Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...TK- lääkäriin on ihan turha mennä, sieltä lyödään kuitenki jotain saatanan huumeita käteen ja käsketään olla pari viikkoa liikkumatta. :wall: Vituttaa tällainen omaa tyhmyyttä itsensä telominen.Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...
Perkele, eilen kun olin pitkästä aikaa kyykkäämässä, niin viimeistä tiukkaa toistoa tehdessä keskikropan kontrolli petti, alaselkä veti mutkalle taakse ja ristiselästä kuului kiva rusahdus. Jotenkin sain naama tuskahiessä paiskottua tangon paikoilleen ja sitten pikatarkastus: jaloissa edelleen tunto, eli mitäs sitä tässä ihmettelemään, väänsin päälle vielä askelkyykkyjä ja pohkeita. Pakaroiden ja alaselän venyttely tuntu aika eksoottiselta, mutta helpotti jonkun verran. Taitaa olla joku vittumainen pikku venähdys. Tänään aamulla pystyi ihan hyvin menemään spinningiin, se itse asiassa helpotti myös, ei oo enää niin kankea. TK- lääkäriin on ihan turha mennä, sieltä lyödään kuitenki jotain saatanan huumeita käteen ja käsketään olla pari viikkoa liikkumatta. :wall: Vituttaa tällainen omaa tyhmyyttä itsensä telominen.Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...

Pitääkö sitä musiikkia aina vääntää päälle salilla? Itseäni ainakin rasittaa salilla sellainenkin musiikki, jota kotioloissa kuuntelen. Kaikenlainen musiikki - ja varsinkin radio - salilla vain häiritsee suoritusta, mutta kai tämä on joku kolmikymppisjuttu...Kertokaas minulle, että mitä te olisitte tehneet tuossa tilanteessa ja pistäkää omia kokemuksia.
No hei, Turussa ollaan...Ei oo mikään ihme, että noitaTotta puhuen oon jättäny parit vitut ja käsittämättömimmät möläytykset kirjoittamatta, tein omaa treeniä siinä samalla kun meuhkasivat kuitenkin. Tasasta mölinää koko 60min. Taisivat vaan tykätä ku kaikki tölläs, en tiedä.
Useimmiten tällä salilla käy asiallista porukkaa etten ees tänne kirjoittele, mut tää kyllä rysäytti täyspotin kerralla. Yhtämonta mokaa yhdistettynä tähän ihme kyrpiintymiseen ei oo osunu ikinä mullekkaan. Ei oikein tiä itkeäkö vai nauraa. En oo eläissäni nähny millään salilla näin käyttäytyvää porukkaa, ehkä baari-illan jälkeen kebab-jonossa. Jotenki tuli sellanen olo ettei välttämättä ollu ihan pelkän kofeiinin voimalla liikenteessä... silmät puoliummessa ja paiskotaan vaan kaikki helvettiin mikä tielle osuu. Toivottavasti eivät alituiseen rupea käymään.![]()
:jä löytyy
. Missä salilla tää kyseinen tapaus muuten sattui?Itselläni vaikutus on täysin päinvastainen. Tuntuu todella oudolta harjoitella jos mikään ei pauhaa taustalla. Radiokin on tyhjää parempi, ainakin jos sieltä nyt ei mitään merisäätä tule.Pitääkö sitä musiikkia aina vääntää päälle salilla? Itseäni ainakin rasittaa salilla sellainenkin musiikki, jota kotioloissa kuuntelen. Kaikenlainen musiikki - ja varsinkin radio - salilla vain häiritsee suoritusta, mutta kai tämä on joku kolmikymppisjuttu...
Joo joo!:lol2: :lol2: :lol2:Tänään päivällä olin tekemässä mavea yksin salilla, ennätysraudat tangossa, latautunu sarjaan ihan täydet, kattonu peilistä itteäni sen näkösenä että kulli on poikki ja kaveri panee vaimoa jne.