Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuinka pahoja halkeamia? Itsellä menee vekki tuulilasin poikki mutta ei viitsisi 700euron autoon hankkia vajaa 300 euron lasia

No menee tosta sivuille pari halkeamaa molempiin suuntiin ja sitten muutaman sentin ylös päin yksi. Sattui pieni virhearviointi ku irrotin kuskin puolen pyyhkijän vartta... eikä siitä enempää.:D Kokomatkalta tuo ei ole halki. Peruste oli kai että se on näkökentässä ja sitä pahensi tuo moneen suuntaan halkeaminen. Mun mielestä se ei missään tapauksessa ole haittaavasti näkökentässä kun se haittaa marginaalisesti vain parin metrin päähän näkemistä auton nokasta ja sekin silloin ku penkki on ihan alhaalla. Toki olisin vaihdattanut lasin heti kun on ylimääräistä laittaa siihen mutta nyt tää on vähän liikaa taloudelle.

Vituttaa muuten sekin että mulla on ollut kyynärvarsi kipeä läheltä kyynerpäätä jo monta viikkoa. Tein tollasta rullausta samuelssonin tyyliin eli laitetaan levytanko telineeseen olkapäiden korkeudelle ja kiinnitetään päätyholkkiin naru ja siihen paino roikkumaan ja eiku rullaamaan... aika tappo liike jos ei ole malttia.:(

Tupakkalakossa olen ollut viime keskiviikosta asti. Nikkikset edelleen vaivaavat, joten ajattelin sitten yhden (1) Siggen poltella. Niitä on mennyt nyt kolme neljään tuntiin. (arrrggghhh)!

Vitun YTHS, saatanan saatana !

Kävin eilen kysymässä aikaa lääkärille, ei kuulemma ollut, käski terveydenhoitajalle tai soittamaan aamulla jos kiireellistä asiaa. Tänä aamuna sitten aloin soittelemaan heti kahdeksalta. Kymmenennen yrityksen jälkeen pääsin läpi vain kuullakseni, että kaikki ajat on menneet ja olisi pitänyt soittaa aikaisemmin. " Kokeile huomenaamuna, jos silloin olisi parempi onni.. "

Vittu, vai parempi onni, sitten kun mä olen diktaattori, niin koko YTHS:n henkilökunta aloittaa pitkän marssinsa kahleissa Siperiaan välittömästi. :curs:

eipä oikeastaan enää vituta kun alkaa mennä jo rutiinilla tämä flunssa. Jo 6.päivä menossa ja lekurissa sitä mieltä että jos ei torstaihin mennessä parane niin sitten harkitaan lääkekuuria. Kuume vaeltaa edestakaisin ja olo paska mutta muuten menee ihan ok..... ja VITUT miten hemmetissä voi taas mennä viikko tolkulla elämää hukkaan.....

Onpas täällä ihanaa vittuiluOT:ia, mutta jätetään se nyt pois.

Kannan korteni siis kekoon tällä:

Veljeni teki vatsoja istuen penkinreunalla ja itse istuin nilkkojen päällä painona. Sali oli tyhjä muuten, joten kunnon Rocky-tyyliin hoin siinä läpällä sitten -No Pain, No Gain

Sarjan jälkeen veli kysy, että mitä sanoit? Cocaine, Cocaine vai...? WTF?

Tänään sain todistaa aika pahannäköistä menoa kyykyssä ja mavessa...

Alkuun semmoista vajaata puolikyykkyä 140kg:lla. Kova rauta ja eihän siinä sinällään mitään, mutta kun sama jannu tuli tekemään mun mavetangolla sitten vetoa. Kysyi että saako tehdä välissä eikä mulla tietenkään mitään sitä vastaan ollut... En ole ikinä nähnyt niin pahannäköistä menoa. Vitun vauhdillahan se meni mutta selkä oli kuin kissalla alusta loppuun. Ehkä se vyö sen verran auttaa... :david:

Näytti melkolailla tältä: http://www.youtube.com/watch?v=Kh5mu2Un_8I

Tänään oli mun vuoro olla huomion keskipisteenä.

Ekassa treenisarjassa alataljaa tehtäessä jäi kapulat käteen kun vaijeri katkesi. Meikä lensi selälleen ja koko pakka helvetillisellä ryminällä alas. Eikä ollu kun koko sali täynnä väkeä :D:D:D

Aluksi vitutti lähinnä kun treenit jäi sen liikkeen osalta kesken, mutta jälkeenpäin huomasi että takana oli käsipaino aika lähellä, ois voinu kolahtaa huonolla tuurilla.

salilla käy sellanen kohtuu iso äijä, sillä on aina muija mukanaan joka latoo sille painot tankoihi ja ottaa pois.. Sinänsä hauska juttu :)

salilla käy sellanen kohtuu iso äijä, sillä on aina muija mukanaan joka latoo sille painot tankoihi ja ottaa pois.. Sinänsä hauska juttu :)

Tuo ois kyllä kätevää. :D

Kuka tosimies nyt latoo itse jotain viidenkympin lätkiä tankoon, jos eukko voi tehdä saman ja polttaa kaloreita rehkiessä? Käytännöllistä, eikö?

Respect.

Sääret ihan krampissa. Ei tullu lätkänpelaamisesta yhtään mitään, mutta pakko oli silti yrittää. Vitutti vaan enemmän, kun ei pystyny sitten luistelemaan yhtään noilla vammasilla jaloilla..:curs:

Pari hauskahkoa juttua tulee itselle mieleen.

Ensimmäinen oli sitä, että tein itse salikomediaa. Olin tehnyt sarjaa 25kg käsipainolla, pistin sen vinopenkille "lepäämään" ja aloin juomaan vettä. Sivusilmällä huomasin että paino alkaa valua alas penkiltä ja kohta tipahtaa maahan. Mahdollista meteliä välttääkseni (kaikki alkaa tuijottaa iik) minä nohevana poikana millisekunnin mietintäajalla päätin että paras tapa hiljentää painon pudotusta on pistää jalka alle.
Poks.
Kyllä siitä tuli silti meteliä. Sitten paino telineeseen ja yritin kävellä mahdollisimman normaalisti vessaan. Loppupäivän ajan käveleminen olikin aika jännän näköstä. :david:

Toinen juttu ei tapahtunut itse salilla, vaan salin saunoissa, mutta tarpeeksi lähellä joten menköön. Salin jälkeen käyn yleensä pikaseen saunassa, tuntuu pitävän jälkihien kivasti loitolla. Noh, ulpukassa on kaksi isoa saunaa, toinen näytti olevan ihan täynnä ns. "kukkulan kuninkaita" ja toisen oven läpi ei oikein nähny. Menin sitten siihen missä näitä kunkkuja ei ole.
Avasin oven ja jumalauta! Ei ihme ettei näkynyt läpi, ikkuna oli umpihuurteessa sisällä olevan kuumuuden takia. En väitä olevani mikään maailmanmestarisaunoja, mutta on sitä tullut silti harrastettua. Ja näin kuumaan saunaan en ollut koskaan ennen kävellyt. Heti ovella sellainen helvetillinen kuumuus ja kosteus iski naamaan, niin että pysähdyin hetkeksi. Pakko oli kuitenkin loppuun asti mennä joten silmiä siristellen astuin saunaan. Ajattelin että täällä on varmaan joku HC patu risuparralla ja jänkälakki päässä.
Ja paskat.
Kiukaan vieressä istuu hintelä pikkupoika, max 6v. eikä edes näytä erityisen kärsivältä. Itsellä tuntui siltä kun iho repeäisi just rullalle.
Istuin lauteille ja skidi alkaa lappaamaan vettä kiukaaseen. Yksi-kaksi-kolme-neljä kauhallista, sitten hän kysyi että "Haittaako jos heitän lisää" Juu ihan rauhassa. Ja vielä meni toiset neljä kauhallista.
Siinä vaiheessa kun näiden kauhallisten lämpöaalto iski naamaan, tämä poika juoksi kylmään suihkuun.

Sinänsä aika mieltäylentävää että 6 v. skidi on hooceempi saunoja kun mä, propsit sille :worship:

1. Salille ei ole vieläkään tullut lisää limppuja eikä uutta kyykkypaikkaa.

2. Viereinen pikkukauppa myy todella vanhaa tavaraa. Voin syödä pari päivää vanhaa kermaviiliä salaatinkastikkeena mutta pari viikkoa vanha tavara alkaa olla jo liioittelua.

3. Pahoinvointi heti aamusta. Mikään ei mene alas paitsi sinappisilli ja ruisleipä. Urgh. Olen tosi freesinä aamuluennoilla.

. Ajattelin että täällä on varmaan joku HC patu risup ja jänkälakki päässä.
Ja paskat.
Kiukaan vieressä istuu hintelä pikkupoika, max 6v. eikä edes näytä erityisen kärsivältä. Itsellä tuntui siltä kun iho repeäisi just rullalle.
Istuin lauteille ja skidi alkaa lappaamaan vettä kiukaaseen. Yksi-kaksi-kolme-neljä kauhallista, sitten hän kysyi että "Haittaako jos heitän lisää" Juu ihan rauhassa. Ja vielä meni toiset neljä kauhallista.
Siinä vaiheessa kun näiden kauhallisten lämpöaalto iski naamaan, tämä poika juoksi kylmään suihkuun.

Sinänsä aika mieltäylentävää että 6 v. skidi on hooceempi saunoja kun mä, propsit sille :worship:

Mä oon kanssa joskus skidinä ottanut kisaa jonkun vanhanparran kanssa. Ukko oli kauhan varressa ja pikkuhiljaa koko sauna tyhjeni, paitsi me 2. Löylyn heittäminen jatkui vielä ainakin 10minsaa, ja ukkoo hymyilytti. En muista kumpi lähti ensin mutta ilmeisen tyytyväisenä kasvavaaan nuorisoon ukko tokaisi että "isäskö sut on opettanut saunoon".

En ymmärrä miksi se olisi jotenkin kunnioitettava ja hieno suoritus jos kestää mahdollisimman kuumaa ja kosteaa ilmaa pitkän aikaa istumalla alasti jossain huoneessa. Tyhmiä ihmisiä nämä suomalaiset.

Back
Ylös Bottom