Olkaa te tästä mitä mieltä haluatte, mutta tämä eräänlainen teinix-pissis -kulttuuri tuppaa etomaan. Katsokaa jotain nyky 92-94:sia (nuo eivät pysy nuo syntymisvuodet samoina koko ajan, vaan ennemmin se 12-14 -ikä). Hirveästi tällaisia "mä irkkaaan, ihq mese pissix!!!111" ylennetään tv:ssä ja muussa ihan koko ajan. En halveksi ulkonäöstä huolenpitoa btw, vaan sitä saatanan laumameininkiä ja sitä "ihan sama, kunhan mun ei tarttee sormee nostaa-aaa" ja jalkoihin ryhmässä tallomis -meininkiä.
Joo, eivät enää nykyään minun ongelma ole, mutta huomatkaa, että nykyajan valmiiksi ilman aivoja kasvaneita tyyliin niitä, jotka nyt ovat peruskoulun 1-3 luokilla kasvatetaan tuohon muottiin jatkuvasti.
Toinen syy, miksen haluaisi olla tuossa iässä (eli 1-3 -luokkalainen): vitusti tuuppa saatana tv paskaa, koko ajan manataan maailman loppua (ilmastonmuutos) ja saatanan kuvaa seinälle -> niiden pää ei vittu kestä pian sitä, kun he tajuavat syntyneensä jonnekin paskakasaan, kun ensin on annettu kuva siitä, että voi tehdä mitä huvittaa (nykyajan nuorien arkea, ei muuten, minun arkea pitkälle myös).
Epäselvä teksti ja minähän tässä manailen, mutta faktaa mikä faktaa.
Olisipa se vaan niin helppoa, kun voisi elää edes tätä viikkoa kerralla, mutta ei kun ollaan niin fiksua ja hyyssitään ja manataan asiat koko ajan tyyliin "2057 ydinpommit on vittu tuhonnu maapallon ja ilmastonmuutos sulattaa jäävuoret!!!111"