Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sulla sentään on mies, oli työmatkalla tai ei.. :jahas: *purnaus*

Sulla sentään on työpaikka :jahas: *purnaus*

Vituttaa suunnattomasti vaan istuskella kotona kaikki päivät kun ei löydy mitään hommia. Soitellut kaikki paikat läpi ja lähettänyt hakemuksia varmaan tuhanteen paikkaan, mutta mistään ei kuulu mitään. Tili alkaa olla jo aika tyhjä, ja pitäisi autovero ja -vakuutus maksaa sekä vaihdattaa joku pusla jostain. Ja olisihan se kiva tehdä välillä jotain jännää, mut tuntuu et kaikkeen tarvitsee rahaa.

Vielä noista kissoista.. Meillä oli ennestään 2 kissaa, jotka kävi sängyn alle paskalla jos laatikko oli epäsiisti. Okei, ihan reilu peli. Sit tuli 3. kissa, joka tietty haistoi sängyn alla että jaahas, tämäkin on pätevä paikka jos ei huvita käppäillä laatikolle asti, ja otti tavakseen käydä siellä ehkä kerran pari viikossa. (Tämä siis pentukissa.) Lopetti kun lopulta asiaan kyrsiintyneenä pyyhkäisin kisun naaman siihen tekemäänsä tavaraan, tosi ruma temppu ehkä mutta kyllä se sen ainakin lopetti. (Tosin en 100% voi suositella koska kissa voi oikeasti suuttua niin ettei luota enää...)

Nykyiset kisut käy 100% laatikolla kunhan se on siisti. Jos se on likainen niin se on ihmisen vika eikä kissan. En mäkään millekään paskaiselle pytylle suostuis istumaan. :)

Lopetti kun lopulta asiaan kyrsiintyneenä pyyhkäisin kisun naaman siihen tekemäänsä tavaraan, tosi ruma temppu ehkä mutta kyllä se sen ainakin lopetti.
Hierottiin meilläkin sen yhden paskahousun lärviä siihen kusilammikkoon, mutta ei se mitään tajunnut. Jatkoi vaan. No, siellä maatilalla se ainakin näytti tyytyväiseltä mihin se vietiin. Pääsee uloskin niin paljon kuin haluaa. Meillä oli sisäkissana.

Ai niin, oli mulla omakin vitutuksen aihe.. Vituttaa, että vaikka kevät on tulossa ja hormoooonien pitäis hyrrätä niin ei tapahdu mitään. Musta on miehen iloksi tullut joku ihme frigidi. :jahas: Vituttaa kun halut on tiessään, tämä ei oo mulle tod normaalia, eikä miehessä oo mitään vikaa niinkuin ei oo ollu ennenkään. :(

Toisesta tredistä
:curs:
Kiinnitin ihan samaan asiaan huomiota. Mietinkin jo, että onko Indicalla kaksoisolento tällä palstalla :D Melko vallatonta hymiöiden käyttöä. Ja kirjoitustapakin on melko samanlainen paikoitellen...

Sulla sentään on työpaikka :jahas: *purnaus*

Vituttaa suunnattomasti vaan istuskella kotona kaikki päivät kun ei löydy mitään hommia. Soitellut kaikki paikat läpi ja lähettänyt hakemuksia varmaan tuhanteen paikkaan, mutta mistään ei kuulu mitään. Tili alkaa olla jo aika tyhjä, ja pitäisi autovero ja -vakuutus maksaa sekä vaihdattaa joku pusla jostain. Ja olisihan se kiva tehdä välillä jotain jännää, mut tuntuu et kaikkeen tarvitsee rahaa.
Sama, itte kykin vielä kaiken lisäksi mutsini nurkissa, kyllä hieman kyrsii, onneksi sentään viimestään ensi viikolla saan vastauksen yhdestä työpaikasta, vittu kun ei opiskeluistakaan tiedä niin ei tiedä mihin päin sitä muuttaisi.:curs:

Tänään pari n. 15-v. jannua oli käsipainopaikalla. En katsonut, mitä ne touhusivat, mutta juttu meni jotenkin näin:

"Ota isoin käsipaino, jonka jaksat nostaa. Ota vaan - kato, pidät sitä näin ja mä otan kuvan. Sitte mä photoshoppaan siitä kuvasta ton painon pois. Kato ite peilistä."

Katsastus + päästö + OBD-mittaus, 92€. Ei saatanan saatana mitä kiskomista :curs:

Katsastuksen hintojenhan piti laskea sillon, kun tuli yksityiset katsastusasemat. Päinvastoin kävi - hinnat nousee nousemistaan. Tuntuu sitäpaitsi siltä, että kaikilla on hinnat aika samoissa.

Tänään pari n. 15-v. jannua oli käsipainopaikalla. En katsonut, mitä ne touhusivat, mutta juttu meni jotenkin näin:

"Ota isoin käsipaino, jonka jaksat nostaa. Ota vaan - kato, pidät sitä näin ja mä otan kuvan. Sitte mä photoshoppaan siitä kuvasta ton painon pois. Kato ite peilistä."

:D markka sille joka löytää ton nyt galtsusta

Katsastuksen hintojenhan piti laskea sillon, kun tuli yksityiset katsastusasemat. Päinvastoin kävi - hinnat nousee nousemistaan. Tuntuu sitäpaitsi siltä, että kaikilla on hinnat aika samoissa.
Joo tästähän on aina aika ajoin ollut lehdissäkin juttua. Ihan selkeitä kartellejahan noi on. Vituttaa muakin. Ei voi vittu maksaa kymmenen minuutin homma melkein satasta, kun siinä ei laitteetkaan kulu juuri nimeksikään. Vittu. Jos tietäisin autoista mitään nii perustaisin oman katsastusaseman ja veisin noilta rosvoilta asiakkaat.

Woot? En tajunnu. Miks se paino pitää shopata pois siitä kuvasta? Eiks se olis paljon kuulimpaa just posettaa joittenkin hirveitten rautojen kanssa.

Salilla jossa käyn käy kyllä monenmoista sankaria. Ykskin vanhempi äijä treenaa kalsarit jalassa, siis sellaset lyhyet munakukkarot oikeen. Toinen oli kun lauantaina salilla kävin niin joku vanhempi äijä treenas pelkkä pyyhe päällä munat vilkkuen. Se ukko kävi reenamassa 10min, sitten lähti pois kymmeneks minuutiksi ja palasi takasin ja teki tätä samaa koko sen ajan kun salilla olin. Päättelin että se kävi saunassa aina välillä. Hygienista touhua... VITTU MITÄ PORUKKAA!!!
Tuollaisesta ehkä voisi jo ilmoittaa salin henkilökunnalle, jos sellaista edes on.

- Autokoulun kakkosvaihe, pelkkää rahastusta.
- Aamu ja iltavuoro samana päivänä, pitikin mennä lupailee :(
- Nilkat vihloo vaikka niille oisi vielä monta vuotta käyttöä.

PRKL!

Kuukauden vanhasta Jacobsenin puvusta on jo nyt toinen kainalo kulunut puhki. Pidetty ehkä max kymmenen kertaa. Miksi kaikki on nykyään laadultaan niin paskaa?

Helpomminhan sen saa jännitettyä ku joutuu puristaa kaikilla voimillaan, että saa painon pysymään vähän aikaa siinä kuva-asennossa :P

Totuus selvisi.

Tästä puhutaan vielä alasalilla.
Heh :lol2:

Kyseessä ei ollut charmantti herrasmies vaan joku mun ikänen lätkäjätkäskeittari.

Back
Ylös Bottom