Jep, mäkin lähen aina ajaa autoja puuhun kun haluun leikkiä vähän.![]()
Itse ymmärsin ettei tarkoitus kuitenkaan ollut ajaa puuhun? :arvi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oot ilikee!Jep, mäkin lähen aina ajaa autoja puuhun kun haluun leikkiä vähän.![]()
Kukaan ei käsittääkseni puhunut että tämä sattui liikenteessä. Vaikka näin voidaan kyllä olettaa. Tosin keskusta ja mökkitie ovat asia erikseen ainakin minulle.Joo, ei varmaan ollut tarkoitus ajaa puuhun, mutta liikenne ei ole oikea paikka LEIKKIÄ. Mä en halua päästä hengestäni siksi että joku vähän lähti leikkimään autolla.
Täräytit siis työpaikan pihasta isommalle tielle? Sun vikashan se sitten oli kun piha-alueelta varomattomasti törkkäsit yleiselle tielle (Näin se menee jos oikein ymmärsin).Aamu lähti tehokkaasti käyntiin kun kolaroin polkupyöräilijän kanssa... Konepelti lommoilla vittusaatana. :curs: Työpaikan pihasta lähin. Jyrkkä mäki jossa mutka. Pyöräilijä tulee ylhäältä kovaa vastaan. Itse sain auton pysähtymään, mutta pyöräilijä ei, eli rysäytti nokkaan. Ei käynyt kuinkaan pyöräilijälle tai pyörälle, mutta pelti lommoilla.
Mitähän kannattais tehdä? Kenen vakuutuksista lähtis miettimään luukun oikomista? Vituttaa kun täydet bonukset kaskossa jne...
Itse ymmärsin ettei tarkoitus kuitenkaan ollut ajaa puuhun? :arvi:
Tuo siis tapahtui parkkipaikalla (tai siis sinne johtavalla pihatiellä). Ja mun kaistalla (ts. oikealla puolella tietä) vieläpä.Täräytit siis työpaikan pihasta isommalle tielle? Sun vikashan se sitten oli kun piha-alueelta varomattomasti törkkäsit yleiselle tielle (Näin se menee jos oikein ymmärsin).
Arvaamattomuus?Mikähän mun ajotyylissä on vikana kun aina joku kolistelee. Yleensä ajavat perään, mutta nyt on sitten konepeltikin korkattu.
Näin metrossa yhtäkkiä edessäni hemaisevan vaalean olennon, ja jotain tapahtui kun astuimme liukuportaisiin peräkkäin. Koko tilanne huusi sanomaan jotain, mutta jostain syystä peräännyin. Kävelimme vielä pitkälle ostoskeskukseen peräkkäin ja katsoit vielä taaksesi, mutta en saanut enää itsestäni irti mitään.
Vit..!!! :jahas:
Sinä kaunis neito vihreässä hupparissa, anteeksi. Olen saamaton.
Näin metrossa yhtäkkiä edessäni hemaisevan vaalean olennon, ja jotain tapahtui kun astuimme liukuportaisiin peräkkäin. Koko tilanne huusi sanomaan jotain, mutta jostain syystä peräännyin. Kävelimme vielä pitkälle ostoskeskukseen peräkkäin ja katsoit vielä taaksesi, mutta en saanut enää itsestäni irti mitään.
Vit..!!! :jahas:
Sinä kaunis neito vihreässä hupparissa, anteeksi. Olen saamaton.
Vastaavanlaista sattuu niin harvoin jos koskaan, etten ollut edes tietoinen taipumuksesta ihastua nopeasti. Koko tilanne tuntui kuin utuiselta leffalta, jossa olisi vain pitänyt valita oikeat sanat.Noin siinä käy, kun ihastuu heti.
En tiedä oliko niin x3m-urheilijatyyppiä, että pakkista lukee. :(Nyt laitat vaan treffi-ilmon tänne. Eiköhän se hemaiseva naikkonen jo pian ota yhteyttä. Kysy vaikka Urheiluhullulta. ;)