Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu apilassa meni tänään ensin 9e ohi ja sitten heti perään 20e ohi kun tyhmä minä en laittanut euron panosta. Ja sen lisäks alku viikosta meni apilassa myöskin ensin 9e ohi ja perään toiset 9e ohi. Vituttaa... eikä kaverit oo lähössä tänään juomaan, joten kai se pitää yksin ottaa ja lähteä baariin seuraa etsimään. Argh!

edit: enkä ees vittu osaa kirjottaa...

skeb sanoi:
Vittu apilassa meni tänään ensin 9e ohi ja sitten heti perään 20e ohi kun tyhmä minä en laittanut euron panosta. Ja sen lisäks alku viikosta meni apilassa myöskin ensin 9e ohi ja perään toiset 9e ohi.

Ratkaisu: Älä pelaa apilaa. Paskempaa peliä saa hakea :D

NP_NG sanoi:
Ei mennyt, päätettiin antaa yksi tilaisuus suhteelle vielä. Nyt on jo parempi olla. :)

Hyvä juttu NP_NG!! Toivottavasti teidä juttu viel kestää vähintää yhtä kauan, ku mitä on jo kestänyt.. :thumbs:

Kylläpäs vituttaa!!! Ensin meni hauis poikki melkein kolme kuukautta sitten... Ensin sen saatanan tuen kanssa kuukausi ja nyt kun pääsi "treenaamaan" (4 ja 6 kilon käsipainoilla jotain homostelua), niin eiköhän se saatanan jänne vittu tulehtunut... Vittu, revin kohta koko vitun käden irti... Ja muijakin nillittää. Ja se saatanan alakerran homo, jolla on joku Napoleon-kompleksi. Tapan sen vielä.. Tuli tänne kolkutteleen ovelle ja avautuun ja huuteleen muijalle joku aika sitten, kun vaimo oli yksin kotona.. Vittu, kun en ollu himassa.. Hapet kortille semmoselle paskapäällä... Muija oli aika paskana. No, onneks töitä riittää ja muna seisoo vielä niin ja näin.. :-)

Muistutus kaikille, älkää iheessä jättäkö fillaria kirkkonummen asemalle. Itse tyhmänä jätin eilen päivällä ja kun illalla tulin kahdeksalta duunista, niin kas kas, joku oli sitten varastanut pyöräni. Ja olihan siinä kunnon u-lukko ja kiinni telineessä...

Pakko uskoa ettei tällä perkeleen olkapäällä pysty käymään salilla, no viikon päästä magneettikuvaus ja sitten näkee mitä on paskana.

Pakko tulla taas avautumaan. Alkoi vaan taas vituttamaan naiset ja heidan tyhmat kysymykset. Tassa kohtaa takoitan kysymyksia joihin ei kelpaa muu kuin yksi vastaus tai muuten on helvetti irti. :curs:

Esim. kadulla kavelee todella kaunis, hyvakroppainen ja treenattu nainen. Eli yleisten normien mukaan smoking hot. Siihen sitten tyttoystavasi tokaisee vittumaisella aanensavylla etta "no, olikos hyvannakoinen?"
Kertokaa joku mulle mita tahan vastataan kun kerran molemmat tietavat mika on oikea vastaus?

- Jaa vittu etta oliko?
- Tota kun paasis tuuppaamaan!!! nus nus!!!
- No hiljaa kauniimpi kuin sina senkin suomursu!

Vai yleispateva haistapaskavastaus:

- Kultaseni, mikaan eika kukaan ole kauniimpi kuin sina minun oma pikku ruusunnuppuni!

Jos mina naen komean ja hyvakuntoisen miehen (kylla minakin sellaisen tunnistan vaikka en ole kuin puoliksi homo) ja likka tokaisee etta olipas komea mies niin ihan hyvilla mielin totean vaan etta "perhana kun olikin kovassa kunnossa."

Ja tata samaa voisi soveltaa moneen muuhunkin tilanteeseen. Ihmetyttaa etta miksi vitussa pitaa kysya kysymyksia jos ei kerran kesta vastausta. voi vitunvitunvittu! :wall: vituttaa...

Pulla sanoi:
Pakko tulla taas avautumaan. Alkoi vaan taas vituttamaan naiset ja heidan tyhmat kysymykset. Tassa kohtaa takoitan kysymyksia joihin ei kelpaa muu kuin yksi vastaus tai muuten on helvetti irti. :curs:

Esim. kadulla kavelee todella kaunis, hyvakroppainen ja treenattu nainen. Eli yleisten normien mukaan smoking hot. Siihen sitten tyttoystavasi tokaisee vittumaisella aanensavylla etta "no, olikos hyvannakoinen?"
Kertokaa joku mulle mita tahan vastataan kun kerran molemmat tietavat mika on oikea vastaus?

- Jaa vittu etta oliko?
- Tota kun paasis tuuppaamaan!!! nus nus!!!
- No hiljaa kauniimpi kuin sina senkin suomursu!

Vai yleispateva haistapaskavastaus:

- Kultaseni, mikaan eika kukaan ole kauniimpi kuin sina minun oma pikku ruusunnuppuni!

Jos mina naen komean ja hyvakuntoisen miehen (kylla minakin sellaisen tunnistan vaikka en ole kuin puoliksi homo) ja likka tokaisee etta olipas komea mies niin ihan hyvilla mielin totean vaan etta "perhana kun olikin kovassa kunnossa."

Ja tata samaa voisi soveltaa moneen muuhunkin tilanteeseen. Ihmetyttaa etta miksi vitussa pitaa kysya kysymyksia jos ei kerran kesta vastausta. voi vitunvitunvittu! :wall: vituttaa...

No minusta tuo tyttöystäväsi asenne on naurettava. Itse oon just samanlainen tässä kuin sinä, voin kehua ja ihastella toisia naisia siinä kuin miehiäkin, eihän se multa ole pois. Näin pitäisi mielestäni olla, jos itsetunto on kunnossa.

Eli en osaa neuvoa, miten tuohon pitäisi suhtautua, varmasti myös minä vähintään ärsyyntyisin.

Edit: Lisätään nyt vielä, että kommentit kannattaa sentään olla kuitenkin tyyliä: "Olipa hyvin treenattu kroppa" tai " Olipa kauniit silmät/yms." eikä "Pääsispä tuuppaamaan"... ;)

Pulla sanoi:
...

Pulla, Pulla, naiset esittävät myös paljon kysymyksiä joihin ei ole ollenkaan oikeaa vastausta. ;)

Yleensä ne menevät kutakuinkin niin että jos vastaat rehellisesti, niin olet toisten tunteet huomioimaton sika ja jos sanot juuri sitä mitä kysyjä haluaa kuulla niin olet mielistelevä valehtelija.

Tämä on näitä elämän perustotuuksia, joita vastaan ei kannata taistella - parempi vaan olla hiljaa tai ohjata keskustelu johonkin ihan muuhun aiheeseen esim. hienovaraisella: "älä kysele tyhmiä"-tokaisulla.

Nilkka paskana(nyrjähtänyt) eikä pysty juosta!! :itku: :wall:
Saatana! Just nyt ku pitäis tota aerobista vetää!! Ku ei jaksais pelkkää kuntopyöröö polkee. :wall:

Nyt on kohta pari kuukautta oltu enemmän tai vähemmän taudissa. Antibioottikuurin, neljän lepoviikon, lääkärintarkastuksen ja verikokeiden jälkeen uskalsin lähteä taas yrittämään. Maanantaina kevyen mukava selkätunnelmointi. Tänään kolme sarjaa kyykkyä ja lattian, pukuhuoneen penkin, lääkäriaseman ja sydänvilmin kautta kotia alentelemaan 120 lyönnin leposykettä.

:thumbs:

Ei ole muuten turhia nämä puheet kevyestä aloittelusta. Seuraava yritys voisi olla jos parin viikon päästä uskaltaisi mennä kyykkyyn ihan omalla painolla.

Itellä pistää vituttaa välillä parin kaverin kommentit mun treenaamisesta, että otan muka liian tosissaan jos käyn säännöllisesti puntilla ja säännöllisestä syömisestä. Myös se vituttaa, että välillä kommentoivat mun "isohkosta" koosta tyyliin "mörssäri", "keho", "massakasa", "läski" jne.

En tiiä, mutta itellä ainakin pistää vituttaan toi läski sana kun kuulen, vaikka todellisuudessa useimmilla näillä kavereilla on isompi rasva % (Itellä ~15) ja ovat myös semmosia liukulaikuja, joilla on vain vatsalihaksia eikä muista lihaksista tietoakaan. Mukavia kavereita todellakin, no onneksi kaikki ei ole samanlaisia. Kyllä sen sitten baarissa huomaa keneen katseet kääntyy :rolleyes:. Kateellisia paskoja, välillä ei tekis mieli olla missään tekemisissä tommosten pellejen kanssa.

No joo, pakko oli purkaa tää vitutus jonnekkin. :)

Onko muilla käyny samoin?

Nilkat yli joka kytältä. kontatkaa ämmät.

miks poliiseiks ei rupea normaalin itsetunnon ja hieman enemmän järkeä päässä omaavat henkilöt. Vai muuttuuko ne koulutuksen aikana mulkuiksi.

Ja taksikuskit..Ei vittu.

noilla ryhmillä noi ammattitaudit on kyllä niin vitun rassaavia

Perkele kun ei voi edes nukkua, kun nenä alkoi vuotaa verta. Tullut jo jonkin aikaa. Hetkeksi se lakkaa välillä, mutta yritäpäs nukkua niin heti aukeaa. :curs:

Ärsyttää kun flunssalle ei tule loppua. Viime viikko kuumetta ja nuhaa, tää viikko vaan nuhaa ja pientä tukkoisuutta poskiontelossa. Kaks viikkoa siis jo pois salilta. Ens viikolla aion kyllä kokeilla jo treeniä, perkele.

Maha menee kuralle tavallisesta pannukahvista. Nyt kokeillaan murukahvia tilalle.

Back
Ylös Bottom