, mitä kylmempi sitä parempi. Mikään ei oo kivempaa kuin istua takan edessä siemaillen kaakaota tyttöystävä kainalossa kylmänä talvi-iltana. Vaikken kyllä kaakaota juo, eikä tota takkaakaan tuu poltettuu. Jaa niin tyttoystävääkään ei ole. Voisin siis porata tässä miten elämä menee päin helvettiä.
edit: salilla käynnistä en edes vaivautunu sanomaan mitään kun lienee itsestäänselvä aihe.
Vituttaa salin ilmastointi. Tai siis se, ettei siellä ole minkäänlaista ilmastointia.. Varmaan 40 lämmintä ja melkein seinän kokoisista ikkunoista paistaa suoraan arska tupaan.