Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei vissiin tartte perustella miksi mikäkin asia ketäkin vituttaa. Toi nyt vaan vituttaa. En tiiä miks. Mutta sie saat haistaa paskan ton ekan viestin takii.. Sait sitte mun päivää pikkasen paskemmaks. Kiitos.

Pahoitteluni. En tiennyt, että asia oli näin arka. Toivottavasti loppupäivä menee paremmin!

Nyt vituttaa laihalohtu..

Määrittele mitä sulle merkkaa sana kaveri? Mulla on jo pelkästään eri kurssi tai koulukavereita varmaan se kaksisataa. Jos tunnen ihmisen nimeltä ja juttelen sen kanssa aina kun näen niin pidän häntä kaverina. Nimimerkillä mulla on yli kaksisataa "kaveria" ja en koe siitä mitään ylemmyydentuntoa, mutta en tajua myöskään miten se voi ketään ärsyttää?

Vittu tulipa tästä nyt iso juttu.. Ehkä minä olen sitten vaan nii epäsosiaaline paska ja tunnen alemmuudentunneta sitä kun minulla on niin vähän kavereita. Ihmiskunnan saasta. Luuseri ja kaikin puolin säälittävä paskakasa :)

Case closed.. Nyt oikeesti älkää enää kukaa jauhako tästä.

Mua vituttaa tyypit, ketkä facebookissa haluaa kaveriksi jos on ehkä kerran jossain törmätty.
Mulla on yli 200 kaveria, kaikki sellaisia kenen kanssa on ollut oikeasti tekemisissäkin. Jos valkkaisin kaikki puolitutut ja tuntemattomat, ois varmaan kaksinkertainen määrä. Kyllä niitä tuttavuuksia elämän aikana vaan kertyy, varsinkin koulujen ja eri duunien kautta.

Eilen 2 jamppaa teki rannekääntöjä. Punnerruspenkillä. Penkkaus asennossa. Eli sellälleen makaamaan, tanko telineistä suorilla käsille ja sitten vemputettiin edes takaisin. Toisen tehdessä toinen tunnusteli ranteitaan että joko kasvaa.

Meillä on ihan normaalia että kaks säbäjätkää tekee penkkipaikalla penkin, rannekäännöt, hauiskäännöt ja ilmeisesti jonkin sortin pystypunnerrusyritelmän :lol2:

Voi vit... ...kele stana!!!
Puhelin sitten paskana. Muutaman päivän se tossa vittuili ja sammuili välillä itsestään. Yksi aamu ei edes käynnistynyt, vaikka akku oli täynnä. Nappasin akun irti ja taas toimi. Tänä aamuna se oli taas sammunut, mutta nyt ei auta mikään. Se käynnistyy kyllä ja nokia-teksti tulee ruutuun, mutta sen jälkeen ruudussa välähtää muutama erivärinen pikseli sekunnin murto-osan ajan ja puhelin sammuu.

E: Nyt sain sen jotenkin taas toimimaan. Saas nähdä miten kauan se toimii. Uusi luuri täytyy kyllä hankkia.
Kävin eilen sitten noutamassa uuden puhelimen. Nokian 7210 supernova tuli hankittua, koska oli ihan kivan näköinen ja ohut.

Ja vittuperkelesaatanajumalautahelvetti. Toi on aivan järjettömän paska. Siis ihan uskomattoman perseestä. Ei riitä taas sanat kuvailemaan. Näppäimet on niin pienet, että koko puhelimen käyttö on yhtä tuskaa, tekstarin kirjoittamisesta puhumattakaan. Ja mulla ei edes ole mitkään "miehen sormet", vaan lähempänä siroja. Sekin hankaloittaa hommaa, kun tossa ei ole oikeastaan erillisiä nappeja, vaan yksi levy jossa on numerot sun muut. Kaiken lisäksi niiden painamiseen tarvittava voima on liian suuri. Ei siis tunnu luontevalta.

Tonkin puhelimen muotoilija pitäisi saatana ampua kuuhun. Onhan se kiva kun tavarat näyttää hyvältä ja niitä ei voi käyttää. Kyllä taas kannatti ostaa reilulla satasella kasa paskaa. Kyllä aina uusi puhelin tuntuu oudolta ja vähän hankalalta, mutta tää on jo jostain ihan eri planeetalta. Toivon vaan, että tätä tottuisi käyttämään edes sen verran, ettei samalla hetkellä ala vituttamaan kun pitäisi koskea puhelimeen.

Mua vituttaa mun surkee elämä.
Mulla on
1. poikaystävä, jolla ei oo koskaan aikaa tavata mua
2. kämppis, josta on tullut pms-hirviö
3. hevonen, jolla en tee yhtään mitään
4. tosi kova ikävä mun perhettä ja parhaita kavereita

Mulla ei ole
1. muita kavereita täällä paskatuppukylässä
2. mitään harrastuksia
3. rahaa
4. vanhempia, joiden luokse voisin mennä kyläilemään hetken mielijohteesta (400km välissä)
5. autoa

Eikä kukaan tajua mitään siitä, millasta on olla täällä yksin, ilman ketään, jonka puoleen kääntyä ikävissä tilanteissa tai kelle purkaa sydäntään. Bestis, jonka kanssa myös on se 400km väliä, alkoi seurustelemaan kuukausi sitten, eikä sen jälkeen ole siitäkään mitään kuulunut (eikä ilmeisesti ehdi vastaamaan puhelimeen).
Jos jollekin yritän purkaa tätä ahdistusta, niin kukaan ei jaksa kuunnella. Siks musta on tullut kyyninen ja vittumainen.
Eikä ole ketään, jolta kysyä kyytiä juna-asemalle matkalaukun kanssa, vaan se matka on mentävä sadan asteen pakkasessa liukkaalla ja vesisateessa pyöräillen, niiin että matkalaukku tippuu kyydistä vähintään sata kertaa matkan aikana ja saan itse itkuraivarit ja kiva mennä sitten junaan itkusena ja vittuuntuneena.

Ja vituttaa, että oon rakastunu ja haluisin viettää loppuelämäni ton turjakkeen kanssa, vaikkei sillä näytä olevan mitään sen suuntaisia haaveita mua kohtaan. Jossen seurustelis sen unelmamiehen kanssa nyt pitkän piirityksen jälkeen, niin nostaisin kytkintä ja muuttaisin takas sivistyksen ja kivojen ihmisten JA BUSSIYHTEYKSIEN ääreen.
Vitun paska tuppukylähelvetti sais jäädä tänne sisäsiittosten paskaihmistensä kanssa omaan rauhaansa, en enää pierasiskaan tähän suuntaan, kun pääsisin täältä pois.

Nih.

Mulla on

Mulla ei ole
2. mitään harrastuksia
3. rahaa
4. vanhempia, joiden luokse voisin mennä kyläilemään hetken mielijohteesta (400km välissä)
5. autoa

Eikä kukaan tajua mitään siitä, millasta on olla täällä yksin, ilman ketään, jonka puoleen kääntyä ikävissä tilanteissa tai kelle purkaa sydäntään. Bestis, jonka kanssa myös on se 400km väliä, alkoi seurustelemaan kuukausi sitten, eikä sen jälkeen ole siitäkään mitään kuulunut (eikä ilmeisesti ehdi vastaamaan puhelimeen).
Jos jollekin yritän purkaa tätä ahdistusta, niin kukaan ei jaksa kuunnella. Siks musta on tullut kyyninen ja vittumainen.
Eikä ole ketään, jolta kysyä kyytiä juna-asemalle matkalaukun kanssa, vaan se matka on mentävä sadan asteen pakkasessa liukkaalla ja vesisateessa pyöräillen, niiin että matkalaukku tippuu kyydistä vähintään sata kertaa matkan aikana ja saan itse itkuraivarit ja kiva mennä sitten junaan itkusena ja vittuuntuneena.

Ja vituttaa, että oon rakastunu ja haluisin viettää loppuelämäni ton turjakkeen kanssa, vaikkei sillä näytä olevan mitään sen suuntaisia haaveita mua kohtaan. Jossen seurustelis sen unelmamiehen kanssa nyt pitkän piirityksen jälkeen, niin nostaisin kytkintä ja muuttaisin takas sivistyksen ja kivojen ihmisten JA BUSSIYHTEYKSIEN ääreen.
Vitun paska tuppukylähelvetti sais jäädä tänne sisäsiittosten paskaihmistensä kanssa omaan rauhaansa, en enää pierasiskaan tähän suuntaan, kun pääsisin täältä pois.

Nih.

Tää oli niin tunteella kirjotettu, et mun on pakko kysyy et mikä tuppukylä mahtaa olla kysees?

Mua vituttaa tyypit, ketkä facebookissa haluaa kaveriksi jos on ehkä kerran jossain törmätty.
Mulla on yli 200 kaveria, kaikki sellaisia kenen kanssa on ollut oikeasti tekemisissäkin. Jos valkkaisin kaikki puolitutut ja tuntemattomat, ois varmaan kaksinkertainen määrä. Kyllä niitä tuttavuuksia elämän aikana vaan kertyy, varsinkin koulujen ja eri duunien kautta.
Toi on muuten tosiaan aika jännä juttu, jotkut vanhat ala-astetyypit on lisäilly facebook kaveriks, vaikka ei olla oltu missään tekemisissä melkeen 10 vuoteen.

Vittuperkevittusaatana.

Etsin vuokralaista nykyiseen kämppään, josta muutan siis pois 31.3. Tarkoitus oli, että löydän jonkun tähän 1.4. alkaen niin en joudu maksaa huhtikuulta vuokraa. On pikkuisen liikaa budjetille maksaa kahden asunnon vuokra + uuden kämpän takuuvuokra. Jo takuuvuokran maksaminen käy kovasti kukkaron päälle.

Löysin sitten eräältä foorumilta yhden pariskunnan, joka oli tosi kiinnostunut. No nepä sai vuokranantajan lupaa asunnon niille ja sitten ne ilmoitti, että ottaa tämän 1.5. KYLLÄ VITUTTAA ANKARASTI SAATANA PERKELE!!

Aion silkkaa ilkeyttäni palauttaa avaimet 30.4. 1min ennen kuin avainfirma menee kiinni. Helvetti soikoon. SUUTUTTAA IHAN SIKANA.

Alatko mun frendiksi? Ei tosin tunneta, eikä olla nähtykkään...

Mulla on

Mulla ei ole
2. mitään harrastuksia
3. rahaa
5. autoa

Nih.

http://www.youtube.com/watch?v=HWyn-sJXLVs

Alatko mun frendiksi? Ei tosin tunneta, eikä olla nähtykkään...

Jåå, mut ollaan jauhettu kakkaa ja oot inana:haart:
Kaveripyyntöä vaan kehiin.

Jåå, mut ollaan jauhettu kakkaa ja oot inana:haart:
Kaveripyyntöä vaan kehiin.

Lisään sut viimestään huomenna:haart:

Mun viidestä vapaasta nyt neljä kulunu enkä vieläkään oo saanu siivottua...Päätin sit mennä ja rekisteröityä tänne ja täällä roikkumiseen käyttäny onnistuneesti nää kax viimestä pvää...nice,hyvä tyttö :thumbs: Ja sit menin ja lukasin ton ketjun noista pirun tissimadoista sun muista,aavistuksen tökki vadelmien syönti...kävin suht tarkasti läpi jok ikisen marjan sisustan ennen rahkan joukkoon heittämistä ja siltiki teki pahaa:urjo:

yks muija johon oon ihan kusessa pyys kahville ja yökylään. Mut keksin hirveet selitykset miks en voi mennä koska yksinkertaisesti kuumotti niin vitusti. Ei se selvinpäin naisen kanssa oleminen nyt niin pelottavaa voi olla:jahas: oishan sitä toki voinu vetää rentouttavat kännit mut jokatapuksessa nyt vituttaa:D

yks muija johon oon ihan kusessa pyys kahville ja yökylään. Mut keksin hirveet selitykset miks en voi mennä koska yksinkertaisesti kuumotti niin vitusti. Ei se selvinpäin naisen kanssa oleminen nyt niin pelottavaa voi olla:jahas: oishan sitä toki voinu vetää rentouttavat kännit mut jokatapuksessa nyt vituttaa:D

Ja eipä sekään tieto juuri lohduta, että naisen kohtaaminen voi olla yhtä vaikeaa vielä kymmenenkin vuoden kuluttua:D

Ah, kuinka kuulostaa kovin tutulta ilmiöltä ajoilta yli kymmenen vuoden takaa:nolo:. Sitten kun ajan myötä elämä ehti potkia päähän tarpeeksi paljon ettei pelottanut enää naiset tai mikään muukaan, niin olikin muuttunut itse niin ikäväksi ihmiseksi, ettei ole yökylään pyytäjiä juuri ollut jonossa:D. Sulla tilanne on vielä pelastettavissa, ota pari kaljaa alle ja soita sille eukolle vaikka just nyt keskellä yötä tai jotakin niin ei vituta sitten vuosien päästä hukatut mahdollisuudet:whip:.

Back
Ylös Bottom