Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

EI helvetti saatana vitun vittu!! Eukko pisti sitten vajaan kahden vuoden seurustelun poikki koska haluaa kokeilla suhdetta uuteen mieheen :curs: :curs: !!
Sitten vielä laskut painaa päälle ja koiralle pitäisi tehdä helvetin kallis jalanleikkaus!! Kai sitä prkl munkiksi pitää ruveta kun ei enää naisiinkaan voi luottaa!! :wall: :itku:

rayman sanoi:
EI helvetti saatana vitun vittu!! Eukko pisti sitten vajaan kahden vuoden seurustelun poikki koska haluaa kokeilla suhdetta uuteen mieheen :curs: :curs: !!
Sitten vielä laskut painaa päälle ja koiralle pitäisi tehdä helvetin kallis jalanleikkaus!! Kai sitä prkl munkiksi pitää ruveta kun ei enää naisiinkaan voi luottaa!! :wall: :itku:

Kokemuksesta sanon että miehen ei kannata luottaa kehenkään eikä mihinkään. Ei naisiin tarvi luottaa, jotta niiden kanssa voi elää. Elämä on ruusuilla tanssimista vain amerikkalaisissa tv-sarjoissa. Ei muuta kun lisää treeniä.

Niin sitähän piti sanoa että rosmot oli käyny taas tyhjentämässä kellarikomeroa. Mutta ei mua kyllä vituta yhtään, moneskohan kerta toi oli. Kaikkeen näköjään tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä.

Nyt tuli sitten sähkön tasauslasku: 815,20.
Mä en käsitä, en saatana sentään, yli 800 euroo, mitä mä muka oon tehny? Tää on varmana joku salaliitto, ei voi olla mahdollista.

Voisiko joku ystävällisesti neuvoa, mistä helvetistä mä revin 815,20 eräpäivään 31.3. mennessä? Hyvästä vinkistä voin laittaa arvostuspisteitä ;)

Mariko sanoi:
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa, mistä helvetistä mä revin 815,20 eräpäivään 31.3. mennessä? Hyvästä vinkistä voin laittaa arvostuspisteitä ;)

Soita yhtiöön ja yritä neuvotella maksuaikaa, tiedä vaikka myöntäiskin.

Vituttaa kun joudun asumaan vielä saman naisen kans 1.5kk kun ei ole vielä duunia napsahtanut eli liian persauki täl hetkel muuttamaan. Joutuu katteleen tätä meininkiä vielä ainaki ton 6 viikkoa. PRKL! Siis taustana kerron että 3 vuoden suhde josta vika vuosi asuttu kimpassa ja meikällä lopahti kiinnostus ku seinään. Elämä tällä hetkellä pelkkää "tuhinaa" ja hiljaisuutta. tekee hyvää myös opiskeluille...tarkoitus oli valmistua kevääksi normiajassa mutta menee varmaan syksyyn...ei sinänsä että sillä ois mitään väliä mutta tää tän hetkinen ilmapiiri vie aggren partaalle 24/7!! :curs: :curs:

Mariko sanoi:
Mä en käsitä, en saatana sentään, yli 800 euroo, mitä mä muka oon tehny? Tää on varmana joku salaliitto, ei voi olla mahdollista.

Kannattaa myös soittaa ja kysyä, että miten lasku on näin suuri yms.

Isosiskoltani katkaistiin kerran sähköt, kun entisellä asukkaalla oli jäänyt joku maksu rästiin. :hyper:

Mariko sanoi:

Mulla on joskus ollut 3 kuukautta sähkölasku myöhässä, joten no hätä :)

Ja maksuaikaa tai pienempiä eriä saa varmasti sovittua.

Niin, saahan sen laskun varmaan osissa maksaa, mutta mistä ne osat repii? Kun ajattelee, että olis päässy vaikka etelänmatkalle sillä rahalla :itku:
Voi :kakka: ja :kakka:

vituttaa niin helvetistä, meni hyvä työpaikka sivusuun, kun se firma päättääkin tehdä sisäisiä siirtoja, oli jo yleisessä haussa, voi helvetin saatana. tässä on jo työttömyyttä ihan liikaa, voi että kun masentaa.

Mariko sanoi:
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa, mistä helvetistä mä revin 815,20 eräpäivään 31.3. mennessä?

gotto sanoi:
Isosiskoltani katkaistiin kerran sähköt, kun entisellä asukkaalla oli jäänyt joku maksu rästiin.

Varmasti tunnette erään tv-mainoksen. "Seuraava maksaa." :hyper:

Mariko sanoi:

Ei tollasta kulutusta saa kun suoralla sähkölämmityksellä.
Aika paljon on pitänyt kulutusta nostaa että noin ison tasauslaskun saa.
Tuota eräpäivää voi siirtää aika reilustikkin kun summa on noin iso.
Soitto vään sähköyhtiöön ja teet maksusuunnitelman.
Samalla kannattaa harkita miten vähentää sitä sähkönkulutusta niin välttyy moiselta tulevaisuudessa.

Mariko sanoi:
Nyt tuli sitten sähkön tasauslasku: 815,20....

Eikä siinä vielä kaikki....

Nyt mun vuokrasopimus katkaistiin: talo jossa asun, meneepi myyntiin.

Hei, musta tulee koditon :jahas:

MUTTA treeni sentään kulkee vielä, aloitan itkut vasta jos siinä asiantilassa tapahtuu käänne huonompaan ;)

Jossain vapaita mukavia yhden hengen+koiran sillanalusia? :kuvia:

Jossain vapaita mukavia yhden hengen+koiran sillanalusia? :kuvia:[/QUOTE]

Kelpaisiko lasitettu parveke ?.. ;)

:confused:
Jarek sanoi:
Mikäköhän vittu! tuossakin on?Välillä tuntuu että ämmät kertakaikkiaan VAATIVAT vittumaisen miehen rinnalleen,minkä saatanan takia?Jos olet kiltti olet nössö.Ja kun se ei jumalauta pidä paikkaansa...
Pitäähän tähänkin heittää kommenttia. Eräs muija oli valitellut itsetunto-ongelmistaan. "Kaveri" joka on yleensäkin aika kusipää heittää sille vartin sisällä jotain kommenttia pienistä rinnoista. Olen itse ihan :confused:, mutta kaikki muut ympärillä olevat (naisia) hymähtävät vähän eikä kommentoi mitenkään. Muutenkin tuollaiset "vittuile pienemmille lapsille koulun pihalla"-tyyliset jutut näyttävät vain 30-v'llekin äijille vain nostavan naisten respectiä.

Pitäisi ehkä yrittää ihan suunnitelmallisesti osoittaa olevansa lauman johtaja hakkaamalla pienempiä. Eläimiä kuitenkin olemme.

Olin eka pari viikkoa flunssassa ja just kun aattelin, että olisin parantunut jo ja uskaltauduin ulos lenkille niin eiköhän se vaan pahentanut asiaa.. -->Seuraavana päivänä kuumetta ja muutenkin ärsyyntynyt olo.. Tuntuu, että mun nenä ei lakkaa ikinä vuotamasta. Nyt pidän vielä ainakin pari päivää lepoa.. Kaikki treenimotivaatiokin on kadonnut johonkin..
Vuokra nousi 15e.. Laskuja tulee sitä mukaa kun on saanut edelliset maksettua.. Tytöllä on uhmaikä (kauhea huuto ja tappelu joka asiasta, naapurit varmaan luulee, että ei osata hoitaa meidän lasta) ja se ei nuku päiväunia, yölläkin heräilee yleensä 2-3 kertaa.. Isi ei kelpaa hoitamaan, vaan neiti roikkuu mussa kiinni koko ajan. Turha toivoakaan, että saisin aamullakaan nukuttua pidempään. Apua! Univelkaa & kauhea stressi.. :itku: Tuntuu, ettei mistään ei tuu mitään.. Kypsyttää olla kotona kaiket päivät, en kyllä mitään "kunnon" töitä saiskaan.. Koulukin alkaa vasta syksyllä, jos sinne pääsee.
Onneks nyt tulee edes kevät ja valoisampaa. Eiköhän tää tästä..

Originally Posted by grimJester
Pitäähän tähänkin heittää kommenttia. Eräs muija oli valitellut itsetunto-ongelmistaan. "Kaveri" joka on yleensäkin aika kusipää heittää sille vartin sisällä jotain kommenttia pienistä rinnoista. Olen itse ihan , mutta kaikki muut ympärillä olevat (naisia) hymähtävät vähän eikä kommentoi mitenkään. Muutenkin tuollaiset "vittuile pienemmille lapsille koulun pihalla"-tyyliset jutut näyttävät vain 30-v'llekin äijille vain nostavan naisten respectiä.

Pitäisi ehkä yrittää ihan suunnitelmallisesti osoittaa olevansa lauman johtaja hakkaamalla pienempiä. Eläimiä kuitenkin olemme.

Ja tuo toisten ulkonäön kommentoiminen päin naamaa on kyllä tosi ilkeää.. Tekee tosi huonoa itsetunnolle, vaikka kommentoija ei sanoisikaan mitään "tosissaan"..

Helie sanoi:
Ja tuo toisten ulkonäön kommentoiminen päin naamaa on kyllä tosi ilkeää.. Tekee tosi huonoa itsetunnolle, vaikka kommentoija ei sanoisikaan mitään "tosissaan"..
Eihän tuollaista ole koskaan sanottu "tosissaan" kun joku asiasta tiedustelee...
Helie sanoi:
Eiköhän tää tästä..
Hmm. Kämmään kai uuden hakkaa pienempiä-asenteeni heti alkuun, mutta et näköjään anna huolesi masentaa kuitenkaan. :thumbs:

Kimmo sanoi:
Kelpaisiko lasitettu parveke ?.. ;)

Ai ettäkö Kimmo ottaisit mut ihan parvekelemmikiksesi? Ihanaa, mitä muuta voi nainen enää haluta? Jos vielä heität mulle n. kolmen tunnin välein raejuustopurkin sinne partsille niin olen onnellinen :)

Back
Ylös Bottom