Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niinkun joku jo tässä ketjussa sanoi, niin ei oo kenenkään muun asia kommentoida, mikä saa toista vituttaa, tai harmittaa. Varmasti jokaisen vitutukseen tässä ketjussa löytyy henkilö, kuka ei ymmärrä miksi kyseinen asia henkilöä vituttaa. Ei siitä kuitenkaan tarvitse päätä aukoa, tai väheksyen kommentoida, vaikka asia miten naurettavalta itsestään tuntuisi. Todella epäkypsää käytöstä moinen. Mutta joo.

Ja tonppaelle. Tuntuu että tässä on nyt kehittymässä jonkinnäköstä vihanpitoa "meidän" välille :D. Eipä viitsitä moiseen ryhtyä jookos?

Ja tonppaelle. Tuntuu että tässä on nyt kehittymässä jonkinnäköstä vihanpitoa "meidän" välille :D. Eipä viitsitä moiseen ryhtyä jookos?
Joo, ei viitsitä, rauha maahan. :)

[edit] Qan, joo, ehkä mä oon sit ainakin joku munapää keltä puuttu empatia kyky tyystin ku en sure muitten tommosia "menetyksiä", kyllä mua ainaki hetki n.5sec vituttais jos kaverilta hukkuis vaikka 100egen kello, sit sen antaisin mennä ohi, kaveria se toki vituttais enemmän.

Ja vitutuksen aihe, pitiki mennä vaihtaa huominen iltavuoro paikasta A paikkaan B, nyt en prkl näe Pelastajia :curs:

Enkös mä sanonut, että meillä se on ihan normaalia, eikä erikoista ;)

Toisaalta, jos penkkipaikkoja haluaisivat muutkin käyttää ja kaikille noille muille liikkeille löytyy omat vermeet ja paikkansa, niin eihän niitä kannata hyödyntää.

Olen täysin samaa mieltä.
Voihan sitä tehdä kyykkyräckissäkin aika paljon,
haalaa siihen penkit ja painot niin onnistuu vinopenat ja penat
ja kaikki.
Tietty ranne- ja hauiskäännöistä ja erinäisistä ojentajaliikkeistä puhumattakaan.
Kannattaako näin tehdä, onkin sit jo eri juttu.

Olkapää ollut paranemaan päin tässä viime aikoina ja nyt yöllä nukuin jotenkin huonossa asennossa ja voi vittu että sattuu!! :curs:

Kysäisin baari-iltana kaverilta, että tottahan hän lähtee napapaita päällä liikenteeseen, kun vääntää vatsaa ja selänojennuksia 5 päivänä viikossa. Ei oikein tykännyt kommentista, vaan pisti takaisin "kyllä mäkin nään sut aina tekemässä sitä kyykkyä ja penkkiä":rolleyes: En jaksanut alkaa vääntään asiasta sen enempää, ei kuitenkaan olisi mennyt perille asti.

Vituttaa kun päätä särkee ärsyttävästi. Kai se on kohta pakko ottaa aspirinia.

Vituttaa ku on niin paskaa.

Vituttaa kun piti tulla helvetin takatalvi (aamulla -18c).

Vituttaa ku ikinä ei mikään mee, niin kuin olis toivonut tai suunnitellut.

Vituttaa ihmiset, jotka pakenee tositilanteessa (=kämppis vältelly mua nyt kaks päivää, kun kerroin sille, että muutan Helsinkiin).

Vituttaa kun on nälkä, muttei ruoka maistu.

VITUTTAA KUN TÄÄ PÄIVÄ EI IKINÄ LOPU.

Vitun vittu saatana helvetti.

tonppae sanoi:
Qan, joo, ehkä mä oon sit ainakin joku munapää keltä puuttu empatia kyky tyystin ku en sure muitten tommosia "menetyksiä", kyllä mua ainaki hetki n.5sec vituttais jos kaverilta hukkuis vaikka 100egen kello, sit sen antaisin mennä ohi, kaveria se toki vituttais enemmän.
Mutta eikö sitä kaveria voi yrittää tukea, jos selvästi näkee että se on tosi surullinen rakkaan lemmikkinsä kuolemasta? Onko sun reaktio samanlainen, jos vaikka kaveris vanhemmat kuolee. Sanot vaan, että "aijaa, harmi juttu. Meinasitko muuten lähtee sinne Jartsan kemuihin huomenna, sieltä vois kuulemma irrota pildee." Eli vaikka ei olis itelle mikään paha paikka, niin kai sitä nyt voi vähän yrittää ottaa muidenkin tunteita huomioon.

Tuossa on muuten erittäin mielenkiintoiselle keskustelulle aihe; nimittäin se, että mitä siinä sitten pitäisi sanoa. Tai lähinnä että mitä sanoa silloin, kun sitä ihmistä ei tunne niin hyvin, että tietää varmasti mitä voi/saa/pitää sanoa. Kuolema on melkoinen peikko, oli sitten kyseessä lemmikkieläin tai ihminen.

Itse en oikein tiedä vituttaako vai ei. Se ei vituta, että saan kannustepalkkion, mutta se kyllä että en tajunnut ottaa selvää ja saan vähemmän kuin luulin. Vituttaa oma tyhmyys ja siitä johtuva suunnitelmienmuutos, vaikka kokonaisuudessaan tiedän ettei pitäisi vituttaa eikä sinänsä vitutakaan. Pyh.

Kysäisin baari-iltana kaverilta, että tottahan hän lähtee napapaita päällä liikenteeseen, kun vääntää vatsaa ja selänojennuksia 5 päivänä viikossa. Ei oikein tykännyt kommentista, vaan pisti takaisin "kyllä mäkin nään sut aina tekemässä sitä kyykkyä ja penkkiä":rolleyes: En jaksanut alkaa vääntään asiasta sen enempää, ei kuitenkaan olisi mennyt perille asti.

Tuolla samalla logiilla lähdit itse sitten ilmeisen alasti liikenteeseen?

Tuossa on muuten erittäin mielenkiintoiselle keskustelulle aihe; nimittäin se, että mitä siinä sitten pitäisi sanoa. Tai lähinnä että mitä sanoa silloin, kun sitä ihmistä ei tunne niin hyvin, että tietää varmasti mitä voi/saa/pitää sanoa. Kuolema on melkoinen peikko, oli sitten kyseessä lemmikkieläin tai ihminen.

Yleensä ei paljoa kannata sanoakaan, koska tuollaisissa tilanteissa kuunteleminen on paljon tärkeämpää. Hyvin voi myös suoraan kysyä, haluaako toinen jutella/puhua/olla vain hiljaa joku lähellään vai olla mieluummin rauhassa, jolloin voi poistua paikalta. Kaikista reaktioista tuo "Ai kun ikävää, voi voi. Kyllä se siitä. On muuten kaunis päivä ulkona, taidan lähteä kohta tekemään sitä ja tätä ja
reden.gif
" on lähes paskin mahdollinen. Aina pitää tietenkin vähän suhteuttaa siihen miten ikävä tilanne on oikeasti päällä, mutta kyllä jokainen jolla on itsellään tai lähipiirissä ollut lemmikkejä ymmärtää, miten paljon sellaisen menetyskin voi sattua. Kyllä minä siinä tilanteessa minimoisin kaiken turhan bullshitin jauhamisen vähäksi aikaa.

Mun mielestä siel salilla saa vaikka käydä lukemassa uusimpia lehtiä, jos siitä tykkää.
Salinomistajillehan se on vaan kiva, kun maksaa, eikä käytä laitteita :)

Nimim. Itse sponsoroin napalmia kuukausittain käymättä salilla ollenkaan... :rolleyes:

Joudun ravaamaan jossain ihme valovoidossa että saan tämän kutisevan ihottuman kuriin, vittu mikään tepsi siihen. Tiedä sitten on onko stressistä vai mistä, mutta tämä jos joku aiheuttaa stressiä. Ikävä mun oliivinväristä paksua naamaa :(

Tämä ei tapahtunut salilla, mutta melkein:

Erään nimeltä mainitsemattoman urheiluopiston uimahallissa oli joku lukiolaisten tms. n. 18-vuotiaiden leirikoulu uimassa muiden mukana. Ei siinä mitään, mutta kun menin (munasillaan tietty) suihkun kautta saunaan, niin alkaa kauhea kikatus kun saunassa on uimapuvut päällä kymmenen lukiolaispoikaa ja puolen tusiaan nuorta naista. Kaupan päälle nuoriso tietysti osoittelee ovella töllistelevän Keban elintä ym. hauskaa.

Noh, kuuntelin siinä kikatusta pari sekuntia ja tokaisin kunnon komentoäänellä lähimmälle neidille, että nyt ulos tai tulee kalu suuhun. Sauna hiljeni täysin ja neidit kävelivät varpaitaan katsellen ulos. Istuin lauteille. Parin minuutin täydellisen hiljaisuuden jälkeen myös poikalauma käveli sanaakaan sanomatta ulos.

Huhhuh repesin täysin. Miehellä on kyllä ollu tilanne hallinnassa :hyvä:

Back
Ylös Bottom