Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku tätstä ajoi Fiatillaan tuossa vähän matkan päässä taivaaseen viiden aikoihin iltapäivällä. Kumma kyllä kaikki jotka tahallaan tai kännissä autolla koheltavat pysyvät yleensä hengissä

Edit: siis täti selvinpäin ajellessa nirri pois ja koheltajat yleensä selviävät hengissä...

Yksinäisyys vituttaa. Tunnun olevan joku magneetti henkisesti sairaille ihmisille. Mulla todellakaan ei ole resursseja niitä auttaa, vaikka kuinka valittaisivat, ja usein ne valittamiset sattuu muhun. Kavereista ja tutuista ei tunnu löytyvän samanhenkisiä lainkaan. Naisista nyt on turha puhuakaan, en ole niitten tyyppiä.

Ketuttaa kun on selässä ja niskassa jo neljättä päivää joku sellanen jumi, että repii päässä asti, vasemmalla puolella. Edellinen reeni oli korotetun volyymin selkätreeni, eli tuskin ihan väärässä olen. Huono olo muutenkin ja :urjo: ttää!
Meni hetkeks ohi pampamilla, mutta kun heräs aamulla töihin niin eikö vittu sama vika hiipi takasin! Samapa tuo muuten olis, jos voi olla vaan ja lepäillä, mutta kun pitäs lähtee aktiivisesti pitämään hauskaa laivalle ja olla mukavaa :kippis1:-seuraa

Pari päivää sitten satuin kävelemään ohi, kun jalkaprässin molemmin puolin oli kaverukset, joista kokeneemman oloinen teki etu- ja takareisiä venyttäviä nytkytyksiä ja venytyksiä. Laitteeseen oli jo parit kiekot lastattu. Kuikelompi kaveri teki sitten toisella puolen prässiä venytyksiä kaveriaan matkien ja kysäisi "Onks tänään jalkapäivä?" Pisti hymyilyttää.
Ehehee saanko arvata, Espoonlahden uimahallilla?

ps. toivottavasti ei :D

työt

Vittu et vituttaa työnantajan touhut.
No aletaan tästä että menin reilu vuosi sitten töihin erääseen kuljetusyritykseen ja jouduin asiakkaan tiloihin hoitamaan asioita. No ei siinä mitää, mutta kun mulle on tehty kolme määräaikaista sopimusta ja viimeisin päättyy tänään. Pomo soitti eilen ja tarjosi 1kk!!!!! määräaikaista sopimusta!!!! Siis mitä vittua?! :curs: mulla on neljän aikaa sopimuksen kirjoitus, tai niin hän ainakin luulee. Vittu mä otan tommosen kuukauden määräaikaset vittuiluna enkä allekirjota mitää lappuja. No ei siinä mitää, hän joutuu ottaa maanantaiksi kaksi uutta jamppaa sinne töihin ja voin olla satavarma ettei siitä mitään tule. Ne ei millään voi tietää miten ne ohjelmat toimii, kuinka paljon on varattu tiettiyhin autoihin tiloja, autojen/ajojärjestelyiden puhelin numeroita ja viimeiseks ei varmasti osaa katsoa mikä kuuluu ja mihinkä. Eli siis mä en ole korvattavissa ;).

Jos ei tee semmosta sopimusta minkä itse haluan niin maanantaina joutuu menee työkkäriin ekaa kertaa... :eek:

Vittu et vituttaa työnantajan touhut.
No aletaan tästä että menin reilu vuosi sitten töihin erääseen kuljetusyritykseen ja jouduin asiakkaan tiloihin hoitamaan asioita. No ei siinä mitää, mutta kun mulle on tehty kolme määräaikaista sopimusta ja viimeisin päättyy tänään. Pomo soitti eilen ja tarjosi 1kk!!!!! määräaikaista sopimusta!!!! Siis mitä vittua?! :curs: mulla on neljän aikaa sopimuksen kirjoitus, tai niin hän ainakin luulee. Vittu mä otan tommosen kuukauden määräaikaset vittuiluna enkä allekirjota mitää lappuja. No ei siinä mitää, hän joutuu ottaa maanantaiksi kaksi uutta jamppaa sinne töihin ja voin olla satavarma ettei siitä mitään tule. Ne ei millään voi tietää miten ne ohjelmat toimii, kuinka paljon on varattu tiettiyhin autoihin tiloja, autojen/ajojärjestelyiden puhelin numeroita ja viimeiseks ei varmasti osaa katsoa mikä kuuluu ja mihinkä. Eli siis mä en ole korvattavissa ;).

Jos ei tee semmosta sopimusta minkä itse haluan niin maanantaina joutuu menee työkkäriin ekaa kertaa... :eek:

Kolme vai olikohan neljä kertaa saa jatkaa, sit pitää ottaa vakkariks. Näin ainakin meilläpäin.

Kolme vai olikohan neljä kertaa saa jatkaa, sit pitää ottaa vakkariks. Näin ainakin meilläpäin.
Oikeastaan noita määräaikaisia sopimuksia ei saa tehdä yhtään peräkkäin ellei sitten sille määräaikaisuudelle löydy perustetua syytä. Jos kuitenkin määräaikaisia sopimuksia on tehty useampia peräkkäin, joista yhdeltäkin puuttuu perustu niin työsuhde on automaattisesti toistaiseksi voimassa oleva.

Eri asia tietenkin jos työn luonne täyttää määräaikaisuuden tunnusmerkit eikä työnantajalla ole pysyvää työvoiman tarvetta. En kuitenkaan tiedä minkälainen tilanne teillä on.

.....mutta kun mulle on tehty kolme määräaikaista sopimusta ja viimeisin päättyy tänään. Pomo soitti eilen ja tarjosi 1kk!!!!! määräaikaista sopimusta!!!! Siis mitä vittua?! .....

10€:lla saa kullan arvoisia vinkkejä tällaisiin asioihin ;)

Viimeksi muokattu:
SASin asiakaspalvelu on suoraan sanottuna perseestä :curs: Soitin ja yritin kysyä niinkin yksinkertaisia asioita kuin voiko lähtöselvityksen tehdä edellisenä iltana aamulennolle ja kuinka paljon aikaisemmin lähtöselvityksessä pitää aamulla olla, jos selvitystä ei voi tehdä ed. iltana. Ei helvetti osanneet kertoa mulle noita asioita, mitähän ne siellä edes tietää? Ja tyyppi langanpäässä ei edes osannut suomea kunnolla, jouduin pinnistelemään että sain tolkkua sen puheesta, eikä se kyllä ymmärtäny mitä mä sanoin. Että silleen. Eipä tartte SASilla enää lentää, kiva vaan kun on havainnut tämän jo ennen matkaa...

Ja tyyppi langanpäässä ei edes osannut suomea kunnolla...

Taitaa olla yksi noista "palmun juurelle" ulkoistetuista asiakaspalvelupisteistä, mitä monet suuryhtiöt nykyisin harrastaa :(

Oikeastaan noita määräaikaisia sopimuksia ei saa tehdä yhtään peräkkäin ellei sitten sille määräaikaisuudelle löydy perustetua syytä. Jos kuitenkin määräaikaisia sopimuksia on tehty useampia peräkkäin, joista yhdeltäkin puuttuu perustu niin työsuhde on automaattisesti toistaiseksi voimassa oleva.

Eri asia tietenkin jos työn luonne täyttää määräaikaisuuden tunnusmerkit eikä työnantajalla ole pysyvää työvoiman tarvetta. En kuitenkaan tiedä minkälainen tilanne teillä on.

Jaahas pitääkin alkaa tutkia asiaa. En oikeastaan ole edes perehtynyt ko. asiaan vaan "juttujen" perusteella näin. Kiitos kuitenkin tiedosta.

6kk sitte leikattii polven kierukka ja sillo meni koulut, työ, harrastukset ja lomamatkat vituillee, koska oli kepit saatana 6 viikkoo! No,kuntoutus on sujun hyvin ja puntti luistaa ja harkoissa pystyn käydä hyvin. Kausi alkoi eilen ja ekaa erää pelattu 10min ja polvi uudestaa paskaksi. Yöllä oli vitun vaikeeta nukkua ku särki ja piti pitää jalkaa 90 astees ku ei taivu suoraksi. Nyt sitte vaa uutta aikaa ortopedille saatana!

6kk sitte leikattii polven kierukka ja sillo meni koulut, työ, harrastukset ja lomamatkat vituillee, koska oli kepit saatana 6 viikkoo! No,kuntoutus on sujun hyvin ja puntti luistaa ja harkoissa pystyn käydä hyvin. Kausi alkoi eilen ja ekaa erää pelattu 10min ja polvi uudestaa paskaksi. Yöllä oli vitun vaikeeta nukkua ku särki ja piti pitää jalkaa 90 astees ku ei taivu suoraksi. Nyt sitte vaa uutta aikaa ortopedille saatana!

Voi helvetti. Mulla on leikkauksesta nyt 3 viikkoa, pää meinaa hajota kun ei pysty juuri mitään tekemään. Kierukka oli irti, se kiinnitettiin ruuvilla&ompeleilla. Keppien kanssa mennään täälläkin se 6 viikkoa, eikä jalkaa saa taittaa kuin 30 astetta.

Kuinka nopeasti pääsit "täyteen" treenikuntoon tuon operaation jälkeen?

Vituttaa avata paikallislehti ja lukea taas kuinka joku on ammuskellut viattomia eläimiä (tässä tapauksessa toisten kissoja ja maaseudulla vielä). Tällaisille tyypeille pitäisi puhua ns. rosvojen kieltä..

Jes, jatkossa en kyllä hehkuta yhtään kenellekään ikinä kuinka pitkään olen terveenä ollut yhtäjaksoisesti. Eiköhän se saatana samantien pamauttanut kuumeen, keuhkoja repivän yskän ja tukkoisen nenän. Just näin. :curs:

Kuinka nopeasti pääsit "täyteen" treenikuntoon tuon operaation jälkeen?

No tuota 6 viikkoa keppienka ilman varausta ja ei saanu 90astetta enempää taittaa. 6viikon jälkee kepit pois ja aloin kävellä normaalisti ja tuntu hyvälle eli ei ollu kipuja. No sitte pari viikkoa totuttelin kävelyyn mut kävin puntilla tekemässä yläkroppaa normaalisti. Kävin myös salilla normaalisti sillo ku oli kepitkin, kun sali tossa lähellä ja aamusin siellä siellä on vain muutama ihminen ja muori kyyditsi aina sinne kun tuli itse myös mukaan. Parin viikon kävelyn jälkee menin töihin jossa joutuu seistä koko ajan ni jalka keräs vitusti nestettä ja tuntu pahalta.

Eli toukokuussa oli operaatio ja tossa elokuussa aloin treenaamaa täysillä (laji siis salibandy) ja tuntu tosi hyvälle ja ei mitää kipuja. Kyllähän tossa melkee puolivuotta menee että on täydessä kunnossa. Kannattaa hakea kuntoutus ohjeita fysiotreapeutilta ja noudattaa niitä. Tsemppiä keppienka. Itse olin bulgariassa keppienka :D

Oletteko kuulleet niitä nykyajan hienouksia puhelimissa, joissa saa valita jonkun musiikkikappaleen siihen piippauksen ajaksi soittaessa? Noh, jokatapauksessa. Vittu että sellainen alkoi vituttamaan mua samantien. Vihaan sitä. Ihan niinku oikeesti. Ja lisäks siinä numerossa johon yritin soittaa niin se kappale on vielä paska. Tekis mieli olla soittamatta mutten voi. Julmaa.

Back
Ylös Bottom