Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VITUN VITUN VITTU!!!!! :curs:
Kirjotin piiitkän sähköpostin sellasta ajatusvirtaa... ja painoin enterii ja koko paska oli poissa nanosekunnissa!!! Mitä helvettiä!!!!??? JA kun tollasta postia ei ihan heti uudelleen kirjotetakkaan... Voi KYYNEL! :itku:

VITUN VITUN VITTU!!!!! :curs:
Kirjotin piiitkän sähköpostin sellasta ajatusvirtaa... ja painoin enterii ja koko paska oli poissa nanosekunnissa!!! Mitä helvettiä!!!!??? JA kun tollasta postia ei ihan heti uudelleen kirjotetakkaan... Voi KYYNEL! :itku:

NE tuppaa häviämään jos kirjoittaa liian kauan
Tiedän tunteen, sen voi välttää kun lopuksi ennen kun lähettää viestiä
kopioi koko viestin varmuudeksi, sen varalle jos yhteys or what on kadonnut

Perhanan kännykkä meni basaks, yrittää soittaa niin samantien piip piip piip
ihan sama mihin numeroon soittaa, akku näyttää neljää palkkia ja varmuudeks koitin viel latailla
no help ! Koitin myös soittaa kotipuhelimella kännykkään ei mitään eloa.
Uuden hankinta edessä :wall:
Vittu kaikki tuntuu hajoavan just pari viikkoa sitten meni MP3 soitin
No saimpas purettua ainakin pahimmat vitutukset poies.

Jahas. Olin jo kirjoittamassa pitkää sepustusta vaikka ja ties sun mistä, mutta siitä tuli niin sekava tilitys, että todetaan vaan lyhyesti:

Musta tuntuu, että mun pää on leviämässä ihan just.

:itku:

Liian lyhyet lepoajat viime viikolla ja viikonloppuna. Arvasin, että jotain on vituillaan kun puntti ei kulkenut sitten yhtään viimeksi. No, nyt oonkin sitten helvetillisessä räkätaudissa. Vittu. Lohdutan itseäni sillä, että monet muutkin ovat flunssassa... :evil:

Surettaa perjantain moottoripyörä onnettomuus hirven kanssa, jossa kuoli eräs aktiivisesti moottoripyörä foorumeilla kirjoittava henkilö. En tuntenut tyyppiä henkilökohtaisesti, mutta paljon hänen juttujaan tuli luettua ja paljon asioita yritti tehdä motoristien ja autoilijoiden hyväksi. Rest in peace :(

Onpas ollut hyvä päivä. Normipäivä... Koko aamun olin puhelimessa. Musta ei tulis kyllä puhelinmyyjää. Puolet ihat turhia kyselijöitä. Sitten huomasin, että trukkipiikit olivat lavojen takana. Loistavasti lastattu! Ja pitäisi varmistaa, että ajoneuvo mahtuu siitä lävestä, mistä ajaa. :wall: Taas tuli kallista. :jahas:

Lisäksi yhtä kaveria ei ollut näkynyt vähään aikaan. Maksatulehdus oli iskenyt. Eikä kyseessä ole mikään bilehile, tai alkoholisti. Kahden lapsen isä, viikolla duunia, viikonloppusin välillä vähän "seminaareja". Nyt on sitten nollalinja alkoholissa. Ei sitä ikinä uskoisi, että omalle kohdalle sattuisi. Ei alkoholi sairastuta pelkästään niitä deekuja, tai päivittäin ryyppääviä. Vähän railakkaampi iltaelämä viikonloppuisin riittää.

Elämä on parasta huumetta. Me kaikki kuolemme kuitenkin sen yliannostukseen.

Voi jeesuksen vittu. Just kun tuntuu että salitreenit kulkee pitkän tauon ja koko touhun lopettamisajatusten jälkeen, niin selkä leikkaa kiinni (tai niin mä aluks luulin kun se rusahti niin komiasti, mut ei siinä mitään kunnolla rikki ollu). Nyt kun selkä on ookoo, niin mikäs muu ilahduttais ku FLUNSSA. Pää niin täynnä räkää, ettei järkikään kulje. Vituttaa niin ettei veri kierrä. Onneks sentään viime perjantain tentti meni hyvin. Laiha lohtu sekin kyllä kun tää mun läskistä ja paskasta koostuva ruhoni on mätänemässä pystyyn. Voi vittu.

Pari päivää sitten satuin kävelemään ohi, kun jalkaprässin molemmin puolin oli kaverukset, joista kokeneemman oloinen teki etu- ja takareisiä venyttäviä nytkytyksiä ja venytyksiä. Laitteeseen oli jo parit kiekot lastattu. Kuikelompi kaveri teki sitten toisella puolen prässiä venytyksiä kaveriaan matkien ja kysäisi "Onks tänään jalkapäivä?" Pisti hymyilyttää.

Back
Ylös Bottom