Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jallis sanoi:No niin. Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 6 vuotta, josta viime heinäkuusta asti naimisissa. Vaimollani (kuten hänen äidillään ja tädilläänkin) on vitun ärsyttävä tapa käristä ja nalkuttaa kuin pikkukakaralle jatkuvasti. Anteeksi hän ei usein pyydä ja se olen lähes poikkeuksetta minä,joka antaa periksi. Eilen tuli mitta täyteen. Prisman kassalla se kitisi jostain saatanan väärin pakkaamisesta ja kun uskalsin ulahtaa vastaan,niin toruminen vain yltyi. Kotona söin ja lähdin 50km:n päähän kotipaikkakunnalle viikonlopuksi töihin ja ryypylle ja jätin vaimon itkemään. Lepyttyäni olen koittanu soittaa,mutta ei se tietenkään vastaa vitun mulkku. Ei me varmaan mitään eroamassa olla, mutta ei mun jumalauta tartte sietää tota helvetin alistamisjäkätystä.Toivottavasti en tänään tappele ravintelissa. Ai juu rahaakin on 70 senttiä. VITTUJUMALAUTASAATANA! En mene sinne muijalle mamoilemaan perkele! Pyytäköön ite anteeks. Yrittäis edes olla mukavampi. :curs:
Jallis sanoi:No niin. Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 6 vuotta, josta viime heinäkuusta asti naimisissa. Vaimollani (kuten hänen äidillään ja tädilläänkin) on vitun ärsyttävä tapa käristä ja nalkuttaa kuin pikkukakaralle jatkuvasti. Anteeksi hän ei usein pyydä ja se olen lähes poikkeuksetta minä,joka antaa periksi. Eilen tuli mitta täyteen. Prisman kassalla se kitisi jostain saatanan väärin pakkaamisesta ja kun uskalsin ulahtaa vastaan,niin toruminen vain yltyi. Kotona söin ja lähdin 50km:n päähän kotipaikkakunnalle viikonlopuksi töihin ja ryypylle ja jätin vaimon itkemään.
Jallis sanoi:No niin. Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 6 vuotta, josta viime heinäkuusta asti naimisissa. Vaimollani (kuten hänen äidillään ja tädilläänkin) on vitun ärsyttävä tapa käristä ja nalkuttaa kuin pikkukakaralle jatkuvasti. Anteeksi hän ei usein pyydä ja se olen lähes poikkeuksetta minä,joka antaa periksi. Eilen tuli mitta täyteen. Prisman kassalla se kitisi jostain saatanan väärin pakkaamisesta ja kun uskalsin ulahtaa vastaan,niin toruminen vain yltyi. Kotona söin ja lähdin 50km:n päähän kotipaikkakunnalle viikonlopuksi töihin ja ryypylle ja jätin vaimon itkemään. Lepyttyäni olen koittanu soittaa,mutta ei se tietenkään vastaa vitun mulkku. Ei me varmaan mitään eroamassa olla, mutta ei mun jumalauta tartte sietää tota helvetin alistamisjäkätystä.Toivottavasti en tänään tappele ravintelissa. Ai juu rahaakin on 70 senttiä. VITTUJUMALAUTASAATANA! En mene sinne muijalle mamoilemaan perkele! Pyytäköön ite anteeks. Yrittäis edes olla mukavampi. :curs:
Höh. Toi on helppo. Teeskentelet et havahdut ajatuksistasi ja sanot "Häh kuka?" Mutta huom. jos oot jo suorittanut "huomaamattoman" tuijotuksen siihen suuntaan niin se ei välttämättä mene läpi...Pulla sanoi:Pakko tulla taas avautumaan. Alkoi vaan taas vituttamaan naiset ja heidan tyhmat kysymykset. Tassa kohtaa takoitan kysymyksia joihin ei kelpaa muu kuin yksi vastaus tai muuten on helvetti irti. :curs:
Esim. kadulla kavelee todella kaunis, hyvakroppainen ja treenattu nainen. Eli yleisten normien mukaan smoking hot. Siihen sitten tyttoystavasi tokaisee vittumaisella aanensavylla etta "no, olikos hyvannakoinen?"
Kertokaa joku mulle mita tahan vastataan kun kerran molemmat tietavat mika on oikea vastaus?
Markku sanoi:Höh. Toi on helppo. Teeskentelet et havahdut ajatuksistasi ja sanot "Häh kuka?" Mutta huom. jos oot jo suorittanut "huomaamattoman" tuijotuksen siihen suuntaan niin se ei välttämättä mene läpi...