Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

jaa, uskoisko tuota.. Kun vanhentuu. Ja ehkä kun olen vähän pimeämpi kaveri niin ekana tulee aina mieleen että monttu bileet lähestyy vuosi vuodelta.

Mä jäin kerran askelkyykkyä tehdessä siihen askelvaiheeseen. Oli ekoja kertoja kun tein askelkyykkyä ja olin tehnyt jo muutaman askeleen, yhtäkkiä voimat loppu ihan ilmoittamatta. Jäin salin lattialle "kosimis-asentoon" tanko niskassa. Ylös en päässyt ja kumartaa en voinut. Hölmönä siinä tuijasin et mitä vittua teen. Kaks miestä vaan naureskeli vähän matkan päässä. Jouduin loppujen lopuksi huutamaan toiselle puolelle salia että reenikamu tulee ottaa tangon pois. :jahas: mut varmaan on myös monelle muulle käyny näin.. luulisin :D
No onhan tommosta käynyt :rolleyes: :D

Itse en kyllä mitää todella hauskaa muista juurikaan, 4 kaiffarii käveli salille, nuorii jätkii, yks löi penkissä tankoon suoraan 80kg hänen kaverinsa varmisti, herrat lähtivät. Varmasti kannatta reissu, ainakin kun maksaa jokaiselta 2e... :D

Oiskohan ollu vaan Egoa kuntoon tai ns. vedonlyönti. toisille 80kg on iso rauta toisille ei. Ja jos kavereitten aikana käy lämmitteleen, niin silloin "menetätä kasvosi" etenkin jos tanko ei nouse. Voi sitten sanoa "perkeles ku ei tullu lämmiteltyä ja nyt tais lihakset krampata" ja toivot että kaverit nyökkää hyväksyvästi.

Vituttaa ja on vituttanut jo pidemmän aikaa.
Masennus, työuupumus, saatanan "burnout"...mitä vielä.

Ja kaiken lisäksi jumaLAUTA: Muija haluaa mun juovan enemmän. OH-HOH!

Ihan tosi, jätkät. En juo tarpeeksi.

No vittu ei kiinnosta juoda.

Voiko elämässä olla pahempaa umpikujaa...

HAISTA VITTU, MINÄ! :lol2:

Voi jumalauta.

Olin aamulla perkeleen aikaisin liikkeessä, ja ihan syystä. Mutta joku onnellinen on blokannut mun auton ulospääsyn! Viestiä satelee mutta taitaa auton omistaja olla vielä unten mailla kun ei vastausta kuulu. Jahka sen kiinni saan, alkaa kyllä parin painavan sanan vaihto. SIIRRÄ. AUTOSI. VÄLITTÖMÄSTI. POIS. AUTONI. EDESTÄ.

Alkaisi olla pikkaisen kiire saada asia hoidettua, olen nyt töissä mutta lähden ajamaan viimeistään lounastauolla, oli siinä joku edessä tai ei.

Tänään kääntyi ihan uusi sivu treenivaatteiden historiassa: salilla oli samaan aikaan pappi. Ei siinä mitään, mutta olisi voinut vaihtaa edes vaatteet ennen kuin saapui salille. Oli kaapua lukuunottamatta papin vaatteet päällä, se valkoinen kaulushomma mukaan lukien. Ja asukokonaisuuden kruunasi valkoiset, kulahtaneet lenkkarit. Miehen treeni koostui pelkästään niiden levytankojen puristettavien lukkojen puristeluun. Luuli ilmeisesti niitä hand gribbereiksi.

Oli hieman ahdistavaa treenata, kun tämä heppu seuraa 15 minuuttia silmätarkkana joka ainoaa liikettä mitä tein, samalla tietenkin puristaen niitä lukkoja. 15 minuutin jälkeen tämä heppu kysyi että tarvitsenko takamiestä. Onneksi tein penkkiä, kyykyssä tuo olisi voinut kuulostaa vielä homommalta. Vastattuani että en tarvitse, heppu veti takin niskaan ja lähti.

Pakko kyllä antaa propsit äijälle. Itsellä ei riittäisi hermot puristella niitä saatanan lukkoja 15 minuuttia, ilman taukoja.

Hmm...kumma juttu, itellä on kans samanlainen kokemus entisen kotikylän salilta. Paikallinen pappi reenas suorat housut ja kauluspaita päällä. Oli aika erikoinen näky. :rock:

Eilen joku tummempi kaveri teki vinopenaa. Ei jaksanut ja jonkun piti mennä nostamaan tanko pois. Eikun lisää sarjaa tekemään. Toisella kertaa jäikin jo kunnolla alle. Sitten se pyöritteli tangon alas syliinsä ja nosti painot penkille. Tangossa oli 60kg. Päätti purkaa tangon, otti 20kg limpun pois ja päätyi tilanteeseen jossa toisessa kädessä on puntti ja toisessa tangon toinen pää. Ei keksinyt ratkaisua. Eikun limppu takaisin tankoon. Ja nostamaan tanko telineille. Koska se oli vinopena niin matkaa oli aika paljon, vaikka oli äijäkin pitkä. Melkein matka riitti ylös asti. Viimeiset sentit piti vekslata, eli toinen pää tangosta pantiin telineeseen ensin. Siinä vaiheessa (täysrautainen) 20kg levy tipahti toisesta päästä lattialle. Sai just varpaat pois alta.

Salilla on semmoinen pitkä puupenkki. Ja siinä istui kööri tyypillisiä suomalaisia ukkoja katselemassa koko tapahtumaa. Aika show. Pari kertaa meinasin mennä apuun mutta ajattelin että sitten jää hyvät komediat näkemättä. Reilukerho :D

Mä jäin kerran askelkyykkyä tehdessä siihen askelvaiheeseen. Oli ekoja kertoja kun tein askelkyykkyä ja olin tehnyt jo muutaman askeleen, yhtäkkiä voimat loppu ihan ilmoittamatta. Jäin salin lattialle "kosimis-asentoon" tanko niskassa. Ylös en päässyt ja kumartaa en voinut. Hölmönä siinä tuijasin et mitä vittua teen. Kaks miestä vaan naureskeli vähän matkan päässä. Jouduin loppujen lopuksi huutamaan toiselle puolelle salia että reenikamu tulee ottaa tangon pois. :jahas: mut varmaan on myös monelle muulle käyny näin.. luulisin :D
Kylläpäs oli urpoja miehiä. Ite joskus jäin penkkiin alle niin kyllä sieltä onneksi heti herrasmiehet tuli apuun ihan ilman erillisiä pyytämisiä...

Eipä menny tää aamu ihan nappiin prkl. Jouduin juoksemaan lääkäriin, koska olin taas tapani mukaan "ajoissa" liikenteessä, unohin työkannettavan kotiin ja 15min sitten alko palaveri, josta oon näköjään aika lahjakkaasti myöhässä. Nyt oon hakemassa sitä prkleen kannettavaa ja näköjään on aikaa kirjotella pakkiksellekin :jahas:
Työterveyslääkäri ei olis saanu mitään aikaseks, ellen ois itte vaatinu päästä tutkimuksiin. Ihme homma, sehän on niille bisnestä.

Kylläpäs oli urpoja miehiä. Ite joskus jäin penkkiin alle niin kyllä sieltä onneksi heti herrasmiehet tuli apuun ihan ilman erillisiä pyytämisiä...

Salilla jolla käy niin saa melkeinpä kerjätä apua jos sitä haluaa :rolleyes: En oo kyllä tarvinnu apua kun sillon kerran mut onneks oli kaveri mukana.

Hehe, aina yhtä huvittavia nämä kertomukset kun ootte mielissänne seuranneet jonkun rimpuilemista tangon alla. "Hähää, tiesin ettei jaksaisi! Oon vahvempi ja fiksumpikin vielä! Ai että kun pudottaisi varpailleen, otan youtubeen!"
Oikeasti, kyllä mä nyt itse menen vittu jeesaamaan ettei joku tukehdu siihen tangon alle. Huvittavasti kyseinen ilmiö koskee vain penkkipunnerrusta, jos joku on kaksinkerroin kyykkytangon alla niin sitten autetaan. Mutta kun penaa ei saa tehdä jos jos jos ei tee jalkoja!!1!!!

Ja jottei menisi pelkästään paskanjauhamiseksi, omasta pelletreenipäivyristä, salille eksyy kerran kuussa vaihtarityttöjä ja silloinkin me onnistutaan pelottamaan ne pois :(
Mahtoi olla unohtumaton treeni vaihtarilikoille. Jo likkojen lämmitellessä kilkutteli Dippimies vetopainojaan lattiasta läpi, mä ja Dennis Wolf tyydyttiin vaan poseeraamaan vielä siinä vaiheessa. Sitten olikin etukyykyn vuoro, vain kaksi kertaa kolahteli tanko raudoille kun susimies ujosteli. Tässä vaiheessa likkojen ilme oli vielä pelkästään ihaileva. Sitten tietysti tulivat venyttelemään siihen viereen kun jo läski teki alfapunnerrusta. Ensimmäinen yritys 85:stä putosi vaatimattomasti metrin päässä ylhäältä lattialle. Kissojen naamoissa näkyi enää pelkkä vitutus, tyttöjen karkoitus alasalilta oli jälleen tosi asia!

Ps. Myöhemmin tytöt olivat selkeästi tehneet valintansa. Dippimiehen lähtiessä syöksyivät misut suoraan vanaveteen, mä ja Wolf jatkettiin poseerausharjoituksia.

Jos olisin kuvannut videon juutubeen, niin jo vain olisi BigEvilkin käynyt sen katsomassa ja hekottamassa. Ja vasta sitten moralisoinut. Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan.

Koko ammattikoulun kuuntelin kuinka raksalla tarvitaan porukkaa ja joka toinen viikko lehdessä oli juttu kuinka nyt tarvitaan uutta nuorta sukupolvea töihin ja nyt sitten kun vihdoinkin sain ne paperit koulusta niin eiköhän asuntorakentaminen ole ihan jäissä ja siellä on liikaa porukkaa. Eikä kiinnostais mennä yhtään salillekaan :curs:

Ja kaiken lisäksi jumaLAUTA: Muija haluaa mun juovan enemmän. OH-HOH!
Ihan tosi, jätkät. En juo tarpeeksi.
Mitä vittua, siis ihan tosissaan että juot enemmän vai että sun pitäs kiertää baareja ym enemmän?
Jälkimmäinenhän ei pakosti juomista vaadi, se on sitten vaan oma valinta kuunnella selvin päin niitä kännisten juttuja..

Totta kai olisin, ja sitten kodari olisi tullut vetämään mua turpaan kun en olisi pelastanut sitä tangon alta vaan kuvannut vieressä.

Vituttaa ihmiset, jotka on valmiita hymyssäsuin ottamaan kaiken mahdollisen avun vastaan, mutta eivät varmasti missään vaiheessa ole valmiita itse auttamaan edes pyydettäessä.

Back
Ylös Bottom