Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Flunssa pukkaa päälle, just kun alko treenit kulkeen hyvin ja alko tulokset kohoomaan..

Siivosin koko vitun kämpän(enimmäkseen kämppiksen kamoja ympäriinsä), imuroin, pyyhin pölyt, terassin lakaisin, tiskasin... Kämppis tuli kotiin ja kysyin et voisikohan käydä kaupassa, hakemassa maitoa ja leipää... "En mä ny jaksa". :wall: Olis edes mies kämppis, niin voisin pelotella sen sinne kauppaan. Kai mä lähden tästä ite sit.

Viddu:curs: ilmeisesti pukkaa uudestaan flunssaa päälle, kurkku tuli tänään uudelleen kipeeksi...olihan tässä jo melkein 2 viikkoa oltukin sairaana...ärsyttää treenitauko taas:(

Nuha iskee päälle.. Heikottaa ja yskittää ja koht lähtee.. Ei se tästä. :(

Edit. Kas, ilmeisesti tää on tarttuvaa.

Duunit rassaa! Ei auta vaikka tekee 45-tuntisia viikkoja korjatakseen muitten virheitä, silti vaan tulee marinaa. Asiakas vielä otti yllättäen hyvä poliisi-paha poliisi-kuulusteluun mokasta, jota kaikin voimin koittaa estää työtoveria tekemästä. Pomolle puhuminen on kuin :wall:

Vastuu asioista joihin ei ole valtaa, grrr :curs:

Valitettavasti joudun ilmoittamaan ette ole päässyt valintaprosessissa jatkoon... :wall: :wall:

Voi vittujen kevät. Mä en vissiin pääse vaihtamaan työpaikkaa ikinä... pitäis olla työkokemusta siitä ja tuosta ja hyvinhän sä pärjäsit kun sut valittiin haastatteluun niin ja niin monen joukosta... Mieluumin tipahtais aikasemmin kuin viime metreillä... :curs:

Vituttaa saada paskaa niskaa asioista mitä ei oo tehny. Nytki oon muka ahdistelu jotain muijaa. En malta oottaa et pääsen huomenna kuulemaan kun jengi aukoo päin naamaa. Sit kiva yrittää olla yhen muijan kaveri ku siitäki tulee pelkkää paskaa niskaan. On mullakin hyviä kavereita. Osan kanssa pelannu samassa jengissä 10vuotta...

Mua vituttaa kaikki helvetin pässit, joilla ei oo mitään muuta tekemistä, kun mollata ihmisiä ja pilata niitten päivä!! Samaten ottaa pannuun se, et jotkut tykkää näköjään harrastaa ihmisten sanojen vääristelyä ja siitä seuraavaa paskan jauhantaa...:curs:

Käymälöiden liiketunnistimella varustetut valot! Meitsi menee aamutuimaan duunipaikan vessaan täysistunnolle. Toimituksen kestäessä hiukan pitempään pamahtaa huusista valot pois ja tunnistin on käymälän isommalla puolella. Tee nyt siinä sitten tarpeet pilkkopimessä 0.5m^2 kopissa :D.

Ihan pikkasen harmittaa kun oikeessa kädessä tenniskyynärpää ja vasurilla pitää yrittää sählätä...

Kummallinen korrelaatio vitutuksen ja kehityksen välillä. Viimiseen vuoteen ei oo paljoa vituttanu, mut enpä oo myöskään kehittyny. PASKAA! Syömiset päin vittua, aina ei oo tullu raahauduttua salille,kun on väsyttäny tai muuten vaan ei oo ollu sellanen olo. Sarjat jääny liikaa kesken, kun on tuntunu, ettei nousis enempää. Perkele, nyt siihen muutosta. Takaisin vanhaan systeemiin, missä ruoka on vain proteiinia, hiilaria ja rasvaa, ei makua. Hankin taas meiningin treenaamiseen ja toistoja tehdään vielä kymmenen kun tuntuu että ei mene enää yhtään. :curs: Vituttaa nää säälittävät hilupainot ja laiha läski kroppa.

Back
Ylös Bottom