Mitä erikoista tossa on muuta kun toi rannekääntö?Meillä on ihan normaalia että kaks säbäjätkää tekee penkkipaikalla penkin, rannekäännöt, hauiskäännöt ja ilmeisesti jonkin sortin pystypunnerrusyritelmän :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä erikoista tossa on muuta kun toi rannekääntö?Meillä on ihan normaalia että kaks säbäjätkää tekee penkkipaikalla penkin, rannekäännöt, hauiskäännöt ja ilmeisesti jonkin sortin pystypunnerrusyritelmän :lol2:
Mitä erikoista tossa on muuta kun toi rannekääntö?
Mitä erikoista tossa on muuta kun toi rannekääntö?
Salilla jossa käyn käy kyllä monenmoista sankaria. Ykskin vanhempi äijä treenaa kalsarit jalassa, siis sellaset lyhyet munakukkarot oikeen. Toinen oli kun lauantaina salilla kävin niin joku vanhempi äijä treenas pelkkä pyyhe päällä munat vilkkuen. Se ukko kävi reenamassa 10min, sitten lähti pois kymmeneks minuutiksi ja palasi takasin ja teki tätä samaa koko sen ajan kun salilla olin. Päättelin että se kävi saunassa aina välillä. Hygienista touhua... VITTU MITÄ PORUKKAA!!!
Kiitos kunnon nauruista pitkään aikaan.ainoa reaktio oli "aijaa, kurjaa", minkä jälkeen jatkettiin viikonlopun tapahtumien suunnittelua. Vittu että mulla on hienoja ihmisiä kavereina.
Kellä kiinnostaa jotkut vitun ponit? Meetvurstiksi leivän päälle vaan.

Kellä kiinnostaa jotkut vitun ponit? Meetvurstiksi leivän päälle vaan.
No mitäs niitten sit ois pitäny tehdä? Harakiri? Ei kai ny tollaseen oikeen muutakaan voi sanoa ku et ompas kurjaa. Tai sit äijäporukas et tuleepahan metukkaa.
No oisithan sä voinu sanoa et menkää vittuun jatkamaan juttujanne. Ja mullakin on koira ja jos mä kuulisin et se joudutaan ehkä lopettaa ja mä asiasta kertosin mun kavereille, niin enpä ton kummempaa reaktiota odottais edes, mitä noi sun kaverit sanoi. Tosin se voi johtua osittain siitä et sä olet nainen ja mä mies.No ei, mutta ottaen huomioon, että ne olivat MUN kodissa ja mä olin aivan hajalla, olisivat voineet vaikka painua vittuun ja jatkaa juttujaan muualla.
e. Jotenkin musta tuntuu että jos kyse olisi ollut koirasta, jengin reaktio olisi ollut vähän erilainen...
Tässä oon sunkaa samaa mieltä :DKellä kiinnostaa jotkut vitun ponit? Meetvurstiksi leivän päälle vaan.
No oisithan sä voinu sanoa et menkää vittuun jatkamaan juttujanne. Ja mullakin on koira ja jos mä kuulisin et se joudutaan ehkä lopettaa ja mä asiasta kertosin mun kavereille, niin enpä ton kummempaa reaktiota odottais edes, mitä noi sun kaverit sanoi. Tosin se voi johtua osittain siitä et sä olet nainen ja mä mies.
Ootkohan sä raskaana?Eli mä ylireagoin. No ehkä mä sitten ylireagoin tästäkin, yks eläin sinne tai tänne.
Ei tossa varmaan ihmeellistä oo mut siinä on et ku sanoit et sun kaveris olu vaa "ai...harmi" ni mitäs tossa sit pitäis tehä? käydä rukoilemaan jumalalta ihmettä?Mitä ihmeellistä siinä muka on, jos mua harmittaa se, että saatan huomenna menettää ainoan lemmikin mitä mulla on ikinä ollut enkä välttämättä pääse edes paikalle hyvästelemään sitä??
Ei tossa varmaan ihmeellistä oo mut siinä on et ku sanoit et sun kaveris olu vaa "ai...harmi" ni mitäs tossa sit pitäis tehä? käydä rukoilemaan jumalalta ihmettä?