Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu toi kasvaimen juttu. Aika paha. Olen ajatellut keraamisen veitsen hankintaa mutta juuri tuo lohkeamis-juttu on ollut syynä etten hankin sitä.
Pistä ihmeessä rapsaa miten saat sen ulostettua ja mielellään kuvat vahingoista!
Kerran käynyt paskalla ja ei se vittupää ainakaan siinä ollut vielä mukana (paskansin pesuvatiin ja sörkin kumihanskat kädessä tuotokseni = kiva dejavu johonkin 24 vuoden taakse:D). Sitä tarkkailee kokoajan vatsan tuntemuksia ja pienikin muljahdus alkaa tuntua suuremmalta kuin on. Pitäis vaan unohtaa koko juttu ja elää normaalia elämää, mutta aika saatanan vaikeeta se on kun kelaa mitä siellä suolessa voi tapahtua jos ei ole koko ajan valppaana. Suolessahan ei ole kipureseptoreita, joten vaurioita ei välttämättä heti huomaa.
:D Tsemppiä vaan koettelemukseen!:lol2::urjo::lol2:Kerran käynyt paskalla ja ei se vittupää ainakaan siinä ollut vielä mukana (paskansin pesuvatiin ja sörkin kumihanskat kädessä tuotokseni = kiva dejavu johonkin 24 vuoden taakse:D). Sitä tarkkailee kokoajan vatsan tuntemuksia ja pienikin muljahdus alkaa tuntua suuremmalta kuin on. Pitäis vaan unohtaa koko juttu ja elää normaalia elämää, mutta aika saatanan vaikeeta se on kun kelaa mitä siellä suolessa voi tapahtua jos ei ole koko ajan valppaana. Suolessahan ei ole kipureseptoreita, joten vaurioita ei välttämättä heti huomaa.
Tuttuja krapulaoireita muutaman keittopäivän jälkeen :DOnko alkoholin ja muiden hyvänolon tuojien "kohtuu" käytöstä suoria vaikutuksia sydämen toimintaan?
Tuntuu välillä että pumppu hakkaa kahtasataa.
Jos lopetat niin lähetä osa lihasmassastas mulle privalla, tarviin sitä.vitun "vapaa-aika"
Viime viikolla pääsi ehkä 3. Kerran sitten toukokuun kolme kertaa salille. Seuraava kerta lienee viikolla 41 tai 42 hyvällä tuurilla. Tekis mieli lopettaa koko salillakäynti niin ei tarvitsisi vittuuntua siitä ettei kerkeä treenaamaan niin paljon kuin haluaisi.
vitun "vapaa-aika"
Viime viikolla pääsi ehkä 3. Kerran sitten toukokuun kolme kertaa salille. Seuraava kerta lienee viikolla 41 tai 42 hyvällä tuurilla. Tekis mieli lopettaa koko salillakäynti niin ei tarvitsisi vittuuntua siitä ettei kerkeä treenaamaan niin paljon kuin haluaisi.
Tuttuja krapulaoireita muutaman keittopäivän jälkeen :D
Pistivät intistä kotiutuksen solisluun murtuman takia :(. Solisluu murtui viikko sitten ja olin sitä lääkärissä näyttämässä jo silloin ja lääkäri totesi että lihas revähdys ja antoi yhden vapautus päivän, olin sillä viikolla muunmuassa marssilla ja juoksulenkeillä mukana.
Eileen menin sitten uudestaan varuskunta sairaalaan ja lääkäri lähetti varmuudeksi röntgeniin ja paljastu, että solisluu oli murtunu poikki asti :(Heti siltä silmäykseltä sit tekivät laput kotiutuksesta.
Ei sillä että olisin tykänny olla armeijas, mutta loput 109 päivää joutuu suorittaan sitten myöhemmin.
:jahas::jahas:auto puuhu eile. vähä etukulma rytys. piti leikkiä vähä
:jahas::jahas:auto puuhu eile. vähä etukulma rytys. piti leikkiä vähä