Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meillä on ihan normaalia että kaks säbäjätkää tekee penkkipaikalla penkin, rannekäännöt, hauiskäännöt ja ilmeisesti jonkin sortin pystypunnerrusyritelmän :lol2:
Mitä erikoista tossa on muuta kun toi rannekääntö?

Itse aiheutin tänään salikomediaa (ainakin omasta mielestäni).

Jätin sitten verkkarit kotiin--> farkut jalassa treeniä. En vaan kehdannut jättää treeniä välistä vaan sen takia kun on naurettava asustus.

Bonuksena olen juuri toipumassa iskiaksesta--> ei jalkalihasliikkeitä vähään aiikaan. Ulkopuolisen silmin näytin siis tikulta rhp:ltä joka ei treenaa jalkoja. jes!

Olin tänään pukemassa päälleni vähän aikaa sitte ostetun vetoketjullisen pitkähihasen paidan jota oon pitäny vaan muutaman kerran päällä, niin eipä mun kädet enään mahtunu hihoista sisään :curs: (sinäänsä ihan kiva juttu) mut sinne meni taas neki rahat ja tosiaan olin ehtiny pitää sitä vissiin alle 5 kertaa :curs:

Salilla jossa käyn käy kyllä monenmoista sankaria. Ykskin vanhempi äijä treenaa kalsarit jalassa, siis sellaset lyhyet munakukkarot oikeen. Toinen oli kun lauantaina salilla kävin niin joku vanhempi äijä treenas pelkkä pyyhe päällä munat vilkkuen. Se ukko kävi reenamassa 10min, sitten lähti pois kymmeneks minuutiksi ja palasi takasin ja teki tätä samaa koko sen ajan kun salilla olin. Päättelin että se kävi saunassa aina välillä. Hygienista touhua... VITTU MITÄ PORUKKAA!!!

Hohhoijaa:hyper: Kiitos kunnon nauruista pitkään aikaan.

Mun poni tuodaan tänne Turkuun klinikalle huomenna, koska sen jalassa on jotain häikkää. Voi hyvin olla, että se joudutaan lopettamaan. Enkä mä mitä luultavammin pääse edes paikalle hyvästelemään sitä, koska en saa kyytiä eikä sinne vitun paskaan mene edes busseja. Se poni on ollut mulla kohta 9 vuotta, eli lähes koko elämänsä ajan.
Tosin jos lopetustuomio tulee, menen paikalle vaikka väkisin hyvästelemään sen.

Kerroin tästä kavereille, jotka sattuivat olemaan kahvilla täällä just silloin kun sain tietää, ja ainoa reaktio oli "aijaa, kurjaa", minkä jälkeen jatkettiin viikonlopun tapahtumien suunnittelua. Vittu että mulla on hienoja ihmisiä kavereina.

ainoa reaktio oli "aijaa, kurjaa", minkä jälkeen jatkettiin viikonlopun tapahtumien suunnittelua. Vittu että mulla on hienoja ihmisiä kavereina.

No mitäs niitten sit ois pitäny tehdä? Harakiri? Ei kai ny tollaseen oikeen muutakaan voi sanoa ku et ompas kurjaa. Tai sit äijäporukas et tuleepahan metukkaa.

Ja vituttaa toi vitun laman lietsonta mediassa. Alkujaa ei ees vituttanu, mut nyt vois varmaan jo vähän himmata. Tuskin on enää montaa suomalaista joka ei tietäis et lamaa pukkaa.

Kellä kiinnostaa jotkut vitun ponit? Meetvurstiksi leivän päälle vaan.

Mä olen just niin vitun typerä, että mua kiinnostaa paljonkin.

No mitäs niitten sit ois pitäny tehdä? Harakiri? Ei kai ny tollaseen oikeen muutakaan voi sanoa ku et ompas kurjaa. Tai sit äijäporukas et tuleepahan metukkaa.

No ei, mutta ottaen huomioon, että ne olivat MUN kodissa ja mä olin aivan hajalla, olisivat voineet vaikka painua vittuun ja jatkaa juttujaan muualla.

e. Jotenkin musta tuntuu että jos kyse olisi ollut koirasta, jengin reaktio olisi ollut vähän erilainen...

No ei, mutta ottaen huomioon, että ne olivat MUN kodissa ja mä olin aivan hajalla, olisivat voineet vaikka painua vittuun ja jatkaa juttujaan muualla.

e. Jotenkin musta tuntuu että jos kyse olisi ollut koirasta, jengin reaktio olisi ollut vähän erilainen...
No oisithan sä voinu sanoa et menkää vittuun jatkamaan juttujanne. Ja mullakin on koira ja jos mä kuulisin et se joudutaan ehkä lopettaa ja mä asiasta kertosin mun kavereille, niin enpä ton kummempaa reaktiota odottais edes, mitä noi sun kaverit sanoi. Tosin se voi johtua osittain siitä et sä olet nainen ja mä mies.

No oisithan sä voinu sanoa et menkää vittuun jatkamaan juttujanne. Ja mullakin on koira ja jos mä kuulisin et se joudutaan ehkä lopettaa ja mä asiasta kertosin mun kavereille, niin enpä ton kummempaa reaktiota odottais edes, mitä noi sun kaverit sanoi. Tosin se voi johtua osittain siitä et sä olet nainen ja mä mies.

Eli mä ylireagoin. No ehkä mä sitten ylireagoin tästäkin, yks eläin sinne tai tänne.

Luultavasti.

Mitä ihmeellistä siinä muka on, jos mua harmittaa se, että saatan huomenna menettää ainoan lemmikin mitä mulla on ikinä ollut enkä välttämättä pääse edes paikalle hyvästelemään sitä??

Mitä ihmeellistä siinä muka on, jos mua harmittaa se, että saatan huomenna menettää ainoan lemmikin mitä mulla on ikinä ollut enkä välttämättä pääse edes paikalle hyvästelemään sitä??
Ei tossa varmaan ihmeellistä oo mut siinä on et ku sanoit et sun kaveris olu vaa "ai...harmi" ni mitäs tossa sit pitäis tehä? käydä rukoilemaan jumalalta ihmettä?

Ei tossa varmaan ihmeellistä oo mut siinä on et ku sanoit et sun kaveris olu vaa "ai...harmi" ni mitäs tossa sit pitäis tehä? käydä rukoilemaan jumalalta ihmettä?

Olis voinu olla hiukan tilannetajua. Kysyä vaikka että olenko mä ok tai halata tai jotain muuta pientä.

Back
Ylös Bottom