Vittuettävituttaa. Tiistaina pukkas ponnistuspäänsärkyä ekaa kertaa ja jalkatreeni jäi kesken. Eilen (perjantaina) kokeilin vetää kevyen selkäpäivän, mutta vittuakos se päänsärky siitä mihinkään on lähtenyt. Pakko pitää viikko taukoa ja kokeilla sen jälkeen uudelleen. Vituttaa aivan vitusti. Vittu.
Mää oon muuten vain niin saamaton luuseri paska. Oikea nobody. Tämäkö vituttaa nyt. Oikea yleisvitutus. Tai ei ehkä vitutus, paha mieli vain. Aattelin jakaa tämän täällä kaikille anonyymisti. Tosi kliffaa.
Sali kiinni perjantaista-maanantaihin ja meikä vielä vaelteli turhaan kilometrit sinne salille pe- aamuna. Ei siinä mitään, mutta se vitutti kun mitään syytä ei ollu laitettu, pelkkä lappu suljettu tästä- tuonne asti.
Agh!
Olkapää vaivaa.
Kylki paskana.
Flunssa tulossa. Ennakkoon jo ihan tarpeeks paska olo.
:curs: :curs: :wall:
Jos ei kerran salille pääse niin vedän sitten pään täyteen...viimestään heti viikon päästä kun loma alkaa.
Kävi sitten näin:
Kävin ostamassa treenien jälkeen ison säkin protskua. Parkkipaikalla ajattelin sitten laittaa sen autoon takapenkille kun treenikamat olivat apparin penkillä.
No siitä yritin kiskasta sitä paperisäkkiä kuskinpenkin yli takapenkille. Eikös se saatana jollain ihme todennäköisyydellä osunut turvavyön kiinnikerautaan ja koko perkeleen säkki levisi ympäri autoa. Mitä tähän voi enää sanoa..
:wall:
Kai tässä on pakko hyödyntää hyvää threadia ja avautua..
Vituttaa niin rankasti kun on pitänyt viikko asua evakossa kotoa, kun naapurin hippipeelo päätti polttaa asuntonsa. Mun kämppääni on nyt putsattu savuvahingoista ties kuinka kauan ja vielä on vaikka mitä remonttia tiedossa.
Eniten vituttaa se, että se naapurin tulipalo sai alkunsa roskiin heitetystä tupakantumpista.. ja vielä taloyhtiössä jossa on sisätiloissa tupakointi kielletty (parvekkeitakaan ei ole). Jos on pakko olla sen tason torspo, että röökää sisällä vuokrakämpässä, niin yrittäisi edes olla polttamatta sitä kämppäänsä. Tämäkin järjen riemuvoitto oli lähtenyt baariin ja jättänyt tumpin kytemään roskikseen! Itse en ollut tapahtumahetkellä kotona mutta onneksi toinen naapuri soitti ajoissa palokunnan paikalle, oli kuulemma tosi lähellä ettei palo levinnyt mm. mun kämppääni asti (vaikka on siinä stanan savussakin kestämistä)
:curs: :curs: :curs:
Nonnih, heti tuntuu paremmalta kun pääsi julkiselle foorumille tilittämään :evil:
Vähäsen aikaa sitte kerroin kuinka oli ja on ongelmia isäukon kanssa mun kaverisuhteista... Jaa no nyt tilanne on edennyt siihen että meiti elättää kuulemma itteni kun täytän 18v, eli tämän vuoden toukokuun 30. päivästä eteenpäin. Töitä ei ole tiedossa, ei kämppää tiedossa, ei mitään. Ja ARVATKAA KAHDESTI vituttaako nyt??
Tarkoitus oli mennä nyt aamulla tekeen jalkatreeniä mutta oli olo sitten taas sen verran flunssainen että saa salihommat jäädä ainakin pariksi päiväksi. Tuntuu muutenkin että on mennyt pikku lämmössä koko alkuvuosi... K iukku.
Vähäsen aikaa sitte kerroin kuinka oli ja on ongelmia isäukon kanssa mun kaverisuhteista... Jaa no nyt tilanne on edennyt siihen että meiti elättää kuulemma itteni kun täytän 18v, eli tämän vuoden toukokuun 30. päivästä eteenpäin. Töitä ei ole tiedossa, ei kämppää tiedossa, ei mitään. Ja ARVATKAA KAHDESTI vituttaako nyt??
No onhan tässä vielä aikaa isäukon leppyä.. Jos hän ihan tosissaan on niin sitten pitää vaan marssia sossuun jos et töitä saa. Sieltä saa hätäapua tuollaisiin tilanteisiin (tätä varten sossu kai on olemassa?). Toivotaan nyt kuitenkin, että hommat järjestyy.
Kävi sitten näin:
Kävin ostamassa treenien jälkeen ison säkin protskua. Parkkipaikalla ajattelin sitten laittaa sen autoon takapenkille kun treenikamat olivat apparin penkillä.
No siitä yritin kiskasta sitä paperisäkkiä kuskinpenkin yli takapenkille. Eikös se saatana jollain ihme todennäköisyydellä osunut turvavyön kiinnikerautaan ja koko perkeleen säkki levisi ympäri autoa. Mitä tähän voi enää sanoa..
:wall:
Vituttaa toi "Iloisia asioita tänne" thread. Siksipä ei pysty sitä lukemaan kun omat asiat niin päin vittua. Duunia ei vaan löydy ei sitten mitenkään vaikka valmistuva inssi on kohta. persauki koko ajan. 3 vuoden suhde loppuu heti kun löydän duunin ni saa rahaa ja muutan mutta kun duunia ei löydy ni joudun kestämään kyseistä henkilöä vielä ties kuinka pitkään. Kouluhommia saatanasti ja lisää tulee ja kiinnostus 0. Eniten kyllä vituttaa toi duunin saannin vaikeus....kohta 20 vuotta istuttu koulunpenkillä ja tässäkö on kiitos....??!! :curs: :curs:
Vituttaa myös "Iloisia asioita tänne" thread, vitutuksen maksimoi helvetillinen flunssa. Kaiken lisäks auto (5kk vanha) on ollut viikon remontissa eikä loppua vielä näy... Bonuksena kaksi fysiikan labraa tekemättä. :wall:
- Paskana oleva jalka. Lääkäri määräs särkylääkekuurin, mä kun toivoin saavani lähetteen jatkotutkimuksiin.
- Koulu. Tenttiviikko ja kaikki deadlinet painaa päälle, eikä nappaa yhtään.
- Työ. Nykyinen osapäivätyö on syvältä, eikä kesätöistä ole mitään tietoa.
- Miehet, tai siis niiden puute.
Tentti meni päin kuolleen patobiisonin persettä! Vaikka valmistauduin siihen kuin maailmanloppuun, niin ei saatana! Sinne meni 2kk työtä aivan hukkaan, huoh.... :itku: