Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

-Eihän tämä taloudellisesti ketään kaada,mutta tupsahti taas tv-lupamaksu postiluukusta.Tajusin samalla hetkellä että se on kaikista maksuista kaikkein ÄRSYTTÄVIN!Juuri 3kk sitten maksoin 40 € ja nyt taas.

-Eilen soitteli joku hovioikeuden ukkeli ja ilmoitti vaan että mulle on tulossa kutsu sinne.Oma osuuteni asiassa on vähäinen mutta luulenpa että jokainen paikalle kutsuttu joutuu norkoilemaan siellä ainakin 10 tuntia.Ei voi oikeen kahvillekaan mennä kun koska tahansa voi tulla kutsu sisään...

-Kissa kusi taas eteiseen...

Mariko sanoi:
Ai ettäkö Kimmo ottaisit mut ihan parvekelemmikiksesi? Ihanaa, mitä muuta voi nainen enää haluta? Jos vielä heität mulle n. kolmen tunnin välein raejuustopurkin sinne partsille niin olen onnellinen :)

Eiköhän tuo juuri ja juuri onnistuisi.
Se, (partsi) on muuten kesällä sitten sellainen pätsi, ettei ainakaan
ylimääräisiä nesteitä tarvitse kantaa ihon alla..

Voi jumalauta vittu saatana perkele että osaa vituttaa nuo saatanan parkkisakot. Vittu saatana mä etin pomminteko-ohjeet netistä ja samaten napalmin teko-ohjeet ja meen ensin räjäyttään kaupungintalon katon jonka jälkeen tiputan helikopterista 6 tonnia napalmia talon sisään varmistaen, että kaikki sisällä olleet päättäjät varmasti kärsii. Vitun runkut lopettakaa se vitun rahastus saatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhh

Perkele tekisivät lisää niitä vitun parkkipaikkoja noista vitun parkkisakoista saaduilla saatanan rahoilla. Imekää persettä kaikki vitun parkkisakoista päättävät.

V1tUTt@@ pectoralisbicepsclownit jotka varaa salin ainoan penkin TUNNIKSI 40 kg pen@@ varten ja vääntää välillä h@ukk@@, ettei se vaan pienenisi.

Täytyy myöntää ettei nyt vituta mikään. Tuli aamulla niin hyvä mieli kun menin kymmeneltä kaupungin parhaalle salille ja se oli aivan tyhjänä. Sai kaksi tuntia häärätä aivan rauhassa. Paras fiilis pitkään aikaan.

Tosin silloin tällöin tuppaa vituttamaan kun ranne ei ole kestänyt penkkiä sen jälkeen kun meni poikki ja sijoiltaan. :(

"Mitä tahansa teetkin, älä ota viinaa"

123jippo sanoi:
10 pojoa :thumbs:

Jeah, paitsi ei vitun vittu, joku oli laittanut minulle tuosta hyvästä ohjeesta negatiivista user reputationia! Mitä vittua? Väittääkö joku noob tosissaan että elämän ongelmat ratkeavat ottamalla viinaa? Ei prkl...........

:curs: :kippis1:

Vit......

:itku: Iskän ja äipän silmäterä , kääpiösnautseri Pipsa
kirmaisi auton alle ja nukahti lopullisesti äipän syliin.
Kolme tuntia jaksoi taistella!!!
Eilinen päivä ei unohdu ihan äkkiä.Paljon tulee vettä
ison miehen silmistä...

Saattaa kuulostaa pieneltä mutta vituttaa sitäkin ankarammin. Faija ei vieläkään osaa ostaa kaupasta tonnikalaa. Tällä viikolla ensin se osti 2 purkkia öljyssä ja nyt on sitten curry- ja sataikastikkeessa. Rasvaa enemmän kuin proteiinia. Maitorahkat se on unohtanut kokonaan. Pitää kouluttaa...

Vituttaa englannin kielestä tulevat lyhenteet IMO ja LOL. Miksei näitä voi laittaa omasta kielestämme lyhennettynä? Näitä sitten viljellään joka saakelin lauseessa ja aivan jatkuvasti. Taidan aloittaa pioneerin työn ja alkaa viljelemään lyhenteitä IOM ja PN.

Nimimerkki: yksin koko maailman laajuista verkoa vastaan, perkele.

Penneck sanoi:
Vituttaa englannin kielestä tulevat lyhenteet IMO ja LOL. Miksei näitä voi laittaa omasta kielestämme lyhennettynä? Näitä sitten viljellään joka saakelin lauseessa ja aivan jatkuvasti. Taidan aloittaa pioneerin työn ja alkaa viljelemään lyhenteitä IOM ja PN.

Nimimerkki: yksin koko maailman laajuista verkoa vastaan, perkele.
Vituttaako kun täytyy käyttää englanninkielistä slangisanaa Penneck suomalaisen termin "kynäniska" sijaan...

ps. Sori oli pakko :lol2:

plag sanoi:
Vituttaako kun täytyy käyttää englanninkielistä slangisanaa Penneck suomalaisen termin "kynäniska" sijaan...

ps. Sori oli pakko :lol2:

Ei vituta, kun nuo kaksi lyhennettä, joita paljon käytetään...ja joista mainitsin tuossa viestissäni. Jos vituttaisi niin olisin kirjoittanut tyyliin: "Vituttaa, kun käytän ulkomaan kielistä nimimerkkiä".

Tosin tuosta nimimerkistä moni voi päätellä, mitä se tarkoittaa. IMO ja LOL ovat paljon käytössä eikä monikaan edes tiedä niiden merkitystä.

Mua vituttaa nyt kyl enemmän ku ketään! :itku:

Eilen tuli kirje vakuutusyhtiöstä jossa oli lasku, 2213 euroa! Pitäis olla maksettuna ens kuun puoleen väliin mennessä. :kakka:
Soitin sinne ja yritin et jos oisin voinu maksaa osissa mut ei käyny... VITUTTAA!!!! Enhä mä ny saa perkele tollast summaa mistää revittyä,vaiks oonki töissä niin hyvä et pärjää niil tuloil! Noh,tällästä tää elämä on! :wall:

Jos joku tietää et mistä saa äkkiä revittyä tollasen summan niin otan ehdotuksia vastaan! :arvi:

MJ45 sanoi:

Eilen tuli kirje vakuutusyhtiöstä jossa oli lasku, 2213 euroa! Pitäis olla maksettuna ens kuun puoleen väliin mennessä. :kakka:
Soitin sinne ja yritin et jos oisin voinu maksaa osissa mut ei käyny... VITUTTAA!!!! Enhä mä ny saa perkele tollast summaa mistää revittyä,vaiks oonki töissä niin hyvä et pärjää niil tuloil! Noh,tällästä tää elämä on! :wall:

Jos joku tietää et mistä saa äkkiä revittyä tollasen summan niin otan ehdotuksia vastaan! :arvi:

minkä takia sulle tuli 2200 egen lasku vakuutusyhtiöltä?

Joskus kaaaaauan sitten nuorena miehenä olin kolhassu jonkun auton kylkeä siihen malliin että oli tullu joku jälki siihen. Tietty olin niin kännis etten muista yhtään mitään koko tapahtumasta. :kippis1:
Muistelisin kyl niin että oisin maksanut ne korjaus kulut silloin sille auton omistajalle,mut näköjään joutuu sit maksaa viel toiseen kertaan.. eikä se summa kyl ollu silloin noin suuri! :curs:

MJ45 sanoi:
Jos joku tietää et mistä saa äkkiä revittyä tollasen summan niin otan ehdotuksia vastaan!

Pankista. Kai sitä kannattaa mielummin ottaa laina, jolla kuittaa laskun kuin odotella että menee perintään ja lähtee omat luottotiedot samalla.

MJ45 sanoi:

Hanki luottokortti. Siihen saa ainakin 4000 euron rajan helposti. Maksaa sitten summan pois osissa.

Back
Ylös Bottom