ja kun hakee searchilla timsen mokat tästä threadista,niin ne omat ei enää tunnu niin ahdistavilta ;)
Hahaha!

Mut yhtäkään noista en oo uusinu. Kerralla on oppi uponnu kaikissa komedioissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja kun hakee searchilla timsen mokat tästä threadista,niin ne omat ei enää tunnu niin ahdistavilta ;)

tämä riippuu kyllä täysin käytettävästä ylätaljasta ja suoritus tavasta. jos joutuu hirveesti päätä eteenpäin työntämään voi liikkeen tehdä "väärinpäin" jolloin sitä päätä ei tarvi työntää.Tuossahan joutuu sitä päätä väkisten kääntämään eteen päin, jolloin lavan ylösvetäjät kiristyvät ja tämähän tietysti ehkäisee/hankaloitaa nuiden lavan alasvetäjien toimintaa
Oon kyllä taas aivan mykistynyt Weilandin tiedoista. Ei millään uskois että jätkä on kuitenkin treenannut jo melkeen vuoden yhtäjaksosesti! :wtf:Enpä ole kyllä huomannut, että latseihin ottais. :D Mutta en sitä kiistäkään, halusinkin lähinnä tietää onko koko liikkeessä järkeä, kun se ei samalla tavalla ota kuin eteen vedettynä.

tämä riippuu kyllä täysin käytettävästä ylätaljasta ja suoritus tavasta. jos joutuu hirveesti päätä eteenpäin työntämään voi liikkeen tehdä "väärinpäin" jolloin sitä päätä ei tarvi työntää.
Mä tarjoon Weakin päästä muutamat oluet. Kuka ottaa tehtävän vastaan?Oon kyllä taas aivan mykistynyt Weilandin tiedoista. Ei millään uskois että jätkä on kuitenkin treenannut jo melkeen vuoden yhtäjaksosesti! :wtf:
Haluisitko alkaa valmentaa mua? Oikeesti, vaikutat tosi pätevältä tyypiltä niin salijutuissa kuin ihan missä tahansa elämän asioissa! Maksan kyllä, tollasesta tiedotaidosta ei kehtaa nauttia maksamatta![]()
kyllähän leukojen/ylätaljan ja takaolkapäiden kehittäminen ryhtiä parantaa niin kuin alatalja ja kulmasoudutkin. hyvä esimerkki siitä on se, jos sattuu olemaan etupuoli paljon ylikehittyneempi kuin selkäosasto, tällöin olkapäät kääntyvät eteenpäin ja silloin monesti ne olkapäävaivatkin alkavat. jos selkää on tarpeeksi tehty niin harvoinpa sitä "oranki" efektiä tulee, vaikkei ei olis reenattu juuri muuta kuin leukoja/ylätaljaa. siitä en tiedä mikä on se paras selkäliike ryhtiä ajatellen. väittäisin että tässäkin asiassa yläselän monipuolinen reenaus on se avainsana. yleisesti ottaen kuitenkin suositellaan ylätaljaa/leukoja eteen ja kulmasoutuja. minusta tuo talja taakse on myös yksi erittäin hyvä ryhdin parantaja(eristävämpi liike kuin moni muu). sanotaan nyt vielä etten ole kyseistä liikettä tehnyt vuosiin ettei joku luule että sitä sen takia puolustelen:D.Olen hieman skeptinen kaikkien latsiliikkeiden merkityksestä ryhdin korjaamisessa. Minusta ryhdin parantamiseen toimii paremmin epäkäslihaksen vahvistaminen. Toki epäkäs tekee töitä leuanvedoissa ja ylätaljassa, mutta enemmänkin ala- ja keskiosa. Kulmasoutu on aika ylivertainen tässä suhteessa, ja olankohautukset.
Voi jopa olla että erittäin vahvat ja isot latsit kiskovat sitä ryhtiä vielä pahempaan etukenoon jos siihen on taipumusta.
Otan osaa :( Jos jaksat eikä tunnu liian pahalta, voit kertoa vähän enemmän.Muija veti maton kunnolla jalkojen alta. Voi vittu et olen pettyny
Paniikkia pukkaa... :urjo:Sain duunissa potilaan verta päälleni aika runsaasti. Potilas oli sellainen, joka oli ainakin alkoa käyttänyt reippaasti, ja hänen taustansa oli muutenkin aika kirjava. Jouduin pistämään hänelle kanyyliä, ja suoni puhkesi potilaan kiemurtelun takia. Nyt olen pari viimeistä kuukautta ollut ihan paniikissa, että olen saanut HIV- tai ainakin c-tai b-hepatiittitartunnan. Nyt pitää käydä verinäytteillä... Mulla on kohta aika näytteille, ja hyi vittu kun olen paniikissa. Jos tästä jotain oppi, niin ainakin sen että en enää IKINÄ pistä ilman hanskoja. Toivottavasti selvisin säikähdyksellä.... Tapaus sattui ennen joulua eräänä viikonloppuna, eli "nollanäytteille" en päässyt, kollega ei suostunut niitä myöskään ottamaan. Ei kuulemma uskalla pistää minua.:jahas: Hyi vittu kun kammottaa.
Nii-in. Mutta on helvetin vaikea ajatella järkevästi, kun kyse on omasta itsestä. Omasta terveydestä. Asia vaivaa minua, ja haluan sulkea hepatiittien ja HIV:n mahdollisuuden pois. Kyllä, olen varmaan hysteerinen ja järjetön... Mutta ennemmin yksi "turha" verinäyte kuin lisää unettomia öitä.Mut eihän se pelkkä veri riitä sitä tartuntaa saamaan jos sitä esim. iholle menee? Eikös se tarvitse kontaktin esim. johonkin haavaan että tartunta pääsee leviämään verenkiertoon?