--
Lihasten pitäis humanistin mielestä olla allöttäviä.
Hoovee :D
Olen itse humanisti, eikä mussa ole yhtäkään hippeihin yhdistettävää piirrettä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
--
Humanisti, vapaaehtosityö ja raha ei kiinnosta. Anna kun mä arvaan, sano jos osuin oikeaan.
- käytät reilunkaupan tuotteita
- sulla on sellainen virkattu tms olkalaukku jossa ehkä parit kantaa ottavat pinssit
- tykkäät etnomusiikista ja syvällisistä keskusteluista pubeissa (tykkäät oluesta)
- vastustat turkistarhausta ja olet muutenkin kulutus valveutunut
-poikaystävällä on samanlainen olkalaukku kuin sulla, se käyttää trumpetti lahkeisia housuja ja sun hauis on sen reiden vahvuinen
- haaveilet lomamatkasta Intiaan/olet jo käynyt
- matka laajensi tajuntaasi, nyt ymmärrät globaalin eriarvoisuuden
Sitä en vielä ole ratkaissut miten Pakkotoisto kuuluu tohon yhtälöön :D
:thumbs:

Tietysti! Kaikkea alkaen pesupähkinöistä pyykinpesussa.- käytät reilunkaupan tuotteita :
Sorppa, tykkään liikaa nahasta mitä tulee laukkuihin. Kaikki pinssit, mm. "Kuole puutteeseen sika" kyllä löytyy, mutta eivät tällä hetkellä ole käytössä - oon vähän säästelly työhaastattelijoiden tunteita.- sulla on sellainen virkattu tms olkalaukku jossa ehkä parit kantaa ottavat pinssit:
Ehdottomasti! Mut mennään sit sellaseen paikkaan josta saa reilun kaupan punaviiniä.- tykkäät etnomusiikista ja syvällisistä keskusteluista pubeissa (tykkäät oluesta):
Kyllä, mitään ei osteta ennen kuin on syynätty mistä ja missä se on tehty ja meneekö tuotto ylikansallisille yhtiölle!- vastustat turkistarhausta ja olet muutenkin kulutus valveutunut:
No tää meni kyllä totaalisesti metsään ja tota et uskalla sanoa sille sotilaskorstolle päin naamaa ;)-poikaystävällä on samanlainen olkalaukku kuin sulla, se käyttää trumpetti lahkeisia housuja ja sun hauis on sen reiden vahvuinen:
Mä hoidin ton osaston Afrikassa enkä Intiassa.- haaveilet lomamatkasta Intiaan/olet jo käynyt
- matka laajensi tajuntaasi, nyt ymmärrät globaalin eriarvoisuuden:
No älä nyt järkyty, mutta jotkut tällaset pienet kiltit humanistitytöt harrastaa punttitreeniä, kamppailulajeja ja ampumista ja deittailee sitä äijäosastoa :thumbs: kuka lähtee reilun kaupan banaanioluelle puhumaan aseista?Sitä en vielä ole ratkaissut miten Pakkotoisto kuuluu tohon yhtälöön :D
Lihasten pitäis humanistin mielestä olla allöttäviä.:
--
No älä nyt järkyty, mutta jotkut tällaset pienet kiltit humanistitytöt harrastaa punttitreeniä, kamppailulajeja ja ampumista ja deittailee sitä äijäosastoa :thumbs: kuka lähtee reilun kaupan banaanioluelle puhumaan aseista?
Eihän se ole kuin muutama vko, niin revähdys on jo tulemassa kuntoon. Itku pois ja tilalle kylmää, kohoa ja kompressiota. Sen jälkeen asennoidut kuntoutukseen rauhallisesti, niin huomaat jo kyykkääväsi kesäheinän keskellä.![]()
Miten ihmeessä se voi tollasta ääntä pitää.
Asia kostetaan hetimmiten äänekkäillä orgioilla ja ääntelyllä. Jahka siihen on mahdollisuus.
heitti painot lähes vaakatasossa käsipainotelinettä päin, voi perkele mikä räminä ja toinen 50kg puntti paskaksi kun hitsaukset petti. Hyvä meno kaverilla :jahas: Sali on varmaan täysremontissa, kun tää äijä saa treenikiertonsa tehtyä.
No älä nyt järkyty, mutta jotkut tällaset pienet kiltit humanistitytöt harrastaa punttitreeniä, kamppailulajeja ja ampumista ja deittailee sitä äijäosastoa :thumbs: kuka lähtee reilun kaupan banaanioluelle puhumaan aseista?
Oho, menipä vikaan. No mulla onkin pahoja traumoja teistä pienistä kilteistä humanisteista. Olin opiskelijana pahasti lämässä yhteen humanisti pimuun, tissit ja kaikki :haart:.
Sit se meni ja valitsi sellasen Leninin näköisen, samettihousuissa kulkevan siiman, baskeri, pikkutakki, olkalaukku ja joku vitun che guevara t-paita. Luki runoja ja jaksoi jauhaa maailmanpolitiikasta ja kehitystyöstä.
Ei auttanu mun 140 kg kyykky.:itku:
Te ootte sydäntenmurskaajia :curs:

\0_
Tykkään humanisteista. Ja aseista luonnollisesti.
Noh noh, mein Ulti, meissä kaikissa asuu pieni naistutkija![]()