Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu kun vituttaa, perjantaista asti joutunut istumaan neljän seinän sisällä kun kuume ei ota millään laantuakseen. Ja juuri nyt kun olisi vähän niinkuin pakko olla koulussa paikalla...

Salilla jossa käyn käy kyllä monenmoista sankaria. Ykskin vanhempi äijä treenaa kalsarit jalassa, siis sellaset lyhyet munakukkarot oikeen. Toinen oli kun lauantaina salilla kävin niin joku vanhempi äijä treenas pelkkä pyyhe päällä munat vilkkuen. Se ukko kävi reenamassa 10min, sitten lähti pois kymmeneks minuutiksi ja palasi takasin ja teki tätä samaa koko sen ajan kun salilla olin. Päättelin että se kävi saunassa aina välillä. Hygienista touhua... VITTU MITÄ PORUKKAA!!!

Ensin löytyy alhaiset testotasot. Sitten tuli betasalpaajat korkeaan verenpaineeseen. Eilen tuli lähete labraan reumakokeisiin kipeiden sorminivelten takia... Mitähän paskaa seuraavaksi...

Jonkun tyypin piti hakea mieheltä huutonetissä huutamansa minijääkaappi jo lauantaina. Mies lähti työmatkalle ja antoi sällille mun numeron, että soittelee ja sovitaan aika. Ei näkynyt eikä kuulunut, äsken laitoin aika tiukkaa viestiä ni vastauksena että ei pääse hakemaan kun "auto on korjattavana".

Olisko muka ollut kauhee vaiva ilmottaa siitä esim minulle.. Sekin olis ok että ois ajoissa ilmottanu muuttaneensa mielensä, emminä väkisin mitään kellekään myy :jahas:

Kerjäläiset Helsingissä. WTF? Ikinä tavannut noin röykeitä kerjäläisiä. Miksi ne kaikki näyttävät identtisiltä ja ilmeisesti käytössä on myös työvuorot ja vakiopaikat? Robert's Coffeen risa kuppi ja "PLIIIS PLIIS SÖÖR". Jokusella on jopa (feikki) Guccin laukku.

R-Kioskin myyjätyttö kertoi että yrittävät usein vaihtaa siellä kolikoita seteleiksi, usein jopa ihan satasen arvosta. Vituttaa kun saa edes pankkiautomaatilla käydä tai ratikkaa venata pitkän työpäivän jälkeen ilman että se sama nainen tulee joka päivä "PLIIS PLIIS SÖÖR". Valitsisi edes jonkun vähemmän röyhkeän paikan.

En ole mikään epähumaani jätkä, olen hyvin solidaarinen ja empaattinen mutta tämä menee jo hieman yli. En edes usko että näillä on mitään oikeaa hätää (no ok, tuskin lähtevät kello neljältä kaksioonsa skattalle) ja homma vaikuttaa hyvinkin järjestelmälliseltä ja ammattimaiselta. Ilmeisesti rahaa kuitenkin tulee kun päivä toisensa jälkeen pyörivät aleksilla?

Vituttaa ku tulee aina riitaa miehen kans jos on ikävä sitä. Ei olla nähty taas moneen päivään, mikä on siis epänormaalia, niin mä puran sitä ikävää/harmia kiukuttelemalla sille. Missä ei oo tietenkään mitään järkeä ja sit alkaa vituttaa lisää kun huomaan et tahallani haastan riitaa.

Nilkka paskana mut töihin olisin halunnut jäädä kun ei kotonakaan jaksaisi tätä ahdistavaa yksinäisyyttä. No perjantaina uudestan lekuriin. Onneksi pahin masennus on (kai?) takana. Pakkoloma lappu tuli tänään käteen, pääseepähän vaihtamaan maisemaa hetkeksi. Välillä vaan haluaisi kadota pois tästä kaikesta..

Ainakin tääl Lahdes sato eilen ihan jäätävä määrä lunta taas, ja sama lumisade jatku viel tälle päivälle! :itku: Ei enää tähän vuodenaikaan sais lunta sataa, tarttis päästä jo ajelemaan motsarilla! Kärsivällisyyttä koetellaan. Tämä siis vituttaa. :curs:

Huomasin tänään että wowin kuukausimaksuja on menny viime kesästä lähtien vaikka omasta mielestä pelasin vain ilmaisen kuukauden. Olisi varmaan pitänyt lukea paremmin tiliotteet, prkl.

Salilla jossa käyn käy kyllä monenmoista sankaria. Ykskin vanhempi äijä treenaa kalsarit jalassa, siis sellaset lyhyet munakukkarot oikeen. Toinen oli kun lauantaina salilla kävin niin joku vanhempi äijä treenas pelkkä pyyhe päällä munat vilkkuen. Se ukko kävi reenamassa 10min, sitten lähti pois kymmeneks minuutiksi ja palasi takasin ja teki tätä samaa koko sen ajan kun salilla olin. Päättelin että se kävi saunassa aina välillä. Hygienista touhua... VITTU MITÄ PORUKKAA!!!

No ei jumaliste? Pikkukalsongeissa ja jopa pyyhe ympärillä munat vilkkuen? Aikamoista meininkiä :D

Vituttaa ihmiset keillä on yli 200 feisbuuk kaveria.. Tai lähemmäs 600!? Mitä vittua oikeesti.. Onko porukoilla oikeesti yli 300 kaveria? Vai onko mulla vaan niin erilainen tapa suhtautua siihen kuka on kaveri ja kuka ei.. Pitäiskö mun nyt masentua kivasti kun ei oo kahtasataa feisbuuk kaveria.

Vittu.

En ymmärrä. Hajotkaa satoihin kavereihinne pellet.. oikeesti.

Vituttaa ihmiset keillä on yli 200 feisbuuk kaveria.. Tai lähemmäs 600!? Mitä vittua oikeesti.. Onko porukoilla oikeesti yli 300 kaveria? Vai onko mulla vaan niin erilainen tapa suhtautua siihen kuka on kaveri ja kuka ei.. Pitäiskö mun nyt masentua kivasti kun ei oo kahtasataa feisbuuk kaveria.

Vittu.

En ymmärrä. Hajotkaa satoihin kavereihinne pellet.. oikeesti.

Kyynel. Millä tavalla se sua liikuttaa? Ilmeisesti masennuit jo.

edit. Itselläni ei ole lähellekään 200 feispuukfrendiä.

Kyynel. Millä tavalla se sua liikuttaa? Ilmeisesti masennuit jo.

edit. Itselläni ei ole lähellekään 200 feispuukfrendiä.

Pitikö päästä vittuilemaan? Tuliko hyvä mieli tuliko?

Nyt vituttaa laihalohtu.. paska äijä.

Ei varsinaista komediaa paitsi ehkä omalta osalta, mutta tuli aamulla salilla käytyä ja siellä oli mummojengi jotain 8 henkee... siis hyi vittu mua alko oksettaa, kun ne puhu jostai soodavedestä "hyvää pyllylle".. ei pystyny enää kattomaan niitä ja joutu kattomaan kattoon kokoajan, kun jos vilkas niitä niin tuli kivat mielikuvat :evil:

Et vastannut kysymykseeni.

Ei vissiin tartte perustella miksi mikäkin asia ketäkin vituttaa. Toi nyt vaan vituttaa. En tiiä miks. Mutta sie saat haistaa paskan ton ekan viestin takii.. Sait sitte mun päivää pikkasen paskemmaks. Kiitos.

Back
Ylös Bottom