Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

yks muija johon oon ihan kusessa pyys kahville ja yökylään. Mut keksin hirveet selitykset miks en voi mennä koska yksinkertaisesti kuumotti niin vitusti. Ei se selvinpäin naisen kanssa oleminen nyt niin pelottavaa voi olla:jahas: oishan sitä toki voinu vetää rentouttavat kännit mut jokatapuksessa nyt vituttaa:D

Nyt kilautat että menot peruuntui ja nappaat pari rauhoittavaa paukkua ja painelet sinne. Muuten vuonna 2010 Checker tilittää ettei sillon tarttunut mahdollisuuteen, ihan oikeasti itse vähän aikaa sitten mokasin tuontapaisen tilanteen. Jälkeenpäin ajatellen ihan sama vaikka olisi mennyt vituiksi, olisipahan jotain menoa joskus ollut:rolleyes:

e. rentona vaan ja antaa tilanteen viedä niin pikkuhiljaa siinä rentoutuu ja alkaa juttu luistamaan, anna mennä :kippis1:

Se on se Murphyn laki...
Murphy's Law sanoi:
Whatever can go wrong will go wrong, and at the worst possible time, in the worst possible way.

Tällä hetkellä vituttaa joku ihan selittämätön asia. Mikään asia ei oo huonosti, mutta on vaan joku kummallinen EVVK asenne joka asiaan. Eikä tosiaankaan ole normaalia mulle. :(

Huhu et ossaa vituttaa toi sossun toiminta perkele tukien saamine kestää melkee kuukauden prkl -.- tänää missasin autokoulun teoria kokeen ku ei ollu varaa maksaa siihe menoo.. perkele.. onneks alko duuni ni ei tarvii noitakaa perkeleen rahoja ootella!

En tiedä kohta enää mitä sanois ku menee totaalisesti järki ton faijan säksätyksen kuuntelemiseen. Vittu se on aivan hullu äijä ja vetää herneet nenään aivan järjettömistä asioista. Alkais jo se intti niin pääsis pois täältä himasta.:curs:

No eipä oo enää poikaystävääkään. Meni lista vähän uusiks.

Jepu, kyllä mä stadiin muutan, mutta aion sitten tavata omia vanhempiani siellä.

Pallit pois ni loppuu. Jos ei ni teet kintaat itelles.

Onks kissan hiekkalaatikko siisti? Jos ei, niin sit saa ihan katsoa peiliin. :)
Tämä tapaus syntyi jo ilman palleja ja on leikattu, joten ei se tosta ole kiinni. Toinen kissa on kolli, ei kuse muualle kuin laatikkoon. Tällä nartulla tulee välillä "kausia", milloin useamman kerran kustaan jonnekin ihan muualle kuin pitäisi. Ei ole kiviä tai mitään, tiettävästi ainakaan, on vain saatanan hienohelma verrattuna tuohon kolliin. Kissat on avokin aikanaan haluamia ja sovittiin että se ne täysin hoitaa, joten mun ei tarvitse niitä laatikoita tonkia kuin poikkeustilanteissa. Samasta syystä olen hillinnyt sitä rukkasten tekemistä, vaikka muutaman kerran oikein vittuuntuneena on tullut mainittua, että kerta vielä ja meillä on pieni talja seinällä :curs:

Vittuperkevittusaatana.

Etsin vuokralaista nykyiseen kämppään, josta muutan siis pois 31.3. Tarkoitus oli, että löydän jonkun tähän 1.4. alkaen niin en joudu maksaa huhtikuulta vuokraa. On pikkuisen liikaa budjetille maksaa kahden asunnon vuokra + uuden kämpän takuuvuokra. Jo takuuvuokran maksaminen käy kovasti kukkaron päälle.

Löysin sitten eräältä foorumilta yhden pariskunnan, joka oli tosi kiinnostunut. No nepä sai vuokranantajan lupaa asunnon niille ja sitten ne ilmoitti, että ottaa tämän 1.5. KYLLÄ VITUTTAA ANKARASTI SAATANA PERKELE!!

Aion silkkaa ilkeyttäni palauttaa avaimet 30.4. 1min ennen kuin avainfirma menee kiinni. Helvetti soikoon. SUUTUTTAA IHAN SIKANA.

Muistathan, että lain mukaan muuttopäivä on vuokrasopimuksen päättymispäivän jälkeinen arkipäivä. Jos siis sopimuksen päättymispäivä on perjantai, on muuttopäivä maanantai. Mikäli maanantai on pyhäpäivä, muuttopäivä on tiistai. Muuttopäivänä vuokralaisen on jätettävä puolet huoneistosta vuokranantajan käytettäväksi. Ellei siis toisin sovittu. Mun järjen mukaan siis voit palauttaa avaimet 4.5, koska välissä on vappu ja viikonloppu...

Lähde: http://www.vuokraturva.fi/palvelua-vuokralaisille/hyva-vuokratapa/hyva-vuokratapa/muuttopaiva/

edit: Lakiosastollakin on kysymys muuttopäivään liittyen: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=79823

Muistathan, että lain mukaan muuttopäivä on vuokrasopimuksen päättymispäivän jälkeinen arkipäivä. Jos siis sopimuksen päättymispäivä on perjantai, on muuttopäivä maanantai. Mikäli maanantai on pyhäpäivä, muuttopäivä on tiistai. Muuttopäivänä vuokralaisen on jätettävä puolet huoneistosta vuokranantajan käytettäväksi. Ellei siis toisin sovittu. Mun järjen mukaan siis voit palauttaa avaimet 4.5, koska välissä on vappu ja viikonloppu...

Lähde: http://www.vuokraturva.fi/palvelua-vuokralaisille/hyva-vuokratapa/hyva-vuokratapa/muuttopaiva/

edit: Lakiosastollakin on kysymys muuttopäivään liittyen: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=79823

Jes mahtavaa!

Nimim. Pistän urakalla kapulaita rattaisiin. Perkele.

Tämä tapaus syntyi jo ilman palleja ja on leikattu, joten ei se tosta ole kiinni. Toinen kissa on kolli, ei kuse muualle kuin laatikkoon. Tällä nartulla tulee välillä "kausia", milloin useamman kerran kustaan jonnekin ihan muualle kuin pitäisi.
Omasta kissakokemuksestani voin aika varmaksi sanoa, että todennäköisesti se ei tule lopettamaan sitä. Ikinä. Vaikka tekisit mitä. Meillä oli kissa joka keksi alkaa kuseksimaan sänkyyn vähän ennen kuin suunniteltiin sen pallien viemistä. Vietiin se sitten leikkaukseen, mutta sekään mitään auttanut. Herra sen kun kuseksi. Ei ikinä mihinkään muualle vaan aina sänkyyn. Ja hiekkalaatikko oli kyllä varmasti puhdas. Joka päivä putsattiin. Puoli vuotta sitä jaksettiin katsella ja sitten oli pakko laittaa pois.

Kai se oli ottanut siitä sängystä itselleen hiekkalaatikon ja sinne sitten kuseksi, eikä tajunnut, että sinne vessaankin voi kusta. Tai sitten se merkkaili sitä, kun siinä haisi jo valmiiksi kusi herran ekan kerran jäljiltä.

Ja onhan noita. Yhden "kaverin" kissat myös kuseksi sänkyyn, mutta sen luulen johtuneen likaisesta hiekkalaatikosta. Ainakin mitä muuten kyseistä tapausta tunnen, niin ei jaksa paljoa laatikkoa varmaan siivoilla.

Ja toisen kaverin kissa paskoi koko elämänsä ajan hiekkalaatikon viereen huoneen nurkkaan. Se oli sen oma paskapaikka ja sinne se sitten paskoi. Kai jotkut kissat ottaa itselleen jonkun vakiopaikan, ja joillakin se vaan sattuu olemaan sitten sänky. Ton vakiopaikan olen huomannut myös meidän kissoilla tuolla kissanvessassa. Tai silloin kun oli kaksi vessaa, niin toiseen paskottiin, toiseen kustiin. Nykyään on yksi iso vessa kolmelle kissalle. Hyvin riittää kun putsaa tarpeeksi usein.

Oma kissa alkoi joskus käymään muualla kuin hiekkalaatikolle, korjaantui sillä että vein aina syömisen jälkeen potalle itse noin viikon ajan. Ainakaan ei ole muualla käynyt sen koommin.

No eipä oo enää poikaystävääkään. Meni lista vähän uusiks.

Jepu, kyllä mä stadiin muutan, mutta aion sitten tavata omia vanhempiani siellä.

No tapaatko mua sitten ees :D

Mua vituttaa suuresti eilinen iltavuoro, tän hetkinen aamuvuoro-combo. Tuntuu, että nukahdan ihan just paikoilleen ja iltapäivästä ois vielä kokous, jossa torkuin jo viimeksikin.
Vituttaa että mies on työmatkalla ja kaikki muuttohuolet sun muut on jätetty mun niskaan ja mä en jaksais nyt yhtään mitään.

No tapaatko mua sitten ees :D

Mua vituttaa suuresti eilinen iltavuoro, tän hetkinen aamuvuoro-combo. Tuntuu, että nukahdan ihan just paikoilleen ja iltapäivästä ois vielä kokous, jossa torkuin jo viimeksikin.
Vituttaa että mies on työmatkalla ja kaikki muuttohuolet sun muut on jätetty mun niskaan ja mä en jaksais nyt yhtään mitään.

Tottakai mä tapaan sua sitten. Mutta en sun vanhempia välttämättä niin paljon... :D

Sulla sentään on mies, oli työmatkalla tai ei.. :jahas: *purnaus*

Mä oon aika shokissa/hämmentyny. Itken 5minuutin välein, oon varmaan aika nätti asiakaspalvelija, kun en laittanut edes meikkiä itkemisen takia.

Omasta kissakokemuksestani voin aika varmaksi sanoa, että todennäköisesti se ei tule lopettamaan sitä. Ikinä. Vaikka tekisit mitä. Meillä oli kissa joka keksi alkaa kuseksimaan sänkyyn vähän ennen kuin suunniteltiin sen pallien viemistä. Vietiin se sitten leikkaukseen, mutta sekään mitään auttanut. Herra sen kun kuseksi. Ei ikinä mihinkään muualle vaan aina sänkyyn. Ja hiekkalaatikko oli kyllä varmasti puhdas. Joka päivä putsattiin. Puoli vuotta sitä jaksettiin katsella ja sitten oli pakko laittaa pois.

Kai se oli ottanut siitä sängystä itselleen hiekkalaatikon ja sinne sitten kuseksi, eikä tajunnut, että sinne vessaankin voi kusta. Tai sitten se merkkaili sitä, kun siinä haisi jo valmiiksi kusi herran ekan kerran jäljiltä.

Ja onhan noita. Yhden "kaverin" kissat myös kuseksi sänkyyn, mutta sen luulen johtuneen likaisesta hiekkalaatikosta. Ainakin mitä muuten kyseistä tapausta tunnen, niin ei jaksa paljoa laatikkoa varmaan siivoilla.

Ja toisen kaverin kissa paskoi koko elämänsä ajan hiekkalaatikon viereen huoneen nurkkaan. Se oli sen oma paskapaikka ja sinne se sitten paskoi. Kai jotkut kissat ottaa itselleen jonkun vakiopaikan, ja joillakin se vaan sattuu olemaan sitten sänky. Ton vakiopaikan olen huomannut myös meidän kissoilla tuolla kissanvessassa. Tai silloin kun oli kaksi vessaa, niin toiseen paskottiin, toiseen kustiin. Nykyään on yksi iso vessa kolmelle kissalle. Hyvin riittää kun putsaa tarpeeksi usein.
Juu eipä toi eka kerta oo. Kumma kyllä kun välillä voi mennä puolikin vuotta ettei kusta muualle kuin laatikkoon, sitten seuraa taas joku aivopieru ja kustaankin ihan muualle. Paskomisessa tuolla on kans oma tapansa, monesti pitää tehdä ne paskat vessan viemärin ritilän päälle, eikä siihen vieressä olevaan laatikkoon. Toi on sinänsä suht harmitonta, mutta oppis nyt ees pysymään aina siellä laatikolla kustessa. Jos tosta päivittäistä tulee, niin varmaan ennemmin viedään takas avokin kotia maalle, kuin lopetetaan. Siellä on tilaa kusta mihin haluaa. Eikä toinenkaan itse asiassa täydellinen oo, ei kuse eikä pasko ympäriinsä, mutta laattailee aina kerran-pari kuussa.
Sen olen jo maininnut, että kun noista aika jättää ja jos on pakko jotain elukkaa saada, niin mieluummin joku häkkiin paskova/pihalla oleva elukka.

Back
Ylös Bottom