Joskus aikoinaan kun kävin kunnan salilla niin tutustuin yhteen kaveriin joka oli treenannut ainakin 10 vuotta ja hyvässä kunnossa oli. Tykkäsi treenata fitnessiä tai jotain? Tämä kaveri tiesi miten treenataan jos halusi massaa tai voimaa. No. Minä pyysin neuvoa treeneihin (siihen aikaan painoin 90kg) ja kaveri sanoi että ilman muuta hän auttaa... no treeni päivän tultua kaveri katosi kokonaan, soitti ja sano et ei voi on menoa. Olin et häh (näin kävi ainakin kolmesti) No, kävin salilla uutterasti yksin ja paino nousi 110 kg -> mulle tultiin sanoo et voisitko olla käymättä täällä salilla tähän aikaan, kun ovat valittaneet että ei voi treenata rauhassa (miesten vuoro tietenkin)! Jätin salin ja treenaan kotona et sillee. En tiiä onko komediaa mut aikaa on kulunut muutama vuosi. Olin ujo treenaaja silloinkin niin että en ainakaan häiriötä aiheuttanut. Paitsi että ehkäpä n. 70-kiloinen ei voi treenata n. 110-kiloisen kaverin kanssa samassa huoneessa?! :D

En saa kiinni siitä punasesta langasta, enkä usko, että kukaan selväjärkinen saa.