Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo, ei varmaan ollut tarkoitus ajaa puuhun, mutta liikenne ei ole oikea paikka LEIKKIÄ. Mä en halua päästä hengestäni siksi että joku vähän lähti leikkimään autolla.

Joo, ei varmaan ollut tarkoitus ajaa puuhun, mutta liikenne ei ole oikea paikka LEIKKIÄ. Mä en halua päästä hengestäni siksi että joku vähän lähti leikkimään autolla.
Kukaan ei käsittääkseni puhunut että tämä sattui liikenteessä. Vaikka näin voidaan kyllä olettaa. Tosin keskusta ja mökkitie ovat asia erikseen ainakin minulle.

Aamu lähti tehokkaasti käyntiin kun kolaroin polkupyöräilijän kanssa... Konepelti lommoilla vittusaatana. :curs: Työpaikan pihasta lähin. Jyrkkä mäki jossa mutka. Pyöräilijä tulee ylhäältä kovaa vastaan. Itse sain auton pysähtymään, mutta pyöräilijä ei, eli rysäytti nokkaan. Ei käynyt kuinkaan pyöräilijälle tai pyörälle, mutta pelti lommoilla.

Mitähän kannattais tehdä? Kenen vakuutuksista lähtis miettimään luukun oikomista? Vituttaa kun täydet bonukset kaskossa jne...

Aamu lähti tehokkaasti käyntiin kun kolaroin polkupyöräilijän kanssa... Konepelti lommoilla vittusaatana. :curs: Työpaikan pihasta lähin. Jyrkkä mäki jossa mutka. Pyöräilijä tulee ylhäältä kovaa vastaan. Itse sain auton pysähtymään, mutta pyöräilijä ei, eli rysäytti nokkaan. Ei käynyt kuinkaan pyöräilijälle tai pyörälle, mutta pelti lommoilla.

Mitähän kannattais tehdä? Kenen vakuutuksista lähtis miettimään luukun oikomista? Vituttaa kun täydet bonukset kaskossa jne...
Täräytit siis työpaikan pihasta isommalle tielle? Sun vikashan se sitten oli kun piha-alueelta varomattomasti törkkäsit yleiselle tielle (Näin se menee jos oikein ymmärsin).

Nyt voinkin sitten valittaa. Vituttaa kun työt loppuu 2vko päästä ja ei ole uutta työpaikkaa tiedossa. Inttiin tammikuussa ja meinasin pitää joulukuun lomaa eli töitä kerkeisi tehä sen 2kk. Saas nähä ottaako kukaan 2kk töihin. Pakko kait kysellä paskahommiakin...

Kokeilin Eccon kenkiä kaupassa ja ostin koon 38, joka kuitenkin tuntui hieman tiukalta. Ajattelin että se venyy. Iltapäivästä tuli olo, että ei se taida venyä ja hain koon 39, jotka jo kaupassa tuntuivat liian isoilta. Oon nyt aamupäivän sisätiloissa pogonnut niillä ja kyllä nuokin joutuu takasin viemään.

Mikä helvetin välimallin jalka mulla on? :curs:

Täräytit siis työpaikan pihasta isommalle tielle? Sun vikashan se sitten oli kun piha-alueelta varomattomasti törkkäsit yleiselle tielle (Näin se menee jos oikein ymmärsin).
Tuo siis tapahtui parkkipaikalla (tai siis sinne johtavalla pihatiellä). Ja mun kaistalla (ts. oikealla puolella tietä) vieläpä.

Poliisilla käyty ja tuumasivat että keskenään sovittava syyllisyys ensin... Pitänee käydä juttelemassa, mut käytännössä menee siihen että lommot on oikastava vissiin itse. Mikähän mun ajotyylissä on vikana kun aina joku kolistelee. Yleensä ajavat perään, mutta nyt on sitten konepeltikin korkattu.

Mikähän mun ajotyylissä on vikana kun aina joku kolistelee. Yleensä ajavat perään, mutta nyt on sitten konepeltikin korkattu.
Arvaamattomuus?

Jos se fillaristi tuli omaa tietään suoraan, niin sillä on etuajo-oikeus siinä risteyksessä. En tosin saanut oikein mitään kuvaa tuosta tilanteesta viestisi perusteella, joten vaikea lähteä arvailemaan.

Oli niin lenkkifiilis, mutta parin kilometrin päässä alkoi vaivata joku rakkula, jota en lähtiessä edes huomannut :/

Rupes lievästi vituttamaan naapuri. Menin parvekkeelle röökille ja vähän ajan päästä ihana naapurini pamauttaa parvekkeen ovensa kiinni. Pamautti siis oikein kovaa! Vittu, jos tupakointini noin häiritsee, tulisi sitten keskustelemaan asiasta kanssani eikä tuollaisia lapsellisia mielenosoituskeinoja käyttäisi, saatana!

Näin metrossa yhtäkkiä edessäni hemaisevan vaalean olennon, ja jotain tapahtui kun astuimme liukuportaisiin peräkkäin. Koko tilanne huusi sanomaan jotain, mutta jostain syystä peräännyin. Kävelimme vielä pitkälle ostoskeskukseen peräkkäin ja katsoit vielä taaksesi, mutta en saanut enää itsestäni irti mitään.

Vit..!!! :jahas:

Sinä kaunis neito vihreässä hupparissa, anteeksi. Olen saamaton.

Näin metrossa yhtäkkiä edessäni hemaisevan vaalean olennon, ja jotain tapahtui kun astuimme liukuportaisiin peräkkäin. Koko tilanne huusi sanomaan jotain, mutta jostain syystä peräännyin. Kävelimme vielä pitkälle ostoskeskukseen peräkkäin ja katsoit vielä taaksesi, mutta en saanut enää itsestäni irti mitään.

Noin siinä käy, kun ihastuu heti.

Nyt laitat vaan treffi-ilmon tänne. Eiköhän se hemaiseva naikkonen jo pian ota yhteyttä. Kysy vaikka Urheiluhullulta. ;)

Hammas lohkesi tänään. Ei muuta kun huomenna soittamaan YTHS:n suuntaan. Jos hyvin käy saattaa ajan saada vielä tämän vuoden puolella. :dance: Tosin taitaa olla pakko mennä kipupäivystykseen. Hampaat poikki ja käpy jäässä, kirjaimellisesti :curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Usempi viikko menny tässä vähän pöydän alle. Eka tuli tos pari viikkoa sit 1200e lasku ylllättäen kun muutenkin vähän tiukkaa. Pari päivää tosta hammas tulehdus saatanan kipeä pari päivää ennen kuin pois otettiin. No siitä selvittyäni iski ihan tajuton flunssa perään ja pientä masennusta ilmas. Ihme juttu kun välil menee hyvin muutaman viikko mut jossain vaihees se kostaantuu ja kaikki paska kaatuu kerral niskaa :curs: Mä oon yks vitun aku ankka :lol2:

Noin siinä käy, kun ihastuu heti.
Vastaavanlaista sattuu niin harvoin jos koskaan, etten ollut edes tietoinen taipumuksesta ihastua nopeasti. Koko tilanne tuntui kuin utuiselta leffalta, jossa olisi vain pitänyt valita oikeat sanat.

Nyt laitat vaan treffi-ilmon tänne. Eiköhän se hemaiseva naikkonen jo pian ota yhteyttä. Kysy vaikka Urheiluhullulta. ;)
En tiedä oliko niin x3m-urheilijatyyppiä, että pakkista lukee. :(

Vitutus oli kyllä sitä luokkaa, että voishan sinne laittaa jonon jatkoksi.

Tuli sitten tutustuttua Hiluxin kanssa oikein kunnolla valopylvääseen. Parkkipaikalla oli hieman ahdasta. Yritin peruuttaa pois parkkiruudustani, mutta en sitten tietenkään huomannut sitä tolppaa. Takapuskuri ja takaluukku klommoilla ja vasemman puolen takalamput paskana.
Ja hävetti taas niin pirusti kun keräsin lampunsirpaleita pois.

Ehkä mun olisi pikkuhiljaa aika jättää autoilu ja siirtyä polkupyörään. Pikaisesti muisteltuna olen kolaroinut jo 3 kertaa jonkun typerän tolpan kanssa. Siihen viellä päälle yksi peräänajo, 3 parkkipaikalla sattunutta kolaria ja yksi metsään ajo.

Back
Ylös Bottom