Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen tuli ero tyttöystävästä. Sopuisasti erottiin, mutta kyllä se silti vituttaa. Onneksi stadi on täynnä nautoja ;-))

Perkele, eilen kun olin pitkästä aikaa kyykkäämässä, niin viimeistä tiukkaa toistoa tehdessä keskikropan kontrolli petti, alaselkä veti mutkalle taakse ja ristiselästä kuului kiva rusahdus. Jotenkin sain naama tuskahiessä paiskottua tangon paikoilleen ja sitten pikatarkastus: jaloissa edelleen tunto, eli mitäs sitä tässä ihmettelemään, väänsin päälle vielä askelkyykkyjä ja pohkeita. Pakaroiden ja alaselän venyttely tuntu aika eksoottiselta, mutta helpotti jonkun verran. Taitaa olla joku vittumainen pikku venähdys. Tänään aamulla pystyi ihan hyvin menemään spinningiin, se itse asiassa helpotti myös, ei oo enää niin kankea. TK- lääkäriin on ihan turha mennä, sieltä lyödään kuitenki jotain saatanan huumeita käteen ja käsketään olla pari viikkoa liikkumatta. :wall: Vituttaa tällainen omaa tyhmyyttä itsensä telominen.:david: Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...

TK- lääkäriin on ihan turha mennä, sieltä lyödään kuitenki jotain saatanan huumeita käteen ja käsketään olla pari viikkoa liikkumatta. :wall: Vituttaa tällainen omaa tyhmyyttä itsensä telominen.:david: Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...

yksityiselle? Eikö nyt terve järki sanois että tommosen jälkeen mennään käymään lääkärissä? Elä oikeesti telo itteäsi enää pahemmin vetämällä kovaa treeniä tuommosen päälle kuulematta edes lääkäriä ensin.

Perkele, eilen kun olin pitkästä aikaa kyykkäämässä, niin viimeistä tiukkaa toistoa tehdessä keskikropan kontrolli petti, alaselkä veti mutkalle taakse ja ristiselästä kuului kiva rusahdus. Jotenkin sain naama tuskahiessä paiskottua tangon paikoilleen ja sitten pikatarkastus: jaloissa edelleen tunto, eli mitäs sitä tässä ihmettelemään, väänsin päälle vielä askelkyykkyjä ja pohkeita. Pakaroiden ja alaselän venyttely tuntu aika eksoottiselta, mutta helpotti jonkun verran. Taitaa olla joku vittumainen pikku venähdys. Tänään aamulla pystyi ihan hyvin menemään spinningiin, se itse asiassa helpotti myös, ei oo enää niin kankea. TK- lääkäriin on ihan turha mennä, sieltä lyödään kuitenki jotain saatanan huumeita käteen ja käsketään olla pari viikkoa liikkumatta. :wall: Vituttaa tällainen omaa tyhmyyttä itsensä telominen.:david: Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...

Joo, näin se homma etenee. Suosittelen kokeilemaan vielä spinningin päälle maastavedon ennätystä.

tänään aiemmin vinopenaa käsipainoilla nostaessani.. kun heivautin toisen käden painon ylös "lähtöasentoon", vasen epäkäs jostain syvältä kramppas ja meni vittumaisesti jumiin. Ei voi päätä kääntää vasemmalle ollenkaan ja sattuu vitusti.. yritän päätä pyörittämällä ja hieromalla etsiä sitä kohtaa niin ei löydy. Vittu saatana jostain sieltä sisältä se jumahti!

tytär (reilun vuoden ikäinen) ollut monta päivää sairas,
ja jonkun verran siis :itku:
nyt alkaa parantumaan,
niin avovaimoke on tulossa sairaaksi..:wall:

Epä-sosiaaliset ihmiset salilla!

Hitottaako muitakin nämä ihmiset, jotka ovat jotenkin epäsosiaalisia?

Pistetääs nyt yksi ihmistyyppi, joka rupeaa todella vituttamaan ja tuli tänään mieleen...

30-kymppiset naiset, joilla on joko hemmetin pahat menkat tai ei ole saanut munaa pariin vuoteen.

-Tänäänkin oltiin kaverin kanssa bodaamassa, ja vissiin kuunneltiin liian kovaa (oikeasti ei kovempaa kuin yleensä muutkaan) musiikkia toisella osastolla jossa on penkki, käsipainot ynnä muut. Sitten päätän mennä tekemään vatsoja toiselle "osastolle" jossa naikkonen polkee kahden kilometrin tuntivauhdilla kuntopyörää. No, ajattelen että radio ei ole päällä ja olen menossa pistämään sitä päälle. Sitten tämä nainen huutaa; "SEIS, NYTKIN RASITTAA TUO MUSIIKKI JOKA TUOLTA KUULUU!", vastaan hänelle, että "ihan miten vaan", koska en tahdo aloittaa tappelemaan jonkun 15-20 vuotta vanhemman kanssa. Noh, teen pari sarjaa ja vaihdan maisemaa takaisin kaverin luokse. Painoja taas hetken runkattuani lähden juomaan ja matkalla takaisin paino-osastolle naikkonen päättää huomauttaa; "Pistäkää vielä vähän kovemmalle sitä musiikkia!".

Siis ei vittu, jos joku ei tule ihmisten kanssa toimeen kannattaisi jäädä kotiin. Meinasin sanoa jotain todella pahaa, ja myös meinasin tosiaan pistää piruuttaan radiota kovemmalle. Kiva se on angstata 16 vuotiaille? :D Hirveän repeemisen aiheutti myös se, että kun tein vatsoja nainen huomautti, että nytkin radio rasittaa mutta kun kävin juomassa niin se oli päällä. Eräs toinen nainen oli pistänyt sen päälle. :D

Kertokaas minulle, että mitä te olisitte tehneet tuossa tilanteessa ja pistäkää omia kokemuksia.

Joskus sain erittäin pahaa silmää siitä, että kolisteli painoja ja puhkuin sarjojen aikana.

Nykyään ei liiemmin kohtaa epä-sosiaalisia ihmisiä salilla, ainoastaa kisailevia, jotka saattavat vaikuttaa epäkohteliailta, vaikka ovat vain omissa maailmoissaan kisaan/diettiin keskittyen.

Tällä hetkellä about kaikki omassa itsessä. Fyysinen puoli (heikko, hidas, ruma, köyhä, tyylitön etc.) ja henkinenkin (tyhmä _kaikin_ mahdollisin tavoin, hidas, epäsosiaalinen, tylsä, ylivakava etc.) Mitäköhän varten mäkin yhteiskunnan rahoja (opintotuki) tuhlaan...

Vitun muija vituttaa niin saatanasti!!Ensin vittu ei tuu illan suunnitelmista mitään ja sen jälkeen sitä saa hakea keskellä yötä pitkin kaupunkia!!Saatana!!:curs:
Onneksi huomenna on matsitreenit ;) ! 10.00 alkaen...koskahan se vitun muija olis hollilla et sen vois hakea ni pääsis nukkumaan! :zzzz:

Kertokaas minulle, että mitä te olisitte tehneet tuossa tilanteessa ja pistäkää omia kokemuksia.
Pitääkö sitä musiikkia aina vääntää päälle salilla? Itseäni ainakin rasittaa salilla sellainenkin musiikki, jota kotioloissa kuuntelen. Kaikenlainen musiikki - ja varsinkin radio - salilla vain häiritsee suoritusta, mutta kai tämä on joku kolmikymppisjuttu...

Totta puhuen oon jättäny parit vitut ja käsittämättömimmät möläytykset kirjoittamatta, tein omaa treeniä siinä samalla kun meuhkasivat kuitenkin. Tasasta mölinää koko 60min. Taisivat vaan tykätä ku kaikki tölläs, en tiedä.

Useimmiten tällä salilla käy asiallista porukkaa etten ees tänne kirjoittele, mut tää kyllä rysäytti täyspotin kerralla. Yhtämonta mokaa yhdistettynä tähän ihme kyrpiintymiseen ei oo osunu ikinä mullekkaan. Ei oikein tiä itkeäkö vai nauraa. En oo eläissäni nähny millään salilla näin käyttäytyvää porukkaa, ehkä baari-illan jälkeen kebab-jonossa. Jotenki tuli sellanen olo ettei välttämättä ollu ihan pelkän kofeiinin voimalla liikenteessä... silmät puoliummessa ja paiskotaan vaan kaikki helvettiin mikä tielle osuu. Toivottavasti eivät alituiseen rupea käymään. :eek:
No hei, Turussa ollaan...Ei oo mikään ihme, että noita :david: :jä löytyy :rolleyes:. Missä salilla tää kyseinen tapaus muuten sattui?

Pitääkö sitä musiikkia aina vääntää päälle salilla? Itseäni ainakin rasittaa salilla sellainenkin musiikki, jota kotioloissa kuuntelen. Kaikenlainen musiikki - ja varsinkin radio - salilla vain häiritsee suoritusta, mutta kai tämä on joku kolmikymppisjuttu...
Itselläni vaikutus on täysin päinvastainen. Tuntuu todella oudolta harjoitella jos mikään ei pauhaa taustalla. Radiokin on tyhjää parempi, ainakin jos sieltä nyt ei mitään merisäätä tule.

Itselläni treeni suorastaan räjähtää merisäästä, ja toinen on sunnuntai aamuinen kansanradio aamupäivällä, nämä ovat salaiset aseeni, ässät hihassa joita käytän todella, todella harvoin murskaamaan vastustajani ja aikaisemman ennätykseni.
Mutta asiaan, viime viikon torstaista jatkunut mystinen niska- ja päänsärky syö miestä kuten mies ibumaxia.

Itselle kävi klassisesti eilen. Oli housujen kiristysnauhassa kaapin avain kiinni. Muistin asian vasta kun vessassa housuja availlessa kuului notta plumpsis. :rolleyes: Onneksi ei ollut mitään pöntössä ennen mun asiointia.

Voi jumalauta! :curs:
Heti ku päätän aloittaa kunnon treenit uudelleen ja kaikki, ni eiköhän ala pukkaan flunssaa! Yöllä ku tulin töistä, oli tosi kuumeinen olo ja kurkku kipee.. mutta nukuin tossa 12h ni ei oo enää nii pahasti onneks. Lenkki jää kuiten nyt välistä.. jospa sitä huomenna uskaltais salille.. saas nähdä.
Pitäis vissii vaa syödä huonosti, nukkua huonosti ja dokata, ni ei tulis ees kipeeksi... :rolleyes: Joo joo!

Tänään päivällä olin tekemässä mavea yksin salilla, ennätysraudat tangossa, latautunu sarjaan ihan täydet, kattonu peilistä itteäni sen näkösenä että kulli on poikki ja kaveri panee vaimoa jne.
:lol2: :lol2: :lol2:

Joskus aikoinaan kun kävin kunnan salilla niin tutustuin yhteen kaveriin joka oli treenannut ainakin 10 vuotta ja hyvässä kunnossa oli. Tykkäsi treenata fitnessiä tai jotain? Tämä kaveri tiesi miten treenataan jos halusi massaa tai voimaa. No. Minä pyysin neuvoa treeneihin (siihen aikaan painoin 90kg) ja kaveri sanoi että ilman muuta hän auttaa... no treeni päivän tultua kaveri katosi kokonaan, soitti ja sano et ei voi on menoa. Olin et häh (näin kävi ainakin kolmesti) No, kävin salilla uutterasti yksin ja paino nousi 110 kg -> mulle tultiin sanoo et voisitko olla käymättä täällä salilla tähän aikaan, kun ovat valittaneet että ei voi treenata rauhassa (miesten vuoro tietenkin)! Jätin salin ja treenaan kotona et sillee. En tiiä onko komediaa mut aikaa on kulunut muutama vuosi. Olin ujo treenaaja silloinkin niin että en ainakaan häiriötä aiheuttanut. Paitsi että ehkäpä n. 70-kiloinen ei voi treenata n. 110-kiloisen kaverin kanssa samassa huoneessa?! :D

Back
Ylös Bottom