synttärit masentaa. :(
miks?? Miehethän vaan paranee vanhetessaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
synttärit masentaa. :(
No onhan tommosta käynytMä jäin kerran askelkyykkyä tehdessä siihen askelvaiheeseen. Oli ekoja kertoja kun tein askelkyykkyä ja olin tehnyt jo muutaman askeleen, yhtäkkiä voimat loppu ihan ilmoittamatta. Jäin salin lattialle "kosimis-asentoon" tanko niskassa. Ylös en päässyt ja kumartaa en voinut. Hölmönä siinä tuijasin et mitä vittua teen. Kaks miestä vaan naureskeli vähän matkan päässä. Jouduin loppujen lopuksi huutamaan toiselle puolelle salia että reenikamu tulee ottaa tangon pois. :jahas: mut varmaan on myös monelle muulle käyny näin.. luulisin :D
:DTänään kääntyi ihan uusi sivu treenivaatteiden historiassa: salilla oli samaan aikaan pappi. Ei siinä mitään, mutta olisi voinut vaihtaa edes vaatteet ennen kuin saapui salille. Oli kaapua lukuunottamatta papin vaatteet päällä, se valkoinen kaulushomma mukaan lukien. Ja asukokonaisuuden kruunasi valkoiset, kulahtaneet lenkkarit. Miehen treeni koostui pelkästään niiden levytankojen puristettavien lukkojen puristeluun. Luuli ilmeisesti niitä hand gribbereiksi.
Oli hieman ahdistavaa treenata, kun tämä heppu seuraa 15 minuuttia silmätarkkana joka ainoaa liikettä mitä tein, samalla tietenkin puristaen niitä lukkoja. 15 minuutin jälkeen tämä heppu kysyi että tarvitsenko takamiestä. Onneksi tein penkkiä, kyykyssä tuo olisi voinut kuulostaa vielä homommalta. Vastattuani että en tarvitse, heppu veti takin niskaan ja lähti.
Pakko kyllä antaa propsit äijälle. Itsellä ei riittäisi hermot puristella niitä saatanan lukkoja 15 minuuttia, ilman taukoja.

Kylläpäs oli urpoja miehiä. Ite joskus jäin penkkiin alle niin kyllä sieltä onneksi heti herrasmiehet tuli apuun ihan ilman erillisiä pyytämisiä...Mä jäin kerran askelkyykkyä tehdessä siihen askelvaiheeseen. Oli ekoja kertoja kun tein askelkyykkyä ja olin tehnyt jo muutaman askeleen, yhtäkkiä voimat loppu ihan ilmoittamatta. Jäin salin lattialle "kosimis-asentoon" tanko niskassa. Ylös en päässyt ja kumartaa en voinut. Hölmönä siinä tuijasin et mitä vittua teen. Kaks miestä vaan naureskeli vähän matkan päässä. Jouduin loppujen lopuksi huutamaan toiselle puolelle salia että reenikamu tulee ottaa tangon pois. :jahas: mut varmaan on myös monelle muulle käyny näin.. luulisin :D
Kylläpäs oli urpoja miehiä. Ite joskus jäin penkkiin alle niin kyllä sieltä onneksi heti herrasmiehet tuli apuun ihan ilman erillisiä pyytämisiä...
En oo kyllä tarvinnu apua kun sillon kerran mut onneks oli kaveri mukana.Mahtoi olla unohtumaton treeni vaihtarilikoille. Jo likkojen lämmitellessä kilkutteli Dippimies vetopainojaan lattiasta läpi, mä ja Dennis Wolf tyydyttiin vaan poseeraamaan vielä siinä vaiheessa. Sitten olikin etukyykyn vuoro, vain kaksi kertaa kolahteli tanko raudoille kun susimies ujosteli. Tässä vaiheessa likkojen ilme oli vielä pelkästään ihaileva. Sitten tietysti tulivat venyttelemään siihen viereen kun jo läski teki alfapunnerrusta. Ensimmäinen yritys 85:stä putosi vaatimattomasti metrin päässä ylhäältä lattialle. Kissojen naamoissa näkyi enää pelkkä vitutus, tyttöjen karkoitus alasalilta oli jälleen tosi asia!
Ps. Myöhemmin tytöt olivat selkeästi tehneet valintansa. Dippimiehen lähtiessä syöksyivät misut suoraan vanaveteen, mä ja Wolf jatkettiin poseerausharjoituksia.
Mitä vittua, siis ihan tosissaan että juot enemmän vai että sun pitäs kiertää baareja ym enemmän?Ja kaiken lisäksi jumaLAUTA: Muija haluaa mun juovan enemmän. OH-HOH!
Ihan tosi, jätkät. En juo tarpeeksi.