Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

AI perkele!!! teinpäs sitte soppaa tos ja lipsahti veitti peukaloo...eipäs saa ainaka enää sormenjälkiä siitä yhdistettyä muhu...lähti meinaa semmone rulla nahkaa tost pääst et....PERKELE!!!!! huoh :(

Suomen kansallinen vittuilutoimikunta päätti ottaa mut puhutteluun tänään. Syynä palanut etulamppu ja epämääräisen näköinen auto (hieman keskentekoinen konepellin maalausprojekti)

Kansallinen vittuilukomitea aka. liikkuva poliisi oikein koko partion voimin viitti vittuilla mulle mun autosta, vielä nainen se toinen. Pisti vielä puhistamaan sitä keulaa ja pilaamaan harjan siihen maalipölyyn, ennekun ne lähti pois.

Onneksi ei tullu sakkoa, mutta vituttaa ku piti vielä mennä ulos oikein poliisin nuhdeltavaksi, että etko sää nää että tost on lamppu palanu, kyl mä nyt vittu tiiän jos mult on lamppu palanut, ei mulle sitä tartte kertoa, sen lisäksi kyllä mä vittu kai tajuan että konepelti on vähän omituisen näkönen, itsehän mä sen oon puoliksi hionut ennenku hiomakone päätti kyrvähtää.

Pitää kyllä tehä ensi viikonloppuna loppuun mitä nyt alotin. Vituttaa kyllä noi.

Vituttaa myös se että kolme viikkoa ku ryyppää ja syö päin vittua, niin ei se rauta nouse. Vitutti kyllä käydä salilla.

Noh, ei se oo ollu kauaa, eikä oo viittiny;)

Tiietää, oma vika, ja omat viat eniten vituttaa.

Toi vitun tuhkarokko vituttaa nyt oikeesti aivan vitusti mistä isien threadissa jo sanoin. Onneksi ei meillä kuitenkaan.

Voi saatana!!! Leikkasin pakaste Daim-kakkua keraamisella keittiöveitsellä ja palan hotkastuani huomasin, että siitä fukin veitsestä on lohjennut 2cm x 0.7cm terävän kolmion muotoinen pala kärjestä ja teräpinnasta. Yllätys yllätys se on nyt mun suolistossa (kävin Piejaksen päivystyksessä röntgenissä) ja sitä ei voi enään tähystää pois.:curs: Nyt vaan pitää kusi sukassa toivoa, että se tulee luonnollista kautta ulos eikä viillä tai puhkase suolta matkalla. Voi saatanan saatana... Nyt vaan koko ajan kuvittelee tuntevansa miten se liikkuu suolistossa. Osa tuntemuksista on kyllä varmasti ihan oikeitakin... Vittu, että voi olla mukavat pari päivää, kun pitää olla kirjaimellisesti _veitsen_ terällä! Uskaltaakohan sitä edes pinnistää paskalla, jos se saatana just sillon viiltää sulkijalihaksen...:D

Voi saatana!!! Leikkasin pakaste Daim-kakkua keraamisella keittiöveitsellä ja palan hotkastuani huomasin, että siitä fukin veitsestä on lohjennut 2cm x 0.7cm terävän kolmion muotoinen pala kärjestä ja teräpinnasta. Yllätys yllätys se on nyt mun suolistossa (kävin Piejaksen päivystyksessä röntgenissä) ja sitä ei voi enään tähystää pois.:curs: Nyt vaan pitää kusi sukassa toivoa, että se tulee luonnollista kautta ulos eikä viillä tai puhkase suolta matkalla. Voi saatanan saatana... Nyt vaan koko ajan kuvittelee tuntevansa miten se liikkuu suolistossa. Osa tuntemuksista on kyllä varmasti ihan oikeitakin... Vittu, että voi olla mukavat pari päivää, kun pitää olla kirjaimellisesti _veitsen_ terällä! Uskaltaakohan sitä edes pinnistää paskalla, jos se saatana just sillon viiltää sulkijalihaksen...:D

Jätkä ei paljon pureskele:D

Voi vitalis :D Parempi olla rauhassa pöntöllä, ei oo kiva jos huomaat yhtäkkiä että kaikki tuleekin ulos ilman pinnistystä. Parempi elää siis veitsen terällä.

syöt kakkua ja paskannat rautaa :hyvä: *reps->kops*

Aivan uskomaton juttu Kas-vain...voimia

Piti mun jotain mitätöntä valittaakin mutta antaa nyt vaan olla...

no hyi helvata Kas-vain :S! infoa sit tänne miten kävi..

nojoo tyttönen kävi viettämässä mun luona kivan vkl ja nyt taas lähti sit kotiinsa 400km päähän..taas joutuu pari viikkoa menemään joka ilta yksin tohon niin isoon ja kylmään sänkyyn :S

Back
Ylös Bottom