Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joskus aikoinaan kun kävin kunnan salilla niin tutustuin yhteen kaveriin joka oli treenannut ainakin 10 vuotta ja hyvässä kunnossa oli. Tykkäsi treenata fitnessiä tai jotain? Tämä kaveri tiesi miten treenataan jos halusi massaa tai voimaa. No. Minä pyysin neuvoa treeneihin (siihen aikaan painoin 90kg) ja kaveri sanoi että ilman muuta hän auttaa... no treeni päivän tultua kaveri katosi kokonaan, soitti ja sano et ei voi on menoa. Olin et häh (näin kävi ainakin kolmesti) No, kävin salilla uutterasti yksin ja paino nousi 110 kg -> mulle tultiin sanoo et voisitko olla käymättä täällä salilla tähän aikaan, kun ovat valittaneet että ei voi treenata rauhassa (miesten vuoro tietenkin)! Jätin salin ja treenaan kotona et sillee. En tiiä onko komediaa mut aikaa on kulunut muutama vuosi. Olin ujo treenaaja silloinkin niin että en ainakaan häiriötä aiheuttanut. Paitsi että ehkäpä n. 70-kiloinen ei voi treenata n. 110-kiloisen kaverin kanssa samassa huoneessa?! :D

:confused:

En saa kiinni siitä punasesta langasta, enkä usko, että kukaan selväjärkinen saa.

Taisin olla epäselvä. Meitä hieman isompia miekkosia voidaan vierastaa, ja jos ei uskalleta sanoa suoraan, niin otetaan avuksi hallivahti... Vaikka mukava mies minä olen. :rolleyes:

Sama juttu kun mayor's -ketjussa. Mun mielestä jokaiselle treenaajalle tekee hyvää välillä käydä jossain sellasella salilla missä on oikeasti isoja äijiä. Henkilökohtaisesti se motivoi helkkaristi, ja eipähän nouse kusikaan päähän. Heikko saa itsetunto olla jos ei pysty treenaamaan samaan aikaan toisen kanssa joka tekee lämppäreitä sun ykkösmaksimeilla. :)

Argh! mULLA on ruma tukka.. tekis mieli kasvattaa vähän pidempää lettiä, mutta ei jaksa kun puolipitkänä näyttää ihan homolta! Harmaat, maantien väriset inhat! Tavallisesti aika lyhyt mohikaani tyylinen kampaus, joka on ihan siisti, mutta vie aikaa laittaa ja rätti jos ei laita.. pakko mennä parturiin taas tasottaa ja tekis niin mieli värjäta enemmän ruskeeks tai sit vaalentaa.. valintoja.. Mut, mitä jos menee pieleen? Ei hitto on elämä vaikeeta.. Kun olis sellaset afrikkaliset geenit joilla tukka pysyy muodossa ilman geelejä/vahoja ja ei näyttäis hukutetun ruumiin rönsyiltä

joo muistan tän teron kannusssillanmäeltä 93-97ajalta minusta tän teron toilailut eivät ole hauskoja koska kaveri on henkisesti sairas nää on lähinnä säälittäviä asioita.

Argh! mULLA on ruma tukka.. tekis mieli kasvattaa vähän pidempää lettiä, mutta ei jaksa kun puolipitkänä näyttää ihan homolta! Harmaat, maantien väriset inhat! Tavallisesti aika lyhyt mohikaani tyylinen kampaus, joka on ihan siisti, mutta vie aikaa laittaa ja rätti jos ei laita.. pakko mennä parturiin taas tasottaa ja tekis niin mieli värjäta enemmän ruskeeks tai sit vaalentaa.. valintoja.. Mut, mitä jos menee pieleen? Ei hitto on elämä vaikeeta.. Kun olis sellaset afrikkaliset geenit joilla tukka pysyy muodossa ilman geelejä/vahoja ja ei näyttäis hukutetun ruumiin rönsyiltä

Ongelmaan ratkaisu:

philips%20hair%20cutter.jpg

:)

Minullakin on tukkakriisi. En millään jaksaisi mennä kampaajalle sitä laittamaan, kun kestää aina niin saatanan kauan. Väri on kulahtanut ja itse saksitut haivenet... ...aargh, ei tainnut kuitenkaan olla hyvä ajatus. Sopisikohan minulle Sinead O'Connor -look...

Vittu. Eipä taas kiva tyttö lämmenny. Sano vaa et parempi olla kavereita. No nyt voin sitten keskittyä pelkkään reeniin ja kouluun. Jos kukaan ei tarvitse mua, ni en mäkää tarvi ketää :curs:

Minun tukkakriisi on perkeleen nopea hiusten kasvu ja jatkuva parturissa ramppaaminen..

Eritoten tämän hetkisen vitutuksen aihe on darra..

Shooto ei-ammattilaisten PM-kisat on vasta joulukuussa, ja silloin on myös lahdessa sikako kollision 2:n... kaikki samaan aikaan, mitä nyt tehdään...no, viiniä lisää ku ens kuussa ei oo kerran mättöjä!

Järkyttävä olo vielä toista päivää, hyi stana! Tästä päivästä kun kunnialla selviää niin on jo voittaja.

Mun vasen nilkka on paskana :( . Lisäksi pientä morkkista viikonlopusta.

Back
Ylös Bottom