Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei vittu toi kasvaimen juttu. Aika paha. Olen ajatellut keraamisen veitsen hankintaa mutta juuri tuo lohkeamis-juttu on ollut syynä etten hankin sitä.
Pistä ihmeessä rapsaa miten saat sen ulostettua ja mielellään kuvat vahingoista!

Olen käynyt jo kolmessa kaupassa, joista kaksi suuria marketteja, vaan ei yhtään ehramia missään.:jahas:

Ei vittu toi kasvaimen juttu. Aika paha. Olen ajatellut keraamisen veitsen hankintaa mutta juuri tuo lohkeamis-juttu on ollut syynä etten hankin sitä.
Pistä ihmeessä rapsaa miten saat sen ulostettua ja mielellään kuvat vahingoista!

Kerran käynyt paskalla ja ei se vittupää ainakaan siinä ollut vielä mukana (paskansin pesuvatiin ja sörkin kumihanskat kädessä tuotokseni = kiva dejavu johonkin 24 vuoden taakse:D). Sitä tarkkailee kokoajan vatsan tuntemuksia ja pienikin muljahdus alkaa tuntua suuremmalta kuin on. Pitäis vaan unohtaa koko juttu ja elää normaalia elämää, mutta aika saatanan vaikeeta se on kun kelaa mitä siellä suolessa voi tapahtua jos ei ole koko ajan valppaana. Suolessahan ei ole kipureseptoreita, joten vaurioita ei välttämättä heti huomaa.

Kerran käynyt paskalla ja ei se vittupää ainakaan siinä ollut vielä mukana (paskansin pesuvatiin ja sörkin kumihanskat kädessä tuotokseni = kiva dejavu johonkin 24 vuoden taakse:D). Sitä tarkkailee kokoajan vatsan tuntemuksia ja pienikin muljahdus alkaa tuntua suuremmalta kuin on. Pitäis vaan unohtaa koko juttu ja elää normaalia elämää, mutta aika saatanan vaikeeta se on kun kelaa mitä siellä suolessa voi tapahtua jos ei ole koko ajan valppaana. Suolessahan ei ole kipureseptoreita, joten vaurioita ei välttämättä heti huomaa.

Hyi vittu!:anssi::D Tsemppiä vaan koettelemukseen!

:lol2::urjo::lol2:

Pistivät intistä kotiutuksen solisluun murtuman takia :(. Solisluu murtui viikko sitten ja olin sitä lääkärissä näyttämässä jo silloin ja lääkäri totesi että lihas revähdys ja antoi yhden vapautus päivän, olin sillä viikolla muunmuassa marssilla ja juoksulenkeillä mukana.

Eileen menin sitten uudestaan varuskunta sairaalaan ja lääkäri lähetti varmuudeksi röntgeniin ja paljastu, että solisluu oli murtunu poikki asti :(Heti siltä silmäykseltä sit tekivät laput kotiutuksesta.

Ei sillä että olisin tykänny olla armeijas, mutta loput 109 päivää joutuu suorittaan sitten myöhemmin.

vitun "vapaa-aika"

Viime viikolla pääsi ehkä 3. Kerran sitten toukokuun kolme kertaa salille. Seuraava kerta lienee viikolla 41 tai 42 hyvällä tuurilla. Tekis mieli lopettaa koko salillakäynti niin ei tarvitsisi vittuuntua siitä ettei kerkeä treenaamaan niin paljon kuin haluaisi.

vitun "vapaa-aika"

Viime viikolla pääsi ehkä 3. Kerran sitten toukokuun kolme kertaa salille. Seuraava kerta lienee viikolla 41 tai 42 hyvällä tuurilla. Tekis mieli lopettaa koko salillakäynti niin ei tarvitsisi vittuuntua siitä ettei kerkeä treenaamaan niin paljon kuin haluaisi.
Jos lopetat niin lähetä osa lihasmassastas mulle privalla, tarviin sitä.

vitun "vapaa-aika"

Kuten myös:curs: Aamulla kun herää niin tietää jo että menee myöhään, töissä koittaa pinnistää, että ei menisi mutta aina menee. Työkaverit innoissaan jos ennen puoli kahdeksaa pääsee kotiin,"pääsipä aikaisin kotiin!" Ei se ole aikaisin jos tekee 12 tuntia töitä ja pääsee kotiin. Aikaisin on 6:n tunnin jälkeen, normaali on 8:n tunnin jälkeen ja sen jälkeen on jo myöhä...

Pistivät intistä kotiutuksen solisluun murtuman takia :(. Solisluu murtui viikko sitten ja olin sitä lääkärissä näyttämässä jo silloin ja lääkäri totesi että lihas revähdys ja antoi yhden vapautus päivän, olin sillä viikolla muunmuassa marssilla ja juoksulenkeillä mukana.

Eileen menin sitten uudestaan varuskunta sairaalaan ja lääkäri lähetti varmuudeksi röntgeniin ja paljastu, että solisluu oli murtunu poikki asti :(Heti siltä silmäykseltä sit tekivät laput kotiutuksesta.

Ei sillä että olisin tykänny olla armeijas, mutta loput 109 päivää joutuu suorittaan sitten myöhemmin.

äääärimmäisen vittumainen vamma toi solisluunmurtuma punttaavalle. 11 viikkoa leikkauksesta ja hirveet vihlonnat jos yrittää penaa pelkällä tangolla

Olipas kivaa salilla. Syöny tänään niin päin vittua, että meinas lähteä taju pois. En millään olis halunnu lopettaa treeniä kesken, mutta pakko oli. Taju meinas lähteä, kylmää hikeä pukkas ja jokapaikka vaan tärisi. Muutaman sadan metrin kotimatka oli yhtä tuskaa. Meinas tipahtaa kokoajan tohon matkalle. Himassa sitten suoraan sokeria lusikalla suuhun ja pitkälleen puoleks tunniks. Nyt on taas olo jo suht normaali..Jippii.

Polvi napsahti treeneis ja on nyhe aika kipeä + joutuu vähän konkkaamaan - ei saatana.

Back
Ylös Bottom