Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perhana luulin töissä saaneeni sähköiskun kun seinällä roikkui irtojohtoja jotka tökkäsivät
selkään.Tietysti pyysin vielä pomon ja sähkömiehen paikalle...ei siellä mitään sähköjä
ollutkaan.Joku paniikkihäiriö iski.

Tai sitten olit pamauttanut sulakkeen :D

Tai sitten olit pamauttanut sulakkeen :D
Mahdollista tuokin,kun on automaattisulakkeet.
Viime viikolla vain sähkömies oli saanut kyseisistä irtojohdoista
230V muistutuksen.Nyt ne kyllä teipattiin. Täytyy kai alkaa pitämään
jännitteentunnistin kynää takataskussa ,kun teen tällä työmaalla
töitä.

jokusen kerran olen tuon 230V ottanut ja kyllä se sen verran tärähtää, että tietää tällin saaneensa. Ei ollenkaan miellyttävä kokemus.

jokusen kerran olen tuon 230V ottanut ja kyllä se sen verran tärähtää, että tietää tällin saaneensa. Ei ollenkaan miellyttävä kokemus.
:offtopic:
Joo täällä ja, yhden kerran on napsahtanut. Oli entisessä asunnossa joku laittanut piuhat sillai, että katkaisijaa painettaessa sain tällin. Todella inhottava kokemus, muistaakseni huusin spontaanisti vain jotain kirosanoja samalla kun molemmat ojentajat nytkähtivät.

Mä oon saanu abauttiarallaa 200 000-200 018 230V sähköiskua samalla kun kuusituhatta ampiaista pisti mua ollessani ruokamyrkytyksen takia paskalla ja oksalla. Sillon vähän jo tuntui jossain:rolleyes:

KooKoo hävis niukasti... saatana :curs:

Vain Tuomas ja Olli ovat kuuntelemisen arvoisia. Kaikilla muilla juontajilla on niin uskomattoman kuivat jutut. Peltsistä, Ilestä, Putkosesta ja kaikista X:n eukoista kuulee, että ne on korkeasti koulutetteja kaupunkilaisia. Tuomas ja Olli taas ovat sellaisia isoja körmyjä, jotka eivät häpeile puhua mistään ja kaikesta huokuu aitous ja reilu meininki. Paska homma, että menivät vaihtamaan Yle X aamun ja iltapäivän paikkaa:(

Komppaan. Tuomas ja Olli eivät yritä väkisin olla hauskoja ja painaa tekonaurulla menemään vaan he ovat oikeasti todella hauskoja veikkoja loistavalla tilannetajulla. Muilla kanvilla ei tällaista enää ole, tai no, Rockilla Heikelä-Linnanahde on OK mutta ei kuitenkaan yllä samalle tasolle. Ennenmuinoin Kissillä sakkoliha-Timben jutut purivat myös hienosti.

Eilen oli taas oikein laaja kirjo salikomediaa:

Klassinen tapaus. Lauma (~6kpl )teinejä heti penkille, tangolla lämmittelyt, maksimiykkönen kehiin ja vasta sitten sarjojen teko. Painot pudotetaan suoraan tangosta maahan tekijän vaihtuessa, kovaäänistä mölyämistä jne... Ja ainakin vielä yksi näistä tyypeistä pieri railakkaasti vain häiritäkseen kavereitaan. Ei v***u taaskaan mitään salietikettiä. Ja siitä suoraan tekemään hauista.

Ohjelmani loppuvaiheessa salille tuli myös yksi isokin tyyppi. Heti eräs kivannäköinen neito muokkasi ohjelmaansa mennen tämän näkölinjalle tehden sarjoja, venytellen ja muutenkin kiinnittääkseen huomion itseensä. Ei naurettavaa, täysin ymmärrettävää, mutta silti pidin huvittavana.

Olin myös jossain määrin kateellinen :). Ei ne naiset minun eteeni tule venyttelemään.

Näin tänään erikoisen hauiskääntötekniikan. Hirveet heijarit käsipainoilla penkillä istuen ja pienillä painoilla kaiken lisäksi. Jotenkin sain sellaisen kuvan aivan kuin tyyppi olisi jonkin sortin personal trainer?

No eipä siinä muuta...ylätaljaa niskan taaksen tekee moni (välillä melko ruhtinaallisilla romuilla). En näe mitään järkeä koko liikkeessä. Voisko joku perustella oikeasti mitä se hyödyttää? Meinaan moni vanha konkari tekee myös tätä kyseistä liikettä. Ei kaikkien ole pakko vetää leukoja, mutta you know...

No eipä siinä muuta...ylätaljaa niskan taaksen tekee moni (välillä melko ruhtinaallisilla romuilla). En näe mitään järkeä koko liikkeessä. Voisko joku perustella oikeasti mitä se hyödyttää? Meinaan moni vanha konkari tekee myös tätä kyseistä liikettä. Ei kaikkien ole pakko vetää leukoja, mutta you know...

Mm. ammattikehonrakentaja Kai Greene on sanonut että ne joiden olkapäät ei kestä ylätaljaa niskan taakse kannattaa se jättää väliin mutta pitää sitä itse varsin tehokkaana eikä omien sanojensa mukaan pidä leuanvetoja ylätaljaa tehokkaampana. On poikkeuksia, antaa ihmisten tehdä siltä miltä tuntuu. Vai kuka voi sanoa omistavansa isommat latsat kuin Greene, muutama mutta ei kovin moni koko maailmassa. :david:

ps. toki greene tekee myös leuanvetoja
ylätalja niskan taakse liikkeen lisäksi.

No eipä siinä muuta...ylätaljaa niskan taaksen tekee moni (välillä melko ruhtinaallisilla romuilla). En näe mitään järkeä koko liikkeessä. Voisko joku perustella oikeasti mitä se hyödyttää? Meinaan moni vanha konkari tekee myös tätä kyseistä liikettä. ...
eritoten huono ryhtisille hyvä liike. jos muistuttaa etäisesti notredamen kellonsoittajaa kannattaa tuota liikettä ehdottomasti tehdä. hyvä liike se on siinä missä muutkin liikkeet. ottaa hyvin latseihin ja yläselän keskiosaan.

Meijän salila käy 4-5 kpl, minkä maalaisia lie... kiinalaisia-vietnamilaisia... no joka tapauksessa jostakin aasian maasta. Ne on ihan tautisen kovassa kunnossa jokainen, mutta yks niistä laulelee radion mukana, sparraa jotakin näkymätöntä ukkoa vastaa, huutelee ihan omiansa ja puhelee itekseen.

Se on itseasiassa melko arvaamaton kaveri, välillä tuntunu, että se tuloo kimppuun:rolleyes:

Käyt varmaankin Tikkurilassa Vantaan Kuntosali ja liikuntakeskuksessa ;)

Delavierin kirjassa taljoissa eteen ja taakse näyttäisi olevan ainoastaan se ero, että niskan taakse ottaa myös trapeziuksen alaosaan
ei tarvi kyllä kirjasta lukea tietääkseen mihin se ottaa:)

olettaen että liikettä on joskus kokeillut.

eritoten huono ryhtisille hyvä liike. jos muistuttaa etäisesti notredamen kellonsoittajaa kannattaa tuota liikettä ehdottomasti tehdä. hyvä liike se on siinä missä muutkin liikkeet. ottaa hyvin latseihin ja yläselän keskiosaan.
Enpä ole kyllä huomannut, että latseihin ottais. :D Mutta en sitä kiistäkään, halusinkin lähinnä tietää onko koko liikkeessä järkeä, kun se ei samalla tavalla ota kuin eteen vedettynä.

Ois saanu pimppiä. Mut kusetin, että en oo kotona. Vittu täs mä istun.. Mikä mua vaivaa.

Ois saanu pimppiä. Mut kusetin, että en oo kotona. Vittu täs mä istun.. Mikä mua vaivaa.

Se oot sekasin.....Tai rakastunut....:dance:

Back
Ylös Bottom