Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
että etko sää nää että tost on lamppu palanu, kyl mä nyt vittu tiiän jos mult on lamppu palanut, ei mulle sitä tartte kertoa.
Kirjota vaikka kahdesta humalaisesta nuoresta Kukon Hiekassa, joista toinen tarjosi järkkärille 5e tippiä.Äidinkielen novelli palautettavana huomiseksi eikä vielä edes aloitettu... keksikääs mulle joku aihe
:D haa. Ensi vuonna american car-show keikan jälkeen voisi pistäytyä taas charlotassa yhdellä (parilla) :kippis1:Kirjota vaikka kahdesta humalaisesta nuoresta Kukon Hiekassa, joista toinen tarjosi järkkärille 5e tippiä.
;)
Pistäydy ihmeessä. Katsotaan jos törmäillään :kippis1::D haa. Ensi vuonna american car-show keikan jälkeen voisi pistäytyä taas charlotassa yhdellä (parilla) :kippis1:
Voi saatana!!! Leikkasin pakaste Daim-kakkua keraamisella keittiöveitsellä ja palan hotkastuani huomasin, että siitä fukin veitsestä on lohjennut 2cm x 0.7cm terävän kolmion muotoinen pala kärjestä ja teräpinnasta. Yllätys yllätys se on nyt mun suolistossa (kävin Piejaksen päivystyksessä röntgenissä) ja sitä ei voi enään tähystää pois.:curs: Nyt vaan pitää kusi sukassa toivoa, että se tulee luonnollista kautta ulos eikä viillä tai puhkase suolta matkalla. Voi saatanan saatana... Nyt vaan koko ajan kuvittelee tuntevansa miten se liikkuu suolistossa. Osa tuntemuksista on kyllä varmasti ihan oikeitakin... Vittu, että voi olla mukavat pari päivää, kun pitää olla kirjaimellisesti _veitsen_ terällä! Uskaltaakohan sitä edes pinnistää paskalla, jos se saatana just sillon viiltää sulkijalihaksen...:D
Voi saatana!!! Leikkasin pakaste Daim-kakkua keraamisella keittiöveitsellä ja palan hotkastuani huomasin, että siitä fukin veitsestä on lohjennut 2cm x 0.7cm terävän kolmion muotoinen pala kärjestä ja teräpinnasta. Yllätys yllätys se on nyt mun suolistossa (kävin Piejaksen päivystyksessä röntgenissä) ja sitä ei voi enään tähystää pois.:curs: Nyt vaan pitää kusi sukassa toivoa, että se tulee luonnollista kautta ulos eikä viillä tai puhkase suolta matkalla. Voi saatanan saatana... Nyt vaan koko ajan kuvittelee tuntevansa miten se liikkuu suolistossa. Osa tuntemuksista on kyllä varmasti ihan oikeitakin... Vittu, että voi olla mukavat pari päivää, kun pitää olla kirjaimellisesti _veitsen_ terällä! Uskaltaakohan sitä edes pinnistää paskalla, jos se saatana just sillon viiltää sulkijalihaksen...:D
Tää oli kyllä uskomattomin juttu vähään aikaan.Voi saatana!!!
Varmasti kyllä vituttaa, ei siinä mitään.