Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

- Naapuri, en tiedä mistä sai ajatuksen, alkoi tänään aamuyöllä ajamaan nurmikko klo 0200 yöllä, yöunet päin persettä :hyper:

Tosta tulee mielee TV-Mainos jolle nauran aina kun sen muistan, ukko ajaa ruohonleikkuril puuta ympäri 04:00 ja huutaa naapureille "Oma piha, ajan milloin huvittaa !":lol2:

Eilen taas iltavuoro duunissa. Sitten vähän kahdentoista jälkeen nukkumaan ja aamulla aikaiseen joku mulkero huudattaa prätkää pihassa, sen jälkeen kun on taas nukahtanut uudelleen vuorossa onkin jäteauto kolistelemassa ja vinguttamassa sitä perkeleen säiliötä. Ikkunaa on pakko pitää auki kuumuuden vuoksi.

Vituttaa koko ajan lainata rahaa ihmisille... Mikä vitun pankki mä oon.. Yhet oli 3000 pystyssä entuudestaan ja pari viikkoa sitten pyysi tonnin lisää. No lainasin sillä eholla, että ei pyydä enempää ja alkaa pikkuhiljaa makseleen takaisin päin... Noh eilen se yks taas soitti ja pyys vielä 500... äääh saatana...
:curs:
Ei voi oikein kieltäytyä auttamasta niitä jotka on auttanut silloin kun itellä on ollut vaikee tilanne...

Työttömyys, työttömyys, työttömyys :(
Ei ole työkokemusta niin että saisi töitä että saisi työkokemusta että saisi töitä jne. Krääh.

Kohta (viikko tai pari) on maisterinpaperit tassussa ja työkkäri kertoi että en sitten 5 kuukauteen valmistumisen jälkeen saa minkäänlaista työttömyysturvaa - kukaan ei usko mutta mulla on tästä virallinen päätös, mustaa valkoisella ja leima alla. Yksi työmarkkinatukiharjoittelupaikka ois sopivasti hollilla jos voisin ottaa sen, mutta kun on tämä 5 kuukauden karanteeni ilman työmarkkinatukea, koska valmistun korkeakoulusta, go go työkkäri :thumbs: byrokraattien keksimää tilastojen siivoustako lie moinen, arsesta joka tapauksessa. C'est la vie, mutta saa se silti vituttaa.

Kyllä se vielä helpottaa, kokemusta on. Eka kerta on aina vaikein.

löytyi jumikeskus selästä, mutta tuntuu että venyttely vaan pahenti tilannetta....

Olkaa te tästä mitä mieltä haluatte, mutta tämä eräänlainen teinix-pissis -kulttuuri tuppaa etomaan. Katsokaa jotain nyky 92-94:sia (nuo eivät pysy nuo syntymisvuodet samoina koko ajan, vaan ennemmin se 12-14 -ikä). Hirveästi tällaisia "mä irkkaaan, ihq mese pissix!!!111" ylennetään tv:ssä ja muussa ihan koko ajan. En halveksi ulkonäöstä huolenpitoa btw, vaan sitä saatanan laumameininkiä ja sitä "ihan sama, kunhan mun ei tarttee sormee nostaa-aaa" ja jalkoihin ryhmässä tallomis -meininkiä.

Joo, eivät enää nykyään minun ongelma ole, mutta huomatkaa, että nykyajan valmiiksi ilman aivoja kasvaneita tyyliin niitä, jotka nyt ovat peruskoulun 1-3 luokilla kasvatetaan tuohon muottiin jatkuvasti.

Toinen syy, miksen haluaisi olla tuossa iässä (eli 1-3 -luokkalainen): vitusti tuuppa saatana tv paskaa, koko ajan manataan maailman loppua (ilmastonmuutos) ja saatanan kuvaa seinälle -> niiden pää ei vittu kestä pian sitä, kun he tajuavat syntyneensä jonnekin paskakasaan, kun ensin on annettu kuva siitä, että voi tehdä mitä huvittaa (nykyajan nuorien arkea, ei muuten, minun arkea pitkälle myös).

Epäselvä teksti ja minähän tässä manailen, mutta faktaa mikä faktaa.

Olisipa se vaan niin helppoa, kun voisi elää edes tätä viikkoa kerralla, mutta ei kun ollaan niin fiksua ja hyyssitään ja manataan asiat koko ajan tyyliin "2057 ydinpommit on vittu tuhonnu maapallon ja ilmastonmuutos sulattaa jäävuoret!!!111"

VITTUJEN KESÄ. Saatana ku vituttaa niin maan perkeleesti. Tässä on selkä ollut pitkään rikki ja vihdoin saamassa sitä kuntoon, niin tänään revähti etureisi viestikarnevaaleilla. Ei perkele. Nyt kyllä vituttaa taas niiiin pahasti. Siis huhhuh. Voi kesätreeneille heiluttaa hei hei :E

VITTUJEN KESÄ. Saatana ku vituttaa niin maan perkeleesti. Tässä on selkä ollut pitkään rikki ja vihdoin saamassa sitä kuntoon, niin tänään revähti etureisi viestikarnevaaleilla. Ei perkele. Nyt kyllä vituttaa taas niiiin pahasti. Siis huhhuh. Voi kesätreeneille heiluttaa hei hei :E

Eihän se ole kuin muutama vko, niin revähdys on jo tulemassa kuntoon. Itku pois ja tilalle kylmää, kohoa ja kompressiota. Sen jälkeen asennoidut kuntoutukseen rauhallisesti, niin huomaat jo kyykkääväsi kesäheinän keskellä.:rock:

Olkaa te tästä mitä mieltä haluatte, mutta tämä eräänlainen teinix-pissis -kulttuuri tuppaa etomaan. Katsokaa jotain nyky 92-94:sia (nuo eivät pysy nuo syntymisvuodet samoina koko ajan, vaan ennemmin se 12-14 -ikä). Hirveästi tällaisia "mä irkkaaan, ihq mese pissix!!!111" ylennetään tv:ssä ja muussa ihan koko ajan. En halveksi ulkonäöstä huolenpitoa btw, vaan sitä saatanan laumameininkiä ja sitä "ihan sama, kunhan mun ei tarttee sormee nostaa-aaa" ja jalkoihin ryhmässä tallomis -meininkiä.

Joo, eivät enää nykyään minun ongelma ole, mutta huomatkaa, että nykyajan valmiiksi ilman aivoja kasvaneita tyyliin niitä, jotka nyt ovat peruskoulun 1-3 luokilla kasvatetaan tuohon muottiin jatkuvasti.

Toinen syy, miksen haluaisi olla tuossa iässä (eli 1-3 -luokkalainen): vitusti tuuppa saatana tv paskaa, koko ajan manataan maailman loppua (ilmastonmuutos) ja saatanan kuvaa seinälle -> niiden pää ei vittu kestä pian sitä, kun he tajuavat syntyneensä jonnekin paskakasaan, kun ensin on annettu kuva siitä, että voi tehdä mitä huvittaa (nykyajan nuorien arkea, ei muuten, minun arkea pitkälle myös).

Epäselvä teksti ja minähän tässä manailen, mutta faktaa mikä faktaa.

Olisipa se vaan niin helppoa, kun voisi elää edes tätä viikkoa kerralla, mutta ei kun ollaan niin fiksua ja hyyssitään ja manataan asiat koko ajan tyyliin "2057 ydinpommit on vittu tuhonnu maapallon ja ilmastonmuutos sulattaa jäävuoret!!!111"

No ei tuosta nyt paljoa selvää saa. Mutta kuulostaa ihan samalta kuin silloin kun itse olin 12v. Se oli -87 ja päin persettä meni maapallo. Nuoret oli ihan kauheita, ennen oli paremmin jne.

Saako kysyä, että minkä alan maisteri? Toivottavasti saat paikan pian:)

No vittu humanisti...

Tänään tuli taas hylsyt mulle NIIN sopivasta ihan unelmapaikasta. Onneksi maattiin vielä sängyssä kun luin sähköpostit joten eikun kierähdys sällin kainaloon parkumaan. Voisko ihanammin päivä enää alkaa. (Parkumisesta saa muuten kivan päänsäryn koko päiväksi, tai seuraavaksi päiväksi jos on ns. itkenyt itsensä uneen.)

Joo ja siitä työkkäristä, rahaa tulis jos olis ammatillinen koulutus tai olis ollu tarpeeksi töissä opiskeluaikana. Tosin jos mulla ois ammatillinen koulutus tai töitä jo opiskeluaikana niin minkä helvetin takia mä tarvisin työttömyysturvaa kun kerran olis jo töitä... ihan vielä en ole ylemmällä korkeakoulututkinnolla menossa siivoamaan, en ole niin syvällä epätoivon syöverissä - kysykää puolen vuoden päästä uudelleen.

Onko parempi olla työttömänä kuin vääntää paskaduunia hakien samalla oman alan hommia?

On. Nyt kerkeän tehdä vapaaehtoistöitä joka päivä, eli jotain positiivista tässäkin tilanteessa. Tuskin yhtään kokonaista päivää olen ehtinyt lusmuilla kotona (palkkaa ei tule, mutta kun raha ei kiinnosta - kunhan jotain tukea tulee sen verran ettei kämpästä joudu kadulle eikä tarvi nälkää nähdä).

Jeps, oletetaan että työkkäri maksais sulle nyt työttömyyskorvausta. Nostaisitko mielummin työttömyyskorvausta ja tekisit vapaaehtoistöitä kuin että hakisit jotain ei oman alan duunia? Jos näin, niin kiva että verorahat menevät hyötykäyttöön. :rolleyes: Muussa tapauksessa unohda vittuilu ja tsemppiä hakuun.

Taisin kusta pääsykokeet...

On. Nyt kerkeän tehdä vapaaehtoistöitä joka päivä, eli jotain positiivista tässäkin tilanteessa. Tuskin yhtään kokonaista päivää olen ehtinyt lusmuilla kotona (palkkaa ei tule, mutta kun raha ei kiinnosta - kunhan jotain tukea tulee sen verran ettei kämpästä joudu kadulle eikä tarvi nälkää nähdä).

Humanisti, vapaaehtosityö ja raha ei kiinnosta. Anna kun mä arvaan, sano jos osuin oikeaan.

- käytät reilunkaupan tuotteita
- sulla on sellainen virkattu tms olkalaukku jossa ehkä parit kantaa ottavat pinssit
- tykkäät etnomusiikista ja syvällisistä keskusteluista pubeissa (tykkäät oluesta)
- vastustat turkistarhausta ja olet muutenkin kulutus valveutunut
-poikaystävällä on samanlainen olkalaukku kuin sulla, se käyttää trumpetti lahkeisia housuja ja sun hauis on sen reiden vahvuinen
- haaveilet lomamatkasta Intiaan/olet jo käynyt
- matka laajensi tajuntaasi, nyt ymmärrät globaalin eriarvoisuuden

Sitä en vielä ole ratkaissut miten Pakkotoisto kuuluu tohon yhtälöön :D
Lihasten pitäis humanistin mielestä olla allöttäviä.

:thumbs:

Back
Ylös Bottom