Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Enpä ole kyllä huomannut, että latseihin ottais. :D Mutta en sitä kiistäkään, halusinkin lähinnä tietää onko koko liikkeessä järkeä, kun se ei samalla tavalla ota kuin eteen vedettynä.
samaan paikkaan ottaa ku eteenkin vedettynä, mutta lisäksi sinne yläselän keskiosaan.

eli hienommin sanottuna tuohon paikkaan

trapeziuksen alaosaan

Vituttaa kaverit jotka eivät pidä yhteyttä muuten paitsi sillon kun tarvitsevat ryyppykuskia. Sillon ollaankin vitun hyvä jätkä ja tosikaveri. Nyt olisi ollut kaverin synttärit, ja sovittiin jo alkuviikosta vähän miten juhlitaan, mutta kuskiksi tuo äsken taas kyseli

Se oot sekasin.....Tai rakastunut....:dance:

Kyl mä taidan vaan sekasin olla. Ei pysty nykyään selvinpäin. :jahas:

Kyl mä taidan vaan sekasin olla. Ei pysty nykyään selvinpäin. :jahas:
Nyt niskasta itseäsi kiinni mies.Mikään ei maailmassa mene piparin ohi.Paitsi parempi pipari...:D

Jokin aika sitten salilla aloitti kaksi keski-ikäistä naista. Kaveruksia kun yhdessä treenasivat. Kummallekin oli tehty samanlainen perusohjelma, missä jokaiselle käytettävälle laitteelle oli määritelty tehtäväksi kolme sarjaa. Naiset oman logiikkansa mukaan toimivat siten, että toinen teki laitteella kaksi sarjaa ja toinen yhden. Sitten seuraavassa suorituspisteessä äsken yhden sarjan tehnyt nainen teki kaksi ja toinen yhden jne.

Logiikka on kyllä aukoton: Jokaiselle laitteelle tulee kolme sarjaa :D

Miten sä sitä taljaa vedät?:D
Ei kai siinä ole montaakaan vaihtoehtoa miten sitä taljaa vedetään? Tietty oteleveys ja kuinka pitkälle niskan alapuolella vetää vaikuttavat varmasti. Ennoo pitkään aikaan tehnyt ko. liikettä, ties vaikka saisi erilaisen tuntuman kuin aiemmin.

Rupesin tuossa tosin miettimään ja tuli mieleen, että itse asiassa avustetussa leuanveto/dippikoneessa kun tekee myötäotteella leukoja pitäen uloimmista kahvoista kiinni, siinä on hyvin samankaltainen liikerata kuin ylätaljassa niskan taaksen. Erona vaan se, että oma paino vedetään ylös, mutta muilta osin pitäisi aika samalla lailla ottaa.

Hmmm, taitaapi olla väärä ketju tähän aiheeseen, mutta sanonpa kuitenkin.

Olen varsin erimieltä NEUTRAALIN kanssa tuosta ylätaljan niskantaakse vedosta ryhdinkorjaukseen. Tuossahan joutuu sitä päätä väkisten kääntämään eteen päin, jolloin lavan ylösvetäjät kiristyvät ja tämähän tietysti ehkäisee/hankaloitaa nuiden lavan alasvetäjien toimintaa. Ja juuri tuo lavat alas ja yhteen, on se mitä ryhdin korjauksessa yläkropan osalta pitäisi tavoitella.

Ennemmin ryhdin korjaukseen suosittelisin ylätaljaa leveällä myötäotteella, jossa nojataan kevyesti taaksepäin ja vedetään tanko tuohon rinnan alaosan kohdalle samalla rintaa rottingille nostaen. Alaselkä ei kuitenkaan saa mennä ylikorostetulle notkolle ja pään on pysyttävä suoraan vartalon jatkeena.

Ja latseillehan nyt menee väkisinkin kaikki liikkeet, missä olkavarsia vedetään ylhäältä alaspäin tai edestä taaksepäin.

Muistan teininä aloittelijana luulleeni että ylätalja selän taakse on the way to go. Ei pelkästään pidä pikkasen väkisin kääntää päätä eteenpäin jotta liike on ylipäätänsä mahdollinen, vaan pitää kääntää päätä eteenpäin oikein reilusti mikäli haluaa ponnari päässä tätä liikettä tehdä. Tosi epämukavaa, joten avasin hiukset ja yritin uudestaan. Tällöin tukka jäi kiinni ylätaljan lukkoon. Siinä sitten roikut ja yrität vapauttaa tukkaasi joka on kiinni ylätaljan lukossa. Voi jestas.
En ole ylätaljaa selän taakse koittanut uudestaan enkä koita. Se on kaljuja varten. Tuon yhden tyylikkään kokeilukerran jälkeen olen myös sitä mieltä että ylätalja eteen tuntuu latseissa paljon tehokkaammin omalla kohdallani, sekä on mahdollista pistää enemmän painoa koko liikkeeseen.

vittu että on muuttaminen perseestä :wall:

Nyt muuten vituttaa ihan oikeastaan. Pitää töissä selitellä miksei voi tehdä ylitöitä kun on muutto ja pitää päästä pois ajoissa. Vaikka ylitöitä ei oo edes pakko tehdä. Sitten vielä melkein uhkaillaan lopputilillä :curs:

Voi vittu. Huomenna piti mennä elämäni ekaa kertaa salille ja aloittaa oma kunnon hoitaminen, mutta taitaa tän topicin perusteella jäädä menemättä.
Eihän siellä uskalla mitään tehdä jos muita ihmisiä paikalla. Pääsee vaan pakkiksen vitsipalstalle :itku:

Voi vittu. Huomenna piti mennä elämäni ekaa kertaa salille ja aloittaa oma kunnon hoitaminen, mutta taitaa tän topicin perusteella jäädä menemättä.
Eihän siellä uskalla mitään tehdä jos muita ihmisiä paikalla. Pääsee vaan pakkiksen vitsipalstalle :itku:

mut ajattele, sit vuoden päästä ku on jo mukavast lihasta ni voit ite naureskella aloittelijoille :thumbs: Kannattaa vaa raahata ittensä sinne salille, 90% porukasta ei oikeesti välitä miten ja mitä siellä teet

Brad Pit on ehkä yks pahimpia kynäreitä...:jahas:

mut ajattele, sit vuoden päästä ku on jo mukavast lihasta ni voit ite naureskella aloittelijoille :thumbs: Kannattaa vaa raahata ittensä sinne salille, sittenkun tuloksia rupee näkyy kropassa niin olo on kun Brad Pitillä :rock:

No en mä ihan tosissaan ollut, kortti ostettuna ja tottakai sitä pitää käyttää. Vähän oikeesti vaan hirvittää et kuinka paljon sitä jengi naureskelee aloittelijoille

Jokaisen on pakko alottaa jostakin... Kunhan vaan yrität kunnon tekniikalla tehdä, etkä ala pelleilemään yli-suurilla painoilla, niin tuskin tänne päädyt;)

ImAJ: -Niin, mikäs on se riittävä määrä lihasta aloittelijoille naureskeluun?

"sit vuoden päästä ku on jo mukavast lihasta ni voit ite naureskella aloittelijoille"

Mitä olen havainnoinnut vuosien aikana, niin kylläpä ne joilla sitä lihasta tai voiman paskaa on riittämiin jo tarttunut, pystyvät varsin hyvin keskittymään omiin treeneihinsä nauramatta kenelekkään. Suurin osa on vielä sen verta mukavia heppuja, että mielellään ohjaavat kysyttäessä. Kunhan nyt ei kesken kyykkysarjan mene hiasta repimään ja kyselöimään :)

Mä en usko että kauheasti on jengiä joka ei olisi alussa mokannut jotenkin, mä mokailen kyllä yhä etenkin jos on epätutulla salilla käymässä. Mua ei nähtävästi kauheasti hävetä vaikka jotain menisi ihan päin vittua, naurakoot muut vapaasti, kyllä muakin naurattaa kun osaa olla joskus niin rävelö. Ei suurinta osaa salillakävijöitä varmasti kiinnosta katsella että tietääkö nyt kaikki varmasti mitä tekevät.

Vähän oikeesti vaan hirvittää et kuinka paljon sitä jengi naureskelee aloittelijoille

Ei siellä mitään naureskella, sekaan vaan. Kunnon yritystä ja tosissaan treenaamista voimiensa mukaisilla painoilla ei kukaan katto kieroon. Lepposia ukkoja ne möröt usein on ja kysyessä tulee hyvää vinkkiä.

Ja jos joku on nii urpo että naureskelee niin eiköhän se hymy hyydy kun näkee millanen kehitys on aloittelijalla joka tosissaan yrittää. :rock:

EDIT: Jahas, neljä suhteellisen samansisältöistä viestiä, eiköhän mysteriousman:ille tullu selväksi miten asianlaita on. :)

ja kun hakee searchilla timsen mokat tästä threadista,niin ne omat ei enää tunnu niin ahdistavilta ;)

Back
Ylös Bottom